- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik vind dat persoonlijk op t zelfde neer komen dan top 100 films naar beneden stemmen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Ik vind dat persoonlijk op t zelfde neer komen dan top 100 films naar beneden stemmen.
Dus ieder1 die alle LotR films een 5 geeft doet tzelfde? Of ieder1 die alle Star Wars films een 5 geeft?
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
als 't een echte die hard was dan zouden de stemmen voor voyager waarschijnlijk niet zo hoog zijn.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
als 't een echte die hard was dan zouden de stemmen voor voyager waarschijnlijk niet zo hoog zijn.
Vind jij. Ik vind voyager weer beter dan bv deep shit 9.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
/me is een echte Trekkie (alles gezien, series en film) en ook ik vind Voyager beter dan DS9 (vind Sisko een beetje een nerd)
Ik heb al een aantal delen van de nieuwe serie gezien, een prequel eigenlijk, maar die vielen me toch tegen. Een beetje teveel speeltuingevoel bij.
manic
-
- 474 berichten
- 1384 stemmen
(...)
Ik heb al een aantal delen van de nieuwe serie gezien, een prequel eigenlijk, maar die vielen me toch tegen. (...)
Seizoen 2 bevat steeds betere afleveringen vind ik!
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
zover ben ik nog niet. Deel 1 wordt dit jaar uitgezonden, dus het zal nog wel even duren voor we bij deel 2 zijn aangeland.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Dit is wel een van de beste quote's eruit: 
"3) Do you want a picture of you getting anally raped by Bill Clinton while you're performing oral sex on a cow saved to hundreds of thousands of people's hard drives? No? Then don't put your fucking picture on the Internet. We can, will, and probably already HAVE altered it in awful ways. Expect it to show up on an equally offensive website."
Deze zijn ook leuk:
7 ) We have already received the e-mail you are about to forward to us. Shut up.
8 ) Don't reply to spam. You are not going to be "unsubscribed".
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Geweldige link!
Iemand die het eindelijk eens duidelijk heeft uitgelegd, heerlijk!
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Nu dan speciaal voor Hobbes:
We don't like you. We don't want you here. We never will. Save us all the trouble and go away. 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Die link staat toch ook in de disclaimer van retecool.com? Maar inderdaad erg terecht: " It's a hoax, not a virus warning."
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Die link staat toch ook in de disclaimer van retecool.com? Maar inderdaad erg terecht: " It's a hoax, not a virus warning."
Ik heb 'm wel ergens van een weblog (niet retecool, ben GEEN fan...
) maar weet nu al niet meer welke.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Kan het hele stem-systeem niet afgeschaft worden?! Ik word echt moe van al de mensen die de hele tijd je stemmen gaan te controleren en dan nog gaan zeuren ook! 
Als men daar nu eens mee ophoudt zou het een stuk aangenamer worden hier (tenminste, ik zou het hier dan beter vertoeven vinden).
Net als dat gezeur over nieuwe leden. Tjonge jonge, iedereen is hier toch een keer nieuw geweest? Laat ze, en als je iets op hebt te merken doe dat dan via een PM ofzo. Al dat gezanik zo af en toe, pffff
Sorry, moest ik ff kwijt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Vier uur Cup-a-Soup! 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik word echt moe van al de mensen die de hele tijd je stemmen gaan te controleren en dan nog gaan zeuren ook! 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Net als dat gezeur over nieuwe leden. Tjonge jonge, iedereen is hier toch een keer nieuw geweest?
Het ligt dus imho heel erg aan de opstelling van de nieuweling. Er zijn nl ook een aantal newbies die wel direct voor vol worden aangezien en iedereen mag voor zich zelf invullen wie dat zijn.
Een keer rondsnuffelen op de chat maakt je direct een stuk wijzer. 
titan
-
- 1609 berichten
- 4417 stemmen
polophylax en 28576 hebben allebei slechts 1 stem uitgebracht en dat is in beide gevallen 5* voor de film L.I.E. Lijkt me erg verdacht.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Snap ik ook wel Emdee, maar waarom moet er dan altijd in het forum daarover gezeurd worden en niet gewoon via een PM?
ach laat ook maar.......
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Als men daar nu eens mee ophoudt zou het een stuk aangenamer worden hier (tenminste, ik zou het hier dan beter vertoeven vinden).
Net als dat gezeur over nieuwe leden.
Ik word alleen maar moe van dat gezanik van jou de laatste tijd, de enige keren dat je tegenwoordig nog iets post is om te zeiken over dat andere mensen zeiken of te zeiken over dat mensen niet op jou moeten zeiken( maar goed daar is al genoeg over gezegd dus laat ik daar maar niet verder op in gaan) of je post een geheel nutteloos postje bij meeting topic dat je niet meer komt omdat je geen zin hebt( vet goede reden uhhh). Dus ik krijg het idee dat er voor jou hier helemaal niks leuks meer te beleven valt....
Sorry moest ik ff kwijt!
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Ik word alleen maar moe van dat gezanik van jou de laatste tijd, de enige keren dat je tegenwoordig nog iets post is om te zeiken over dat andere mensen zeiken of te zeiken over dat mensen niet op jou moeten zeiken( maar goed daar is al genoeg over gezegd dus laat ik daar maar niet verder op in gaan)
Ok, bedankt voor je mening dttom. Je bent denk ik de enige hier die gewoon voor zijn echte mening uitkomt. Daardoor kan ik dit berichtje van je zowaar waarderen.
Omdat ik een tijdje geleden naar veel meetings ging, dacht ik dat het hadig zou zijn om dat te zeggen. Anders blijf ik PMs ontvangen of ik wil komen.
Sorry moest ik ff kwijt!
Misschien heb je hier wel gelijk in.
Kom ik weer es langs als ik weer een enthousiaste post kan plaatsen over Final Cut, Happy Feet, Remains of the Piano, House of D. of The Conspirator ofzo.
Lijkt me een goede deal zo 
aub geen replies op dit berichtje...stuur maar een PM ofzo mocht je de behoefte hebben.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
aub geen replies op dit berichtje...stuur maar een PM ofzo mocht je de behoefte hebben.
hehe, dat nodigt natuurlijk uit he..
Maarre dttom is niet de enige die zijn mening durft te geven hoor, hij is echter wel de enige die er nog moeite voor wil doen
..
weltrusten
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
hehe, je lokt het natuurlijk wel uit zo he..
Maarre dttom is niet de enige die zijn mening durft te geven hoor, hij is echter wel de enige die er nog moeite voor wil doen
..
weltrusten
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
't zijn geen pluspunten iig. (die ik ook niet heb hoor) 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Het valt me op dat Bennie Jolink wel heel erg veel 0,5-jes geeft, 160 op ruim 700 stemmen.
Misschien wat meer nuanceren, Bennie?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Klopt, ik zie wel heel erg veel 0.5 staan. Als je een film niet leuk vind Bennie, geef dan hoger dan 0.5 alsjeblieft. Maar wel cool van je dat je Rambo zo cool vind 
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
ik heb de lijst bekeken en ik kan me er wel enigszins in vinden. kan me hier meer bij voorstellen dan users die de halve top 100 0,5* geven...
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Het valt me op dat Bennie Jolink wel heel erg veel 0,5-jes geeft, 160 op ruim 700 stemmen.
Misschien wat meer nuanceren, Bennie?
Geen geloofwaardig lijstje, btw.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.