- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
[Preketero]
-
- 8531 berichten
- 2450 stemmen
Meer kan ik niet bieden 
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2847 stemmen
Tussendoor even: ik begin vandaag aan de starterslijst van 150 titels voor de knock-out: komedie. Die hoop ik vandaag of anders zondag af te hebben en hier te posten, maar mochten de voorbereidingen voor de Azie k.o. nog niet voorbij zijn dan wacht ik er wellicht even mee. Twee knock-outs die door elkaar voorbereid worden zijn altijd wat vervelend.
Ik denk dat de Aziatische Cinema knock - out morgenavond al van start gaat dus dan heb je vrij baan hier. Het is inderdaad fijner als de voorbereidingen van knock - outs niet door elkaar heen lopen.
Trouwens, leuk om weer eens een keer een komedie knock - out te houden. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Turkije is een beetje vertegenwoordigd maar de Sovjet unie amper. Iran ook niet. Is het niet logischer om een Oostaziatische knock-out te doen?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zou niet te moeilijk doen, het is al lastig genoeg. Daarbij was Rusland vertegenwoordigd in de Europese ko Turkije zou er wel bij moeten hier.
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Anders mag deze er ook wel bij.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2847 stemmen
Turkije is een beetje vertegenwoordigd maar de Sovjet unie amper. Iran ook niet. Is het niet logischer om een Oostaziatische knock-out te doen?
Mongol uit Kazachstan doet mee. Verder doen er ook 7 Iraanse fims, 7 Israëlische films, 1 Libanese film en 1 Afghaanse film mee en inderdaad wat Turkse films. Verder komen er uit de voormalige Sovjet Unie gewoon nauwelijks bekende films, dus er valt gewoon weinig te kiezen. Maar laten we het gewoon houden bij Azië, het is tenslotte geen hogere geografie hier. 
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
En de rest laat ik wel open voor anderen, moest er toch niks komen ga ik wel weer verder m'n 4* lijst af. Films genoeg 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Verder komen er uit de voormalige Sovjet Unie gewoon nauwelijks bekende films,
Dat is niet helemaal waar. Tarkovsky Sokurov, Eisenstein. Maar goed, vind een lage vertegenwoordiging van de Sovjetunie (Rusland is trouwens ook voor het grootste deel Azië
) ook niet zo erg in deze K.O.
Pleit alleen wel voor die titel die ik eerder noemde en voor:
gecko
-
- 490 berichten
- 1659 stemmen
Hoort de Sovjet Unie er nu bij? anders ga ik gouw wat Tarkovsky's toevoegen 
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Het hoort bij Azië en zo kunnen er ook azië haters meedoen (altijd leuk)
Of we moeten alleen een Oostaziatische knock out doen?
Films die veel dichter bij elkaar liggen.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12859 stemmen
Tarkovsky zat al bijna voltallig in de EU KO, 't is kiezen of delen.
gecko
-
- 490 berichten
- 1659 stemmen
dan houden we het maar zonder tarkovsky ja
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen

Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Onderhond ga toch maar verder met je 4* lijst 
gecko
-
- 490 berichten
- 1659 stemmen
proberen waard dacht ik zo
staat vol met Japanse namen buiten Woody Allen 
garlic senior
-
- 4690 berichten
- 0 stemmen
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Dat is niet helemaal waar. Tarkovsky Sokurov, Eisenstein. Maar goed, vind een lage vertegenwoordiging van de Sovjetunie (Rusland is trouwens ook voor het grootste deel Azië
) ook niet zo erg in deze K.O.
Pleit alleen wel voor die titel die ik eerder noemde en voor:
Misschien ook Days of Eclipse? Speelt zich af in Turkmenistan..
Hoewel, dan kan Vinyan wellicht zelfs 
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Shinkuronishiti (2004) Gezien, dus die kan zonder zorgen toegevoegd worden, morgen ochtend gaat Heaven's Door in de speler!
Oh, nog 14 mensen gevraagd om voor morgen avond Pk.com.cn (2008) te kijken. 
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2847 stemmen
Dat is niet helemaal waar. Tarkovsky Sokurov, Eisenstein.
Klopt die regisseurs zijn zeker niet onbekend. Ik dacht alleen dat je op voormalige Sovjet Unie staten zoals Oezbekistan, Wit - Rusland, Tadzikistan, Kirgizië etc. anno 2011 doelde. Ik had eigenlijk moeten zeggen dat ik geen bekende films uit de voormalige Sovjet Unie staten ken, op Rusland na dan.
Ik vind het prima om een aantal Russische films toe te laten maar inderdaad geen films die al in de Europese knock - out zaten, zoals alle films van Tarkovsky, The Man With A Movie Camera, Letyat Zhuravli, Idi I Smotri en nog een paar.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen
Als iemand Love in a Puff nog aan een stem helpt, ga ik morgen Heaven's Door kijken (terwijl ik daar helemaal geen tijd voor heb).
En snel gegaan dit, ben sinds vanmiddag niet online geweest en ik kan nu al bijna niks meer toevoegen(?). Ik mis volgens mij ook niet veel, enkel titels die helaas te weinig stemmen hebben.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Heaven's Door zou ik ook al gaan kijken, dus als je er geen tijd voor hebt kan je die beter laten schieten lijkt me..