menu

Film / Algemeen / Ik zoek... een filmtitel #2

zoeken in:
geplaatst:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een film over een of andere straatbende.
Ik dacht dat die film rond 1976 is gemaakt.
Hoe die precies ging, weet ik niet meer maar het einde kan ik me
nog wel herinneren.
Door een gevecht, komt iemand in een put terecht, maar blijft hangen
aan een touw waarmee zijn tegenstander vast zit aan zijn hand.
De tegenstander bloedt vreselijk aan zijn hand en ziet genoodzaakt zijn hand met
een bijl af te hakken, waarmee zijn tegenstander die in de put zit te pletter valt.
Even later is zijn hand geamputeerd.

Alvast dank voor de reacties

geplaatst:
Hey,

Ik ben opzoek naar een film dat gaat over een vrouw die alleen is omdat haar man in het gevangenis zit, of omdat haar man in het leger zit of zat in het leger en dat hij is overleden tijdens een oorlog (maar blijkbaar leefde hij nog). Ik weet het niet meer precies waarom ze alleen was maar het was één van deze redenen. De man zijn beste vriend wordt na één van deze gebeurtenissen steeds hechter met de vrouw.

Alvast bedankt voor de reacties.

geplaatst:
TheManInBlack schreef:
Ik ben opzoek naar een film..
Brothers (2009) ?

geplaatst:

Juist, dat is hem! Super bedankt!

geplaatst:
sparkie schreef:
Ik ben op zoek naar een film..
The Ultimate Warrior (1975) ?

geplaatst:
MovieMind heel goed, die zocht ik al een tijdje dank je wel.

geplaatst:
In Film > Genres en landen > Ik zoek een film (paardenfilm):

Hallo,

Ik loop de laatste tijd met een film in m’n hoofd waarvan ik naam niet weet en ook niet kan vinden. Dus ik dacht ik ga het via hier proberen.

Ik weet niet precies meer hoe de film ging maar alleen dat op het eind (of het begin) de hoofdrolspeelster en haar (zwarte?) paard van brug afspringen en op een spoor komen (en dan overlijden? Weet ik niet precies meer). Volgens mij regende het ook maar dat weet ik ook niet zeker.

Ik weet dat het vaag is maar ik kan het niet terug vinden en was al kind er erg van onder de indruk dus zou het graag weer willen zien.

Heel erg bedankt alvast!

geplaatst:
Baggerman schreef:
(quote)

Kwamen er ook paarden in voor? Ik kom er niet op.

Nee, niet dat ik me kan herinneren...

geplaatst:
Muzisalife
Wild Hearts Can't Be Broken misschien?

geplaatst:
Hallo,

Ik ben op zoek naar de titel van een film, ik denk een thriller. Volgens mij hebben we hem via videoland gekeken maar kan hem nergens meer vinden.

Een stel krijgt autopech en hebben geen bereik met hun telefoon. De vrouw is zwanger. Ze komen terecht bij een huis waar ze kunnen overnachten.
Ze worden opgepikt door de man des huizes en onderweg ziet de zwangere dame een meisje in de bosjes.
Het stel installeert zich in de slaapkamer en krijgen een slecht gevoel en willen graag diezelfde avond nog weg. Ze komen erachter dat ze worden afgeluisterd door de vrouw des huizes. Ze hebben 2 volwassen zonen en een dochter. De dochter komt de zwangere vrouw bekend voor en ze beseft dat dit een vermist meisje is. Ze komen er achter dat de man en vrouw des huizes het kind moeten hebben ontvoerd en besluiten zo snel mogelijk weg te gaan maar dat lukt niet.
De vrouw des huizes wil namelijk het ongeboren kind hebben en ze willen de man en vrouw opsluiten tot de bevalling.
De 2 zonen moeten de man onder handen nemen, maar hij weet te ontsnappen. Hij probeert te vluchten, maar ze zitten in de middle of nowhere. Hij besluit terug te gaan en zijn vriendin te redden. De vrouw is inmiddels opgesloten in een schuur waar ze zit vastgeketend. Ze krijgt hulp van de dochter van het huis en weet zo te ontsnappen. Uiteindelijk weet ze te ontkomen en wordt ze opgevangen door politie en dan blijkt dat de dochter die ze telkens zag en die haar heeft geholpen al lange tijd is overleden.

Heel erg bedankt alvast!!

geplaatst:
Nadine04 schreef:
Ik ben op zoek naar de titel van een film, ik denk een thriller. Volgens mij hebben we hem via videoland gekeken maar kan hem nergens meer vinden.

Matriarch (2018)

geplaatst:
Muzisalife schreef:
In Film > Genres en landen > Ik zoek een film (paardenfilm):
Ik weet niet precies meer hoe de film ging maar alleen dat op het eind (of het begin) de hoofdrolspeelster en haar (zwarte?) paard van brug afspringen en op een spoor komen (en dan overlijden? Weet ik niet precies meer). Volgens mij regende het ook maar dat weet ik ook niet zeker.

Niet identiek aan wat je noemt maar doet me wel denken aan het begin van The Horse Whisperer (1998) ?

geplaatst:
Hallo,

Ik ben opzoek naar een film waar een scène in zit waarbij er insecten of spinnen uit de mond lopen van een vrouw of een man.

geplaatst:
TheManInBlack schreef:
Ik ben opzoek naar een film waar een scène in zit waarbij er insecten of spinnen uit de mond lopen van een vrouw of een man.

Hier kan lang op gegokt worden, gezien dit in véél films voor komt. Denk alleen al aan The Mummy en The Green Mile. Kan je specifieker zijn?

geplaatst:
Bubblez schreef:
(quote)

Hier kan lang op gegokt worden, gezien dit in véél films voor komt. Denk alleen al aan The Mummy en The Green Mile. Kan je specifieker zijn?

Het was een horrorfilm en het gebeurde bij een vrouw, verder weet ik het niet want het was al een aantal jaren geleden wanneer ik dit heb gezien. The Mummy en The Green Mile is het sowieso niet maar toch bedankt voor het meedenken.

geplaatst:
TheManInBlack schreef:
Het was een horrorfilm en het gebeurde bij een vrouw,
The Believers (1987) ??

geplaatst:

Ik heb de film net opgezocht maar dit is hem helaas niet, toch bedankt!

kappeuter (crew)
geplaatst:
Ik heb ze niet gezien, maar misschien een van deze:

Dr. Phibes Rises Again (1972)
Bite (2015)

geplaatst:
TheManInBlack schreef:

Het was een horrorfilm en het gebeurde bij een vrouw.

The Exorcism of Molly Hartley (2015)

geplaatst:
Hallo,

Enkele jaren geleden heb ik een film gezien waarvan ik me de naam niet kan herrineneren. Wat ik nog weet:

Een soort apocalyptische wereld. Een meisje in de hoofdrol dacht ik. Zodra er een Horn af gaat moeten de mensen gaan schuilen, want dan word het donker en komen er monsters tevoorschijn.

Ik denk dat het een verfilming van een videogame is, maar dat weet ik niet helemaal zeker. En het doet me denken aan resident evil, maar dat is hem niet.

Wie o wie kan mij helpen ? Alvast bedankt

geplaatst:
dotrewind schreef:
Enkele jaren geleden heb ik een film gezien waarvan ik me de naam niet kan herrineneren.

Silent Hill (2006)

geplaatst:
The Village (2004)?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:33 uur

geplaatst: vandaag om 14:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.