• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.479 films
  • 12.239 series
  • 34.025 seizoenen
  • 647.798 acteurs
  • 199.138 gebruikers
  • 9.379.490 stemmen

opvallend stemgedrag (van bepaalde users)

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Je doet maar wat je niet laten kunt, maar zo zet je alleen maar je eigen geloofwaardigheid op het spel.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Of jullie treden gewoon op......

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Wij treden op als we dat nodig vinden.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Dan leg mij maar eens even uit waarom meneer Jolink hiermee wegkomt. (zeker gezien het feit dat hij zelf toegeeft dat hij raak vur een knaak stemt) Ik vind het ronduit belachelijk.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Ik voel er weinig voor om me hier te gaan verantwoorden.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ramon, maak je niet zo druk.... het gaat procentueel nergens over.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Ik voel er weinig voor om me hier te gaan verantwoorden.

Fijn, heel volwassen. Ik stel hier een heel redelijke vraag.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Phooze schreef:

Ramon, maak je niet zo druk.... het gaat procentueel nergens over.

Het gaat niet om procenten, het gaat niet om de titels die in dit rijtje staan.....we hebben hier toch geschreven en ongeschreven regels op MM? Waarom hoeft niet IEDEREEN zich hier aan te houden?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Welke regel wordt er expliciet overtreden?

En wat ik alleen maar wil zeggen: Het gaat eigenlijk helemaal nergens over, je kan je energie beter in iets anders stoppen... Relax man

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Dat iedere gebruiker de moeite neemt om in alle redelijkheid te stemmen. Lijkt mij toch niet te veel gevraagd...

En waarom ik hier NU iets van zeg? Omdat ik, als vaste gebruiker, zoveel plezier heb in deze site en de moeite ervoor neem (met vele andere gebruikers) de kwaliteit van film in alle redelijkheid over te brengen naar de bezoekers......daarom.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ramon, bedankt voor het melden (heb nl. zelf niet de tijd om constant alle stemmen in de gaten te houden), maar ik vind niet dat de heer Jolink met zijn stemgedrag een (al dan niet geschreven) regel overtreedt, en er zal dus niet opgetreden worden.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ok, bedankt voor de reactie Jordy.(al vind ik het jammer dat je er geen argumenten bij zet)

Nu ga ik About Schmidt kijken om er daarna een weloverwogen, redelijk en eerlijk (of de film nu goed, MATIG of SLECHT is) oordeel over te geven.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Ik vind dat Ramon veels te veel 0,5 sterren uitdeelt kunnen de mods daar niets aan doen? Zo blijf je bezig.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Veel plezier! En spoed je daarna naar de camper dealer.

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar toch..

Ik heb zonet de 0.5lijst van Bennie Jolink bekeken, en ik heb me zwaar verbaasd aan sommige films. Er zitten natuurlijk wel films tussen waar ik ook niet zo van hou, maar die verdienen niet meteen om een halve ster te krijgen.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Ik vind dat Ramon veels te veel 0,5 sterren uitdeelt kunnen de mods daar niets aan doen? Zo blijf je bezig.

Pffffffff, erg slappe opmerking...

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Veel plezier! En spoed je daarna naar de camper dealer.

Dank je!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Ramon K schreef:

Pffffffff, erg slappe opmerking...

Misschien, maar daar vind ik het wel op neer komen.

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Haha... Benny Jolink ligt wel zwaar onder vuur, zeg. Gezellig als we hier met z'n allen een beetje den schedel inslaan...

... Toch denk ik niet dat dat de bedoeling is. Allereerst heeft iedereen toch het recht om te stemmen hoe hij of zij wil, binnen de gestelde regels. Feitelijk wordt er geen enkele regel overtreden, toch? Tja, Ramon, het is inderdaad lastig dat mensen andere waardes aan sterren toekennen. Zoals Phooze zegt, maakt het procentueel niet uit. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het principieel ook niets uitmaakt.

Tja... Jolink vindt dat (100/975)/229 = 23,9% van zijn films echt bagger zijn. Shit happends . Mijn advies is dan ook... laat Jolinkt lekker kritisch zijn op zijn manier en zorg dat die jongen eens wat betere films te zien krijgt.

Maar goed, de "mods" hebben besloten en laten we ons daar maar bij neerleggen. ( , hoe moeilijk dat ook is).

----

Note:

Jassonn schreef:

Waarom hebben we dan de 0.5/1/1.5/2 sterren om ook uit te kiezen,deze zouden dan van de site afmoeten zodat we allemaal beginnen bij 2.5 sterren.Alhoewel dit denk ik ook een vertekend beeld zo geven ,want dan gaat iedereen de slechte films 2.5 sterren geven en klopt het dus niet.

Wat ik me afvraag, is de waarde van een 2,5e ster. Toen ik begon met moviemeteren (als dat een woord is), vond ik het niet een positief cijfer, maar nu ik op steeds meer films stem vind ik het wel een positief cijfer...

Wat vind de rest van 2,5 ?

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

2,5 is een (krappe) voldoende

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Ramon K schreef:

Dat iedere gebruiker de moeite neemt om in alle redelijkheid te stemmen. Lijkt mij toch niet te veel gevraagd...

En waarom ik hier NU iets van zeg? Omdat ik, als vaste gebruiker, zoveel plezier heb in deze site en de moeite ervoor neem (met vele andere gebruikers) de kwaliteit van film in alle redelijkheid over te brengen naar de bezoekers......daarom.

HELEMAAL mee eens Ramon! Ik vind het overigens wel vreemd dat de mods hier niet wat serieuzer op in gaan. Dit is toch een terecht punt!

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Agony schreef:

HELEMAAL mee eens Ramon! Ik vind het overigens wel vreemd dat de mods hier niet wat serieuzer op in gaan. Dit is toch een terecht punt!

Haha, om zulke dingen op te lossen heb je een stemming tussen 3283 gebruikers nodig? Daar is toch geen beginnen aan? Tja, als de Mods niets doen, wat dan?

[haha... ben benieuwd of we het revolutionaire 'Power 2 The People' krijgen?]

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Begrijp me niet verkeerd Ramon, ik ben er ook voor dat de regels worden nageleefd. Maar ik zie hier geen overtreden regel.

Hij stemt niet principieel jouw top 10 of de algemene top 100 naar beneden, hij heeft alle films waarop hij stemt gekeken. Dat hij een persoonlijkheid heeft dat geen gradaties kent, tja, dat is zijn probleem. Hij is gewoon erg zwart wit denk ik.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Een 2.5-film laat me meestal volledig koud, zonder me echter opvallend te irriteren. Als het echt vervelend wordt, stem ik natuurlijk lager.

Recente 2.5-films zijn ondermeer "Charlie's Angels: Full Throttle", "The Core", "Die Another Day" en "K-19: The Widowmaker". Geen meesterwerken, maar het kan altijd erger

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Agony schreef:

HELEMAAL mee eens Ramon!

De stemgrafiek van de betrokkene ziet er iig heel erg raar uit.

bennie jolink

• 391 berichten
  • 2408 stemmen

wow..ik voel me gevleid door al deze aandacht.

ik heb speciaal voor jullie m'n 0,5 lijstje nog eens doorgenomen om te zien of er toch niks bij zit dat meer dan een 0,5 waard is.

ik kom uit op 1 film: shrek.

die verdient toch wel wat meer dan een 0.5

de overige 228 films zijn gewoon pijnlijk genant, disputabel, onaanzienlijk en tenenkrommend.....of zal ik toch maar een mooie gulden trofee uitreiken aan:

- babe, pig in the city (huuuaaarrrrrrggh)

- bicentennial man (kon ik alleen uitkijken door heel vaak naar de plee heen en weer te rennen)

- death becomes her (wie dit heeft bedacht mogen ze van mij afschieten)

- grease (een 0.5 is nog te goed voor deze verschrikking...het is niet eens een correct tijdsbeeld want niet in de periode gemaakt waar het over gaat)

- killing zoe (ja hier zullen velen het niet mee eens zijn maar ik vond het gewoon een aanfluiting die heel groot op de hoes TARANTINO zet en dat is het dan)

misschien moet je sommige films hoger waarderen omdat ze zo slecht zijn dat je er wel om kan lachen, zoals:

- the park is mine

- ninja turtles III

- iron eagle II

nou zo kan ik nog wel even doorgaan....helaas zie ik blijkbaar meer flutfilms dan goede films en dat is HEEL zielig voor mij!!!!!!!

bennie jolink lives to vote another day !!

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3703 stemmen

Wat ik raar vind Bennie is dat je kijkt naar Ace Ventura 1 en je erachter komt dat je de film compleet bagger vind en dan ga je toch deel 2 kijken

Zelfde zie ik bij Austin Powers, je verwacht toch echt niet dat deel 2 hele andere humor heeft dan deel 1?

(ook bij Evil Dead, Exorcist, lethal weapon, Look who's talking, rocky en vast nog wel wat)

Conclusie je houd ervan om jezelf naar slechte films te laten kijken.

bennie jolink

• 391 berichten
  • 2408 stemmen

Yeah, dat zou wel eens waar kunnen zijn.

Maar vergeet niet dat je geliefde levensgezellin wel eens fan van Jim Carrey zou kunnen zijn...en ja, als er een domme film op tv is dan kijk je er gewoon naar....vertel me niet dat jij dat niet doet.....'t is tenslotte gratis !

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

bennie jolink schreef:

en ja, als er een domme film op tv is dan kijk je er gewoon naar....vertel me niet dat jij dat niet doet.....'t is tenslotte gratis !

Raar.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Macmanus schreef:

Wat ik raar vind Bennie is dat je kijkt naar Ace Ventura 1 en je erachter komt dat je de film compleet bagger vind en dan ga je toch deel 2 kijken

Zelfde zie ik bij Austin Powers, je verwacht toch echt niet dat deel 2 hele andere humor heeft dan deel 1?

(ook bij Evil Dead, Exorcist, lethal weapon, Look who's talking, rocky en vast nog wel wat)

Macmanus van de MovieMeter-politie? Zo kun je je wel overal druk over gaan lopen maken. Prima dat de echt irritante laagstemmers eruit worden gepikt, maar laten we alsjeblieft niet over elke boe of ba gaan lopen doorzagen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.