- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Films die aandacht verdienen
Films die aandacht verdienen
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Children of Dune kan er toch wel uit? Zo ook Riget II; Ik zie mensen niet gauw aan de mini-serie gaan.
moviefreak#1
-
- 14259 berichten
- 20551 stemmen
Hotel Bellevue kan ik echt helemaal nergens vinden
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1695 stemmen
Children of Dune kan er toch wel uit? Zo ook Riget II; Ik zie mensen niet gauw aan de mini-serie gaan.
Mwa, valt toch wel mee hoor, Children of Dune 256 min. Seven Samurai 206 min. en Once Upon a Time in America 229 min. films die toch ook veel mensen hebben gezien. Ik zelf heb Children of Dune in 2 avonden gekeken, is goed te doen hoor.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
01. Eureka (1984) (Reinbo)
02. En Kärlekshistoria (1970) (Freud)
03. Marcelino Pan y Vino (1955) (Film Pegasus)
05. Ben-Hur (1925) (The One Ring)
06. Zhixi (2005) (Onderhond)
08. Hotel Bellevue (2003) (Pieter Montana)
09. Mighty Joe Young (1949) (Chainsaw)
10. Ararat (2002)(Kos)
11. Gekitotsu! Satsujin Ken (1974) (Reinbo)
12. Stickmen (2001) (timing)
13. Hsia Nu (1969) (moviefreak#1)
14. Bigger Than Life (1956) (Ramon K)
15. La Comunidad (2000) (Agony)
17. Coup de Torchon (1981)(KrisV)
20. In Cold Blood (1967)(Art)
21. Children Of Dune (2003) (pink_roosje)
22. Bob le Flambeur (1955)(moviefreak#1)
23. Vivre sa Vie (1962) (eRCee)
24. Bellissima (Freud)
25. Never Cry Wolf (1983) (Madecineman)
Ik vervang Riget II dan maar door En Kärlekshistoria. Goede film en zit in de Pakketservice dus niet zagen dat je hem niet kan vinden .
Quido
-
- 14632 berichten
- 5996 stemmen
01. Eureka (1984) (Reinbo)
02. En Kärlekshistoria (1970) (Freud)
03. Marcelino Pan y Vino (1955) (Film Pegasus)
05. Ben-Hur (1925) (The One Ring)
06. Zhixi (2005) (Onderhond)
08. Hotel Bellevue (2003) (Pieter Montana)
09. Mighty Joe Young (1949) (Chainsaw)
10. Ararat (2002)(Kos)
11. Gekitotsu! Satsujin Ken (1974) (Reinbo)
12. Stickmen (2001) (timing)
13. Hsia Nu (1969) (moviefreak#1)
14. Bigger Than Life (1956) (Ramon K)
15. La Comunidad (2000) (Agony)
17. Coup de Torchon (1981)(KrisV)
20. In Cold Blood (1967)(Art)
21. Children Of Dune (2003) (pink_roosje)
22. Bob le Flambeur (1955)(moviefreak#1)
23. Vivre sa Vie (1962) (eRCee)
25. Never Cry Wolf (1983) (Madecineman)
26. Rembrandt Fecit 1669 (Quido)
Bellissima net gekeken, toegevoegd nummer 26:
Rembrandt Fecit 1669 van Jos Stelling.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Vrijdag komt "Coup de Torchon" op TV (Canvas). Als iemand zin heeft om hem te kijken en te beoordelen, kan er weer één vervangen worden
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik heb geen tv dus op mij hoeft niet gerekend te worden .
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
01. Eureka (1984) (Reinbo)
03. Marcelino Pan y Vino (1955) (Film Pegasus)
05. Ben-Hur (1925) (The One Ring)
06. Zhixi (2005) (Onderhond)
08. Hotel Bellevue (2003) (Pieter Montana)
09. Mighty Joe Young (1949) (Chainsaw)
10. Ararat (2002)(Kos)
11. Gekitotsu! Satsujin Ken (1974) (Reinbo)
12. Stickmen (2001) (timing)
13. Hsia Nu (1969) (moviefreak#1)
14. Bigger Than Life (1956) (Ramon K)
15. La Comunidad (2000) (Agony)
17. Coup de Torchon (1981)(KrisV)
20. In Cold Blood (1967)(Art)
21. Children Of Dune (2003) (pink_roosje)
22. Bob le Flambeur (1955)(moviefreak#1)
23. Vivre sa Vie (1962) (eRCee)
25. Never Cry Wolf (1983) (Madecineman)
26. Rembrandt Fecit 1669 (Quido)
27. I Am a Fugitive from a Chain Gang (1932) (Mug)
Nummertje 2 eruit...En Kärlekshistoria.
Nummertje 27 erin. Komt regelmatig voorbij op TCM, mogelijkheden dus voor enige users de film te bekijken.
kos
-
- 46075 berichten
- 8459 stemmen
Ik had Coup de Torchon trouwens gezien tijdje terug. helemaal vergeten dat hij hier tussen stond. Mag ik nog vervangen? .
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Doe maar, een opleving van dit topic [dankzij een pm van Freud, ere wie ere toekomt]
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4473 stemmen
01. Eureka (1984) (Reinbo)
03. Marcelino Pan y Vino (1955) (Film Pegasus)
05. Ben-Hur (1925) (The One Ring)
06. Zhixi (2005) (Onderhond)
08. Hotel Bellevue (2003) (Pieter Montana)
09. Mighty Joe Young (1949) (Chainsaw)
10. Ararat (2002)(Kos)
11. Gekitotsu! Satsujin Ken (1974) (Reinbo)
12. Stickmen (2001) (timing)
13. Hsia Nu (1969) (moviefreak#1)
14. Bigger Than Life (1956) (Ramon K)
15. La Comunidad (2000) (Agony)
17. Coup de Torchon (1981)(KrisV)
21. Children Of Dune (2003) (pink_roosje)
22. Bob le Flambeur (1955)(moviefreak#1)
23. Vivre sa Vie (1962) (eRCee)
25. Never Cry Wolf (1983) (Madecineman)
26. Rembrandt Fecit 1669 (Quido)
27. I Am a Fugitive from a Chain Gang (1932) (Mug)
28. La maschera del demonio (1960) (Martin Van K)
Nr. 20 (In cold blood) heb ik er uit gehaald. Heb die film een maand geleden nog gezien, maar was vergeten dat hij in deze lijst stond. De film is wel zeker de moeite waard om eens te zien!
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Prachtige film, La maschera del demonio.
Ik houd de eer aan de user die hem nog moet zien.
Zelf binnenkort maar Bob Le Flambeur vervangen.
kos
-
- 46075 berichten
- 8459 stemmen
01. Eureka (1984) (Reinbo)
03. Marcelino Pan y Vino (1955) (Film Pegasus)
05. Ben-Hur (1925) (The One Ring)
06. Zhixi (2005) (Onderhond)
08. Hotel Bellevue (2003) (Pieter Montana)
09. Mighty Joe Young (1949) (Chainsaw)
10. Ararat (2002)(Kos)
11. Gekitotsu! Satsujin Ken (1974) (Reinbo)
12. Stickmen (2001) (timing)
13. Hsia Nu (1969) (moviefreak#1)
14. Bigger Than Life (1956) (Ramon K)
15. La Comunidad (2000) (Agony)
21. Children Of Dune (2003) (pink_roosje)
22. Bob le Flambeur (1955)(moviefreak#1)
23. Vivre sa Vie (1962) (eRCee)
25. Never Cry Wolf (1983) (Madecineman)
26. Rembrandt Fecit 1669 (Quido)
27. I Am a Fugitive from a Chain Gang (1932) (Mug)
28. La maschera del demonio (1960) (Martin Van K)
29. Wattstax (Kos)
Leuke muziekfilm .
KristofBeckers
-
- 1733 berichten
- 3706 stemmen
01. Eureka (1984) (Reinbo)
03. Marcelino Pan y Vino (1955) (Film Pegasus)
05. Ben-Hur (1925) (The One Ring)
06. Zhixi (2005) (Onderhond)
08. Hotel Bellevue (2003) (Pieter Montana)
09. Mighty Joe Young (1949) (Chainsaw)
10. Ararat (2002)(Kos)
11. Gekitotsu! Satsujin Ken (1974) (Reinbo)
12. Stickmen (2001) (timing)
13. Hsia Nu (1969) (moviefreak#1)
14. Bigger Than Life (1956) (Ramon K)
15. La Comunidad (2000) (Agony)
21. Children Of Dune (2003) (pink_roosje)
22. Bob le Flambeur (1955)(moviefreak#1)
23. Vivre sa Vie (1962) (eRCee)
25. Never Cry Wolf (1983) (Madecineman)
26. Rembrandt Fecit 1669 (Quido)
27. I Am a Fugitive from a Chain Gang (1932) (Mug)
28. La maschera del demonio (1960) (Martin Van K)
29. Wattstax (Kos)
30.The Ten Commandments (1923)
Maar 2 stemmen. Een heel mooie oude film zeker het bekijken waard. Staat op de Special Edition van de versie uit 56
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
*kuch*
spelregeltje (zie eerste post):
Enkel films met minder dan 20 stemmen mogen meedoen, en het principe is simpel: je kiest een film uit de lijst die je niet kent, gaat hem bekijken, en als je dat gedaan hebt stem je erop en je vervangt hem in de lijst voor een andere film waarvan je vindt dat hij meer aandacht verdient.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
01. Eureka (1984) (Reinbo)
03. Marcelino Pan y Vino (1955) (Film Pegasus)
05. Ben-Hur (1925) (The One Ring)
06. Zhixi (2005) (Onderhond)
08. Hotel Bellevue (2003) (Pieter Montana)
09. Mighty Joe Young (1949) (Chainsaw)
10. Ararat (2002)(Kos)
11. Gekitotsu! Satsujin Ken (1974) (Reinbo)
12. Stickmen (2001) (timing)
13. Hsia Nu (1969) (moviefreak#1)
14. Bigger Than Life (1956) (Ramon K)
15. La Comunidad (2000) (Agony)
21. Children Of Dune (2003) (pink_roosje)
23. Vivre sa Vie (1962) (eRCee)
25. Never Cry Wolf (1983) (Madecineman)
26. Rembrandt Fecit 1669 (Quido)
27. I Am a Fugitive from a Chain Gang (1932) (Mug)
28. La maschera del demonio (1960) (Martin Van K)
29. Wattstax (Kos)
30. My Man Godfrey (1936) (ToNe)
Bob Le Flambeur eruit, My Man Godfrey erin.
Geweldige screwball met William Powell.
catweasel
-
- 1571 berichten
- 948 stemmen
01. Eureka (1984) (Reinbo)
03. Marcelino Pan y Vino (1955) (Film Pegasus)
05. Ben-Hur (1925) (The One Ring)
06. Zhixi (2005) (Onderhond)
08. Hotel Bellevue (2003) (Pieter Montana)
09. Mighty Joe Young (1949) (Chainsaw)
10. Ararat (2002)(Kos)
11. Gekitotsu! Satsujin Ken (1974) (Reinbo)
12. Stickmen (2001) (timing)
13. Hsia Nu (1969) (moviefreak#1)
14. Bigger Than Life (1956) (Ramon K)
15. La Comunidad (2000) (Agony)
21. Children Of Dune (2003) (pink_roosje)
23. Vivre sa Vie (1962) (eRCee)
25. Never Cry Wolf (1983) (Madecineman)
27. I Am a Fugitive from a Chain Gang (1932) (Mug)
28. La maschera del demonio (1960) (Martin Van K)
29. Wattstax (Kos)
31. Callas Forever (catweasel)
Nummer 26(Rembrandt Fecit 1667) eruit. Nummer 31(Callas Forever) erin.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
01. Eureka (1984) (Reinbo)
03. Marcelino Pan y Vino (1955) (Film Pegasus)
05. Ben-Hur (1925) (The One Ring)
06. Zhixi (2005) (Onderhond)
08. Hotel Bellevue (2003) (Pieter Montana)
09. Mighty Joe Young (1949) (Chainsaw)
10. Ararat (2002)(Kos)
11. Gekitotsu! Satsujin Ken (1974) (Reinbo)
12. Stickmen (2001) (timing)
13. Hsia Nu (1969) (moviefreak#1)
14. Bigger Than Life (1956) (Ramon K)
15. La Comunidad (2000) (Agony)
21. Children Of Dune (2003) (pink_roosje)
23. Vivre sa Vie (1962) (eRCee)
25. Never Cry Wolf (1983) (Madecineman)
27. I Am a Fugitive from a Chain Gang (1932) (Mug)
28. La maschera del demonio (1960) (Martin Van K)
29. Wattstax (Kos)
31. Callas Forever (catweasel)
Eén van de links werkte niet .
eRCee
-
- 13346 berichten
- 1923 stemmen
Eén van de links werkte niet .
Jij waakt over dit topic als een berin over haar jongen.
moviefreak#1
-
- 14259 berichten
- 20551 stemmen
Ik wil toch nog even Mug complimenteren met de toevoeging van I Am a Fugitive From a Chain Gang. Verdiend absoluut meer aandacht deze prachtige film
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Inmiddels ook op dvd uit in de Warner Controversial Classics Collection (volume 1).
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik heb Callas Forever gehuurd vandaag, zal hem deze of volgende week wel eens bekijken.
catweasel
-
- 1571 berichten
- 948 stemmen
Ik heb Callas Forever gehuurd vandaag, zal hem deze of volgende week wel eens bekijken.
Ha, gelukkig. Geweldige film!!
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
01. Eureka (1984) (Reinbo)
03. Marcelino Pan y Vino (1955) (Film Pegasus)
05. Ben-Hur (1925) (The One Ring)
06. Zhixi (2005) (Onderhond)
08. Hotel Bellevue (2003) (Pieter Montana)
09. Mighty Joe Young (1949) (Chainsaw)
10. Ararat (2002)(Kos)
11. Gekitotsu! Satsujin Ken (1974) (Reinbo)
12. Stickmen (2001) (timing)
13. Hsia Nu (1969) (moviefreak#1)
14. Bigger Than Life (1956) (Ramon K)
15. La Comunidad (2000) (Agony)
21. Children Of Dune (2003) (pink_roosje)
23. Vivre sa Vie (1962) (eRCee)
25. Never Cry Wolf (1983) (Madecineman)
27. I Am a Fugitive from a Chain Gang (1932) (Mug)
28. La maschera del demonio (1960) (Martin Van K)
29. Wattstax (Kos)
30. My Man Godfrey (1936) (ToNe)
32. Haze (2005) (Freud)
En alweer een nieuw meesterwerk erin
Callas Forever is best wel een aanrader, al blijft het een beetje een gemiste kans. Maar er zitten geweldig knappe scenes in .
neo
-
- 15405 berichten
- 9542 stemmen
01. Eureka (1984) (Reinbo)
03. Marcelino Pan y Vino (1955) (Film Pegasus)
05. Ben-Hur (1925) (The One Ring)
06. Zhixi (2005) (Onderhond)
08. Hotel Bellevue (2003) (Pieter Montana)
09. Mighty Joe Young (1949) (Chainsaw)
10. Ararat (2002)(Kos)
11. Gekitotsu! Satsujin Ken (1974) (Reinbo)
12. Stickmen (2001) (timing)
13. Hsia Nu (1969) (moviefreak#1)
14. Bigger Than Life (1956) (Ramon K)
15. La Comunidad (2000) (Agony)
21. Children Of Dune (2003) (pink_roosje)
23. Vivre sa Vie (1962) (eRCee)
25. Never Cry Wolf (1983) (Madecineman)
27. I Am a Fugitive from a Chain Gang (1932) (Mug)
28. La maschera del demonio (1960) (Martin Van K)
29. Wattstax (Kos)
30. My Man Godfrey (1936) (ToNe)
32. Haze (2005) (Freud)
33. Je Rentre à la Maison (2001) neo
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Hey, stiekemerd, je moet er wel eerst eentje bekijken voor je mag bijvullen!
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
01. Eureka (1984) (Reinbo)
03. Marcelino Pan y Vino (1955) (Film Pegasus)
05. Ben-Hur (1925) (The One Ring)
06. Zhixi (2005) (Onderhond)
08. Hotel Bellevue (2003) (Pieter Montana)
09. Mighty Joe Young (1949) (Chainsaw)
10. Ararat (2002)(Kos)
11. Gekitotsu! Satsujin Ken (1974) (Reinbo)
12. Stickmen (2001) (timing)
13. Hsia Nu (1969) (moviefreak#1)
14. Bigger Than Life (1956) (Ramon K)
15. La Comunidad (2000) (Agony)
21. Children Of Dune (2003) (pink_roosje)
23. Vivre sa Vie (1962) (eRCee)
25. Never Cry Wolf (1983) (Madecineman)
28. La maschera del demonio (1960) (Martin Van K)
29. Wattstax (Kos)
30. My Man Godfrey (1936) (ToNe)
32. Haze (2005) (Freud)
33. Je Rentre à la Maison (2001) (Neo)
34. Letter from an Unknown Woman (1948) (Ramon K)
Nummer 27 (I Am a Fugitive from a Chain Gang) eruit en het prachtige melodrama van Max Ophuls erin.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Waar kan ik die film vandaan halen Ramon?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Over een maand te verkrijgen op regio 2 (oa play.com) Even geduld dus.