- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
ben even in de war zit the negotiator te kijken en dacht dat op een bepaald moment hij aan een touw op een metro springt.
Maar dat was volgens mij Denzel W. en deze films is met samual l. J.
Ehhh,......... ikke gek???
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
Iets met Pelham rings a bell? 
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Maybe, will look it afters this,
Thanks
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
nope was hem niet
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3419 stemmen
Er is een andere film met Washington, met een trein deze keer. Misschien kan het u helpen:
Yash100
-
- 80 berichten
- 45 stemmen
Ik zoek een film die een een tijd geleden gezien heb, waar een gezin bestaande uit man vrouw en twee kinderen wonen op een verlaten landgoed. Het zijn prachtige beelden. De vrouw blijkt zwanger en de man gaat er vanuit dat ze is vreemd gegaan en haalt een kwakzalver erbij. De vrouw sterft...
EDIT: de man en vrouw hebben geen goede verstandhouding. Het zwijgen is een leidraad in de film
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Er is een andere film met Washington, met een trein deze keer. Misschien kan het u helpen:
Nee ook niet die is vrij nieuw, degene die ik bedoel is iets ouder en begin te twijfelen over denzel, misschien weesley snipes ofzo, aan de andere kant blijf ik in eerste instantie voor denzel gaan.
Thanks anyway
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Ik ben opzoek naar een film waar een vriend van me een x iets had over verteld.
Kheb niet heel veel informatie maar ik kan me vaag herinneren dat het over een man gaat die in een kantoor werkt en op een dag komt ie op zijn werk aan en is het bebouw helemaal leeg, het blijkt dan dat iedereen van zijn werk in het mortuarium lig
Meer kan ik me niet herinneren maar ik hoop dat iemand me kan helpen 
Als het goed is is het een vrij nieuwe film.
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Kheb niet heel veel informatie maar ik kan me vaag herinneren dat het over een man gaat die in een kantoor werkt en op een dag komt ie op zijn werk aan en is het bebouw helemaal leeg, het blijkt dan dat iedereen van zijn werk in het mortuarium lig
ik weet welke je bedoeld, kan alleen nooit titels onthouden, zal er over denken
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Bedoel je soms Money train?
joskuiper
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Genres en landen > Bijzondere films over WO2:
Hoop dat ik hier in dit topic mijn antwoord kan krijgen.
Ik zoek voor een collega een film over WO2 die specifiek gaat over een Duitse waarnemer die aanwezig was op Pointe du Hoc of daar in de buurt.
Hij was degene die als eerste de gallieerden aan zag komen op Normandie met zijn verrekijker.
Zijn naam is Poesjkas (geen idee hoe je het schrijft) of iets wat daar op lijkt.
Ik kan via google niets vinden behalve een Hongaarse voetballer, dus ik kom niet verder.
De film heeft zeer waarschijnlijk dezelfde naam.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Majoor Werner Pluskat. In The Longest Day komt een stuk voor, waarin hij als eerste de geallieerden ziet aankomen, maar dit is slechts een gedeelte en zeker niet een hele film aan hem gewijd. Ik zal het verder ook niet weten.
Werner Pluskat - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Nope, pas nog gezien, maar is hem ook niet.
Maar evengoed bedankt
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij was dat geen echt kantoor, maar ontwikkelde ze iets.
Shit ik zie het voor me, hij komt binnen (volgens mij niet alleen) alles weg, en naderhand blijken al zijn collega's in het lijkenhuis te liggen, nu de titel nog. had ook iets met patenten te maken wat niet klopte daar die van een andere firma of instelling te zijn, we komen er wel.
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Volgens mij was dat geen echt kantoor, maar ontwikkelde ze iets.
Shit ik zie het voor me, hij komt binnen (volgens mij niet alleen) alles weg, en naderhand blijken al zijn collega's in het lijkenhuis te liggen, nu de titel nog. had ook iets met patenten te maken wat niet klopte daar die van een andere firma of instelling te zijn, we komen er wel.
Pff khoop dat je er nog op komt want ik zou het echt niet meer weten:p
mrswhite
-
- 8 berichten
- 324 stemmen
ik ben opzoek naar een film waarin muggen en vampiers gelinkt worden aan elkaar ?
dank je bij voorbaat 
jeff0611
-
- 8 berichten
- 0 stemmen
ik zoek een film waar actie en comedy in voorkomt.
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3419 stemmen
ik zoek een film waar actie en comedy in voorkomt.
Kan je iets specifieker zijn bv. een scène beschrijven die je je nog herinnert? Anders kunnen we je niet veel helpen. 
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Dat hoeft ook niet meer. Film >> Algemeen >> Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)
mayhemblik
-
- 1389 berichten
- 731 stemmen
Hey!
Ik zoek een Amerikaanse komedie over een drugsdealer (geen wiet, maar harddrugs) en een vaste klant / junkie, die plots van alles samen moeten doen en zo in allerhande gekke situaties terecht komen.
Het is niet Pineapple Express, maar het is wel ongeveer hetzelfde idee.
Alvast bedankt!
Ik hoop dat je Bullet uit1996 bedoeld want dan heb ik je geholpen.
Of wacht eens, het kan misschien ook Gridlock'd zijn, alleen gaat deze over 2 junkies en ik zie net dat in beide films 2-Pac meespeelt. (Toen hij nog in leven was neem ik aan dus de films zijn al wat ouder)
Curriculum
-
- 305 berichten
- 303 stemmen
ben even in de war zit the negotiator te kijken en dacht dat op een bepaald moment hij aan een touw op een metro springt.
Maar dat was volgens mij Denzel W. en deze films is met samual l. J.
Ehhh,......... ikke gek???
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Ga ik kijken en laat het weten.
Alvast bedankt voor het meedenken.
edit:
keek net naar wat stukken, maar denk het toch niet was meer een thriller denk ik.
De hoofdrolspeler wordt tijdens een achtervolging achterna gezeten, kijk uit een raamopening en slingert zichzelf via een touw aan een catrol ofzo door de lucht en land dan op die metrotrein.
En geizeld hij ook niet iemand in het Gemeentehuis of haal ik nu alles door elkaar??
Prettig gestoord noemen ze iemand, na een paar burn-outs.
Je kunt alle oude goeie films opnieuw kijken, als je de titel kunt vinden dan

DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3123 stemmen
morvan volgens mij bedoel je U.S. Marshals (1998)
TonyG
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hoi,
iemand idee? Voor zover ik mij herinner begint de film in een treinwachtershuis aan een spoorweg. De treinwachter wordt wakker gemaakt en gaat ontbijten, doch alles gebeurt automatisch - er is een heel toestel dat het eten klaarmaakt. Dacht ook dat er een speciaal toestel was dat de man wakker maakte. Het geheel was heel surrealistisch en komsich. Ik heb vroeger enkel even het begin van deze film gezien. Het zou kunnen dat het een kortfilm was en mogelijks russisch of slavisch, doch ben hier helemaal niet zeker van.
Alvast bedankt.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Jmovie25
-
- 3 berichten
- 18 stemmen
Ik zoek een horrorfilm waarin een groep mensen (voormalig gedetineerden) in een verlaten hotel? worden gezet. het pand heeft echter dubbele wanden waarachter een moordenaar schuil gaat.
Iemand enig idee wat de filmtitel is?
Alvast dank
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.