- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek... een topic.
En wel het topic over films die in real time spelen, zoals Nick of Time. Zoek me suf...
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Bedoel je soms: Film >> Algemeen >> Films die verhaal vertellen in één dag of minder ?
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Dat moet het haast wel zijn. Dank je Norma! 
kwiekk
-
- 7 berichten
- 1 stemmen
In Film > Algemeen > zoek een film:
Hoi, ik zoek een film.
Het gaat over een groep jongeren die gaan camperen in de bossen. Uiteindelijk wordt er een meisje ontvoerd die terecht komt in een secte. Ik kan me nog een scene herinneren waarin het meisje op een bed ligt en aangerand wordt waardoor die secte zich kan voortplanten...
alvast bedankt,
kwiekk
-
- 7 berichten
- 1 stemmen
nee, die is het niet, maar toch bedankt.
De film begint onschuldig met een groep jongeren die gaan kamperen....
Mystery*Vampy
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar een title tv film. Een romantische actie film wat gebeurde in de trein. Is een film van 80 jaren. In de trein is een blonde jonge dame, en een oud man, wat word verliefd op. De oude man dracht altijd een licht bruin trench. De jonge dame is verliefd op een crimineel, wat is opgepakt dank van de oude man.
Word gemaakt een overstap met de trein en de blonde en de oude man worden verliefd op elkaar. Wanneer moeten ze terug in te trein, alle 2 moeten ze nemen 2 verschillende treinen, dus word afgesproken, over enkele manden, de jonge dame van maken een bezoek aan de oude man....... maar de oude man is heel rijk en de vrouw weet van niéts, dus............
......
Bubblez
-
- 2064 berichten
- 2511 stemmen
In Film > Algemeen > zoek een film:Het gaat over een groep jongeren die gaan camperen in de bossen. Uiteindelijk wordt er een meisje ontvoerd die terecht komt in een secte. Ik kan me nog een scene herinneren waarin het meisje op een bed ligt en aangerand wordt waardoor die secte zich kan voortplanten...
Johnny00
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Op zoek naar een filmtitel..:
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een titel en ik hoop/denk dat jullie mij kunnen helpen. Wat ik nog weet over de film is het volgende: Een man komt om in de oorlog, een andere man(dubbelganger o.i.d.) neemt zijn plaats in, en doet net alsof hij terugkomt uit de oorlog. Hij lijkt zo erg op deze man dat het hele dorp hier in trapt, inclusief zijn vrouw.
Deze dubbelganger heeft echter in een ander dorp iemand vermoord. Nabestaande komen er achter, dat de dubbelganger een nieuw leven probeert op te bouwen en starten een rechtszaak.
Het laatste stuk van de film gaat over de rechtszaak en over de identiteit van de man. Uiteindelijk bekent de man iemand anders te zijn en wordt hij opgehangen. De film speelt zich af in een soort western-setting en de titel is volgens mij een naam.
Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is en dat iemand mij kan helpen.
allmodcons
-
- 383 berichten
- 9417 stemmen
Inderdaad Sommersby, maar het kan ook de orginele Franse film zijn:
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Ik zoek eigenlijk 2 films maar weet de titels niet. Misschien kan iemand me hier helpem
1
Er zitten 2 mannen samen in een cel en komen bijna vrij. 1 heeft een vriendin die hij schrijft. Maar hij overlijd door een gevecht in de gevangenis net voor ze vrijkomen.
Zijn celgenoot komt wel vrij en ontmoet het meisje. Hij doet dan alsof hij zijn overleden celgenoot is
Je zit eigenlijk in het verkeerde topic en kunt je vragen beter bij Ik zoek... een filmtitel stellen.
De eerste zou The Crying Game kunnen zijn?
studio dewolf
-
- 673 berichten
- 5033 stemmen
Ik zoek naar de titel van de spookfilm. De film is van jaren '80 of '90. Het speelt zich af in het spookhuis. Oude vrouw met weinige, lange haar en man is geest denk ik. Er is ook café vol oude boeren en 1 jongen. De jongen valt ineens in het schilderij van het schip en walvis. Het stormt in het schilderij. Iedereen is in paniek en na tijdje wordt de jongen teruggevangen door de mannen en er komt water uit het schilderij en jongen is nat maar leeft nog. Ik denk dat komedie/horror is.
Bubblez
-
- 2064 berichten
- 2511 stemmen
@studio dewolf: Dat is High Spirits (1988)
Hier de scène met het "schilderij".
studio dewolf
-
- 673 berichten
- 5033 stemmen
Ja, dat is hem
Bedankt 
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Je zit eigenlijk in het verkeerde topic en kunt je vragen beter bij Ik zoek... een filmtitel stellen.
De eerste zou The Crying Game kunnen zijn?
En wat is de tweede? (Ofwel waar werd de vraag eerst gesteld)
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik zie nu dat mijn geplaatste permalink niet werkt, hier de tekst:
''2
Van deze herinner ik me minder maar hij ging geloof ik over een man die militair is en uitgezonden word naar een oorlogsgebied. Hij schrijft heel vaak brieven naar huis maar komt om in een gevecht. Zijn vriend neemt het schrijven over alsof hij nog leeft.
Of het ging over een meisje en jongen die elkaar ontmoeten op vakantie. Hij is militair en wil niet verder met haar daarom. Maar ze blijven zielsveel van elkaar houden en uiteindelijk komen ze Samen.''
(geplaatst op 29 maart 2013, 22:00 uur)
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Ik ben op zoek naar een scène waarin iemand onder de grond een tunnel aan het graven is. Hij ligt in de tunnel en maakt gebruik van zijn handen. Kan iemand mij hiermee helpen?
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Dat is erg karig, Maikeru, heb je niet meer info?
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Digging to China ? Weet niet of daar daadwerkelijk in gegraven wordt, maar niet geschoten is altijd mis...
Bubblez
-
- 2064 berichten
- 2511 stemmen
Ik zie nu dat mijn geplaatste permalink niet werkt, hier de tekst:
''2
Van deze herinner ik me minder maar hij ging geloof ik over een man die militair is en uitgezonden word naar een oorlogsgebied. Hij schrijft heel vaak brieven naar huis maar komt om in een gevecht. Zijn vriend neemt het schrijven over alsof hij nog leeft.
Of het ging over een meisje en jongen die elkaar ontmoeten op vakantie. Hij is militair en wil niet verder met haar daarom. Maar ze blijven zielsveel van elkaar houden en uiteindelijk komen ze Samen.''
(geplaatst op 29 maart 2013, 22:00 uur)
Dat is Dear John, die heb ik op 29 maart al naar tevredenheid beantwoord voor Yvonne369?!
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
@ Bubblez: Klopt, maar er werd door Dick2008 naar gevraagd;
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
2): Een waarschijnlijk Hongaarse en/of Canadese film, vrij oud ook. Ik denk uit de jaren '70. Een jonge knul (tiener) in Boedapest heeft nog niet veel ervaring in de liefde, en krijgt een sexuele relatie met maarliefst twee oude vrijsters, terwijl er een leuk mooi meisje van zijn eigen leeftijd verliefd op hem is.
Later in de film vertrekt hij naar ik geloof Montréal (Canada), en ontmoet daar een ook al knappe iets oudere vrouw. Ze krijgen een relatie, maar zij is onvruchtbaar of gesteriliseerd, en ze kan geloof ik géén orgasmes krijgen...
Het is een vrij oude film uit de jaren '70, en waarschijnlijk een soort zedenschets!
Nee helaas, als ik zo naar de synopsis van die film kijk, lijkt hij er niet echt op. Nee, Canada speelt een rol in de film, ik dacht Montréal. Het gaat over een puber/tiener die sexuele relaties krijgt met twee oudere vrijsters, terwijl hij geen oog heeft voor meisjes van zijn eigen leeftijd!
In de film "Olyan Mint Otthon" gaat het over een Hongaar die terugkeert uit de USA, die een vriendschappelijke band aangaat met een tienjarig meisje. Dus ik geloof niet dat het deze film is.
Maar ik ga het nog eens verder onderzoeken.
Bedankt anyway Bubblez!
Yes, eindelijk dan gevonden, na ruim drie jaar na hulpvraag, en nog veel meer jaar na de film gezien te hebben!
Het is dus In Praise of Older Women!!
Met dank aan..... narva77 en YouTube! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.