• 15.769 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.026 gebruikers
  • 9.373.153 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

jarno1975 (moderator series)

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

romeo135 schreef:

Hallo,

hoe heet die Amerikaanse film nu ook alweer waar 2 oudere mannen (de ene is neger de ander is een blanke) waarbij de blanke een hersentumor heeft en hij moet bestraald worden?

De blanke man is ondanks alles positief ingesteld en heeft een andere kijk op het leven, weet iemand hoe deze film heet?

Dank bij voorbaat

The Bucket List (2007)

Actarus

• 502 berichten
  • 2284 stemmen

Zoek naar een film (geen Engelstalige film) waarin een fotograaf een foto neemt in een bepaald park. Bij het ontwikkelen ervan merkt hij dat er iets niet klopt op de foto...hij heeft een lijk in de bosjes gefilmt Iemand die de titel weet? Dank je

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Ik ben op zich een groot fan van het werk van Robin Williams, het zijn echter alleen de serieuze rollen die ik echt steengoed vind. Heeft iemand nog tips voor goede Robin Williams films waarin hij serieus acteert? Films zoals: Bicentennial Man, Imsomnia etc.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

romeo135 schreef:

(de ene is neger de ander is een blanke)

je had nicholson en freeman niet herkend??

Hdde

• 75 berichten
  • 1422 stemmen

Ik zoek twee films die ik jaren geleden al eens heb gezien:

FILM #1

''Twee vriendinnen (of meerdere) gaan geloof ik op vakantie (concreet: naar een bos?). Strekking van het verhaal is dat de ene vriendin de ander vermoordt en in het huis komt wonen van en met de ouders van de vermoordde dochter, zonder dat die er erg in hebben. Uiteindelijk komt dit natuurlijk uit.''

FILM #2

''Geestelijk gestoorde vader vermoordt zijn vrouw en begraaft samen met zijn twee kindertjes (jongens) de moeder in de tuin. Hij was een soort van mormoon/duivel. Zo sprak hij zich ook uit in de film meen ik me te herinneren.''

kos

• 46692 berichten
  • 8849 stemmen

2de klinkt een beetje als Frailty (2001)

mias

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik weet nog wel hoe de film ongeveer gaat en ik heb echt overal gezocht maar tevergeefs. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Man en een vrouw zijn gelukkig samen en verwachten een kind. Op een nacht is er een inbreker in het huis die houdt de man en de vrouw onder schot en vermoord de vrouw. De baby blijft leven maar zijn vrouw is dood. Hij wil niks met het kind te maken hebben. Hij gaat wraak nemen op de dader en doet criminele dingen om in dezelfde gevangenis te komen als de dader. Dat is een zwaarbewaakte eiland.

Dit is wat ik ongeveer weet en het is best een oude film denk rond de 1990/1999

Help me de titel vinden

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

@mias: The Escapist.

Hdde

• 75 berichten
  • 1422 stemmen

kos schreef:

2de klinkt een beetje als Frailty (2001)

Hartelijk dank! Even snel de trailer gezien en inderdaad: komt me zeer bekend voor! Gauw maar even herzien.

Nu de andere film nog!

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

dre22 schreef:

Ik zoek een (oude film) die ik vroeger heb gezien op tv.

Het ging over een jongen die een jongen die op hem leek tegenkwam.

De ene jongen werd ontvoerd maar het was blijkbaar de andere die de ontvoerders wilden.

Bij het einde was er ook een vliegtuig en een man die met een spuit die jongen gijzelde.

Graag zou ik de titel van deze film weten.

Misschien de Italiaanse film Johnny Stecchino. Anders zou je nog hier kunnen kijken.

mias

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ja geweldig! Helemaal geweldig ik ben je voor eeuwig dankbaar Wat was ik lang opzoek naar deze film.

dyasten

• 22 berichten
  • 1 stemmen

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar de titel van een tekenfilmserie.

Het ging over twee groepen wolven, er was een 'goede' groep en een 'slechte' groep wolven. De leider van de slechte wolven had geloof ik iets bij zijn oog, een litteken ofzo.

De titel is niet Waterschapsheuvel of .... Beestenbos is boos, want daar kwamen ook andere dieren in voor, konijnen enzo. In deze serie kwamen er puur alleen wolven in voor.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

dyasten schreef:

Hallo,

Het ging over twee groepen wolven, er was een 'goede' groep en een 'slechte' groep wolven. De leider van de slechte wolven had geloof ik iets bij zijn oog, een litteken ofzo.

De titel is niet Waterschapsheuvel of .... Beestenbos is boos, want daar kwamen ook andere dieren in voor, konijnen enzo. In deze serie kwamen er puur alleen wolven in voor.

Je bent al wel heel lang op zoek naar deze serie. Beetje gegoogled en toen kwam ik deze vraag van je ook tegen op een ander forum uit.........2007

Maar ik zal eens even gaan zoeken.

dyasten

• 22 berichten
  • 1 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

Je bent al wel heel lang op zoek naar deze serie. Beetje gegoogled en toen kwam ik deze vraag van je ook tegen op een ander forum uit.........2007

Maar ik zal eens even gaan zoeken.

Tijdens het zoeken kwam ik de post ook tegen en heb hem gebruikt om hier te posten

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

@dyasten: Zou het kunnen dat je wolven verwart met (wilde) honden?

Dan is Balto of de vervolgen misschien wel de film die je zoekt?

dyasten

• 22 berichten
  • 1 stemmen

Bubblez schreef:

@dyasten: Zou het kunnen dat je wolven verwart met (wilde) honden?

Dan is Balto of de vervolgen misschien wel de film die je zoekt?

Nee, het is geen film maar een serie. Toch bedankt

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Eentje voot ik zoek ... Een serie. Dat forum is er ook nog

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

dyasten schreef:

Hallo,

Kijk anders even hier, misschien staat hij er tussen:

List of fictional wolves - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Geen serie, wel een animatiefilm over 'rival wolfpacks':

Alpha and Omega (2010)

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

mikey schreef:

Eentje voot ik zoek ... Een serie. Dat forum is er ook nog

Inderdaad dat kan beter hier Overigen >> Televisie >> Ik zoek... de titel van een serie. Ik dacht namelijk ook aan Alpha & Omega, maar dat is dus een film. (Maar niet alleen met wolven. Komen ook vogels en herten in voor).

Edit: Daar staat die vraag ook.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Ik ben een titel kwijt. Nooit gezien. Het gaat volgens mij over een zomerkamp waar een opstand van de jeugd plaatsvind en de leiding het onderspit delft. Het zal een soort van lord of the flies achtig drama zijn. Denk ik. Gemaakt in de j80 en het is niet sleepaway camp. Op de cover is een verkrachting te zien.

2 ook nooit gezien. Een film over een man die wegens kindermisbruik, aldan wel of niet schuldig, in een gevangenis beland en daar moet zien te overleven tegenover de inmates. Ook j80 denk ik.

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5072 stemmen

Summer Camp Nightmare (1987) bedoel je denk ik.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Yes! Thanx

filmerik

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Overige films > Ik zoek de titel van een superhero cult film:

De film die ik zoek gaat over een superheld die er tijdens het plot achter komt dat telkens als hij zijn superkrachten gebruikt er iemand anders aan de andere kant van de wereld ziek / zieker wordt. Hoe hij hier precies achter komt weet ik niet (volgens mij gebeurt dat per ongeluk), maar het plaatst de superheld (en de kijker) duidelijk voor een moreel dilemma: hoe kan hij mensen met zijn krachten helpen als dit uiteindelijk iemand anders' leven zal kosten?

Ik meen me te herinneren dat de film deels cartoon, deels normaal is, maar zeker weten doe ik dit niet. Ook dacht ik dat het een japanse regisseur was (maar ook dat niet zeker). Ik heb deze film een paar jaar geleden op TV gezien, geen idee bij welke zender (zou maar zo de vrpo kunnen zijn geweest, of BBC of BRT).

Hopelijk heeft iemand hier een idee welke film dit zou kunnen zijn?

kelama3

• 343 berichten
  • 179 stemmen

Filmerik, dat is volgens mij de serie Heroes!

kevin219

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > HELP ik zoek een film voor vanavond:

beste mensen.

Ik heb vanavond film avond en ik MOET bepaalde film draaien haha. Ik heb vorigjaar 2 films gezien die ik graag weer wil bekijken. alleen weet ik niet meer hoe deze heten.

1. het is een film die gaat over een terroristen of terroristen die op veel plekken in de stad bommen in gebouwen heeft gezet de FBI gaat op basis van filmpjes kijken waar en wie de dader is.. sorry maar meer kan ik er niet van maken.

2. deze film gaat over een paar ( ik denk ) studenten. de film begint en ze zitten met ze 4e in een busje 2 daarvan willen bij de groep horen. maar dan moeten ze eerst even een tankstation overvallen. zodoende vermoord hij er 1 perongeluk. en dan nemen ze het lijk mee naar huis.

dit is alles wat ik weet! alvast heeeel erg bedankt

groetjes.

Kevin b

Fortune

• 4315 berichten
  • 2772 stemmen

1. Deja Vu

2. Brotherhood

N811

• 1459 berichten
  • 913 stemmen

Het is niet een film maar wie weet hoe die serie heet waarin zwervers stunts gaan doen voor geld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.