• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.096 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.025 gebruikers
  • 9.373.063 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

dre22

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hey

Ik zoek een jeugdfilm die ik vroeger (ongeveer 10 jaar gelden) op ned3 heb gezien.

Het ging over een jongen die een andere jongen tegenkwam die op hem leek.

Ze gingen met 2 huis en de ene jongen verstopte zich voor de vader van die andere jongen.

Op het einde van de film word die jongen gegijzeld het blijkbaar moeten ze die andere jongen hebben. Ik herinner nog dat die jongen in het vliegtuig met een spuit word gegijzeld. De andere jongen verstopt zich ook in dat vliegtuig.

Het is misschien een rare beschrijving maar hopelijk kan iemand me helpen met het vinden van de titel van deze film.

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8280 stemmen

Wesleyuitdeurne

• 7 berichten
  • 11 stemmen

Ik zoek een film van tenminste 15 jaar oud en het gaat over een familie die op de oceaan in moeilijkheden raakt door een storm en genoodzaakt zijn om hun schip te verlaten en vervolgens met hun reddingssloep verder te gaan. Belangrijk detail is dat de moeder van het gezin erg ziek werd, ze hadden ook van sos pijlen omhoog gestoken. Uiteindelijk redt de hele familie het. Het is een waargebeurd verhaal overigens.

Davidc

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Western:

Heey mensen.

Ik heb een paar jaar geleden een film gezien op tv.

Het was een western. En het enige wat ik ervan kan herinderen was dat een mannelijke personage een iniaanse vrouw tegenkomt die gevallen is of zoiets.

In een bos dacht ik.

Ze had haar been beschadigd en hij redt haar maar zei is bang voor haar.

Dat is alles wat ik gezien heb. Waarschijnlijk moest ik naar bed dus had ik de rest niet gezien.

Ik heb al heel veel websites afgezocht+ youtube maar het is zoeken naar een naald in een hooiberg.

Als jullie me kunnen helpen graag.

Mvg david

Flieber

• 116 berichten
  • 829 stemmen

@Wesleyuitdeurne

Misschien Survive the savage sea?

deuwie

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Op zoek naar een titel:

Hallo,

ik ben op zoek naar een film (recent) over 2 moeders, elk met een zoon.

Biede moeders krijgen een verhouding met elkaars zoon. Weet iemand welke film dit is?

Alvast bedankt.

groeten Deuwie

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

Adore (2013)

Ayres

• 259 berichten
  • 811 stemmen

Goedenmiddag,

Ik keek een aantal jaar geleden een prachtige documantaire over een leeuwentemmer. Hij was samen met zijn vrouw met platinablond geblondeerd haar. Later ontmoeten ze een man die bij hun in komt wonen en waar ze beide een verhouding mee krijgen. De man wordt opgegeten door de leeuwen en dan pleegt de vrouw zelfmoord en nu is die man helemaal alleen.

Ik weet de titel alleen niet meer, dom ik weet het.

Alvast bedankt!

jelle 18

• 1 berichten
  • 1 stemmen

In Film > Algemeen > ik zoek een film maar weet de titel niet:

ik heb de film 2 weken geleden gezien op de tv ik wil de film nog eens zien maar weet de titel niet

het gaat over : een man in een wit smoking die bij het geheimdienst van de koning werkt

de man moet missies doen met zijn soldaten naar gebouwen gaan en daar in de gebouw de mensen uit schakelen hij had ook een niet blanke vriend later ontmoete hij een vrouw die vertelde dat de koning al dood is .toen wou de man het onderzoeken nieuwe missie moest hij de gevangenen dood schieten maar hij wou dat niet doen hij ging weg .maar zijn niet blanke vriend vertelde dat aan de koning dus de man moest hij uitleggen waarom hij dat niet deed .toen begon hij de wachters te vormoorden wou hij naar de koning gaan en begon hij de wachters uit te schakelen toen hij bij de kamer van de koning was ging hij naar binnen en zag dat de koning helemaal anders leek dan de koning die op de tv toonden de man liet zin pistolen laten vallen ging naar de koning maar achter de pilarens wachters kwamen met zwaarden de man pakte snel een zwaard van een tafel en schakelde hij de wachters uit toen moest hij vechten tegen zijn niet blanke vriend en hij schakelde hem ook uit toen vermoorde hij ook de koning en hij ging snel naar de uitzending kamer en schakelde hij alle computers uit toen veranderde de foto's op straat en zagen dat de oude koning er niet meer was en vielen de burgers de paleis aan : de film was gedaan.

a.u.b de naam van de film mij vertellen

bleepbleep

• 2 berichten
  • 0 stemmen

hallo,

ik zoek al een tijdje naar deze film dat een man in een gevangenis zit dan worden ze aan elkaar gekoppeld hij met een crimineel maar de hoofdrol speler die man dus is onschuldig en zijn vrouw krijg een bandje om en die vrouw wordt gehersenspoeld door die bandje en als hij ontsnap uit de gevangenis dan gaat hij naar zijn vrouw en dan trek hij dat bandje van haar af en dat wordt zij weer haarzelf.

als iemand het weet zeg het aub, alvast bedankt

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

Ayres schreef:

Goedenmiddag,

Ik keek een aantal jaar geleden een prachtige documantaire over een leeuwentemmer. Hij was samen met zijn vrouw met platinablond geblondeerd haar. Later ontmoeten ze een man die bij hun in komt wonen en waar ze beide een verhouding mee krijgen. De man wordt opgegeten door de leeuwen en dan pleegt de vrouw zelfmoord en nu is die man helemaal alleen.

Ik weet de titel alleen niet meer, dom ik weet het.

Alvast bedankt!

Dat is deze docu. > Cat Dancers (2008)

Toevallig heb ik 'm twee dagen geleden nog eens opnieuw bekeken.

Schokkend verhaal.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

@Jelle 18: Wow, zonder leestekens...

Wesleyuitdeurne

• 7 berichten
  • 11 stemmen

Flieber schreef:

@Wesleyuitdeurne

Misschien Survive the savage sea?

Hartelijk dank! Dat was de film die ik zocht, helaas nergens verkrijgbaar.

stfuympos

• 13359 berichten
  • 731 stemmen

jelle 18 schreef:

In Film > Algemeen > ik zoek een film maar weet de titel niet:

ik heb de film 2 weken geleden gezien op de tv ik wil de film nog eens zien maar weet de titel niet

het gaat over : een man in een wit smoking die bij het geheimdienst van de koning werkt

de man moet missies doen met zijn soldaten naar gebouwen gaan en daar in de gebouw de mensen uit schakelen hij had ook een niet blanke vriend later ontmoete hij een vrouw die vertelde dat de koning al dood is .toen wou de man het onderzoeken nieuwe missie moest hij de gevangenen dood schieten maar hij wou dat niet doen hij ging weg .maar zijn niet blanke vriend vertelde dat aan de koning dus de man moest hij uitleggen waarom hij dat niet deed .toen begon hij de wachters te vormoorden wou hij naar de koning gaan en begon hij de wachters uit te schakelen toen hij bij de kamer van de koning was ging hij naar binnen en zag dat de koning helemaal anders leek dan de koning die op de tv toonden de man liet zin pistolen laten vallen ging naar de koning maar achter de pilarens wachters kwamen met zwaarden de man pakte snel een zwaard van een tafel en schakelde hij de wachters uit toen moest hij vechten tegen zijn niet blanke vriend en hij schakelde hem ook uit toen vermoorde hij ook de koning en hij ging snel naar de uitzending kamer en schakelde hij alle computers uit toen veranderde de foto's op straat en zagen dat de oude koning er niet meer was en vielen de burgers de paleis aan : de film was gedaan.

a.u.b de naam van de film mij vertellen

Equilibrium (2002)

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

Wesleyuitdeurne schreef:

(quote)

Hartelijk dank! Dat was de film die ik zocht, helaas nergens verkrijgbaar.

Op YouTube te bekijken (in 6 delen) maar helaas alleen in de Spaanstalige versie.

TeaTime

• 3 berichten
  • 10 stemmen

In Film > Algemeen > wat is de titel van deze film?:

Lang geleden heb ik een film gezien die ik graag nog eens opnieuw zou bekijken, maar ik ken de titel van deze film niet. Ik herinner mij er niet veel meer van, maar het ging over een man die op een soort expeditie ging in grotten ofzo. Er was daar een mysterieus meisje dat hen telkens achtervolgde maar zichzelf voor hen verstopte. Ik geloof dat de man uiteindelijk verliefd op haar werd, maar toen had hij een ongeluk of hij werd ziek of zo en terwijl hij bewusteloos was droomde hij over het meisje. Maar als hij wakker wordt is hij weer thuis, bij zijn vriendin of verloofde of zo.

Ik besef dat dit een verwarrende en vage omschrijving is, maar weet er misschien iemand de titel van deze film?

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

Doet me denken aan The Fall (2006). Bedoel je die?

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Of wellicht Nell (1994) ?

dbn196908

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Televisie > Waargebeurde film??:

Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen naar de naam van deze film.

Het gaat ver een jonge dame/vrouw die heel wat tegenslagen in haar leven heeft en moest vechten voor haar eigen leven, ze leefde ook in een kleine (sta) caravan. Op een gegeven moment komt ze in aanraking met een drugsdealer die zogenaamd haar leven zou redden, en wat ik me weet te herinneren dat die dame ook heroïne spoot. Op een gegeven moment word zij opgepakt, wegens het bezit van drugs en ze beland in een Amerikaanse gevangenis. Sinds ze in de gevangenis zit, word het vechten tussen leven en de doodstraf, echter de jury had besloten door verzachtende omstandigheden om haar in leven te laten.

Deze film is meer dan 10 jaar geleden op televisie geweest, en als ik me goed weet te herinneren, was de naam van deze film "Life or Die" en volgens mij door Veronica uitgezonden. Echter onder deze titel kan ik niks vinden.

Weet iemand anders de juiste naam van deze film, zoals ik hierboven beschreven?

Eventueel het productiejaar en de acteurs.

Alvast bedankt.

Dirk

D.K

• 222 berichten
  • 743 stemmen

Ik ken het niet maar misschien moet je het maar hier effe gaan proberen forum. Dit is de forum voor tv-series, tv-programma's en tv-zenders en die andere is voor films.

mjk87 (moderator films)

• 14516 berichten
  • 4514 stemmen

Weet je zeker dat het geen docu is? Verhaal komt me bekend voor, over minimumstraffen in de VS. Zij zat 10 jaar (medeplichtig en minimum) maar de echte dealer veel korter omdat hij namen kon noemen.

dbn196908

• 2 berichten
  • 0 stemmen

mjk87: Nee, het was geen docu, en ook niet zoals jij het beschreef.

Roel_v_G

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo allemaal. Ik ben opzoek naar een film welke ik een aantal jaren geleden het gezien.

Hij gaat over twee tankbataljons welke met elkaar in gevecht zijn in een soort van kat en muisspelletje. De setting is een soort van rotsachting woestijnlandschap (afghanistan oid).

Wat ik me nog goed herinner is dat er op een gegeven moment een man welke gevangen is genomen langzaam wordt overreden door een rupsband van een tank. Het is een oudere film want ik heb hem ca. 15 jaar of langer geleden gezien.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

dat ene scène dat ze over iemand rijden blijft me heel goed bij...

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

En die herten! Classic!

beerke058

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik ben eigenlijk al heel lang opzoek naar een film die ik lang geleden heb gezien.

Dit was ergens eind jaren 80 schat ik.

Deze film heeft als tiener grote indruk op mij gemaakt destijds en het lijkt me leuk deze film nog eens te zien. Echter weet ik de titel niet meer.

Vandaar dat ik het hier maar vraag!

De film is een horror/thriller

gaat over een groep vrienden die in een vliegtuig stappen, maar als ze terug komen zijn het soort van aliens geworden. Aan de buitenkant zie je dat niet. Dan valt hun vreemde gedrag wel op bij vrienden/familie/geliefden.. en die willen ze dan ook vermoorden....

de poster zeg maar ziet er uit als een vrouw met een grote wapen en haar ogen lijken wel zaklampen.. want die schijnen licht.

zoiets!!

(afbeelding)In Film > Overige films > zoek jaren 80 film:

Het zou te gek zijn als jullie weten welke film ik zoek!!

Bij voorbaat dank!

kos

• 46691 berichten
  • 8849 stemmen

Geen idee. Maar props voor de paint-uitleg .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.