- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2564 stemmen
Klinkt als een film waar Wesley Snipes in voorkomt.
TheShadowking
-
- 403 berichten
- 0 stemmen
Kijk hier even of je de acteur kan vinden en je bent er zo
steelgate
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Klinkt als een film waar Wesley Snipes in voorkomt.
nee, is zeker hem niet.
Is een vrij grote en magere. heeft een vrij grote pukkel op gezicht.
steelgate
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Kijk hier even of je de acteur kan vinden en je bent er zo
Ga direct eens kijken.
steelgate
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Ga direct eens kijken.
Zie hem er niet tussen staan.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Toy Soldiers met Louis Gosset Jr.?
steelgate
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Heb hem gevonden.
Viel mij in dat er iemand mee deed in Total recall en dankzij IMDB heb ik het gevonden.
De zwarte acteur heet Loius Gosett JR
De film heet Toy Soldiers en is van 1991.
Toch bedankt.
TheShadowking
-
- 403 berichten
- 0 stemmen
Toy Soldiers met Louis Gosset Jr.?

Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Kan me niks van een bowlingcentrum herinneren in Idle Hands eigenlijk. Mocht het hem niet zijn, dan kan het Gutterballs (2008) zijn.
mm-kimmie-mm
-
- 10 berichten
- 13 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek een thriller:
Ik kan het me maar vaag herinneren dus hoooop dat iemand weet welke ik bedoel
De film gaat over een meiske dat in een huis moet babysitten. Alleen is er nog iemand in huis.. Die haar en de kinderen wil vermoorden. Midden in het huis staat een mega terrarium (vond ik erg opvallend in de film:))
Sorry voor de niet uitgebreide info.. Hoop toch dat er bij iemand een lichtje gaat branden 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
When a Stranger Calls (2006) Maar dat kun je voortaan beter hier vragen 
Tiany
-
- 539 berichten
- 773 stemmen
Dank voor de reacties, het is niet de film Sliver of Rear Window, de seriemoordenaar was een onopvallend persoon, pas helemaal op het einde van de film weet men pas dat de portier (of conciërge) de dader is.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik heb een hele tijd terug een Wolf Man film gezien. Een oude zwart wit film, waarvan het verhaal niet overeen komt met de klassieke Universal film uit '41 (Ik dacht die versie te gaan kijken). Deze Wolf Man film was nogal saai. Wat ik mij kan herinneren is dat een antiekwinkel een grote rol speelden, en dat een stok met wolvenkop een belangrijk aspect was. De Wolf Man uit deze film kwam ook niet erg veel voor. Iemand een idee?
EDIT: Found it: Werewolf of London
Daarnaast heb ik een versie van the Mummy gezien. Ook zwart wit, nogal saai. Komt niet overeen met de trailer van de Universal versie. Speelde zich grotendeels af in een tent. Hier heb ik minder herinnering van.
Weet iemand welke mummy film ik heb gezien?
Tiany
-
- 539 berichten
- 773 stemmen
Neen ook niet "Jennifer Eight", spannende film overigens..
de moordenaar van de film die ik bedoel was niet zo een bekende acteur, ook in de film kwam hij maar zelden in beeld, men had nooit verwacht dat hij de dader zou zijn. Ik herinner me vaag dat de film eindigt op een trap. Aan de overkant was een andere man aan het gluren en nam foto's, zo zag hij een moord gebeuren...het is zeker niet "Rear Window", niet die van 1954 en ook niet die van 1998. 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Weet je ook uit welk land, uit welk decennium en of het een bekende of onbekende film is?
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7406 stemmen
Of deze? Body Double (1984) Het is echter te lang geleden voor mij om te weten of het hier een conciërge o.i.d. betrof.
blondje
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
@ Tiany
weet niet of je de film al gevonden hebt maar volgens mij heet die view of terror, dat is met shannen doherthy.
en klopt als je deze film bedoeld dan verwachten ze het helemaal niet wie de dader is en op het eind dan komen ze er pas achter dat het de portier is van het hotel.
ik heb deze film zelf ook en heb em pas nog gezien dus hoop dat je deze bedoeld, het is een mooie film.
blondje
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
ik ben zelf ook op zoek naar een film maar weet dus ook de titel niet meer,
kan em ook niet zo heel goed beschrijven maar het gaat over een jonge vrouw die ineens wakker wordt ik zo'n kamer en dan hoort ze wat en komt ze erachter dat naast haar kamer nog een kamer is en daar zit een man, en dan proberen ze bij elkaar te komen maar ze weet niet dat hij ook bij die vent hoort die haar daar vast houdt. en dan later komen ze toch bij elkaar in de kamer en begint hij wat te voelen voor haar en dan wil hij er niet meer aan mee doen en dan keert hij zich tegen die vent maar die accepteerd dat dan niet en wordt hij ook gemarteld net als die vrouw die daar vastgehouden.
het is een horrorfilm. hoop dat er hier iemand is die de titel weet.
mm-kimmie-mm
-
- 10 berichten
- 13 stemmen
When a Stranger Calls (2006) Maar dat kun je voortaan beter hier vragen
Thanks
:D Thatss it
Whieee
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
ik ben zelf ook op zoek naar een film maar weet dus ook de titel niet meer,
kan em ook niet zo heel goed beschrijven maar het gaat over een jonge vrouw die ineens wakker wordt ik zo'n kamer en dan hoort ze wat en komt ze erachter dat naast haar kamer nog een kamer is en daar zit een man, en dan proberen ze bij elkaar te komen maar ze weet niet dat hij ook bij die vent hoort die haar daar vast houdt. en dan later komen ze toch bij elkaar in de kamer en begint hij wat te voelen voor haar en dan wil hij er niet meer aan mee doen en dan keert hij zich tegen die vent maar die accepteerd dat dan niet en wordt hij ook gemarteld net als die vrouw die daar vastgehouden.
het is een horrorfilm. hoop dat er hier iemand is die de titel weet.
Cool verhaal, wil m ook wel zien.
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
heyyy blondje en ik denk dat ik de titel weet en ik ga hem nu aan je geven (captivity) en ik hoop dat deze het is en dat je er snel weer van gaat genieten en groetjes mikey
blondje
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
ja het is ook een hele mooie film mja weet de titel niet 
blondje
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Iemand een idee?
Zoek een film die ik wat jaartjes geleden heb gezien, als ik het goed heb staat er op de hoes de titel iets met 'eye' of een afbeelding van een oog. En ik herinner me een beweging die meerdere keren wordt herhaald in de film.........zeg maar met de duim alle vingers aantikken en weer terug...dit gebeurd sowieso op het einde van de film door een klein meisje in een kist ofzo..
Een vrouw in een rolstoel herinner ik me ook goed, die dezelfde beweging met haar hand maakt.
Kan iemand me op weg helpen?
bedoel je misschien the return, met sarah michelle gellar?
Boeeehda
-
- 19 berichten
- 86 stemmen
Ik kan me een scene herinneren, maar ik weet niet meer of het nou een film was of een aflevering van een serie. De scene gaat ongeveer zo:
er is heel veel pech, en er gaat van alles mis.
En uiteindelijk stapt iemand op een bierflesje, en die glijd dan uit en land met zn hoofd in zo'n vleesprikvorkding met twee punten (geen idee hoe het heet xd) en die steekt dan door zn hoofd. En dan is die dood.
Ik hoop dat iemand kan helpen (:
jarno1975 (moderator series)
-
- 10996 berichten
- 2803 stemmen
Dat is uit Supernatural: Episode 3.3 "Bad Day at Black Rock"
"Supernatural" Bad Day at Black Rock (TV episode 2007) - IMDb
nodronald
-
- 3 berichten
- 5 stemmen
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een film die ik vroeger heb bekeken.
Film is uitgekomen ongeveer tussen 1995-2002.
De film gaat over dat ze een bom hebben (gestolen) en die bom mag niet boven een bepaalde temperatuur uitkomen en een scene wat ik me nog kan herinneren dat ze op een bootje varen en de bom afkoelen met het water uit de river of meer. Het einde kan ik me ook nog goed herinneren, is dat de vijand de bom heeft gestolen en uiteindelijk de bom ontploft in een tunnel die geen uitweg meer heeft omdat de helicopters de tunnel zogenaamd dicht heeft geschoten met het puin van de tunnel zelf.
Meer kan ik me niet herinneren:P
Iemand enig idee ?
Gr. Ronald
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.