• 15.764 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.025 gebruikers
  • 9.373.128 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Bum fights ??????

Them

• 9 berichten
  • 154 stemmen

Ik zoek een film die ik al een tijd geleden in de bioscoop heb gezien. Hij was niet bijster interessant maar ik hou een lijstje bij van films die ik met mijn vriendin heb gezien.

Film ging, op mijn geheugen af, over jongeren die er achter komen dat ze over goddelijke krachten beschikken en naar een soort kamp/oord worden gebracht waar ze hun talenten ontwikkelen. Komen uiteindelijk ook tegen mystieke wezens te vechten. Dacht dat Medusa er hier een van was.

Alvast bedankt voor de alwetende!

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Of, heb de film zelf niet gezien, maar toch een gokje: I Am Number Four (2011)

TrainingFreak

• 9 berichten
  • 1 stemmen

Hallo filmkenners,

Ik zoek al een tijdje een film maar weet niet hoe deze heet.

Denk dat ik hem 5 a 6 jaar geleden een keer op tv heb gezien, ik geloof ook dat er nog wel redelijk bekende acteurs in spelen.

Het enige wat ik nog van de film herinner is dat het om een hele intelligente man gaat die is opgesloten en dat hij wordt ondergevraagd. Volgens mij werd er ook gevraagd wanneer hij is geboren en dan antwoord hij zoveel dagen geleden. Hij kan heel goed rekenen...

....meer weet ik helaas niet.

Hopelijk weet 1 van jullie mij te vertellen hoe deze film heet.

Het is in ieder geval geen "Rain Man"

Ch3wb4cc4h

• 116 berichten
  • 0 stemmen

TrainingFreak

• 9 berichten
  • 1 stemmen

Ik dacht in eerste instantie van yes!! maar ik heb net een trailer gezien en dit is hem helaas niet.

Heb je meerdere titels in gedachte?

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

Ik dacht misschien K-Pax (2001) met kevin spacey

TrainingFreak

• 9 berichten
  • 1 stemmen

ah nee balen ook niet ...nog andere titels?

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Bedoel je misschien Pi?

Davidc

• 5 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Overige films > Western:

Heey mensen.

Ik heb een paar jaar geleden een film gezien op tv.

Het was een western. En het enige wat ik ervan kan herinderen was dat een mannelijke personage een iniaanse vrouw tegenkomt die gevallen is of zoiets.

In een bos dacht ik.

Ze had haar been beschadigd en hij redt haar maar zei is bang voor haar.

Dat is alles wat ik gezien heb. Waarschijnlijk moest ik naar bed dus had ik de rest niet gezien.

Ik heb al heel veel websites afgezocht+ youtube maar het is zoeken naar een naald in een hooiberg.

Als jullie me kunnen helpen graag.

Mvg david

TrainingFreak

• 9 berichten
  • 1 stemmen

Nee ook niet iemand anders?

TrainingFreak

• 9 berichten
  • 1 stemmen

iedereen trouwens bedankt voor jullie input!

Hopelijk hebben jullie nog andere titels in jullie hoofd?

Misschien gaan we er nog achterkomen? (ik hoop het )

Flieber

• 116 berichten
  • 829 stemmen

@Davidc

In Dances with wolves komt ongeveer zo'n scene voor

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

TrainingFreak schreef:

iedereen trouwens bedankt voor jullie input!

Hopelijk hebben jullie nog andere titels in jullie hoofd?

Misschien gaan we er nog achterkomen? (ik hoop het )

Hier nog een poging,The day the earth stood still (2008)

Of misschien good Will Hunting (1997)

Davidc

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Klopt maar dat is hem niet:(

TrainingFreak

• 9 berichten
  • 1 stemmen

Thanks maar dat zijn ze ook niet, iemand nog andere titels?

Hdde

• 75 berichten
  • 1422 stemmen

Twee jongens vinden een oermens in het ijs. Daar ze hem ontdooien, beleven ze allemaal gekke gebeurtenissen met de persoon aangezien deze laag-ontwikkeld is.

Iemand een idee hoe deze filmtitel heet?

romeo135

• 15 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

ik heb paar jaar geleden een pracht van een film gezien waarbij een blanke man naast een zwart-getinte man wordt beland in een ziekenhuis (beiden kankerpatiënten);

De blanke man kampt met een hersentumor en wordt bestraald en ondanks alles is hij positief ingesteld terwijl de donkere man een somber persoonlijkheid heeft;

Echter, ik heb het einde van de film niet gezien en ken de titel er niet van, kan iemand mij helpen?

Dank bij voorbaat

romeo135

• 15 berichten
  • 0 stemmen

YES, that's it!!!!!!!!!!

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8280 stemmen

Hdde schreef:

Twee jongens vinden een oermens in het ijs. Daar ze hem ontdooien, beleven ze allemaal gekke gebeurtenissen met de persoon aangezien deze laag-ontwikkeld is.

Iemand een idee hoe deze filmtitel heet?

Encino Man (1992)

Hdde

• 75 berichten
  • 1422 stemmen

Hartelijk dank! Dat is 'm.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Sir??

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Mijn broer kwam daarstraks af met twee fragmenten die eventueel in dezelfde film zouden kunnen zitten. Het gaat allebei over een soort van bloodsport/kickboxer film:

Er is een groot martial arts toernooi aan de gang en één van de deelnemers is allerlei kunstjes aan het uitvoeren. Je kent het wel zowat kicks, punches, springen en dergelijke. Op de achtergrond zie je een andere deelnemer zitten die een lange paardenstaart heeft. Daar hangt een soort van piek aan vast en die kerel is die piek continu aan het slijpen. Er zijn twee andere personages waarvan de ene iets in de trant van 'voor die showkes kerel moeten we oppassen' zegt terwijl de andere antwoord 'neen, die met zijn piek is de gevaarlijke'

Tweede fragment is korter. Zelfde setting als het voorgaande fragment en twee kerels staan op het punt om met elkaar in duel te gaan in de ring. De ene heeft een lang zwaard en de andere is een dikke man met een onderhemd aan. Degene met het zwaard doorklieft verticaal het hoofd van de dikke/

Ik vermoed dat het misschien één van de delen van Bloodsport kan zijn

drakin

• 59 berichten
  • 40 stemmen

Metalfist schreef:

Mijn broer kwam daarstraks af met twee fragmenten die eventueel in dezelfde film zouden kunnen zitten. Het gaat allebei over een soort van bloodsport/kickboxer film:

Er is een groot martial arts toernooi aan de gang en één van de deelnemers is allerlei kunstjes aan het uitvoeren. Je kent het wel zowat kicks, punches, springen en dergelijke. Op de achtergrond zie je een andere deelnemer zitten die een lange paardenstaart heeft. Daar hangt een soort van piek aan vast en die kerel is die piek continu aan het slijpen. Er zijn twee andere personages waarvan de ene iets in de trant van 'voor die showkes kerel moeten we oppassen' zegt terwijl de andere antwoord 'neen, die met zijn piek is de gevaarlijke'

Tweede fragment is korter. Zelfde setting als het voorgaande fragment en twee kerels staan op het punt om met elkaar in duel te gaan in de ring. De ene heeft een lang zwaard en de andere is een dikke man met een onderhemd aan. Degene met het zwaard doorklieft verticaal het hoofd van de dikke/

Ik vermoed dat het misschien één van de delen van Bloodsport kan zijn

Dat is American Samurai uit 1992, beide scenes zitten in die film.

American Samurai (1992)

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Alright, qua jaartal kan het in ieder geval wel kloppen. Eens zien of ik hem ergens kan vinden. Bedankt!

TrainingFreak

• 9 berichten
  • 1 stemmen

TrainingFreak schreef:

Hallo filmkenners,

Ik zoek al een tijdje een film maar weet niet hoe deze heet.

Denk dat ik hem 5 a 6 jaar geleden een keer op tv heb gezien, ik geloof ook dat er nog wel redelijk bekende acteurs in spelen.

Het enige wat ik nog van de film herinner is dat het om een hele intelligente man gaat die is opgesloten en dat hij wordt ondergevraagd. Volgens mij werd er ook gevraagd wanneer hij is geboren en dan antwoord hij zoveel dagen geleden. Hij kan heel goed rekenen...

....meer weet ik helaas niet.

Hopelijk weet 1 van jullie mij te vertellen hoe deze film heet.

Het is in ieder geval geen "Rain Man"

Iemand nog enig idee? (in de film zat ook humor)

TrainingFreak

• 9 berichten
  • 1 stemmen

Ik meen me trouwens ook te herinneren dat er 2 van zulke films zijn gemaakt maar dan met andere acteurs

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.