• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.958 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.658 gebruikers
  • 9.484.115 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

bander

• 8 berichten
  • 0 stemmen

Hallo beste mensen,

Ik ben sinds vandaag lid omdat ik op erg benieuwd ben naar een bepaalde film. Het genre is me onbekend, maar ik heb een vermoeden dat het iets met bezetting/oorlog te maken heeft. De taal heeft iets weg van Yoegoslavisch? (weet ik dus niet zeker)....het lijkt me verder ook een redelijk recente film.

Nou, het stukje dat ik van deze film heb gezien is behoorlijk schokkend. Je ziet een meisje op de vloer zitten (in een zaal met vrouwen) samen met een jonger meisje. Op gegeven moment wordt het ouder meisje dus opgeroepen door een man. Ze wordt door hem naar buiten begeleid richting een soort van huisje.

Hier komen op gegeven moment 3 mannen binnenlopen met een fles whiskey in de hand. Ze verkrachten het meisje, waarna ze op haar urineren. Uiteindelijk krijgt ze nog te horen dat ze meer 'diensten' zal moeten verrichten waarna ze een klap in haar gezicht krijgt... (fade out)

Ik zag het fragment op dailymotion met als zoekterm: aiint.

Iemand enig idee??

Groetjess en alvast bedankt!

Gonzo8000

• 486 berichten
  • 10 stemmen

Escape from Sobibor??

MDLNVRWY

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo iedereen.

Ik heb anderhalf jaar geleden een film gezien die mij altijd is bij gebleven en daarom zou ik hem graag nog eens zien. Helaas, de titel die ik in mijn hoofd had is niet correct en is het niet de film die ik bedoel ( Ik dacht dat de film Autopsy heette)

Het verhaal gaat over (volgens mij) 4 a 5 studenten anatomie. Zij zijn met zijn alle een groep en hebben besloten om samen moorden te plegen. Ze proberen hierbij mensen te vermoorden zonder dat er bij de autopsie achter gekomen kan worden wat er gebeurd is.

*Dan ben ik een heel stuk kwijt van de film*

Er wordt wraak genomen op een van de mannen door zijn vriendin te vermoorden. Dit word gedaan met een vloeistof die in een toxicologisch rapport niet naar voren komt. Het wordt met een heel dun naaldje ingespoten in een bloedvat in het oor. De vriend, waarvan de vriendin is vermoord, gaat zelf de autopsie op zijn vriendin uitvoeren.

Dit is wat ik me nog kan herrineren van de film. Is er iemand die weet welke film ik bedoel?!

Met vriendelijke groet en alvast bedankt.

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3158 stemmen

In De Site > MovieMeter pakketservice > Algemeen discussietopic:

Is er iemand die me kan helpen ?

Ik ben op zoek naar een Britse ? film/komedie waar ik verder geen gegevens over heb.

Ik heb hem eens op TV gezien, ongeveer een kleine 10 jaar geleden.

Het gaat over een Britse ? vrouw, waarvan het huwelijk niet zo goed loopt en die op vakantie naar Griekenland gaat ( was het nu Kreta ? ).

Daar komt ze in een eenvoudig pension terecht en het bevalt haar daar zo goed, dat ze er wil blijven.

Later komt haar echtgenoot ook nog langs en wat er dan verder gebeurt, kunnen we ons niet zo goed herinneren.

Omdat ik ergens het idee heb dat het oorspronkelijk een toneelstuk/TV-productie is heb ik al gekeken naar Nia Vardalos (( My big fat Greek wedding ), maar bij haar vind ik dit scenario niet terug.

Herkent iemand dit vage scenario en zo ja, hoe heet deze film ?

Hartelijke dank

Je mag me ook rechtstreeks via mijn E-mail contacteren = [email protected]

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Shirley Valentine

Kos

Van harte bedankt. Mijn vrouw zal zeer blij zijn !

piethalfschepel schreef:

M'n moeder is ook nog op zoek naar een filmtitel. Deze thriller is naar schatting al 25 jaar oud en gaat over een bijna blind jongentje dat getuige is van een moord. De moordenaar ziet het jongetje echter wegrennen en heeft het dan op hem gemunt. Het speelt zich af in/bij een afgelegen huisje waar de jongen samen met z'n moeder woont. Iemand een idee? Bij voorbaat dank weer!

Witness was het niet. Iemand anders een idee? Die moordenaar ging inbreken bij dat jochie om hem te vermoorden, maar ze hadden een grote pop of kussens ofzo onder z'n dekens gelegd om de moordenaar in de val te lokken.

bander

• 8 berichten
  • 0 stemmen

Gonzo8000 schreef:

Escape from Sobibor??

Hoii, uhm ik heb zonet ff gekeken...en Rutger Hauer speelt hierin....maar dacht niet dat het Escape from Sobibor is....er werd ook geen Duits gesproken als ik me niet vergis...het klonk echt Balkan achtig..

Ik ben echt benieuwd wat met dat meisje is gebeurd...echt saddd om te zien

Ps trouwens op Dailymotion moet je eerst family filter uitschakelen! en daarna zoekterm: aiint

hopelijk weet iemand welke film ik bedoel...thnx alvast!

jarno1975 (moderator series)

• 10996 berichten
  • 2804 stemmen

Deze clip dus: Dailymotion - Online video?s, muziek en films. Bekijk nu een video!

Volgens mij is het Roemeens. 'Come on' in het Roemeens is 'Haide'.

bander

• 8 berichten
  • 0 stemmen

Ja precies deze!

Weet jij misschien uit welke film die is?

bander

• 8 berichten
  • 0 stemmen

jarno1975 schreef:

Deze clip dus: Dailymotion - Online video?s, muziek en films. Bekijk nu een video!

Volgens mij is het Roemeens. 'Come on' in het Roemeens is 'Haide'.

Bedankt voor de tip man!

• 10996 berichten
  • 2804 stemmen

Hebben even zitten zoeken (staan niet heel veel Roemeense films op MM) maar kan hem niet vinden helaas. Het kan natuurlijk ook zijn dat het een andere oostblok taal is

bander

• 8 berichten
  • 0 stemmen

Jammer, ik heb ook zonet lopen zoeken maar kan niks vinden....

Maar bedankt voor je moeite!

Movie9471

• 39 berichten
  • 38 stemmen

In Film > Algemeen > Titel vergeten:

Ik heb een aantal jaar geleden een film gezien die toen ik klein was ik erg leuk vond. Graag zou ik deze herkijken, maar ben de titel vergeten.

De film gaat over een groep mensen die reizen in de tijd naar de prehistorie. Er mogen echter geen veranderingen in die tijd plaatsvinden, omdat de wereld in het heden dan in grote problemen raakt.

Er is toch een verandering in het verleden opgetreden, omdat een lid van de groep in al zijn zenuwen een insect (volgens mij een enorme vlinder) heeft doodgetrapt. Dit zorgt ervoor dat de wereld in het heden last krijgt van tijdsvlagen die de wereld dan miljoenen jaren vooruit doet springen.

Om alles weer terug te krijgen zoals het was moet er tenminste 1 iemand weer terug in de tijd, zodat er voorkomen kan worden dat de vlinder wordt doodgetrapt.

Op hun reis terug naar de tijdmachine komen ze echter in aanraking met een soort apenras (lijkt op een kruising tussen een dinosaurus en een aap) die uitermate gevaarlijk zijn.

Ook komen er levende, giftige planten in voor en een heel groot waterreptiel.

Verder kan ik me niet veel meer herinneren, behalve dat de achtergronden er heel nep uitzagen en het beeld van de toekomst erg oubollig is.

Na het beschrijven van het plot weet ik niet eens of ie wel zo leuk is, maar weet iemand de naam van deze film?

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8325 stemmen

jarno1975 schreef:

Hebben even zitten zoeken (staan niet heel veel Roemeense films op MM) maar kan hem niet vinden helaas. Het kan natuurlijk ook zijn dat het een andere oostblok taal is

Het is een film uit een van de landen ontstaan uit Joegoslavië en de taal klinkt Slavisch. Ik kom helaas echter ook niet op de naam.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

@ Movie9471: Kan niets anders zijn dan wanproduct A Sound of Thunder...

bander

• 8 berichten
  • 0 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Het is een film uit een van de landen ontstaan uit Joegoslavië en de taal klinkt Slavisch. Ik kom helaas echter ook niet op de naam.

Ik heb hem gevonden!! De film heet 'As if i'm not there'

Nu ff kijken of ie ergens te koop/download is..

http://www.imdb.com/title/t...

Trailer: http://www.youtube.com/watc...

• 10996 berichten
  • 2804 stemmen

Film staat ook nog niet op MM zie ik. Ik zal hem van de week er wel even op zetten.

Movie9471

• 39 berichten
  • 38 stemmen

Mug schreef:

@ Movie9471: Kan niets anders zijn dan wanproduct A Sound of Thunder...

Ja dat is hem.

Heb het net nog eens bekeken en wat een prutfilm. Dat ik deze vroeger leuk vond verbaast me enorm.

Maar alsnog bedankt

puckb96

• 1849 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film voor een vriend (die de titel zoekt) .

Volgens hem ging het verhaal over een man wiens kind wordt ontvoerd en hij moet allemaal dingen doen om het kind weer terug te krijgen.

Volgens die vriend van mij was er een scène dat de kidnapper de man ertoe dwong om zijn vader eraf te snijden om zijn kind terug te krijgen.

Alvast bedankt

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

puckb96 schreef:

Volgens die vriend van mij was er een scène dat de kidnapper de man ertoe dwong om zijn vader eraf te snijden om zijn kind terug te krijgen.

.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3726 stemmen

Lijkt erg op Heavy Rain. Maar dat is een game voor de PS3 geen film. Vader = vinger neem ik aan

Dieter123

• 39 berichten
  • 1528 stemmen

Ik heb ooit en film gezien waar ik nog maar 1 scene uit weet: Een man ligt in een boom (oerwoud) en schuilt voor mannen die hem zoeken, en opeens krijgt hij een pijl in zijn buik. Kan iemand mij helpen aub?

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Oudere of nieuwere film? Avenging Force (1986) komt bij me op. Maar goed, kan uit veel films komen natuurlijk...

• 10996 berichten
  • 2804 stemmen

jarno1975 schreef:

Film staat ook nog niet op MM zie ik. Ik zal hem van de week er wel even op zetten.

Ik heb hem al ingestuurd!

Dieter123

• 39 berichten
  • 1528 stemmen

djelle schreef:

Oudere of nieuwere film? Avenging Force (1986) komt bij me op. Maar goed, kan uit veel films komen natuurlijk...

Geen echt recente volgens mij. Is toch al een paar jaar geleden.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Dieter123 schreef:

Ik heb ooit en film gezien waar ik nog maar 1 scene uit weet: Een man ligt in een boom (oerwoud) en schuilt voor mannen die hem zoeken, en opeens krijgt hij een pijl in zijn buik. Kan iemand mij helpen aub?

Dat is Greystoke: The Legend of Tarzan, Lord of the Apes (1984).

bander

• 8 berichten
  • 0 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

Ik heb hem al ingestuurd!

Mooizo!

Ik las wel dat die film ergens in april van dit jaar in premiere was gegaan op een van de filmfestivals....en op amazon is de dvd vanaf september/oktober te verkrijgen....wordt dus nog ff geduld hebben

Tommme

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Kent iemand deze films?

Foto 1

Foto 2

Foto 3

foto 4

Foto 5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.