• 16.974 nieuwsartikelen
  • 181.450 films
  • 12.517 series
  • 34.636 seizoenen
  • 654.131 acteurs
  • 200.200 gebruikers
  • 9.449.001 stemmen
Avatar
 

opvallend stemgedrag (van bepaalde users)

zoeken in:
avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

visje en lifegirl zitten (om het voorzichtig te zeggen) achter dezelfde computer

blijven we aan de gang??


avatar van EmDee

EmDee

  • 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ja Jordy, ik had al zo'n vermoeden dat het dezelfden waren als gisteren.

Gewoon blokken die kleuters en hun IP onthouden.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik wacht nog heel even op een uitleg...


avatar van EmDee

EmDee

  • 7192 berichten
  • 1417 stemmen

ik wacht nog heel even op een uitleg...
Die krijg je niet meer.

Hij is al een nieuwe usernaam aan het bedenken.


avatar van NERD

NERD

  • 1731 berichten
  • 1450 stemmen

hoe meer users hoe meer "mafkezen"


avatar van narva77

narva77 (crew films)

  • 12770 berichten
  • 6559 stemmen

Zij is weer een nieuwe aan het bedenken...


avatar van EmDee

EmDee

  • 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Zij is weer een nieuwe aan het bedenken...
Waar baseer je dat op?


avatar van narva77

narva77 (crew films)

  • 12770 berichten
  • 6559 stemmen

lifegirl, spicegirl, kleingeelvisje lijkt mij geen inlognaam voor een jongen enz. enz.


avatar van EmDee

EmDee

  • 7192 berichten
  • 1417 stemmen

wellicht is dat juist zijn tactiek!


avatar van narva77

narva77 (crew films)

  • 12770 berichten
  • 6559 stemmen

Haha ja kan ook nog. Ik trap ook overal in...


avatar van Macmanus

Macmanus

  • 13726 berichten
  • 3719 stemmen

Geef niet teveel aandacht aan dat stuk onbenul.


avatar van narva77

narva77 (crew films)

  • 12770 berichten
  • 6559 stemmen


avatar van narva77

narva77 (crew films)

  • 12770 berichten
  • 6559 stemmen

Aha het is dus toch een stuk?


avatar van visje1991

visje1991

  • 111 berichten
  • 0 stemmen

visje en lifegirl zitten (om het voorzichtig te zeggen) achter dezelfde computer

blijven we aan de gang??

Hallo jordy,

je hebt gelijk.

ik speel vals.

je mag ze blocken

visje1991


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

goed, het zal de leeftijd wel zijn...


avatar van EmDee

EmDee

  • 7192 berichten
  • 1417 stemmen

blok je hem nog Jordy?


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

als ie geen nieuwe users meer aanmaakt geef ik 'm nog een kans


avatar van killerbee

killerbee

  • 289 berichten
  • 1414 stemmen

jordy/kappeuter die lui die voor snatch een halve ster geven willen niet reageren en een persoonlijk berichtje naar 2 lukt ook niet. Ik wil wel eens weten waarom ze dat doen. Dat zijn Jos2, Viper, Elena:H, Tatort en Specejet.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Jos is volgens mij op vakantie. En mensen zijn natuurlijk niet verplicht om iedereen die ze om opheldering vraagt te beantwoorden. Al zou het wel netjes zijn een extreme stem toe te lichten.


avatar van killerbee

killerbee

  • 289 berichten
  • 1414 stemmen

Oké


avatar van narva77

narva77 (crew films)

  • 12770 berichten
  • 6559 stemmen

Er zit hier weer iemand Gruwelijk een hele rits films omlaag te halen...


avatar van manic

manic

  • 476 berichten
  • 1447 stemmen

Suggestie, geef leden pas na een bepaalde tijd stemrecht (een maand of zo)

De lolbroeken zijn dan wel weer weg, zonder de totalen omlaag te hebben gebracht. Kan iedereen weer met een gerust hart slapen


avatar van kappeuter

kappeuter (crew films)

  • 74730 berichten
  • 5988 stemmen

Als ik een maand moest wachten voordat ik kon stemmen, zou ik me nooit inschrijven. Dat is niet des internets.


avatar van sydney

sydney

  • 2223 berichten
  • 0 stemmen

Maak er dan een een proefperiode van 2 dagen van. Lolbroeken zijn na 1 dag weg.


avatar van manic

manic

  • 476 berichten
  • 1447 stemmen

Minder dan een maand mag natuurlijk ook. Enne er zijn toch genoeg andere leuke dingen te doen hier? t Zou in ieder geval een hoop gezeur schelen, en minder werk voor de mods


avatar van narva77

narva77 (crew films)

  • 12770 berichten
  • 6559 stemmen

Maak er dan een trial van van 5 dagen ofzo; zit wat in, in het idee van Manic!


avatar van andolini

andolini

  • 256 berichten
  • 1751 stemmen

Beetje vreemd dat Noodles al heeft gestemd op Star Trek: Nemesis. En nog wel 0,5* , daar gaan mijn hoge verwachtingen voor deze film. Zijn ook meteen alle andere Noodles-stemmen op Star Trek-films (allemaal 0,5*) op wel heel losse schroeven komen te staan.


avatar van EmDee

EmDee

  • 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik vind Star Trek ook waardeloos, terwijl ik SF in het algemeen juist graag zie.


avatar van Hobbes

Hobbes

  • 2911 berichten
  • 1195 stemmen

m.a.w.

Noodles heeft gewoon blindelings alle star trek films een 0,5 * gegeven..inclusief eentje die pas in december in premiere gaat

ouch...busted!

edit: van star trek nemesis is nog geen cam versie, screener o.i.d. uitgekomen

noodles heeft wat uit te leggen


avatar van EmDee

EmDee

  • 7192 berichten
  • 1417 stemmen

dat heeft ie idd. Toch is er voor de rest niets op zijn stemgedrag aan te merken.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.