menu

Film / Video on Demand / Video on demand - VOD

zoeken in:
Reeds gepost in het feedback topic, voor de volledig ook nog even hier:

Het valt me op dat de koppelingen naar streamingsdiensten bij de films niet meer up-to-date zijn. Bijvoorbeeld bij Nighthawks( Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl, deze film zou op Amazon Prime te zien zijn, maar is ondertussen al verwijderd.
Dit geldt voor een heel aantal, vooral oudere, films.

Het viel me op nadat ik eigenlijk speciaal om Nighthawks te kunnen zien een abonnement heb genomen op Prime ; )

Dat kan ik beamen. Ik gebruik die koppelingen ook heel vaak voor met name Horrify (door hun aanbod bladeren werkt niet zo fijn op hun app), de nieuwe toevoegingen staan er wel mooi op elke week maar helaas zijn de releases die door Horrify verwijdert worden niet up to date hier. Daardoor heb ik al ettelijke keren misgegrepen bij wijze van spreken want dan is die betreffende film helemaal niet meer te zien via Horrify. Je klikt in het overzicht op betreffende film maar hebt op de pagina van de film zelf geen directe link meer zo van -> Kijk op Horrify wat betekent dat het eraf is gehaald.

kappeuter (crew)
NLziet breidt verder uit | Totaal TV

Totaal TV schreef:
Direct bij de lancering van online mediaspeler Fire TV van Amazon in Nederland is NLziet in de Nederlandse app store beschikbaar. Fire TV is in de afgelopen jaren in diverse Europese landen op de markt gekomen. Binnenkort zal dit ook officieel in Nederland het geval zijn. Met een toegankelijke prijs, de toegevoegde afstandsbediening en een toegankelijke app store wil Amazon met Fire TV de strijd met onder meer Apple TV HD/4K en Google Chromecast aangaan.
Niels Baas, CEO van NLziet: “We zijn continu bezig om het online televisiekijken nog toegankelijker te maken. Naast de smartphone, tablet en connected tv-apps brachten we al eerder apps uit voor onder meer Apple TV, PlayStation 4 en Android TV. Tevens hebben we afgelopen jaar extra televisiezenders toegevoegd en de beeldkwaliteit verhoogd, waarmee we een online alternatief zijn voor het vaste tv-abonnement."

Op YouTube staan inmiddels aardig wat films die niet in de On Demand sectie op MM staan of op de filmpagina zelf.

Bijv. Joker is te huur/koop op YouTube maar dat staat niet tussen de opties op de MM filmpagina. Of valt YouTube onder Google Play?

geplaatst:
Nee, on demand koop/huurdiensten zoals de Microsoft Store, Google Play en YouTube etc. hebben geen "all you can eat" abo zoals de on demand diensten die Moviemeter bijhoud. Daar zit het verschil volgens mij.

geplaatst:
Moviemeter houdt niet alleen sVOD diensten bij, maar ook VOD-diensten met afrekening per film, namelijk Pathé Thuis, Lumière, iTunes, MovieMax, Picl en... Google Play.

geplaatst:
I see, dan opper ik om ook Microsoft Films & TV aan het aanbod toe te voegen aangezien ik daar altijd mijn digitale films koop en huur.

kappeuter (crew)
geplaatst:
https://d1y0ji0sx1d6v2.cloudfront.net/projects/4/1240x316/banner-est-cinema-bij-je-thuis-c8.png

Lumière Series - Kijk series direct digitaal op www.lumiereseries.com

Lumière schreef:
De komende weken kan je van een nood een deugd maken en je woonkamer omtoveren tot een knusse cinemazaal. Wij helpen je daarbij door films aan te bieden die eigenlijk nu in de bioscopen hadden moeten draaien. We hebben daarom hier een cinemahoek ingericht.

Per digitaal filmticket betaal je € 8 en kan je meteen kijken in optimale kwaliteit (of casten naar je tv). De film blijft 48u online beschikbaar. Het aanbod (dat ook nog zal worden uitgebreid de komende weken) bij ons is het volgende:

*Deze actie is enkel geldig in België.

Hadden ze wel even een actietarief voor kunnen bedenken en ook aan de Nederlanders kunnen denken.

geplaatst:
Universal's movies currently in theaters will be made available on demand this week - CNN
Het is voor een premium prijs, maar het is dan ook tijdens een premium moment in de release. Geen idee of het in Nederland ook gebeurt, moet natuurlijk apart uitonderhandeld worden met Nederlandse bioscoopketens en VOD-aanbieders.

geplaatst:
KPN ook, benieuwd waar die actie oorspronkelijk vandaan komt!

kappeuter (crew)
geplaatst:
‘Trolls World Tour’, ‘Invisible Man’ & More To Be Available at Home – Deadline

Deadline schreef:
In an unprecedented crunch of the theatrical window as several markets across the U.S. close down in response to safety coronavirus along with worldwide, NBCUniversal’s Universal Pictures is officially making its current movies in cinematic release –Blumhouse’s The Invisible Man and The Hunt, and Focus Features’ Emma — available in homes as early as this Friday for on-demand 48-hour rental at the suggested price of $19.99 each. This is both for domestic and offshore markets where the titles are in release. Jeff Shell, CEO of NBCUniversal, made the announcement this morning.

kappeuter (crew)
geplaatst:
De stadscinema komt naar uw huiskamer | De Tijd

De Tijd schreef:
Als we onze films door corona niet in de cinema’s kunnen tonen, brengen we ze wel naar de huiskamer. Zo redeneren de stadsbioscopen Cinema Zed en Lumière.

kappeuter (crew)
geplaatst:
IDFA zet ruim 300 documentaires gratis online - Filmkrant

Filmkrant schreef:
Onder de vrijgegeven titels zitten festivalhits als Rafea: Solar Mama, On the Way to School, Who Will be a Gurkha, Ukranian Sheriffs en Runaway. Een selectie kan gemaakt worden op basis van onderwerp, land van herkomst, festivaleditie en lengte.

Bekijk films online | IDFA

kappeuter (crew)
geplaatst:
René Mioch start YouTube-kanaal Binge Talks:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Z5k0tuvro6s

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Binge Talks schreef:
Welkom bij Binge Talks, het kanaal over nieuwe series en films die aangeboden worden op de streamers. Hier krijg je tips over de ‘must see’ series en films op Netflix, Videoland, Disney+, HBO & Ziggo, Amazon Prime, IDFA, Picl, Shortcutz en nog veel meer aanbieders. Bekende mensen delen hier ook hun tips, maar hoor ook heel graag wat jouw favorieten zijn.

kappeuter (crew)
BiosAgenda.nl lanceert Top10 VOD-titels ǀ Bioscoopagenda

Bioscoopagenda schreef:
Top 10 Gisteren
25 maart 2020

Contagion
Parasite
Le Mans ‘66
Joker
Zombieland: Double Tap
Penoza: The Final Chapter
Hustlers
Gemini Man
Can You Keep a Secret?
Maleficent 2

Gast
geplaatst: vandaag om 16:38 uur

geplaatst: vandaag om 16:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.