- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Ik zoek een horrorfilm waarin een groep mensen (voormalig gedetineerden) in een verlaten hotel? worden gezet. het pand heeft echter dubbele wanden waarachter een moordenaar schuil gaat.
Iemand enig idee wat de filmtitel is?
Alvast dank
Jmovie25
-
- 3 berichten
- 18 stemmen
ach ja ...nu ik de titel zie denk ik: Ja, dat is hem.
Dank!
Miiinchia
-
- 12 berichten
- 308 stemmen
Ik zoek een film over een grote joods-Russische familie die naar Amerika verhuisden. Het speelt zich - als ik me niet vergis - ergens in de jaren '50/'60 af.
Miiinchia
-
- 12 berichten
- 308 stemmen
Ja! Bedankt.
mielke
-
- 6 berichten
- 74 stemmen
Ik zoek dus een titel van een film 
Veel kan ik me er niet van herinneren, ik ken geen namen van acteurs of regisseur of wat dan ook...
Ik probeer hieronder enkele zaken weer te geven die ik me herinner:
Het is een film, gebaseerd op een lesbisch thema.
En hetero-vrouw, ik schat midden de dertig in de film, is getrouwd en heeft een zoontje.
Ze is werkzaam op de school van haar zoontje, maar ik weet niet zeker of dat echt als leerkracht is...
Ze wordt verliefd op de juffrouw van haar zoontje, een lesbische vrouw van eind de 20 vermoed ik.....
De affaire begint na de opkuis van een drink/etentje op school, waarbij de hetero voorstelt om de lesbienne te helpen....
Ik herinner me ook een scene waarin de juffrouw speelgoed aan het opruimen is en de hetero dan binnenkomt bij haar......
Ook kreeg het zoontje eens een bos rode rozen van zijn moeder dat hij moest overhandigen aan de lesbienne....
Ik weet nie precies wat er verder allemaal gebeurt en al helemaal niet hoe het eindigde....
Ik weet dat dit heel weinig info is, maar gaat er ergens bij iemand mss een lichtje branden?
Pachnoda1970
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Ik ben op zoek naar een film:
Het gaat over een arrogante man die geen tijd heeft voor zijn vrouw altijd druk.
Zijn vrouw schakelt vriendinnen in en binden hem vast aan bed tot ie veranderd.
Ze laten hem reclame tv zien en zag hij een ring waar hij veel meer voor betaald heeft.
Wie weet de titel van deze film
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
morvan volgens mij bedoel je U.S. Marshals (1998)
Thanks, dat was hem dus, stom pas nog gekeken en weet nu al niet meer welke film het was. 
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2498 stemmen
Het gaat over een arrogante man die geen tijd heeft voor zijn vrouw altijd druk.
Zijn vrouw schakelt vriendinnen in en binden hem vast aan bed tot ie veranderd.
Ze laten hem reclame tv zien en zag hij een ring waar hij veel meer voor betaald heeft.
All Tied Up (1993)
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2498 stemmen
Ik zoek dus een titel van een film 
Het is een film, gebaseerd op een lesbisch thema.
En hetero-vrouw, ik schat midden de dertig in de film, is getrouwd en heeft een zoontje.
Ze is werkzaam op de school van haar zoontje, maar ik weet niet zeker of dat echt als leerkracht is... Ze wordt verliefd op de juffrouw van haar zoontje, een lesbische vrouw van eind de 20 vermoed ik..... De affaire begint na de opkuis van een drink/etentje op school, waarbij de hetero voorstelt om de lesbienne te helpen....
Ik herinner me ook een scene waarin de juffrouw speelgoed aan het opruimen is en de hetero dan binnenkomt bij haar...... Ook kreeg het zoontje eens een bos rode rozen van zijn moeder dat hij moest overhandigen aan de lesbienne...
Between Two Women (2004)?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)
Pachnoda1970
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Dank je wel
stefan0316
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film titel van een film die ik tijd geleden in de bioscoop heb gezien, de film gaat over een militair die terug komt uit de Irak oorlog, en hij ziet voor zijn ogen een militair doodgaan(of hij schoot hem zelf neer) dan gaat hij de zus of vrouw van die militair opzoeken. Dan gaat hij werken bij een soort van asiel als ik het goed herinner, waarvan die vrouw de eigenaar is. Later in het verhaal bloeit er een romance tussen hun op. Weet iemand de titel van deze film????
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
[/quote]
Pff khoop dat je er nog op komt want ik zou het echt niet meer weten:p [/quote]
ik zoek al 12 jaar naar één bepaalde film,............... ooit 
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2550 stemmen
Volgens mij bedoel je The Lucky One (2012) stefan0316.
Glaceon
-
- 39 berichten
- 14 stemmen
heei
ik zoek al de hele dag een film waarvan een scene in mn hoofd vast zit:
een jongetje bezoekt vaak een oude man (professor?) in een hutje op de hei ofzo
deze man heeft allemaal verschillende soorten spinnen in glazen potten
zolang de potten dicht zitten is er niets aan de hand
als het jongetje weer thuis komt, vindt zijn moeder dat hij niet meer heen mag omdat het van slechte invloed is ofzo.
Maar het jongetje gaat toch en in de tussentijd blijken de spinnen uitgebroken, en is de man 'verdwenen' (de jongen ziet alleen een levensgrote cocon) en het hutje en omgeving hangt vol met spinnenwebben, maar de spinnen zijn op dat moment niet te zien
meer weet ik niet
ik hoop dat iemand hier iets mee kan of iets van weet bvd
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
heei
ik zoek al de hele dag een film waarvan een scene in mn hoofd vast zit:
een jongetje bezoekt vaak een oude man (professor?) in een hutje op de hei ofzo
deze man heeft allemaal verschillende soorten spinnen in glazen potten
zolang de potten dicht zitten is er niets aan de hand
als het jongetje weer thuis komt, vindt zijn moeder dat hij niet meer heen mag omdat het van slechte invloed is ofzo.
Maar het jongetje gaat toch en in de tussentijd blijken de spinnen uitgebroken, en is de man 'verdwenen' (de jongen ziet alleen een levensgrote cocon) en het hutje en omgeving hangt vol met spinnenwebben, maar de spinnen zijn op dat moment niet te zien
meer weet ik niet
ik hoop dat iemand hier iets mee kan of iets van weet bvd
Als het goed is is dat Eight Legged Freaks
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Pff khoop dat je er nog op komt want ik zou het echt niet meer weten:p [/quote]
[/quote]
Welke film is dat? Ik bedoel de omschrijving van die film? Is dat die kunstschaatsfilm?
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
[/quote]
Welke film is dat? Ik bedoel de omschrijving van die film? Is dat die kunstschaatsfilm? [/quote]
Ik ben opzoek naar een film waar een vriend van me een x iets had over verteld.
Kheb niet heel veel informatie maar ik kan me vaag herinneren dat het over een man gaat die in een kantoor werkt en op een dag komt ie op zijn werk aan en is het bebouw helemaal leeg, het blijkt dan dat iedereen van zijn werk in het mortuarium lig
Meer kan ik me niet herinneren maar ik hoop dat iemand me kan helpen 
Als het goed is is het een vrij nieuwe film.
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Nee, die film waar Morvan al 12 jaar naar zoekt!!
Het quoten gaat gruwelijk fout hier...?!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Ik zoek ook al jaren een film die ik denkelijk als kind eens op tv heb gezien. Moet minstens 15 jaar oud zijn. Wat ik mij herinner was een gezin dat blijkbaar veel tegenslag had, want verschillende leden stierven één na één. Door een ongeluk, door ziekte, zelfs de hond overleed. Moeder of vader kwam om in een vliegtuigongeluk.
Het klinkt vrij vaag, maar voor zover ik het mij herinner moet dit een film uit de 80's of denkelijk eerder de 90's geweest zijn. Een dramafilm, misschien wel tv-film. Ik herinner me geen bekende acteurs, al was ik toen nog niet zo met film bezig als nu. Ik heb hem ondertussen nog niet teruggevonden, 't zou wel leuk zijn als ik ooit die titel te weten kom...
Berny1972
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo ik ben opzoek naar een oorlogsfilm volgens mij ging die over de tweede wereldoorlog
hij begint met twee soldaten vrienden 1tje zwaar gewond de ander draagt hem op zijn schouder, maar de gewonde soldaat kan niet meer, en vraagt om hem achter te laten, Ik weet ook nog dat hij later met een company die al een hele tijd aan het front was, om aan te vallen, in de bossen, maar ze werden steeds weer terug geslagen, en er vallen veel gewonden en doden ,door groot afweer geschut, als ze van hoger op weer willen dat er de volgende ochtend een aanval komt, besluiten een paar soldaten, dat als het donker word dat ze er zelf heen gaan om proberen achter de vijand te komen en het afweer geschut te vernietigen, zodat de rest van de company niet weer hoeft, ik weet ook nog dat de leider van dat groepje, een eigen man doodschiet omdat hij doordraait op het laatste moment, en hij niet wil dat iedereen zich terug trekt, als iemand de titel weet laat het dan even weten bvd
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
[/quote]
Welke film is dat? Ik bedoel de omschrijving van die film? Is dat die kunstschaatsfilm? [/quote]
Nee, die heb ik allemaal gekeken, en geloof ik uiteindelijk gevonden.
Die andere die ik al 12 jaar zoek, ging over dat waargebeurde verhaal van die hacker die uiteindelijk gepakt wordt, door de fbi. Hij is vrij goed. Dan zit de fbi met een of andere superhacker en dan krijgt hij een voorstel meewerken voor de fbi en die superhacker voor een nieuw leven in het witness protectionplan. Hij gaat daar op in en pak die andere uiteindelijk. De film eindigd uiteindelijk met de tekst, dat hij met zijn vrouw ergens in het witnessprotectionplan woont en de fbi nog steeds helpt. Dit in het kort. Heb voorheen ook wat meer hints gegeven, maar dat moet ik even terugzoeken.
Alvast bedankt, heb een tijdje bij Noprobs gezeten, als junior moderator, een paar van het team wisten welke film ik bedoelde, maar niemand kon de naam vinden.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Hele kleine mogelijkheid, maar toch.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Kebabtekkel
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Op zoek naar titel:
Hallo,
Ik ben al een hele tijd op zoek naar de titel van een film die ik jaren geleden gezien heb.
Het gaat om iemand die geen herinneringen heeft aan wat vooraf gebeurde. Hij heeft een vriendin, maar "wezens" sleuren hem mee (deze wezen krijgen zwarte armen). Ik zal het verhaal probreren te vertellen.
Een man is in de stad en word meegesleurd door wezens. Hij word wakker in bed met zijn vriendin (het kan dat hij eerst wakker word met zijn vriendin en daarna pas in de stad). Hij voelt dat iets niet ok is, maar gaat zijn gangetje. Maar hij moet toch vluchten. En kan zich niets van zijn vorige leven herinneren. Dit beleeft hij vaker. Hij heeft een goed leven, maar dan moet hij op de vlucht voor bepaalde wezens. Naderhand blijkt dat deze wezens (engelen?) zijn geheugen wissen. Ik kan me van deze film nog herinneren dat hij in de metro te horen krijgt wat hij werkelijk is van een soort zwerver.
Maar dan word hij gevangengenomen door zijn soortgenoten en word gemarteld (hij kan niet sterven, is vlg mij een soort engel of ed). Hij word echter op bed vastgebonden en ze martelen hem.
Weet iemand de titel van deze film? Ik ben hier al jaren naar op zoek, het is al een oudere film.
Groetjes Desiree
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.