• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.014 gebruikers
  • 9.372.316 stemmen

Ik zoek... een filmtitel #2

zoeken in:

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

Thanks,

Zag het fragment op youtube en stond geen titel bij, ga hem vandaag kijken

Groet morvan

sparkie

• 100 berichten
  • 35 stemmen

Hoi,

Hoe kan het ook anders, maar ik ben weer op zoek naar een filmtitel.

Eerst even iets anders, Die vorige film die ik zocht waarin een stel vrienden elkaar ontmoeten in het bos,

(in een hutje) en mekaar vroeger van school kenden. die dan een soort reünie houden daar.

Die film heb ik zelf nog weten te achterhalen, namelijk 'the lesser evil' uit 1998.

Goed, de film die ik nu zoek is een jaren 70 film.

Heb alleen beperkte informatie hierover. (hoe vaak hoor je dat hier

Meen dat het een sf-achtiige film was waaronder de bevolking veel armoede heerst..

De mensen zijn ook snel geirriteerd en slaan er graag op los,

Ook als de burgemeester ergens iets vanaf weet, bestormen ze zijn huis en knuppelen

ze hem dood.

Op het einde van de film, hangt de bad guy aan een touw in een put.

Een man heeft dat touw vast om zijn polsen.

Het snijdt behoorlijk en zijn handen beginnen flink te bloeden.

Dit is de informatie waar jullie het mee moeten doen.

gr.

Chrisvdw

• 2 berichten
  • 1 stemmen

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar de titel van een engelse actiefilm met humor. Het was een film waar een pakkenwinkel centraal stond. Dit was namelijk een geheime plek voor een soort spionnen. De 'bad guy' in deze film zei dat er een besmettelijk virus de wereld zou overnemen. Hij had juist een app gemaakt waardoor mensen een soort hondsdol werden. Hierdoor zouden alleen de elite mensen het overleven. Ik zou graag willen weten hoe deze film heet.

Alvast bedankt!

Gr. Chris

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Chrisvdw schreef:

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar de titel van een engelse actiefilm met humor. Het was een film waar een pakkenwinkel centraal stond. Dit was namelijk een geheime plek voor een soort spionnen. De 'bad guy' in deze film zei dat er een besmettelijk virus de wereld zou overnemen. Hij had juist een app gemaakt waardoor mensen een soort hondsdol werden. Hierdoor zouden alleen de elite mensen het overleven. Ik zou graag willen weten hoe deze film heet.

Alvast bedankt!

Gr. Chris

Kingsman: The Secret Service (2014)

Chrisvdw

• 2 berichten
  • 1 stemmen

Bericht voor Kondoro0614,

Dat is indeedaad de titel van de film, bedankt voor het snelle reageren!

Gr. Chris

platesman

• 70 berichten
  • 49 stemmen

ik zoek een film die meer dan 20 jaar oud is, is een soort avonturen film. Enige dat ik nog weet is dat er iemand een parcour moest afleggen en dat zijn hand vol zand zat, hij mocht niets verliezen . En denk dat hij op het einde nog 1 korrel overhad ofzo. Ik weet ook niet meer of het in die film kwam maar diezelfde persoon kwam ook tussen twee muren vast te zitten en er kwamen van die speren of punten uit de muur en gingen hem uiteindelijk vermoorden maar hij kon ontsnappen door er op te klimmen en vanboven te ontsnappen . Iets zoals de scene van indiana jones en maar ze kwamen uit de muur

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

platesman schreef:

Iets zoals de scene van indiana jones en maar ze kwamen uit de muur

Volgens mij vind je zo'n scène in Allan Quatermain and the Lost City of Gold (1987).

platesman

• 70 berichten
  • 49 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Volgens mij vind je zo'n scène in Allan Quatermain and the Lost City of Gold (1987).

deze is het zeker niet

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

platesman schreef:

ik zoek een film

Nog een poging na lang zoeken: Krull (1983)

Hierin zit zowel een scène met sluitende muren als zand dat niet verloren mag worden...

Henk9999

• 1 berichten
  • 2 stemmen

In De Site > Algemeen > Ooit een film gezien die indruk maakte. Maar welke?:

Hierbij vraag ik hulp van de filmliefhebbers of iemand mij met de titel kan helpen?

Beknopte omschrijving film:

* Een man, ten onrechte van moord beschuldigd en ter dood veroordeeld.

* Een journaliste gelooft in zijn onschuld en gaat de zaak onderzoeken

* Zij bewijst aan het einde van de film zijn onschuld.

* Zij racete naar de gevangenis om de executie te stoppen maar komt door druk verkeer . . . . te laat!

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Ik denk dat je deze film bedoeld: The Life of David Gale (2003)

TheManInBlack

• 215 berichten
  • 382 stemmen

Hallo,

Een lange tijd geleden had ik een keer een film gezien op de televisie, ik weet natuurlijk niet welke film het is. Het enige wat ik mij nog kan herinneren is dat op het einde of vlak voor het einde een man met zijn auto een helling oprijdt en een aanrijding krijgt met een vrachtwagen, daardoor is de man overleden. De man had ook een vriendin/vrouw, ik dacht dat de vrouw de hoofdrol had in de film.

Ik hoop dat er iemand weet over welke film ik het heb, alvast bedankt!

NikinaR

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Overige films > Op zoek naar titel van een film:

Beste leden

De film waar ik op zoek naar ben gaat over een man en hij werkt in een supermarkt en daar wordt hij verliefd op een vrouwelijke collega die daar ook werkt als kuisvrouw. In het begin durfde hij haar niet mee te vragen op date, maar hij heeft uiteindelijk toch gedaan. Ik denk dat ze samen naar de duinen of naar het strand zijn gegaan. Dit is alles wat ik me kan herinneren van de film. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

NikinaR schreef:

De film waar ik op zoek naar ben gaat over een man en hij werkt in een supermarkt

Ik dacht aan The Good Girl (2002)

Erik Film

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een titel van een film, die ik een paar maanden geleden gekeken heb op Ziggo movies&series, maar helaas is deze niet meer beschikbaar.

Helaas ben ik de titel vergeten. Ook weet ik geen namen van acteurs, regisseur.

Maar het is een romantisch drama. Het gaat over jeugdliefdes die maar om elkaar heen draaien en omgaan als "gewone" vrienden. Als het vervolgens wat word tussen die 2 verongelukt zij. Ook een belangrijk aspect is een bepaalde datum, waarin steeds naar jaren verder gesprongen word. En op het eind loopt hij met zijn dochter een heuvel op, en krijgt vervolgens een flashback naar haar.

Hele vage omschrijving zo, dus zou het knap vinden als iemand hier iets wat kan maken, maar wie weet?

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

Erik Film schreef:

Ik ben op zoek naar een titel van een film, die ik een paar maanden geleden gekeken heb op Ziggo movies&series, maar helaas is deze niet meer beschikbaar.

Volgens mij zoek je The Time Traveler's Wife (2009)

Erik Film

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Helaas die is het niet.

Maar bedankt voor het meedenken

Maar met deze omschrijving is het ook wel heel moeilijk

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik kom niet verder dan deze titel, maar dat zal 'm wellicht ook niet zijn:

45 Years (2015)

Erik Film

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Zo nog even flink gezocht, en uiteindelijk gevonden Ik heb gezocht op imdb.com (als ik dat mag vermelden) daar kan je zoeken op o.a. keywords, en dat werkt heel goed.

Helaas mag ik nog geen link plaatsen. Maar het gaat om de film One Day uit 2011.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ha, die heb ik zelfs gezien, maar ik kwam er niet op.

Alsnog de link: One Day (2011)

(Dat je in eerste instantie nog geen link kon posten is vanwege een maatregel die we hebben ingesteld tegen spammers. Dat geldt alleen in het begin na registratie.)

IncuLuce

• 3 berichten
  • 0 stemmen

TheManInBlack schreef:

Hallo,

Een lange tijd geleden had ik een keer een film gezien op de televisie, ik weet natuurlijk niet welke film het is. Het enige wat ik mij nog kan herinneren is dat op het einde of vlak voor het einde een man met zijn auto een helling oprijdt en een aanrijding krijgt met een vrachtwagen, daardoor is de man overleden. De man had ook een vriendin/vrouw, ik dacht dat de vrouw de hoofdrol had in de film.

Ik hoop dat er iemand weet over welke film ik het heb, alvast bedankt!

Ik denk dat je Premonition zoekt, met Sandra Bullock.

harold7777

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Zoek een film weet niet hoe die heet:

Hallo, allemaal ik wil graag een film nog een keer zien en heb nu al een paar keer op google gezocht

voor de titel, maar kan de titel niet vinden. ken het verhaal nog wel...

is een jonge die aan de drugs is en hij wil eruit heeft een vriendin die zwanger is, dus wil daarom stoppen

en vraagt zijn broer om hulp. zijn broer is tevens ook sherff maar die zelfde avond wordt de jonge nog vemoord, door de bende leden en zijn broer besluit om te invitreren in de bende om de dader op te zoeken

daarvoor moet die eerst naar de tatoeshop om zijn hele lichaam te laten tatoeeren |

Ik hoop dat 1 van jullie deze film kent en mij de titel kan geven

dennis1992

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb net een uurtje ongeveer gegoogled en al wel eens vaker omdat ik eigenlijk op zoek ben naar wat films die vroeger uitgezonden werden op RTL4 (volgens mij) die waargebeurde verhalen. Ik was toen nog heel jong en dat maaktte best wel indruk toen.

Met name 1 film herinner ik me nog vaag. Een jongen (ik dacht een kind/tiener) die werd gepest en/of gehandicapt raaktte maar alsnog zijn droom waarmaakte als een goede cricker of honkballer. Volgens mij was het zoiets.

In welke periode die films uitgezonden waar ik naar keek weet ik niet precies. Maar ik denk zo tussen 2002 en 2006 pak em beet. Ik kan ook geen overzicht vinden met al die films die toen werden uitgezonden.

Avlast erg bedankt!

Noortje335

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben opzoek naar een film die ik een tijd geleden op tv gezien heb.

Het gaat over een bijna dode vrouw die over haar verleden verteld met haar tweelingzusje.

Aan het eind blijkt dat het geen tweeling maar een drie ling was en dat dus 1 van de 3 zusjes in het brandendde huis omgekomen was.

Ze verteld dit verhaal tegen een verzorgster.

(Het is een thriller)

Ze praten in de film de hele tijd over een meisje in het wit (het 3e zusje dus)

Iemand een idee hoe deze film heet?

Alvast bedankt!

KillerPony 3000

• 154 berichten
  • 0 stemmen

Dat is heel waarschijnlijk The Thirteenth Tale (2013).

(maar dat was niet echt een verzorgster maar iemand die haar biografie moest schrijven)

Hele mooie film vind ik persoonlijk trouwens.

platesman

• 70 berichten
  • 49 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Nog een poging na lang zoeken: Krull (1983)

Hierin zit zowel een scène met sluitende muren als zand dat niet verloren mag worden...

beste,

bedankt het is inderdaad krull. na 30 jaar zoeken toch gevonden

In Film > Algemeen > Naar welke film ben ik op zoek?:

Al geruime tijd ben ik op zoek naar (de titel van) een film (of serie?) die ik vele tientallen jaren geleden op tv heb gezien, en bij toeval stuitte ik op de website MovieMeter. Wat zoek ik? De film speelt zich (onder andere) af in een piramide. Daarin zitten één of enkele personen opgesloten, en die proberen te ontsnappen. Dat wordt een race tegen de klok, want door een heel vernuftig systeem sluit de piramide zich steeds verder. Zo hangen er overal glazen ampullen, gevuld met zand. Wanneer een grote steen tegen zo'n ampul aan schuift, breekt deze waarna het zand eruit stroomt (als een soort van zandloper). Daardoor wordt er elders in de piramide een blokkade opgeheven, waarna er weer een volgende steen kan gaan schuiven.

Verder weet ik helemaal niets van de film, het plot, de crew of cast, of wat dan ook. Zoals ik al schreef: het is vele tientallen jaren geleden en alleen dit soort fragmenten is mij bijgebleven.

Wie kan mij verder helpen?

KillerPony 3000

• 154 berichten
  • 0 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.