• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.873 films
  • 12.195 series
  • 33.961 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.935 gebruikers
  • 9.369.455 stemmen

Ik zoek... een filmtitel #2

zoeken in:

Filmkriebel

• 9949 berichten
  • 4645 stemmen

Michel88 schreef:

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Bedankt alvast!

Bloodstone (1988) ?? Al ben ik niet zeker dat hier een baby in voorkomt.

jippie2010

• 2612 berichten
  • 8080 stemmen

Ik denk niet dat hij je bericht zal lezen, hij is al zes weken niet online geweest.

Gorley

• 5 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Stationsklok:

Beste filmliefhebbers

Ik ben op zoek naar een film van een paar jaar terug met iemand die een bepaald uur, ik dacht 14u10, op een stationsklok zag. Op dat moment kon hij iets zien of iets dat zou gebeuren in de toekomst....

Ik weet het niet meer zeker, ik hoop dat iemand weet welke film ik bedoel..

Alvast bedankt

mrklm

• 11374 berichten
  • 9897 stemmen

Gorley, om welk genre gaat het?

ZAP!

• 5448 berichten
  • 3621 stemmen

Zal wel sci-fi wezen...?

Gorley

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Ja das moeilijk te zeggen, wat sci-fi denk ik ja, het gebeurt in een treinstation altijd dacht ik

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

hugo??

Gorley

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Nee Hugo is het zeker niet

jippie2010

• 2612 berichten
  • 8080 stemmen

Gorley schreef:

In Film > Algemeen > Stationsklok:

Beste filmliefhebbers

Ik ben op zoek naar een film van een paar jaar terug met iemand die een bepaald uur, ik dacht 14u10, op een stationsklok zag. Op dat moment kon hij iets zien of iets dat zou gebeuren in de toekomst....

Ik weet het niet meer zeker, ik hoop dat iemand weet welke film ik bedoel..

Alvast bedankt

Is het misschien Source Code (2011)

jippie2010

• 2612 berichten
  • 8080 stemmen

Het zou zo maar eens About Time (2013) kunnen zijn...

Rodger

• 1805 berichten
  • 1768 stemmen

Misschien is het wel super 8.

Super 8 (Film, 2011)

Daar gebeurt ook iets op een treinstation.

Gorley

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt voor alle reacties alvast maar dit ze alvast niet.

De hoofdacteur is bruin getint en wat langer haar, dat weet ik ook nog.

Gorley

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb hem uiteindelijk gevonden, misschien beschreef ik het niet exact...

2:22 | IMDb

2:22 van 2017

jippie2010

• 2612 berichten
  • 8080 stemmen

Gorley schreef:

Ik heb hem uiteindelijk gevonden, misschien beschreef ik het niet exact...

2:22 | IMDb

2:22 van 2017

Ach ja, is ook zo. Ik had em gezien maar ik kon er niet opkomen. Ik wist dat er iets mee was, een feitje waardoor die op het puntje van mijn tong lag... achteraf was het feitje dat onze eigen Michiel Huisman daar de hoofdrol in speelt. Fijn dat je hem gevonden hebt!

xymox008

• 3 berichten
  • 70 stemmen

In Film > Overige films > Welke film is dit?:

Hallo,

Ik heb nog niet eerder gepost op dit forum, maar gebruik deze site graag als ik iets zoek.

Ooit heb ik een film gezien, maar ik weet niet meer wat de titel was van deze film. Ik dacht dat het eerst American gigolo was maar dit is hem volgens mij niet. Het gaat wel over een gigolo die uiteindelijk met een dochter trouwde van een rijke magnaat, de gigolo komt uit een zuid amerikaansland waar ook een staatsgreep plaatsvindt. Dat speelt een rol in de film. Wat ik me ook herinner is een schommelincident waarbij vermogende dochter zwanger is maar door een val van die schommel haar kind verliest. Moet ergens ook in de jaren 80 zijn geweest.

Wie weet welke film dit is? Ik hoor het graag.

Alvast dank.

Bubblez

• 2056 berichten
  • 2496 stemmen

xymox008 schreef:

Ooit heb ik een film gezien, maar ik weet niet meer wat de titel was van deze film. Ik dacht dat het eerst American gigolo was maar dit is hem volgens mij niet.

Misschien The Honorary Consul (1983)? Ook met Richard Gere en een vergelijkbare poster.

xymox008

• 3 berichten
  • 70 stemmen

Dank! Nee, die is het niet. Ken deze ook niet, wel leuk als tip om deze te gaan kijken.

Het kan best dat het een heel onbekende film was die ik ooit gezien hebt.

Weet wel dat er wat bekende actrices in speelde.

Panta Rei

• 507 berichten
  • 7 stemmen

xymox008 schreef:

Dank! Nee, die is het niet. Ken deze ook niet, wel leuk als tip om deze te gaan kijken.

Het kan best dat het een heel onbekende film was die ik ooit gezien hebt.

Weet wel dat er wat bekende actrices in speelde.

The Adventurers (Film, 1970)

Deze misschien?

TerryA

• 547 berichten
  • 2459 stemmen

100%

We hadden deze film niet zo lang geleden weer gezien.

@xymox008

'Wat ik me ook herinner is een schommelincident waarbij vermogende dochter zwanger is maar door een val van die schommel haar kind verliest.'

xymox008

Dit was gespeeld door Candice Bergen in die film.

The Adventurers was een film van Lewis Gilbert, en sinds 1970 uitgebracht met verschillende running times. Volgens IMDB is run time 2 uur en 51 minuten, maar op de DVD uit 2005 is dat dan 2 uur en 57 minuten.

Er is ook een verschil tussen versie in de bioscoop tijdens de jaren 70, want in NL was het toen voor 16+ jaar, maar op die DVD uit 2005 is die edit een PG, dus 12 jaar?

mcdaktari

• 7263 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Overige films > Wie weet de titel van deze film?:

Ik ben op zoek naar een film waar ik de titel niet meer van weet. Ik kan eigenlijk nog maar weinig van de film herinneren maar ik weet nog dat op het einde van de film zit de hoofdrolspeler in een vliegtuig dat met de neus recht naar beneden valt in een soort moeras. Natuurlijk overleefd hij dat en komt weer naar boven en vecht dan dacht ik het eindgevecht uit wat hij natuurlijk wint. Ik weet dat het weinig info is, maar dat einde moet toch iemand kunnen herinneren, want zoveel vliegtuigen vallen niet recht naar beneden met de neus recht de grond in borend en het nog overleven ook. Komt iemand dit bekend voor? Laat me dan de titel weten aub. Volgens mij is de film een jaar of 10 oud, maar weet ik ook niet zeker. Wie o wie?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Waarom plaats je het niet gewoon hier?

Ik zoek... een filmtitel #2 - Film: Algemeen - filmforum

mcdaktari

• 7263 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad ja, maar dat kreeg ik namelijk niet gevonden, vandaar

mcdaktari

• 7263 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb de film inmiddels gevonden en het was helemaal geen film van 10 jaar oud maar zelfs een een redelijk recente, namelijk uit 2022 en het ging om Sisu. Hoe kon ik dat nou vergeten. Maar ja als je bijna dagelijks films kijkt is het moeilijk bij te houden welke je gezien hebt en wanneer. Heb net die scene nog eens terug gekeken maar het is eigenlijk lachwekkend, want zoiets overleeft echt helemaal niemand hahaha. Maar ondanks dat blijf ik het toch een hele mooie film vinden.

Makavelii666

• 11 berichten
  • 526 stemmen

Ik zoek een zieknhuis horror film waarbij de man voor routine operatie gaat en in een coma beland je ziet dan wat hij mee maakt in zijn coma en springt uiteindelijk uit het raam in ze coma waardkkr hij echt ook dood gaat

jippie2010

• 2612 berichten
  • 8080 stemmen

Makavelii666 schreef:

Ik zoek een zieknhuis horror film waarbij de man voor routine operatie gaat en in een coma beland je ziet dan wat hij mee maakt in zijn coma en springt uiteindelijk uit het raam in ze coma waardkkr hij echt ook dood gaat

Is het misschien Sublime (2007)?

Makavelii666

• 11 berichten
  • 526 stemmen

jippie2010 schreef:

(quote)

Is het misschien Sublime (2007)?

Ja dat is hem super bedankt

Driezo

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben opzoek naar een film en ik heb het al geprobeerd met ChatGPT maar dat werkte helaas niet. Het gaf me wel een aantal kernpunten om er verder over te zoeken en ik hoop dat iemand van jullie hem kan vinden.

Grotendeels overdag gefilmd, maar met soms donkere, spannende scenes (zoals in riolen of kelders)

Oude, witgeschilderde villa / landhuis als hoofdlocatie

Spannende, mysterieuze sfeer, maar niet per se horror — eerder een thriller of drama voor jongeren

Nederlandstalige bioscoopfilm, gezien tussen 2010-2014

Meisje 8-12 jaar, wit kleed, lang bruin haar haar naam was lucia of lucinda, weet ik niet zeker meer

Het meisje had haar pillen niet genomen en verborgen in een grote rechtstaande klok, in de flashbacks bleek het alsof de oudere vrouw haar van de trap duwde, maar dat was niet zo en ze wou het meisje redden.

Jongen rond 10 die het onderzoekt en was niet geliefd door de oudere vrouwelijk bediende.

Flashbacks van het meisje dat van de trap valt, gefilmd vanuit het bovenaanzicht

Oudere vrouwelijke bediende met kort zwart haar

Oudste man die zich het meisje vaag herrinerde

Bubblez

• 2056 berichten
  • 2496 stemmen

Driezo schreef:

Ik ben opzoek naar een film

Zwart Water (2010)

Driezo

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Dat is jammer genoeg niet de film waar ik naar opzoek ben.

Bubblez

• 2056 berichten
  • 2496 stemmen

Driezo schreef:

Dat is jammer genoeg niet de film waar ik naar opzoek ben.

Dan weet ik haast zeker dat het Das Haus der Krokodile (2012) moet zijn.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.