• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.479 films
  • 12.239 series
  • 34.025 seizoenen
  • 647.798 acteurs
  • 199.138 gebruikers
  • 9.379.490 stemmen

opvallend stemgedrag (van bepaalde users)

zoeken in:

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Heey Bennie, waar ben je nou in godsnaam mee bezig joh?? Eerst zeggen dat je Rambo zo cool vind, maar dan toch First Blood II en Rambo III toch maar 0.5 geven? Doe toch niet zo kinderachtig met dat stemgedrag alsjeblieft.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Het loopt inmiddels de spuigaten uit, ruim 25% van zijn stemmen zijn een 0,5.

Mods?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

pm gestuurd

vind het op zich nog wel meevallen, maar goed het is wat extreem idd

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Ik denk dat Bennie niet weet dat iedereen MM-gebruiker zijn stemmen kan zien, en zo denkt dat hij lekker met losse handjes alles kan stemmen.

Het begint me nou echt zwaar te irriteren, en ik spreek hopelijk ook namens de mede-gebruikers.

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

Haha, dit doet me weer denken aan de discussie rond danny. Maar goed, ik vind ook wel dat bennie jolink misschien wel een beetje te veel 0,5* heeft gegeven maar er zijn daarvan toch veel terecht vind ik zelf.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Mee eens. dHr. Jolink geeft wel heel erg vaak een 0,5. Maar misschien is hij begonnen met de films die hij slecht vindt en gaat hij nu beginnen aan de films die hij wel kan waarderen.

Persoonlijk wil ik ervoor kiezen hem die kans te geven. Gezien zijn leeftijd (74) kan hij al heel wat films gezien hebben, dus kan hij nog heel wat cijfers gaan weggeven.

Wat mij betreft nog even afwachten dus...

killercoach

• 48 berichten
  • 590 stemmen

74... maar is dit zijn echte leeftijd????

Wat is eigenlijk de oudese user?? Is dit dhr Joling , als zijn leeftijd klopt dan!

Vincent

titan

• 1609 berichten
  • 4417 stemmen

Zit Gerard ook al op moviemeter?

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

killercoach schreef:

74... maar is dit zijn echte leeftijd????

Dat weet alleen hij. Maar waarom zou het niet waar zijn?

jassonn

• 5303 berichten
  • 3234 stemmen

Dustyfan schreef:

(quote)

Dat weet alleen hij. Maar waarom zou het niet waar zijn?

waarom wel?

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Omdat het flauwekul is om een andere leeftijd op te geven. Dan kun je beter géén leeftijd noemen.

Dus als iemand zijn/haar leeftijd noemt, ga ik ervan uit dat het klopt. Anders kun je aan de gegevens van iedereen gaan twijfelen en dat draagt niet bij tot de gezelligheid van deze site.

Bovendien, mocht hij ooit naar een MM-meeting komen, dan gaat-ie hartstikke nat.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3234 stemmen

Dustyfan schreef:

Omdat het flauwekul is om een andere leeftijd op te geven. Dan kun je beter géén leeftijd noemen.

Dus als iemand zijn/haar leeftijd noemt, ga ik ervan uit dat het klopt. Anders kun je aan de gegevens van iedereen gaan twijfelen en dat draagt niet bij tot de gezelligheid van deze site.

Bovendien, mocht hij ooit naar een MM-meeting komen, dan gaat-ie hartstikke nat.

als hij echt 74 is hoef je hem waarschijnlijk niet te verwachten

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

misschien heb ik wat gemist tijdens mijn vakantie, maar waar zijn alle stemmen van jos2 heen??

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

staat hierboven ergens gemeld...

de lul

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Als iedereen nou voortaan gewoon tegen mij aan gaat zeiken...!

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

de lul schreef:

Dan had je je beter 'de boom' kunnen noemen.

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Vind ik ook. Sjees wat een suffe move zeg...

T.O.

• 2419 berichten
  • 2797 stemmen

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

de lul schreef:

hahaha

bennie jolink

• 391 berichten
  • 2408 stemmen

haha ahem.......ik maak weer een boel los zie ik.....leeftijd, rambo en stemperikelen rondom bennie jolink ! het is me weer een hele toestand.

anyway om even antwoord te geven: als ik een film bagger vind, stem ik al snel een 0.5, ik bedoel wat is het verschil tussen 0.5, 1.0 en 1.5 ? ik heb geen idee wanneer ik een film nou een 1 of een 1.5 moet geven.

in de bovenste regionen is het veel makkelijker omdat een film je OF je HELE leven bijblijft (dat is dus 5 sterren) OF hij maakt DIEPE indruk maar gaat NET niet over DIE thema's die je het meest aanspreken (4,5 sterren) OF het is gewoon een HELE mooie film die net dat beetje diepgang mist (4 sterren).

3 en 3.5 gaat naar entertainment. goed gemaakt, lachen, leuk, maar verder niks.

en alles daaronder is gewoon de aandacht niet waard om nog te gaan piekeren of het nou 1.5 of 2 sterren moet zijn....vind ik....

Faramir

• 59 berichten
  • 587 stemmen

bennie jolink schreef:

en alles daaronder is gewoon de aandacht niet waard om nog te gaan piekeren of het nou 1.5 of 2 sterren moet zijn....vind ik....

Opzich vind ik het ook wel meevallen.. Hij is wel erg kritisch, maar als ik die films bij de 0,5 zo bekijk kan ik me daar niet echt over opwinden oid..

al zou ik persoonlijk de 2,5 ook plaatsen onder het "entertainment. goed gemaakt, lachen, leuk, maar verder niks." weet niet als je dat al doet (je heb gewoon veel votes:) ) maar daar zeg je nog niet zo veel over in je post. 2,5 en hoger vind ik zelf voldoende, en leuke films

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Faramir schreef:

(quote)

Opzich vind ik het ook wel meevallen.. Hij is wel erg kritisch

Kritisch?? Juist niet dus. Als je kritisch bent kijk je juist naar wanneer een film een halve, 1 of 3 sterren krijgt? Slecht= bij Bennie meteen een half.

Misschien is het beter voor Bennie Jolink dat er maar 3 categorieen zijn: 1, 2 en 3 sterren. Oftewel Slecht, Redelijk, Super!

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ben het helemaal met je eens: die immens grote rij 0,5 sterren slaat helemaal nergens op! Belachlijk stemgedrag. Als we dat es allemaal ff gaan doen, dan wordt 't een mooie boel hier....."och, de remake van Solaris is eigenlijk toch maar matig, hoppa......0,5 sterren!!! Ik hoop dat de mods hier tegen optreden.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Je reinste stembeinvloeding is 't eigenlijk: stel dat ik elke TEGENVALLENDE top 100 film eens met een 0,5 beloon...dat wordt een vertekend zooitje....

jassonn

• 5303 berichten
  • 3234 stemmen

Ten eerste vind ik niet dat wij(MM-gebruikers)bepalen of de Mods ergens tegen moeten optreden,dat bepalen zij zelf.

Daarnaast heeft BJ wel gelijk wat betreft die sterren.Ik denk dat iedereen zijn waarde geeft aan de sterren,wat voor de eén 1.5 sterren is,is voor de andere 2- mischien zels 2.5 sterren.

Daarnaast kun je niet voor een ander bepalen hoeveel een film minimaal aan sterren moet krijgen,want als dat zo was kunnen we deze site mischien maar better opheffen.

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

jassonn schreef:

Daarnaast kun je niet voor een ander bepalen hoeveel een film minimaal aan sterren moet krijgen,want als dat zo was kunnen we deze site mischien maar better opheffen.

Ik ben het er wel mee eens dat je zegt dat je niet kunt bepalen voor een ander waar je sterren voor geeft, maar ik denk wel dat je uit mag gaan van een redelijk kritisch stemgedrag, toch?

Kijk, we geven allemaal dezelfde sterren weg. Het moet niet zo zijn dat iets op eens vet gaat afwijken (haha, dat er bijvoorbeeld mensen zijn die 0,5 goed vinden en de rest alleen nog maar beter). Het concept moet gewoon duidelijk blijven. Ik denk wel dat sommige mensen wat kritischer mogen gaan stemmen. Als je bijvoorbeeld films van hetzelfde cijfer gaat vergelijken kun je soms gradaties van slechtheid aanbrengen.

Daarom stem ik ook in met De Knip dat er 10 aparte gradaties zijn en niet 3.

Grtz, Crix

----

Note: Hoe kun je trouwens aan een film die slecht is sterren toekennen? Je zou toch zeggen dat een film die slecht is van sterren verstoten blijft? Zo gaat het ten minste wel in de restaurant-wereld.

Faramir

• 59 berichten
  • 587 stemmen

ja ach, het is wel veel 0.5, Maar ik bedoelde meer dat het niet is dat ie alleen maar 0,5 geeft en de 1.0 t/m 2.5 helemaal niet gebruikt ofzo. Daar heeft ie ook aardig wat votes staan. Misschien ist wel goed als ie bij film die hij slecht vind wat meer uitzoekt wat echt bagger is of waar nog wel wat dingetjes in zitten.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3234 stemmen

Cr ix schreef

----

Note: Hoe kun je trouwens aan een film die slecht is sterren toekennen? Je zou toch zeggen dat een film die slecht is van sterren verstoten blijft? Zo gaat het ten minste wel in de restaurant-wereld. [/quote]

Waarom hebben we dan de 0.5/1/1.5/2 sterren om ook uit te kiezen,deze zouden dan van de site afmoeten zodat we allemaal beginnen bij 2.5 sterren.Alhoewel dit denk ik ook een vertekend beeld zo geven ,want dan gaat iedereen de slechte films 2.5 sterren geven en klopt het dus niet.Hierdoor zouden top films zomaar in de Flop Top 100 kunnen komen.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Sjesus.....dit gezeur gaat echt helemaal nergens over......is de volgende stap personen op het matje roepen omdat ze niet genoeg films 5 sterren geven?

Bennie Jolink stemt oprecht ...loopt nergens te zieken, lijstjes te beïnvloeden of onnodig te spoilen dus wat is in godesnaam het probleem?

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik zeur, de mods mogen zelf bepalen wat ze ermee doen en niemand ziet een probleem in deze stem-instelling........ik vind het best. Sterker nog, uit protest doe ik er vanaf vandaag aan mee! Ik vind het ook niet interessant om een mindere film met precisie te beoordelen.....dus alles wat onder de 3 waard is, pleur ik random in een rijtje...hatjikidee!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.