- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Rauwe films
Rauwe films
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2182 stemmen
Weet niet of dit topic al bestaat, ik vond niets vergelijkbaar.
Ik zag zonet Dog Pound (2010). Deze doet mij denken qua rauwheid, hardheid denken aan een aantal andere films:
- Klass
- Rise of the Footsoldier
- Celda 211
- Clubbed
Heeft iemand nog suggesties?
Crook
-
- 668 berichten
- 1477 stemmen
Irriversible, La Haine, Elephant, Bloody Sunday, This Is England, Tropa de Elite
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Ong Bak
Running Scared
Resevoir Dogs
Football Factory
Sergio Leone
-
- 4018 berichten
- 2703 stemmen
In mijn definitie versta ik onder 'rauw' niet noodzakelijk 'goor, vies' of iets dergelijks. Voor mij is rauw nogal shockerend, confronterend.
Platoon is voor mij een 'rauwe film'.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Danny the Dog
Banlieue 13
Four Brothers
Blood and Bone
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
EHV-robin-EHV
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Cazz
Outlaw
Harry Brown
Dogpound
de rest is al genoemd!
hou wel van dat soort ( britse ) films
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2182 stemmen
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2182 stemmen
Mr Thee
-
- 1562 berichten
- 1108 stemmen
Submarino (2010)
Låt den Rätte Komma In (2008)
Martyrs (2008)
kappeuter (crew films)
-
- 72623 berichten
- 5779 stemmen
In de breedste zin van het woord:
De Battre Mon Coeur S'est Arrêté (2005)