Mijn Series +

Keizersvrouwen - Seizoen 1 (2019-2020)

Nederland
Thriller

ontwikkeld door Ian Ginn en Maarten Almekinders
met Karina Smulders, Susan Radder en Hilde van Mieghem

Xandra (33) heeft een gezin en werkt bij een succesvol evenementenbureau. Toch verlangt ze naar meer opwinding in haar leven. Als ze besluit een groep luxe escorts te managen, komt ze terecht in de wereld van seks, zwart geld en geweld. Haar gezin buiten schot houden blijkt met zo'n gevaarlijk dubbelleven geen sinecure.

1. Vrijheid Lonkt
  9. Lokaas
  10. Achter de Spiegel
avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Vanaf 10 november te zien op NPO3. Ook met een prominente rol voor Imanuelle Grives, de vrouw die niet zo lang geleden nog in het nieuws was toen ze met een aanzienlijke hoeveelheid drugs werd gepakt op het Belgische festival Tomorrowland.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)

Wie heeft gekeken?

Ik, en vond het maar matig zo een karakter als die van Thijs Römer die was zo jaren 80 dat kan echt niet meer.

avatar van Mrs Bruce Willis
Ik heb er gister nog een aflevering aan gewaagd, maar wat is dit slecht... Totaal geen sympathie voor de hoofdrolspelers...

avatar van wimaroca
stinissen schreef:

Thijs Romer is ook echt een acteur van niks,heeft geluk met zijn familie naam,anders had ie gewoon een normaal baantje gehad

Ben het hier niet mee eens, ik vind het een hele vermakelijke serie. Ook absoluut niet slecht geacteerd naar mijn mening. Maar ieder zijn smaak

Een serie waar je langzaam in komt. Gaandeweg het seizoen vond ik het steeds beter worden. Als je uiteindelijk het hele achtergrond verhaal kent ga je de karakters begrijpen. De spanning naar het eind toe wordt goed opgebouwd.
Ik vond het een goed seizoen ben benieuwd of er een 2de komt.

avatar van Mrs Bruce Willis
Ik kwam er niet in, en heb het netjes afgekeken ( ik sliep er heerlijk op in..)
Ik had de hoop dat de laatste aflevering inderdaad wat meer verheldering zou geven, had er immers al 9 op zitten, maar dat bracht het niet. Nog steeds geen compassie met iemand in de serie..
Wel knap dat een serie dat kan bereiken bij iemand

Ik vond die man van die hoerenmadam wel een knapperd, dat was ook het enige..
Zonde van het belastinggeld.