- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Davidc
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Western:
Heey mensen.
Ik heb een paar jaar geleden een film gezien op tv.
Het was een western. En het enige wat ik ervan kan herinderen was dat een mannelijke personage een indiaanse vrouw tegenkomt die gevallen is of zoiets.
In een bos dacht ik.
Ze had haar been beschadigd en hij redt haar maar zij is bang voor hem.
Dat is alles wat ik gezien heb. Waarschijnlijk moest ik naar bed dus had ik de rest niet gezien.
Ik heb al heel veel websites afgezocht + youtube maar het is zoeken naar een naald in een hooiberg.
Als jullie me kunnen helpen graag.
Mvg david
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8280 stemmen
Misschien Grizzly Adams and the Legen...?
Davidc
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Neej sorry dat is hem niet maar ik begrijp waarom je hem noemt.
Het was meer een scene dat een indiaanse vrouw tegen een boom lag omdat haar been/knie/voet gebroken is (ze kon in iedergeval niet lopen)
Een man vindt haar en helpt haar.
En nou weet ik niet meer of ze in paniek raakte en dat haar stam haar te hulp kwam of dat hij haar terugbracht naar haar kamp.
Het is ook niet dances with wolves.
Mvg david
s0062423
-
- 682 berichten
- 1739 stemmen
Hey!
Ik zoek een Amerikaanse komedie over een drugsdealer (geen wiet, maar harddrugs) en een vaste klant / junkie, die plots van alles samen moeten doen en zo in allerhande gekke situaties terecht komen.
Het is niet Pineapple Express, maar het is wel ongeveer hetzelfde idee.
Alvast bedankt!
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
Western:
Heey mensen.
Het was een western. En het enige wat ik ervan kan herinderen was dat een mannelijke personage een indiaanse vrouw tegenkomt die gevallen is of zoiets.
In een bos dacht ik.
Dat is alles wat ik gezien heb. Waarschijnlijk moest ik naar bed dus had ik de rest niet gezien.
Ik heb al heel veel websites afgezocht + youtube maar het is zoeken naar een naald in een hooiberg.
Mvg david
Misschien is het deze: The Legend of Walks Far Woman (TV Movie 1982) - IMDb
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8280 stemmen
Met Raquel Welch 
Meteen maar toegevoegd, want die mag op MM niet ontbreken!
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
En ik ben ook weer op zoek naar een film.
Weet geen titel of namen van acteurs, maar gelukkig wel het verhaal.
Het gaat over een man wiens bedrijf failliet is gegaan en omdat hij zijn werknemers niet wil ontslaan, begint hij banken te overvallen.
Bij een zo'n overval valt er een meisje flauw en hij brengt haar weer bij. Ze krijgen een relatie en later begint zij ook banken te overvallen.
De man is getrouwd, dus hij moet deze twee zaken voor zijn vrouw verborgen houden. Ook herinner ik me nog dat alles wat in zijn fabriek gemaakt werd, door de man werd verbrand, zodat het lijkt of de producten nog steeds verkocht werden. De film eindigt met de arrestatie van de man terwijl het meisje op een afstandje toekijkt.
Wie weet welke film dit is?
Ik vraag het nog maar eens. Niemand die ook maar ening idee heeft? 
theone1984
-
- 14 berichten
- 8 stemmen
In Film > Algemeen > Op zoek naar titel vampierenfilm:
Wel ik dacht laatst nog aan een film die ik zo een 6 tot 10 jaar geleden heb gezien denk ik. Het ging over een vampierenfilm in een huis waardat de mensen de vampieren probeerden buiten te houden door een soort van elixir of drankje of zo rond de omtrekken van de deuropening en van de vensters te smeren, als ik mij het nog goed kan herrinneren denk ik dat er in de film ook voorkwam dat ze de kelder ingingen om te ontsnappen door een tunnel en dan dat elixir of drankje ook in die tunnel gebruikten.
Ik weet spijtig genoeg niet meer wat de titel van deze film is.
Is er iemand die mij misschien hiermee kan helpen?
lazitze
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Beste mensen,
Ik zoek een vrij onbekende film.
Deze film gaat over een jongen die een ongeluk krijgt waarbij hij, zijn zus en zijn ouders in een auto frontaal tegen een vrachtwagen rijden, zijn ouders overlijden. Hij en zijn zus gaan in ik dacht china (kan ook een ander land in azie zijn) wonen. Hij dealt drugs en heeft nog regelmatig flashbacks. Uiteindelijk word de politie getipt als hij een deal wil maken, hij vlucht naar de wc en spoelt de drugs door maar word terplekken dood geschoten door de agenten.
Belangrijk detail: alles was gefilmd vanuit het oogpunt van hem, dus met rennen beweegde het beeld schuddend enzo.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
B.v.d.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Zo onbekend is-ie niet 
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Western:
Heey mensen.
In een bos dacht ik.
Mvg david
Onderstane screenshots komen uit de betreffende scene:
Misschien dat deze voor herkenning zorgen...
Curriculum
-
- 305 berichten
- 303 stemmen
In De Site > Algemeen > Ik zoek een film!:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een film die ik al tijd zoek. Geen idee of dit de juiste locatie is om dat te vragen, maar ik probeer het toch. Het verhaal voor zover ik het me kan herinneren gaat als volgt: Een seriemoordenaar vermoordt een jonge vrouw, maar deze jonge vrouw was de dochter/vrouw van een maffiabaas of in ieder geval een mafiosi. De maffia en volgens mij ook de politie werkten samen om de moordenaar op te sporen, maar ik weet niet zeker of de politie een rol speelde in deze film.
Elke tip is welkom
Gr,
Curriculum
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Hoi hoi, die vraag kan je hier Film >> Algemeen >> Ik zoek... een filmtitel stellen, een heel topic voor 
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4614 stemmen
http://www.theyshootpictures.com/gf1000.htm
Iemand enig idee van welke film de foto bovenaan de pagina afkomstig is?
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Glaceon
-
- 39 berichten
- 14 stemmen
Hoihoi
ik zoek een film en ik hoop dt iemand hier mij kan helpen
Ik weet nog dat het ging over 2 soldaten/piloten. Het waren beste vrienden en één van de mannen kreeg een relatie met een vrouw (volgens mij een van de zusters daarzo in het kamp)
Diezelfde man krijgt ook een opdracht om ergens heen te vliegen en iets met bommen te doen ofzo, maar hij keert niet meer terug en bij de basis/ in het kamp krijgen ze te horen dat hij overleden is. Zijn beste vriend probeert op een gegeven moment de vriendin van de overledene te troosten maar er ontstaat een romance tussen de twee. Na een tijdje keert de 'overledene' terug en bleek ie alleen gevangen genomen te zijn en nu ontdekt hij ineens de twee geliefden en eh... volgens mij werd ie boos ofzo...
Verder weet ik het niet meer zo goed. Weet iemand over welke film ik het heb? Het speelde zich volgens mij af in de eerste wereldoorlog en het was een film in kleur. Bvd
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hallo. Pearl Harbor
Glaceon
-
- 39 berichten
- 14 stemmen
Ah dankje! 
s0062423
-
- 682 berichten
- 1739 stemmen
Hey!
Ik zoek een Amerikaanse komedie over een drugsdealer (geen wiet, maar harddrugs) en een vaste klant / junkie, die plots van alles samen moeten doen en zo in allerhande gekke situaties terecht komen.
Het is niet Pineapple Express, maar het is wel ongeveer hetzelfde idee.
Alvast bedankt!
Niemand een hint, tip of idee?
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Hallo,
Ik ben op zoek naar een film die ik al tijd zoek. Geen idee of dit de juiste locatie is om dat te vragen, maar ik probeer het toch. Het verhaal voor zover ik het me kan herinneren gaat als volgt: Een seriemoordenaar vermoordt een jonge vrouw, maar deze jonge vrouw was de dochter/vrouw van een maffiabaas of in ieder geval een mafiosi. De maffia en volgens mij ook de politie werkten samen om de moordenaar op te sporen, maar ik weet niet zeker of de politie een rol speelde in deze film.
Elke tip is welkom
Gr,
Curriculum
Curriculum
-
- 305 berichten
- 303 stemmen
Nee, helaas is het deze niet. Toch bedankt voor de opmerking. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hallo,
Elke tip is welkom
Gr,
Curriculum
Curriculum
-
- 305 berichten
- 303 stemmen
Nee helaas ook niet. Het woord maffia staat in de omschrijving van de film die ik zoek, maar toch bedankt voor het proberen.
Yash100
-
- 80 berichten
- 45 stemmen
Ik zoek een film die een een tijd geleden gezien heb, waar een gezin bestaande uit man vrouw en twee kinderen wonen op een verlaten landgoed. Het zijn prachtige beelden. De vrouw blijkt zwanger en de man gaat er vanuit dat ze is vreemd gegaan en haalt een kwakzalver erbij. De vrouw sterft...
EDIT: de man en vrouw hebben geen goede verstandhouding. Het zwijgen is een leidraad in de film
Odie
-
- 144 berichten
- 3018 stemmen
In De Site > MovieMeter pakketservice > Gezocht naam film:
Ik ben op zoek naar een titel. De film stond nog niet lang geleden bij upc on demand. Het gaat over een vrouw in begin vorige eeuw die iets met paranormale zaken doet. Dit speelt zich af op een Engelse kostschool voor jongens. Meer weet ik niet. Hoop dat er mensen zijn die de film hebben gezien. Bedankt
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Odie
-
- 144 berichten
- 3018 stemmen
Dank kappeuter, dit is inderdaad de film die ik zocht. Ga ik vanavond maar eens kijken.
Tatja28
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
hallo,
ik zoek de naam van een film waar een man gestorven is in een auto - ongeluk.
De vrouw beleeft alle dagen van de week in een willekeurige volgorde.
De ene dag leeft de man nog, de andere dag niet meer.
Op het einde van de film blijft ze nog zwanger en heeft ze zijn dood niet kunnen voorkomen.
Wie kent de titel van deze film?
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Was dat met Sandra Bullock toevallig?
Edit: Premonition?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.