- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
jarno1975 (moderator series)
-
- 10996 berichten
- 2804 stemmen
Je links werken niet.
Tommme
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Je links werken niet.
Ik heb het aangepast!
Dieter123
-
- 39 berichten
- 1528 stemmen
eltorro
-
- 912 berichten
- 3088 stemmen
Tommme
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Bedankt.
Moest nog iemand de andere weten...
Flieber
-
- 116 berichten
- 830 stemmen
Foto 2
doet me denken aan "The Gods must be crazy"'
Zeker weten doe ik het niet
edit; Ik heb het eventjes op Youtube nagezocht maar bij Gods must be crazy gebruiken ze voornamelijk een groene Landrover dus waarschijnlijk is het een andere film.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2564 stemmen
Foto 5 is van The Last Samurai. Foto 2 komt volgens mij van een Arthouse film, alleen ben ik de titel vergeten. Voorkant is van een boer/hillbilly persoon met zo'n soort jeep.
Bubblez
-
- 2085 berichten
- 2580 stemmen
Wel grote onzin dat wij de antwoorden voor een filmquiz voor een ander aan het oplossen zijn...
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Lijkt erg op Heavy Rain. Maar dat is een game voor de PS3 geen film. Vader = vinger neem ik aan
Ik ken dat spel wel. Ik zal vragen of hij zich niet vergist heeft 
Denizdropdead
-
- 12 berichten
- 764 stemmen
Ik zoek een film die gaat over de tweede wereld oorlog, het speelt zich af in een b-17.
De duitsers schieten erop en halen van die dingen neer, op het laatst komt vliegtuig toch aan, de motor word kapot geschoten ofzoiets,
kan iemand me helpen?
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
Deze? Memphis Belle (1990)
of de documentaire? Memphis Belle: A Story of a Flying Fortress, The (1944)
Dk2008
-
- 11212 berichten
- 812 stemmen
Als het die niet zijn kan het deze zijn, alleen het eind is wat anders.
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een nederlandse film. Ik weet alleen een scène dat het zich op een soort boerderij afspeelt ofzo en dat er daar twee (volgens mij knettergekke) meisjes rondlopen en ze vermoorden dan een konijntje. Het was volgens mij een nederlandse film. Kent iemand hem?
-
- 10996 berichten
- 2804 stemmen
Deze misschien: Pieds Nus sur les Limaces (2010)
Brix
-
- 19811 berichten
- 5220 stemmen
Weet iemand misschien welke versie van het Jesse James verhaal dit is? (zie trailer)
In ieder geval niet de film met Tyrone Power en James Fonda waar de trailer op de site van de Free Record Shop bij staat.
Jesse James - Henry King - DVD - freerecordshop.nl
Het zou ook een documentaire-filmversie kunnen zijn.
Daar denk ik in eerste instantie aan.
Maar wie kent hem of heeft hem?
Dk2008
-
- 11212 berichten
- 812 stemmen
Het zou trouwens wel handig zijn als mensen wat vragen en ze krijgen antwoorden dat ze dan even reageren met ja die is het of nee die is het niet.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2564 stemmen
De enne is meer dankbaarder als de ander. Of zodra iemand z'n gezochte titel heeft, logt die dan gewoon niet meer in...
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
The Ring, of is dat te ver gezocht?
kappeuter (crew films)
-
- 74753 berichten
- 5988 stemmen
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Gek, ik had er eigenlijk nog nooit bij stilgestaan dat er best wel veel films zijn waarin inderdaad een boom een belangrijke rol speelt. 
Dk2008
-
- 11212 berichten
- 812 stemmen
een boom en 2 werelden? hoet heet het sprookje. sjakie/ bonenstaak?
- poltergeist
- The Gate
- pochahontas
Jack and the Beanstalk (1952) en nog een aantal andere versies
maar het is geen boom het is struik. 
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
shawshank redemption toch ook wel, het einde althans
control
-
- 19 berichten
- 112 stemmen
Hallo,
Ik ben opzoek naar een film over een vrouw die haar hele leven blind is geweest en dan door een operatie(?) weer kan zien. Verder heb ik weinig info over wat voor genre het is. Alvast bedankt.
Gr Control
-
- 10996 berichten
- 2804 stemmen
@Control: At First Sight (1999)
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
@Control: At First Sight (1999)
deze is het niet, want in At First Sight is de man blind, gespeeld door Val Kilmner
ik vermoed dat hij/zij de film BLINK bedoelt?
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Djp
-
- 13 berichten
- 23 stemmen
Iemand een idee?
Zoek een film die ik wat jaartjes geleden heb gezien, als ik het goed heb staat er op de hoes de titel iets met 'eye' of een afbeelding van een oog. En ik herinner me een beweging die meerdere keren wordt herhaald in de film.........zeg maar met de duim alle vingers aantikken en weer terug...dit gebeurd sowieso op het einde van de film door een klein meisje in een kist ofzo..
Een vrouw in een rolstoel herinner ik me ook goed, die dezelfde beweging met haar hand maakt.
Kan iemand me op weg helpen?
Djp
-
- 13 berichten
- 23 stemmen
Nee dat is hem zeker niet, ik denk dat hij ouder is dan 2004
harco80
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar een film die ik ooit gezien heb, maar ik kan niet meer herrineren wat de titel was.
Wat ik me herinner.
Volgens mij speelde het af in parijs, vooral in huis. Er woonde een meisje van ongeveer 20 schat ik met een zusje, de ouders gingen weg voor een weekje? Er kwam een jongen inwonen daar in huis. Het meisje speelde iedere keer een stukje na van een bekend toneelstuk in huis, de laatste scene is volgens mij dat de ouders weer binnen komen en dat die 3 personen een tent hebben gebouwd in de woonkamer en volgens mij zijn ze dan ook dood, maar dat weet ik niet zeker. De film had volgens mij een franse titel?
Hopelijk kunnen jullie helpen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.