• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.041 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 198.999 gebruikers
  • 9.371.687 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

hoi

ik ben de titel vergeten van een film die ik niet ken. het gaat over een groepje sollicitanten die in een kamer worden gezet om een opdracht uit te voeren alleen is het opdracht velletje a4-tje blanco. Dat zou zorgen voor paniek en iedereen moordt elkaar vervolgens uit.. althans zo had ik de trailer begrepen.

weet iemand wat ik bedoel? film is nog redelijk nieuw.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

Volgens mij bedoel je Exam (2009) mikey.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Kan ook deze zijn mickey: The Killing Room

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Exam!

Thanx all

semmetje

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,ik zoek de titel van de film waarin een meisje word vermoord in een meertje(verdronken) door haar jaloerse vriendin,er zijn ook andere vriendinnen bij. Later trekt die vriendin bij de moeder van het vermoorde meisje in,en troost haar terwijl ze zelf de dader is. De moeder komt er op het laatst wel achter wie de dader is,geloof ik.

Herkent iemand deze film???

Nirak

• 11 berichten
  • 0 stemmen

Hallo Filmkijkers

Heel lang geleden, en ik zag na mij te hebben aangemeld,. dat ik hier 4 aug 2010 voor het laatst ben geweest

Ik ben dus nog steeds op zoek naar die ene film waar ik toen ook om vroeg.

Het is niet de Film Fallen, want dat kwam er toen uit na mijn vraag.

Ik heb dus alleen het laatste stukje gezien.

Oké dan nu wat ik mij nog kan herinneren.

Er stonden 2 mannen op een soort stellage, de een helemaal in het zwart gekleed, was een donkere acteur. Andere man raakte hem aan, en je zag sidderingen door zijn lijf gaan..

Ik weet het, het is een mini stukje, maar dat is ook het enige wat ik gezien heb.. aftiteling heb ik niet gezien, omdat ik slaapdronken was.

Hoop dat iemand, mij hier nog mee kan helpen. Want het via internet opzoeken is een crime..

En ik blijf er maar aan denken, dus tja

Ik lees het graag

kelama3

• 343 berichten
  • 179 stemmen

Nirak schreef:

Hallo Filmkijkers

Heel lang geleden, en ik zag na mij te hebben aangemeld,. dat ik hier 4 aug 2010 voor het laatst ben geweest

Ik ben dus nog steeds op zoek naar die ene film waar ik toen ook om vroeg.

Het is niet de Film Fallen, want dat kwam er toen uit na mijn vraag.

Er stonden 2 mannen op een soort stellage, de een helemaal in het zwart gekleed, was een donkere acteur. Andere man raakte hem aan, en je zag sidderingen door zijn lijf gaan..

Ik weet het, het is een mini stukje, maar dat is ook het enige wat ik gezien heb.. aftiteling heb ik niet gezien, omdat ik slaapdronken was.

Hoop dat iemand, mij hier nog mee kan helpen. Want het via internet opzoeken is een crime..

En ik blijf er maar aan denken, dus tja

Ik lees het graag

. Is dat niet City of Angels, Nicolas Cage staat met donkere man op daken en steigers, lange zwarte jassen aan. Maar die sidderingen zeggen me dan weer niks..

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

Nirak schreef:

City of Angels

Nirak

• 11 berichten
  • 0 stemmen

City of Angels is het niet, dat weet ik 100% zeker

Virtuosuty, verhaallijn gelezen, dat zou kunnen.

Weet ook dat het echt wel een klein stukje is. Iets met een munt staat mij ook bij.

Ooit kom ik er wel achter.

dank jullie wel voor het meedenken.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Probeer anders eens wat steekwoorden in het Engels op Google in te voeren, aangaande de film die je zoekt. Ik ben ook even wezen kijken (voor de 2e keer) maar jouw informatie is zo nihil dat ik/wij/we er eigenlijk niets mee kunnen. Als deze film echt belangrijk voor jouw is (wellicht om te herzien) hopelijk duiken er dan meer fragmenten op? laat het weten Ook begrijp ik niet waarom het een "crime" is om het op het internet te zoeken? (wat jij omschrijft) vreemd. Maar goed

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

dat het een crime is om te zoeken lijkt me duiden op dat het zo'n klein stukje met weinig info over de film is. Jij kon met zo weinig info ook niks vinden.

Anyhow, zelf geen idee.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Bewijze van spreke dus, ik snap het

Nirak

• 11 berichten
  • 0 stemmen

Ja het is weinig he, ik weet het.

Maar dat komt zo:

Slapeloze nachten, naar beneden, tv aanzetten en dan net op het einde van de film zien.

Slaapdronken gekeken dus.

En dit was echt het laatste wat ik gezien heb.

Een crime met opzoeken, nu ben ik een vasthoudertje, dus ik heb me al rotgezocht.

Steekwoorden ect ect. IMDB plots, bijna alles dus

Misschien moet ik het maar uit me hoofd zetten..

Dank jullie wel voor het meedenken.

NLerikNL

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film titel

De film gaat als volgd:

Jarenlang (ongeveer 50 jaar) worden er mensen ontvoerd door aliens en in 1 klap komt iedereen weer terug op 1 plek. De ontvoerde mensen zijn niet ouder geworden. Mensen die nog niet lang ontvoerd waren vinden soms nog hun familie terug en er is ook een kindje die 50 jaar terug werd ontvoerd die werd geadopteerd.

Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen...

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3922 stemmen

Kan ook Close encounters zijn, of zelfs een beetje flight of the navigator

Fangs (crew films)

• 1474 berichten
  • 4777 stemmen

The 4400?

Geen film maar een serie, maar de pilot-aflevering heeft wel een speelfilmduur.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

Het doet me ook aan The 4400 denken NLerikNL.

Nirak

• 11 berichten
  • 0 stemmen

Als ze ook nog allemaal een speciale gave hebben, dan is het duidelijk 4400.

Hallo allemaal,

ik heb al een 3-tal jaar geleden een film gezien op de Belgische zender Canvas over een zwakbegaafde jongen die zich laat meeslepen door gespuis uit de buurt (ergens in Ierland of Schotland was dat) en in allerlei problemen verwikkeld raakt (drugs, alcohol, criminaliteit). De jongen wordt daarnaast gebruikt door zijn 'vrienden' om smerige karweitjes op te knappen.

De broer van de zwakbegaafde jongen (stoer uitziende kerel) komt daarachter en besluit de personen die misbruik maken van zijn broer een lesje te leren. Het escaleert steeds en uiteindelijk besluit hij om die gasten in de val te lokken en ze om te leggen op redelijk gewelddadige manier. Ik kan me herinneren dat er op het einde nog 1 persoon in leven blijft en dat die ergens in een oude ruïne koud wordt gemaakt.

Namen van personages of acteurs weet ik helaas niet meer. Ik heb al even gegoogeld met enkele trefwoorden maar vind niet de film die ik zoek.

Ik hoop dat iemand hier kan helpen want ik zou die film graag nog eens bekijken.

Bedankt.

Groeten!

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

Volgens mij bedoel je Dead Man's Shoes (2004) jeffreyendylan.

Dat is 'm! Bedankt.

Tirsa

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hoi,

Ik zoek een film.. De film speelt zich af in de 'oudere' tijd.. Ik denk rond de18 of 19 eeuw.. Maar ik ben daar niet zo zeker van. Het verhaal van de film is het volgend. Er is een rijke man, zijn vrouw is hersen dood maar leeft nog wel, en dit is een geheim ongeveer. Hij heeft geen kinderen om zijn bezit aan te geven. Dus gaat hij op zoek naar een jonge vrouw die zijn kind wilt dragen. De vrouw word hiervoor betaalt. Hij verwekt een kind bij de vrouw, zij bevalt en geeft hun kind af. Dat is de afspraak. De vrouw die hierop toezegt doet dit omdat haar vader ziek is en ze hoopt om hem zo te helpen. Na een aantal jaren, ik denk na 6 jaar, vind ze haar dochter. Ze was opzoek naar haar gegaan en vind ze eidenlijk.. Ze word aangenomen als gouvernes. Ze gaat voor haar eigen dochter zorgen. Het kind is eerst onhandelbaar, maar met de tijd weet ze haar vertrouwen te winnen. Lang verhaal kort, de man en de vrouw worden verliefd.. De echtgenote van de rijke man sterft, wanneer hij zelf het raam van de kamer laat open staan. En uiteindelijk worden ze een gelukkige familie.

Weet er iemand hoe die film heet?

Groetjes!

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2497 stemmen

@ Tirsa: Firelight (1997). Met de groetjes terug.

A.L.I.E.N

• 775 berichten
  • 1054 stemmen

Hey ik zoek de titel van een Nederlandse film. Het verhaal gaat ongeveer zo. Een klein meisje woont samen met haar ouders in een huis dat, samen met het huis van een vervelende buurman, is geselecteerd voor een wedstrijd: "om ter beste huis of burger" of zoiets. De winnaar krijgt een bezoek vande koningin. Maar op datzelfde moment komen ook de tante en maffe nonkel van het meisje op bezoek, een klein beetje tegen de zin van de ouders die zich willen focussen op de wedstrijd. Met die tante was iets speciaals, en de nonkel was een soort professor/uitvinder. Een van de onderdelen van de wedstrijd was dat de auto er zo goed mogelijk moest uitzien. Een ander deel was de tuin. De buurman gooide hier telkens afval over, maar die nonkel (de uitvinder), bedacht een "draaisysteem", waardoor het tuinhekje ronddraaide en het afval dus terug bij de buurman kwam. Echter ergens tegen het einde gaat er een experiment van die nonkel verkeerd, en wordt de helft van het huis weggeblazen. De ouders van het meisje verliezen dus wel de wedstrijd, maar ik geloof dat op het einde de Koningin het Meisje wel lief vond.
Weet iemand de titel van deze film. Hij is geloof ik van eind jaren '90. Alvast bedankt

Panta Rei

• 507 berichten
  • 7 stemmen

A.L.I.E.N schreef:
Hey ik zoek de titel van een Nederlandse film. Het verhaal gaat ongeveer zo. Een klein meisje woont samen met haar ouders in een huis dat, samen met het huis van een vervelende buurman, is geselecteerd voor een wedstrijd: "om ter beste huis of burger" of zoiets. De winnaar krijgt een bezoek vande koningin. Maar op datzelfde moment komen ook de tante en maffe nonkel van het meisje op bezoek, een klein beetje tegen de zin van de ouders die zich willen focussen op de wedstrijd. Met die tante was iets speciaals, en de nonkel was een soort professor/uitvinder. Een van de onderdelen van de wedstrijd was dat de auto er zo goed mogelijk moest uitzien. Een ander deel was de tuin. De buurman gooide hier telkens afval over, maar die nonkel (de uitvinder), bedacht een "draaisysteem", waardoor het tuinhekje ronddraaide en het afval dus terug bij de buurman kwam. Echter ergens tegen het einde gaat er een experiment van die nonkel verkeerd, en wordt de helft van het huis weggeblazen. De ouders van het meisje verliezen dus wel de wedstrijd, maar ik geloof dat op het einde de Koningin het Meisje wel lief vond.
Weet iemand de titel van deze film. Hij is geloof ik van eind jaren '90. Alvast bedankt

Mijn Franse tante Gazeuse.
Linkje: Mijn Franse Tante Gazeuse (1996)

A.L.I.E.N

• 775 berichten
  • 1054 stemmen

Panta Rei schreef:

(quote)

Mijn Franse tante Gazeuse.

Linkje: Mijn Franse Tante Gazeuse (1996)

Ja dat is em!!! dankuwel!

tipitapi

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo allen,

Ik zoek ook een film waarvan ik de titel niet weet. Het gaat over geld, vogensmij een geldkoffer. Er zijn een aantal mensen die samenwerken om hier mee weg te komen, maar stuk per stuk vermoorden ze elkaar om zo met de geldkoffer er vandoor te gaan. Na elke moord denk je: ah, dus dit is de persoon die het allemaal het beste heeft inbestudeerd, aldus de leider is, maar dan wordt die moordenaar weer vermoord door een ander, etc. Op het eind, bij de aftiteling, kom je er pas achter hoe alles precies in zijn werk is gegaan. Ik herinner mij een aantal scenes. 1: een man die met twee vrouwen in een zwembad zoent en vervogens met ze het bed in duikt. 2: iemand wordt vermoord en in een soort lijkenzak gestopt. achteraf blijkt dat deze persoon nog leefde. 3: In de film zelf was er een scene dat er iemand in een huis werd neergeschoten. Bij de aftiteling bleek dat een man die persoon neerschoot, maar vervolgens zichzelf ook om zo te vertellen dat hij aan werd gevallen. 4: De laatste scene die ik mij herinner is dat ze er vandoor gaan met de geldkoffer op een bootje in zee. daar wordt ook iemand vermoord en gaat de moordenaar er van door met het geld. onduidelijke omschrijving aangezien ik 'm c.a. 7 kaar geleden heb gezien, maar het is het proberen waard!

plano

• 52 berichten
  • 1658 stemmen

@ tipitapi;

Volgens mij is de film die je zoekt 'swordfish' met john travolta

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.