- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
TeaTime
-
- 3 berichten
- 10 stemmen
Doet me denken aan The Fall (2006). Bedoel je die?
Dat is het niet. Maar toch bedankt om proberen te helpen!
TeaTime
-
- 3 berichten
- 10 stemmen
Of wellicht Nell (1994) ?
Dat is het niet. Maar toch bedankt om proberen te helpen!
MINGA
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Filmdragers en apparatuur > Titels > hoe heet deze film:
hallo filmliefhebbers,
weten jullie misschien de titel van de volgende film?is al wat ouder.
het is een vechtfilm.
gaat over een oudere chinees die een westerling gaat trainen.
op zich niet bijzonder maar men gebruikt drukpunten.
op het eind loop de chinees over het water terwijl het leger hun onder schot houdt.
hoop dat iemand de title weet.
weet geen acteur namen meer
Harko
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
In Filmdragers en apparatuur > Titels > hoe heet deze film:
hallo filmliefhebbers,
weten jullie misschien de titel van de volgende film?is al wat ouder.
het is een vechtfilm.
gaat over een oudere chinees die een westerling gaat trainen.
op zich niet bijzonder maar men gebruikt drukpunten.
op het eind loop de chinees over het water terwijl het leger hun onder schot houdt.
hoop dat iemand de title weet.
weet geen acteur namen meer
Harko
Filmbioscoop
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Zoek de titelnaam van de volgende speelfilm:
Hallo Allemaal,
Ik ben opzoek naar de volgende titel van een speelfilm die ik dacht in 2013 of misschien al eerder is uitgekomen. Het verhaal gaat over een medewerker die in dienst is van een Frans (in FRANKRIJK) van een geldtransport bedrijf die op een slimme wijzen als ik het goed heb bijna 11.1 miljloen ontvreemd van dit geldtransport bedrijf ik dacht dat de speelfilm van ongeveer iets van 11. nog wat hete maar kan er zelf niets ergers over vinden van deze speelfilm vandaar mij vraag wie wel de juiste titel weet, of misschien kan het ook zo wezen dat de speelfilm nog in de bioscopen moet komen maar zeker weten doe ik het niet vandaar hulp geboden.
met vriendelijke groet,
Filmbioscoop
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
En ik ben ook weer op zoek naar een film.
Weet geen titel of namen van acteurs, maar gelukkig wel het verhaal.
Het gaat over een man wiens bedrijf failliet is gegaan en omdat hij zijn werknemers niet wil ontslaan, begint hij banken te overvallen.
Bij een zo'n overval valt er een meisje flauw en hij brengt haar weer bij. Ze krijgen een relatie en later begint zij ook banken te overvallen.
De man is getrouwd, dus hij moet deze twee zaken voor zijn vrouw verborgen houden. Ook herinner ik me nog dat alles wat in zijn fabriek gemaakt werd, door de man werd verbrand, zodat het lijkt of de producten nog steeds verkocht werden. De film eindigt met de arrestatie van de man terwijl het meisje op een afstandje toekijkt.
Wie weet welke film dit is?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Het gaat over een man wiens bedrijf failliet is gegaan en omdat hij zijn werknemers niet wil ontslaan, begint hij banken te overvallen.
Bij een zo'n overval valt er een meisje flauw en hij brengt haar weer bij. Ze krijgen een relatie en later begint zij ook banken te overvallen.
De man is getrouwd, dus hij moet deze twee zaken voor zijn vrouw verborgen houden. Ook herinner ik me nog dat alles wat in zijn fabriek gemaakt werd, door de man werd verbrand, zodat het lijkt of de producten nog steeds verkocht werden. De film eindigt met de arrestatie van de man terwijl het meisje op een afstandje toekijkt.
Heeft Fun with Dick & Jane niet zo'n plot?
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
Dat zou kunnen, maar deze film is het niet. Als ik het me goed herinner, stond het fabriekje van de man ergens in het platteland.
Roel_v_G
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Misschien The Beast of War (1988) ?
Thanx dat is hem.
Nalin
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik zoek een film van rond 2009-2011. Er speelt een jongetje in van rond 6 jaar met zuid amerikaans uiterlijk. Het jongetje krijgt inmense krachten als hij boos of verdrietig is. In de film kan hij ook mensen uitelkaar laten spletten met zijn krachten. Hij heeft zijn krachten niet onder controle en zijn moeder is ook bang als hij verdrietig is. Zij verstopt zich dan in een kluis als ik mij goed herinner. Aan het einde van de film staat het jongetje in een omgemaaid maaisveld terwijl zijn krachten helemaal los gaan.
Iemand een idee?
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
Niemand die ook maar enig idee heeft? 
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Hallo,
Ik ben eigenlijk al heel lang opzoek naar een film die ik lang geleden heb gezien.
Dit was ergens eind jaren 80 schat ik.
Deze film heeft als tiener grote indruk op mij gemaakt destijds en het lijkt me leuk deze film nog eens te zien. Echter weet ik de titel niet meer.
Vandaar dat ik het hier maar vraag!
De film is een horror/thriller
gaat over een groep vrienden die in een vliegtuig stappen, maar als ze terug komen zijn het soort van aliens geworden. Aan de buitenkant zie je dat niet. Dan valt hun vreemde gedrag wel op bij vrienden/familie/geliefden.. en die willen ze dan ook vermoorden.... 
de poster zeg maar ziet er uit als een vrouw met een grote wapen en haar ogen lijken wel zaklampen.. want die schijnen licht.
zoiets!!
(afbeelding)In Film > Overige films > zoek jaren 80 film:
Het zou te gek zijn als jullie weten welke film ik zoek!!
Bij voorbaat dank!
Misschien de Engelieren
85518551
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Beste filmliefhebbers,
Ik ben hopeloos op zoek naar (de titel van) een film die ik jaren geleden heb gezien. Kan iemand mij verder helpen? Zo vervelend dat ik het maar niet kan vinden.
Het gaat om een Spaanse (of Italiaanse) film over een beeldschone jonge dame (ca 25 jaar, donkere lange haren, type Spaans) die lijdt aan hallucinaties/dromen (veelal figuren die in haar dromen voorkomen, schilderachtig). Op het einde vd film wordt het (bijna) haar dood, dit in het bijzijn van een (dacht ik) collega, tevens een dame die wat ouder is, en net als eerst genoemde dame een relatie heeft met één en dezelfde man gedurende de film vordert. Meer weet ik er helaas niet meer over, maar ik vind het nergens, zelfs niet in de top 100 van Spaanse en/of Italiaanse films. Ik vermoed dat die film ongeveer 8 jaar oud is, maar kan verkeerd zijn. Is geen horror of sf film, eerder drama.
Misschien kunt u me verder helpen?
Mvg
Wim
beerke058
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
volgens mij weet ik het al..
deze persoon zocht precies dezelfde film!
http://answers.yahoo.com/qu...
alleen die cover klopt niet.. snap er ook niks van
Annihilator (1986)
http://www.moviemeter.nl/fi...
bedankt voor het meedenken iedereen!
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Ik ben op zoek naar een film die ik in m'n jonge jaren heb gezien. Het gaat over een jongeman die ontsnapt van huis (of zoiets dergelijks) en vlucht voor werkelijk alles en iedereen.
Heel het land is op zoek naar hem en wanneer een eigenaar van een benzinestation hem op TV ziet en de jongeman net daar aan het tanken is, probeert de tankeigenaar hem te pakken.
De jongen spuit hem echter onder met benzine en gaat er weer vandoor.
Meer weet ik niet, maar ik ben zeer benieuwd of iemand weet welke film dat is!
swiper
-
- 24 berichten
- 19 stemmen
In De Site > Algemeen > Welke film is dit ?:
Ben al enige tijd op zoek naar een film waarvan ik de titel kwijt ben.
Het gaat over een vrouw die elk jaar op haar verjaardag een brief krijgt van haar overleden man.
wie helpt mij aan de naam van deze film. ?
DonPeliculón
-
- 775 berichten
- 980 stemmen
Ik las laatst over een documentaire die volgend mij ergens in de afgelopen week op TV was. Het ging over een man die zich verstopte en de politie uitdaagde hem te vinden op basis van wat van hem bekend was. Iemand een idee? Vond het een interessant concept, maar kan de titel niet meer achterhalen..
mayhemblik
-
- 1389 berichten
- 731 stemmen
Weet iemand hoe de film heet die over de moord op Pier Paolo Pasolini gaat?
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Dat is volgens mij wel een hele makkelijke, niets gevonden via Google?
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Dat is volgens mij wel een hele makkelijke, niets gevonden via Google?
Persoonlijk denk ik dat het over een documentaire gaat. En is dit nooit verfilmd 
mayhemblik
-
- 1389 berichten
- 731 stemmen
Dat zou kunnen maar het enige wat ik ervan weet is dat PPP in deze film(?) met een honkbal knuppel word doodgeslagen maar naar mijn weten is hij door zijn eigen auto vermoord. (met een boef achter het stuur natuurlijk)
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Weet iemand hoe de film heet die over de moord op Pier Paolo Pasolini gaat?
mayhemblik
-
- 1389 berichten
- 731 stemmen
Dragon, ik ben u net zo lang dankbaar als dat ik leef!
Pistons
-
- 588 berichten
- 5532 stemmen
Hoi mensen!
Ik ben op zoek naar een ietwat vreemde film waarin een man in de spiegel kijkt en er kleine demoontjes uit zijn hoofd komen. Even daarna wordt er naar ik dacht een spijker onder de deur geschoven. Ik heb deze scène iets van vijftien jaar geleden gezien en dit is alles dat ik me kan herinneren, zou iemand misschien de titel weten?
Ook was er een film met een vrouw die op wraak uit was na ik dacht een verkrachting door een groep jongens in/bij een auto op een afgelegen plaats. Ik kan me nog een scène herinneren dat ze een man voor het raam van een hoog gebouw lokt voor een vrijpartij en hem vervolgens afstraft, ik weet niet meer precies hoe.
Ook is er een psychedelische Frans-gesproken film waarin een man gaat eten bij een vreemde buurman in een appartement en erachter komt dat de vrouw van deze buurman een pop is. Ik denk dat hij deze pop Yvette noemt maar ik weet het niet zeker. Vervolgens kidnapt de buurman de man en houdt hem gevangen in een kamer met lichttegels die verschillende kleuren licht geven.
Als iemand me ook maar aan één titel kan helpen ben ik zeer dankbaar en blij!
mayhemblik
-
- 1389 berichten
- 731 stemmen
Tjezus, de namen van die 2 films wil ik ook wel weten, klinkt te gek.
Flieber
-
- 116 berichten
- 829 stemmen
@Pistons
Bij de als eerste gevraagde film moest ik denken aan Army of Darkness (Evil dead 3) Maar waarschijnlijk is dit niet de juiste. Hierbij ziet de hoofdpersoon zichzelf in een spiegel en als deze breekt komen er demonische miniatuurtjes van zichzelf uit de spiegelscherven en maken hem het leven zuur. Wel een heerlijk lekkere "'Cheezy"" aanrader!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.