• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.958 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.658 gebruikers
  • 9.484.077 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

eltorro

• 912 berichten
  • 3088 stemmen

Dat is volgens mij The Dreamers, alleen daar zijn het een broer en zus inplaats van 2 zussen.

thekid

• 80 berichten
  • 49 stemmen

Tommme schreef:

Kent iemand deze films?

Foto 1

Foto 2

Foto 3

foto 4

Foto 5

foto 4 the illusionist

iikkee

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Overige films > Ik zoek naar een film:

Hallo,

ik zoek een film die ik jaren geleden heb gezien in een ander land. Het is (denk ik) een franse film en gaat over een adellijke familie. De hoofdrolspeelster (Charlotte) is rebels, op een dag speelde ze buiten met schapen toen plotseling een koets verscheen die stopte bij haar huis. Het bleek verre familie te zijn van het meisje die op bezoek kwam om haar hand te vragen voor een verre neef (baron). Toen Charlotte naar binnen ging om kennis te maken met de vrouw die haar hand voor die neef kwam vragen, had Charlotte een van haar tanden zwart gemaakt zodat het leek alsof ze geen tand had om niet met hem te hoeven trouwen . Verder in de film gaat zij toch met hem trouwen. In het begin hield hij niet van haar omdat hij al een minnares had. Maar later in de film wordt hij verliefd op Charlotte en dan probeert de minnares haar te vergiftigen.

scorpio66

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Televisie > wie het weet mag het zeggen:

Hallo allemaal

In de afgelopen twee weken is er een film uitgezonden op de tv ,maar door tijd gebrek heb ik daar maar een stuk je van gezien.

Ook de titel is mij ontschoten, de film gaat over een meisje dat een verkeersongeluk ziet gebeuren waar zij zelf het slachtoffer van is.

Doordat zij deze "droom"had zijn een heleboel mensen niet betrokken geraakt bij dat ongeluk maar die sterven later wel .

Het schijnt dat deze film deel 2 twee was van een serie.

Wie weet waar ik het over heb en kan mij de titel(s) vertellen?

Alvast bedankt

Rob

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Final Destination 2

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Djp schreef:

Iemand een idee?

Zoek een film die ik wat jaartjes geleden heb gezien, als ik het goed heb staat er op de hoes de titel iets met 'eye' of een afbeelding van een oog. En ik herinner me een beweging die meerdere keren wordt herhaald in de film.........zeg maar met de duim alle vingers aantikken en weer terug...dit gebeurd sowieso op het einde van de film door een klein meisje in een kist ofzo..

Een vrouw in een rolstoel herinner ik me ook goed, die dezelfde beweging met haar hand maakt.

Kan iemand me op weg helpen?

Requiem for a Dream (2000)

Mrs.Donut

• 78 berichten
  • 84 stemmen

Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een film over een vrouw die onterecht in de gevangenis beland voor de moord op haar echtgenoot. Die echtgenoot is namelijk nog in leven. Medegevangenen van de vrouw zeggen haar dat hij nu als overleden geregistreerd staat en dat ze hem zonder gevolgen kan vermoorden. Hij leeft immers niet meer. Uiteindelijk zal de vrouw haar man opzoeken en vermoorden.

Weet iemand de titel van deze film?

Mrs.Donut

• 78 berichten
  • 84 stemmen

stfuympos dat is snel, hartelijk bedankt, ik heb even op youtube gekeken en het is inderdaad de film die ik bedoel.

ibendb

• 5046 berichten
  • 3251 stemmen

Tommme schreef:

Kent iemand deze films?

Foto 1

Foto 2

Foto 3

foto 4

Foto 5

Foto 2: Black sheep denk ik. (2006)

ichantal

• 4 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > Ik zoek een titel:

Hai!

Ik zoek een titel van de volgende film:

Het gaat over een tweeling dat op kamp gaat. De 2 meisjes weten niet van elkaar dat ze tweelingzusjes zijn, maar komen daar al snel genoeg achter. Zo gauw ze dit weten vertellen ze over hoe ze leven, en besluiten ze te wisselen van leven, om hun andere ouder te leren kennen. Uiteindelijk proberen ze hun ouders weer bij elkaar te krijgen.

Ik hoop dat iemand het weet! & Sorry als ik deze topic niet bij de juiste categorie heb staan..

jarno1975 (moderator series)

• 10996 berichten
  • 2804 stemmen

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Nee een film van de Olson twins

It Takes Two (1995)

weet niet zeker of het deze is.

ichantal

• 4 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

Nee een film van de Olson twins

It Takes Two (1995)

weet niet zeker of het deze is.

Ja volgens mij is dat hem, dankjewel!

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8325 stemmen

Volgens mij is dat toch The Parent Trap, met Lindsay Lohan?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Agree.

leen.leen

• 1 berichten
  • 0 stemmen

"ik zoek een film gaat over een jongen van 5 of zo die uit een pleeggezin wordt tegen zijn wil aan zijn moeder gegeven die hem niet goed voor hen zorg behadel kom op het laaste bij zijn opa die ook niet echt goed voor hem is wat ik nog weet de titel kom uit de bijbel ui het boek Jeramina de film speelt in de u.s.a hebben julie die? b.v.d"

wilkovw

• 11 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > Welke film is dit?:

Ongeveer 3 jaar geleden heb ik een film gezien op tv.

Ik had hem niet afgezien, maar zou dat wel willen, want hij was super fet.

het begon ongeveer (wat ik me kan herinneren) bij een man in een flat, en een vent die daar zijn buurman was.

die buurman vent zat aan de drugs en pleegte zelfmoord, toen hij op die kamer kwam, vond hij een kaart met daarop een eiland dat een soort van paradijs was.

toen ging hij volgens mij dat eiland zoeken, alleen dan moest hij heel ver zwemmen, en daar waren haaien.

hij had het gehaald alleen had de kaart aan mensen op het normale land achter gelaten.

toen hij daar op het eiland was, was het een hele goede sveer, maar het was verboden voor andere mensen.

verder weet ik niet.

ik herinner me alleen dit vage verhaal.

zou iemand mij kunnen helpen met het vinden van deze film?

alvast bedankt!

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

leen.leen schreef:

"ik zoek een film gaat over een jongen van 5 of zo die uit een pleeggezin wordt tegen zijn wil aan zijn moeder gegeven die hem niet goed voor hen zorg behadel kom op het laaste bij zijn opa die ook niet echt goed voor hem is wat ik nog weet de titel kom uit de bijbel ui het boek Jeramina de film speelt in de u.s.a hebben julie die? b.v.d"

Wat een grap: Iemand met een punt in zijn username vertikt het vervolgens consequent om interpunctie te gebruiken. Je ziet dat toch veel en veel te vaak bij (vooral nieuwe / jonge) users.

wilkovw ook trouwens. Fet en sveer, niet om aan te zien dat soort taalgebruik.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Ik zoek een film waarin gesproken wordt over een incident/moordpartij in een bowlingcentrum met een moordenaar(s?) verkleed als clown, als een soort urban legend. Het is dacht ik maar een klein stukje van de film en ik ga me vast voor m'n kop slaan als ik de titel lees...

-edit- Ik dacht een Amerikaanse film.

Ha, eindelijk gevonden, denk ik toch.

Idle Hands (1999)

Maar eens herzien en kijken of het deze ook echt is...

Tiany

• 539 berichten
  • 773 stemmen

Ik zoek de titel van een film met een seriemoordenaar waar ik helaas nog weinig over kan vertellen, ik herinner me wel dat de seriemoordenaar een portier of conciërge was, en dat dit pas uitkwam op het einde van de film. Ik herinner me ook vaag iets van een gluurder die foto's nam vanuit een ander gebouw...maar ben niet zeker, wie kan me helpen ?

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Rear Window misschien? Al heb ik die nog nooit gezien, dus ik weet niet of er een concierge of portier in voorkomt.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Kan je beter wel even spoilers plaatsen Tiany! Ik weet wel welke het is (denk ik toch), maar tussen spoilers dan maar:

--- Jennifer Eight aka Jennifer 8 ---

-edit- Nee, dat kan 'm niet zijn, bij nader inzien. Al was er wel conciërge die foto's maakte/gluurde en verdacht werd ---

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Tiany schreef:

Ik zoek de titel van een film met een seriemoordenaar waar ik helaas nog weinig over kan vertellen, ik herinner me wel dat de seriemoordenaar een portier of conciërge was, en dat dit pas uitkwam op het einde van de film. Ik herinner me ook vaag iets van een gluurder die foto's nam vanuit een ander gebouw...maar ben niet zeker, wie kan me helpen ?

Hoewel de omschrijving wat summier is:

Het zou

Sliver (1993)

kunnen zijn.

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8325 stemmen

Ja, dat dacht ik ook, maar je was met nèt voor!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Altijd leuk om een crewlid de loef af te steken. Staat goed op mijn cv als ik straks solliciteer

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Meneer Bungel schreef:

(quote)
Ha, eindelijk gevonden, denk ik toch.

Idle Hands (1999)

Maar eens herzien en kijken of het deze ook echt is...

Kan me niks van een bowlingcentrum herinneren in Idle Hands eigenlijk. Mocht het hem niet zijn, dan kan het Gutterballs (2008) zijn.

steelgate

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar de titel van deze film.

Plot: een bende gansters gijzelen een volledige internaat. Ze willen los geld van een vader wiens zoon op het internaat zit. Er kan iemand ontsnappen en ga gaan praten met het leger. Hij moest zeker terug keren want iedereen werd op een bepaald tijd geteld en als er iemand ontbrak werd er iemand neergeschoten.

Er kwam een bekende zwarte acteur in. Kan hem nergens vinden op internet.

Denk dat het tussen de jaren 80 moet zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.