- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
blabla
-
- 2070 berichten
- 5245 stemmen
Roda, ga jij je mond ff spoelen
, je hebt nou zelf ook niet bepaald een stemgedrag waar niets op aan valt te merken.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Roda, ga jij je mond ff spoelen
, je hebt nou zelf ook niet bepaald een stemgedrag waar niets op aan valt te merken.
Pablito
-
- 180 berichten
- 813 stemmen
Roda, ieder zijn smaak, he.
Bovendien zijn de Die Hard films nu ook niet zó geweldig, hoor.
En wie Arachnophobia in zijn top-tien aller tijden zet, komt ook niet erg "volwassen" over.
Your Girl
-
- 2 berichten
- 303 stemmen
Roda heeft helemaal geen humor! Hij heeft gewoon gelijk! Ik word inderdaad volgende maand 10 jaar!
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Roda heeft helemaal geen humor! Hij heeft gewoon gelijk! Ik word inderdaad volgende maand 10 jaar!
Kinderen van 9 jaar kijken niet naar films, waar jij op hebt gestemd. En je hebt zeker ook al 160 films gezien 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
figt club en pulp fiction zijn films waar je van moet houden,die vind je of geweldig of waardeloos er is geen middenweg,ik heb nog niemand b.v 2.5 of 3 sterren zien geven,het is allemaal 4,0 of 5.0 en in mijn geval dus 0.5.
hetzelfde geldt voor het door mij geprezen'The Shield' dat is ook een serie die je of geweldig vind ,of waardeloos.
de die hard films zijn films die iedereen goed vind(of zou moeten vinden)noem me 1 ding wat niet goed zijn aan deze films?
en wat is mis met arachnophobia?
en wat is er mis met mijn favo familiefilm 'father of the bride'(1991)?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Wat een onzin zeg.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
leg dan eens a.u.b uit wat er mis is met de die hard films?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Ik vind dat er niets mis is met de Die Hard films, maar ik kan begrijpen dat er mensen zijn die ze waardeloos vinden.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3703 stemmen
Nou Die Hard 1 vond ik wel goed, alleen ik kan me best voorstellen dat mensen het teveel actie vond en te weinig verhaal.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
deze films hebben in mijn ogen wel degelijk goede verhalen.
de films zijn spannend en hebben goed acteerwerk van de gehele cast.
mischien dat de anti-die hard helden eens kunnen toelichten wat er mis is met deze films?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
figt club en pulp fiction zijn films waar je van moet houden,die vind je of geweldig of waardeloos
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik ben niet anti-Die Hard, maaruh....er zijn honderden films die beter zijn. Ik houd het maar bij dit ene punt. 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
niet in dat genre!
en ik wil graag horen wat er precies mis is met de Die Hard trilogie?
over b.v het verhaal of het acteerwerk?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Wat maakt mij het genre nu uit?!! Ik beoordeel op film! Die Hard is een hele aardige film, meer niet Roda. Punt uit. Er bestaan ook films met ideeen en emotie. Die Hard is een vermakelijke hap tussendoor met een goede rol van Willis. Maar ik eis meer van een film, zo simpel ligt 't.
Pablito
-
- 180 berichten
- 813 stemmen
Roda, je redenering houdt geen steek.
Jij zegt dat iedereen de Die Hard films maar goed moet vinden omdat ze "in hun genre zo sterk zijn".
Maar Pulp Fiction, dat in zijn genre ook best niet onaardig is, geef je dan maar 0,5?
Speelt hier genre dan plots geen rol meer?
Ik vind de eerste Die Hard best aardig, maar ook niet meer dan dat. De tweede was al minder (want weinig meer dan hetzelfde) en de derde was ronduit zwakjes (gemaakt op automatische piloot, zonder veel inspiratie).
Zo'n films zijn nog wel best te waarderen als je je verstand even op nul wil zetten, en met een dik pak chips wil genietien van een ontspannend avondje. Maar niet meer dan dat, dus die films komen in de verste niet in de buurt van de echt goede films die ik heb gezien, dus hoe zou ik daar dan in godsnaam 4 of 5 sterren aan kunnen geven?
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
[quote]Pablito schreef:
Maar Pulp Fiction, dat in zijn genre ook best niet onaardig is, geef je dan maar 0,5?
Speelt hier genre dan plots geen rol meer?
ik hou niet van dat genre!
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
En als iemand dan niet van het 'Die Hard-genre' houdt?
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
.
iedereen mag zelf weten wat hij/zij stemt,maar dit kan niet.
.
aha en wie bepaalt dat dan ? Je spreekt jezelf beetje tegen.
Ik vind het juist prettig dat de meningen over films hier op de site zo verschillen van elkaar. Het zou pas kut zijn als iedereen t zelfde commentaar en cijfer gaf. Erhm roda je geeft bovendien zelf figthclub 0,5 ook beetje dubieus hoor : ) Pas als je systematisch een boel top 100 films 0,5 sterren geeft vind ik dat men je stemmen mag verwijderen of er over klagen maar your girl mag toch wel eigen mening hebben?
neo
-
- 15435 berichten
- 10041 stemmen
Zing ff allemaal mee:
''En we gaan nog niet naar huis nog lange niet nog lange niet en we gaan nog niet naar huis want de stemmen zijn niet pluis.''
Het moraal hiervan is: als je maar blijft kijken naar andermans stemmen commentaar blijft leveren keer op keer staan er in dit topic dadelijk 100000 berichten en dan ben je nog lang niet thuis. Dus hopen dat er dadelijk geen bericht hieronder meer is te vinden. Topic closed (he dat heb ome neo ff goed gedaan dacht ik zo) 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3703 stemmen
We gaan nog niet naar huis... 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
En toch zijn er nog steeds gebruikers waarvan de stemmen weggehaald moeten worden
2 voorbeelden:
olano
jose en robert
de stemmen spreken voor zich
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
jose en robert
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.