• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.479 films
  • 12.239 series
  • 34.025 seizoenen
  • 647.798 acteurs
  • 199.138 gebruikers
  • 9.379.490 stemmen

opvallend stemgedrag (van bepaalde users)

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

laten we even op een reactie wachten, maar Nemesis is inderdaad nog niet te downloaden, dus ik denk dat de stem verwijderd gaat worden

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Hij heeft de stem zelf al verwijderd. Had hem een berichtje gestuurd waarop hij reageerde dat hij Star Trek niets vond.

Noodles

• 221 berichten
  • 905 stemmen

m.a.w.

Noodles heeft gewoon blindelings alle star trek films een 0,5 * gegeven..inclusief eentje die pas in december in premiere gaat

ouch...busted!

edit: van star trek nemesis is nog geen cam versie, screener o.i.d. uitgekomen

noodles heeft wat uit te leggen

Had inderdaad blindelings gestemd. Waarbij die ene nieuwe dan ook toevallig stond. De rest heb ik overigens wel gezien, maar dit terzijde. Ik vind er gewoon niets aan, dus wou ik ff snel het rijtje afgaan.

En ik heb eigenlijk helemaal niets uit te leggen.

Gasten die hier 0,5 geven voor "echte" topfilms ga ik toch ook niet voor elke stem aanspreken. En dat ik nu per ongeluk op die nieuwe film van ST gestemd heb... Tsja dat kan de beste gebeuren.

Wat betreft EmDee met zijn opmerking. Zit jij bij de keuringsdienst ofzo.

Er is idd niets op mijn stemgedrag aan te merken. Wel op dat van jouw trouwens: 3,5 voor The Godfather vind ik ERG weing

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik moet wel zeggen dat er wel ergere gevallen bestaan,

als iemand alle Star Trek films heeft gezien en ze echt allemaal een 0,5 vindt... tja, dan zal hij die nieuwe ook niets vinden natuurlijk,

daar geld nog, een film niet gezien, niet stemmen, maar toch

dit was een mild geval hah

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Wat betreft EmDee met zijn opmerking. Zit jij bij de keuringsdienst ofzo.
ik ben een gediplomeerd stemmencontroleur.

Er is idd niets op mijn stemgedrag aan te merken. Wel op dat van jouw trouwens: 3,5 voor The Godfather vind ik ERG weing

Hij is gewoon onnodig lang. Hij zou echt korter kunnen zonder de film geweld aan te doen.

Jos2

• 1730 berichten
  • 0 stemmen

want het is gewoon de beste film ooit, dat is gewoon zo.

.......

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Tsja, iedereen mag stemmen hoe hij wil, maar ik vind persoonlijk dat Doron niet lekker bezig is. van zijn 16 stemmen zijn er 11 bij van 5 sterren.

daarnaast heeft hij een 2,5 gegeven voor The Lord of the Rings: The Return of the King die toch echt pas in december uitkomt.

Aan zijn commentaar bij andere films te lezen, vraag ik me echt af of hij ze allemaal heeft gezien.

tukker

• 10 berichten
  • 36 stemmen

die toch echt pas in december uitkomt.

Volgend jaar welteverstaan.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

ik vind dat de stemmen van doron niet echt hout snijden..laat staan de messages

Van mijn part een film die zo erg veel fantasie beschikt de je maakt in de jaren 70 vergeleken met de rest van de flim in 2002 mag deze film van mij een 0 krijgen

nou ben ik niet echt dom...maar dit snap ik niet...

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3703 stemmen

Hobbes (niet slaan omdat ik reageer op jouw bercht) maar ik snap er ook niks van.

Ralfke

• 764 berichten
  • 2075 stemmen

Alle stemmen van Doron gewoon schrappen en geen discussie over voeren. 't Is hier geen speeltuin!!!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ralfke, Ralfke

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik heb het idee dat nippony333 net een aantal stemmen heeft uitgebracht om de top 100 te beïnvloeden!

Godfather Part II, The (1.00)

Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le (Amelie) (1.50)

Shawshank Redemption, The (2.00)

Dial M for Murder (2.50)

Monty Python and the Holy Grail (2.00)

Lock, Stock & Two Smoking Barrels (0.50)

Is me iets te toevallig!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

het zou maar zo kunnen...

Pugsley

• 94 berichten
  • 3028 stemmen

Als ik dit zo allemaal lees verbaas ik me er echt over dat er zulke zielige figuren zijn die goede films lage cijfers geven, simpelweg om te zieken. Vervelen die mensen zich dan zo of vinden ze die films echt zo slecht??

Natuurlijk is het op deze site wel opvallender dan op een site als IMDB omdat deze kleiner is. Ik denk wel dat hoe meer users deze site krijgt, hoe minder opvallend het wordt.

tom

• 308 berichten
  • 1053 stemmen

Maar het blijft vervelend

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

als mensen als onderdeel van VELE stemmen OOK een paar top100 films slecht bestempelen (zoals in dit voorbeeld) vind ik het geen ramp, er staat nergens dat je top 100 films per se een voldoende moet geven

als mensen hier alleen maar even langskomen om de top 100 te beinvloeden (verder geen stemmen dus, of berichten), dan gaan ze de prullenbak in

Op IMDB is het idd helemaal te triest voor woorden. Hele groepen van geeks die LOTR op 1 proberen te stemmen, en vervolgens een hele groep andere stumperds die 'm weer omlaag stemmen. Sommige mensen hebben echt te veel vrije tijd.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Op IMDB is het idd helemaal te triest voor woorden. Hele groepen van geeks die LOTR op 1 proberen te stemmen, en vervolgens een hele groep andere stumperds die 'm weer omlaag stemmen. Sommige mensen hebben echt te veel vrije tijd.
Dat zal ze helaas niet lukken. Je stem telt alleen maar mee voor de top 250 als je een regular voter bent.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Jij kent de regels blijkbaar niet zo goed. Bij dit soort zaken bericht sturen naar moderators met toelichting van de vermoedens. Het is niet leuk voor mensen om onterecht van fraude beschuldigd te worden.

Trouwens, dit 'geval' is langer dan een jaar geleden al eens uitgezocht. Jos en Wouter zijn niet dezelfde persoon.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

We hebben hier te maken (denk ik) met een user die volgens mij gewoon fan is van J-Lo en daarom alle films waar zij in speelt 5 sterren aan't geven is... daar komt ook nog bij dat ze de Britney & Mariah-film juist weer 0.50 sterren geeft (nou kan ik me dat goed voorstellen maar oke, wel typisch;))

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

en daar gaan weer 5 sterren naar een J-Lo film

welke zou de volgende zijn???

ik gok op eh... Angel Eyes

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3703 stemmen

ben benieuwd wat hij/zij geeft voor U turn en Out of Sight.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

sjah wat doe je er tegen...

ik geef bijna alle Edward Norton films weer tussen de 4 en de 5 sterren

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Iluvmovies zal toch niet gaan reageren

killerbee

• 289 berichten
  • 1410 stemmen

en terecht

ik ook hoor

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3703 stemmen

lees ik opeens goed

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

maar edward norton films zijn goed

dat is terecht

NERD

• 1720 berichten
  • 1432 stemmen

En ik die van Bradje Pitt

gotti

• 14075 berichten
  • 5893 stemmen

Schandalig! We zouden eingelijk jou stemmen moeten schrappen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.