• 17.541 nieuwsartikelen
  • 182.802 films
  • 12.610 series
  • 34.923 seizoenen
  • 658.174 acteurs
  • 200.634 gebruikers
  • 9.481.890 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Yann Samsa

• 52 berichten
  • 0 stemmen

Hier ben ik weer.

Ik zoek een film waarin Morgan Freeman op het einde, als meesterkraker en ouwe rot in het vak, wordt achtergelaten in een kluis (vol schilderen en dergelijke) door zijn - blijkt - verraderlijke compagnon.

Nog één, maar van deze weet ik echt wel heel weinig; het gaat over een computervirus, en een vrouw speelt één van de hoofdrollen. Ook herinner ik één waarin een onbekende persoon begint (in codes) te praten met een vrouw op haar werk(plaats, waar zo allemaal van die computers staan in lange rijen). Hoewel dat niet dezelfde film is, denk ik.

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Ferre Clabau schreef:

Ik zoek een film waarin Morgan Freeman op het einde, als meesterkraker en ouwe rot in het vak, wordt achtergelaten in een kluis (vol schilderen en dergelijke) door zijn - blijkt - verraderlijke compagnon.

Thick as Thieves (2009)

DieGo

• 5808 berichten
  • 2416 stemmen

Ferre Clabau schreef:

Nog één, maar van deze weet ik echt wel heel weinig; het gaat over een computervirus, en een vrouw speelt één van de hoofdrollen. Ook herinner ik één waarin een onbekende persoon begint (in codes) te praten met een vrouw op haar werk(plaats, waar zo allemaal van die computers staan in lange rijen). Hoewel dat niet dezelfde film is, denk ik.

The Net (1995)?

Yann Samsa

• 52 berichten
  • 0 stemmen

Dat zijn er al twee van de drie, opnieuw bedankt

Ik probeer zowat, sinds ik nog niet lang op MoMe zit - maar toch al een hele tijd op de muzikale variant, te beginnen met alle films dat ik ooit al gezien heb sterren te geven; blijkt onmogelijk, eens men erbij stil staat. Het is ongelofelijk hoeveel films een mens kijkt, en hoe plotten van zelfs films die je niet zo goed vond in je onderbewuste blijven 'spelen'.

johnny5

• 16 berichten
  • 0 stemmen

Actiefilm

jaren 80?

Wat ik nog weet:

Soldaat/Huurling (Geen Dolph Lundgren, Chuck Norris, Arnold etc) spreekt af met een donkere journaliste ergens in een café.

Gaat in z'n eentje vechten tegen guerilla's /soldaten in de jungle

mikey

• 29036 berichten
  • 5195 stemmen

Eeeeh Arnold deed iets met een donkere dame in Commando en ging toen knokken met weet-ik-veel-wie.. in de jungle

wallyZ

• 10 berichten
  • 47 stemmen

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijd opzoek naar een film die ik jaaaren geleden heb gezien en waarvan ik nog maar paar vage herinneringen heb.

De film speelde zich af in de toekomst en het ging over een robot en die robot werd gekocht door een familie als een soort van butler, maar zoals je weet leven robots langer dan mensen. Zodoende werd hij butlers bij meerdere families. Maargoed die robot begint langzamerhand menselijke trekjes te krijgen en hij wordt verliefd op een vrouw en wil uiteindelijk mens worden.

Dit is wat ik mij van die film kan herinneren. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!

BVD!

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7405 stemmen

@ wallyZ:

YouTube - The Rundown Official Trailer #1 - Christopher Walken Movie (2003) HD Zie de trailer maar eens. Die voldoet aan jouw beschrijving. Maar de film komt niet uit de jaren '80, wel uit 2003.

The Rundown (2003) (Welcome to the Jungle).

wallyZ

• 10 berichten
  • 47 stemmen

Het is The Bicentennial Man!! finally bedankt allemaal!

jarno1975 (moderator series)

• 10995 berichten
  • 2803 stemmen

Zinema schreef:

@ wallyZ:

YouTube - The Rundown Official Trailer #1 - Christopher Walken Movie (2003) HD Zie de trailer maar eens. Die voldoet aan jouw beschrijving. Maar de film komt niet uit de jaren '80, wel uit 2003.

The Rundown (2003) (Welcome to the Jungle).

Deze is voor Johnny5 bedoeld denk ik

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7405 stemmen

Inderdaad voor Johnny5. Dank Jarno.

migeju

• 16 berichten
  • 0 stemmen

echt supper bedankt die film bedoelde ik

als er iemand nog wat leuke enge films kent of met ontvoering altijd welkom

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

migeju schreef:

echt supper bedankt die film bedoelde ik

als er iemand nog wat leuke enge films kent of met ontvoering altijd welkom

Yw! En voor meer films over het onderwerp, zie hier: Film >> Genres en landen >> Films over ontvoering

Of hier misschien: Film >> Toplijsten en favorieten >> Engste film (horror/thriller)

gymschoen

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek titel scand. jeugdfilm:

Ik zoek de titel van een scandinavische jeugdfilm (ik denk jaren '80) over een jongetje die wat avonturen beleefd.

Typische stukjes eruit zijn zijn vader, die al jarenlang een prieeltje/serre in de achtertuin aan het bouwen is, maar dat in werkelijkheid expres zo langzaam doet om even weg te zijn uit huis en de drukte van zijn vrouw. Daar staat een 78-toeren platenspeler waarop hij steeds dezelfde plaat draait.

Ook komt zijn opa in beeld die een kabelbaan heeft gemaakt vanaf zijn (hooi?)schuur naar beneden toe. In plaats van een gewoon zitje is het volgens mij een zelfgebouwd vliegtuigje.Als ik het me goed herinner blijven ze halverwege steken en moeten er allerlei mensen gehaald worden om ze beneden te krijgen.

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8325 stemmen

Is dat niet My Life as a Dog?

congo

• 898 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek zelf ook een filmtitel.

Ik weet nog in de film dat een man op een bed ligt en dat hij droomt dat hij verdrinkt. Dit is allemaal onderwater gefilmd. Vervolgens wordt de man wakker, en gaat de film verder (dit herinner ik me niet meer precies). Vervolgens heeft hij weer een droom, maar die herinner ik me niet meer. Ik heb deze film op tv gezien, jaren terug. Ik ben er wel nieuwsgierig naar toe. Die scènes waren er spannend gefilmd. Weet iemand over welke film het is?

schram101

• 16754 berichten
  • 2370 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek filmtitel

Ik herinner me alleen nog maar een korte scene.

Volgens mij gaat het om een actiefilm van minstens 10 jaar oud (dat denk ik althans) en in de scene wordt een man te voet achtervolgt in de woestijn door een groepje andere mannen. Vervolgens komt de man bij een of ander pakket wat een jetpack blijft te zijn. Vlak voor hij word ingehaald vliegt hij plotseling weg met dat ding op zijn rug.

Iemand?

gymschoen

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Nee, dat is inderdaad ook een mooie film die ik me nog kan herinneren. Maar dat is meer voor iets oudere kinderen.

De film die ik bedoel is met iets jongere kinderen. Meer a la Emile e.d.

migeju

• 16 berichten
  • 0 stemmen

ben op zoek naar een film over een populair meisje

die niet gelooft dat ze populair is om dat ze mooi en dun is en gaat ze vermomd als een dik meisje en ontmot nieuwe vrienden en merkt al gouw op dat je anders behandelt word als ze dik is en zou raakt ze haar vrienden kwijt een helemooie flm maar weet de titel niet meer ...

TrueLoveOne

• 36 berichten
  • 40 stemmen

De titel die je zoekt is (denk ik) "To Be Fat Like Me"

To Be Fat Like Me (2007)

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8325 stemmen

gymschoen schreef:

Nee, dat is inderdaad ook een mooie film die ik me nog kan herinneren. Maar dat is meer voor iets oudere kinderen.

De film die ik bedoel is met iets jongere kinderen. Meer a la Emile e.d.

Irritant, maar ik kom er niet op. Ik heb de film ook ooit gezien en volgens mij is deze Deens. Wellicht is het Busters Verden (1984)?

Flieber

• 116 berichten
  • 830 stemmen

@ Schram zit er niet zoiets in Ironman?

Flieber

• 116 berichten
  • 830 stemmen

@ Gymschoen, weet vrij zeker dat het toch My life as a dog is. Herkijk 'm anders nog maar eens.

er komen in ieder geval een tuinhuisje, een platenspeler en een kabelbaan (met daaraan een ruimtecapsule) in voor

Trailer ""My life as a dog""

Kabelbaan op 2:00, in mijn herinnering komt de kabelbaan nog een keer voor in de film. Overigens komt een kabelbaan met een vliegtuigje (idd andere film) eraan mij ook niet onbekend voor.

Flieber

• 116 berichten
  • 830 stemmen

@ Congo, gaat het hier wellicht om Shipping news?

hierin komt een droomscene voor waarin de hoofdpersoon door zijn vader niet uit het water gehaald wordt. H

Trailer ""Shipping news""

congo

• 898 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet het niet zeker, bij de cd Wondering Spirit (de covers enz.) van Mick Jagger moet ik altijd aan de film denken die ik zoek.

congo

• 898 berichten
  • 0 stemmen

Hoe heette trouwens die komedie waarin die bekende scene in zit met die broek gulp?

migeju

• 16 berichten
  • 0 stemmen

TrueLoveOne schreef:

De titel die je zoekt is (denk ik) "To Be Fat Like Me"

To Be Fat Like Me (2007)

echt super bedankt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.