• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.279 acteurs
  • 199.148 gebruikers
  • 9.381.113 stemmen

opvallend stemgedrag (van bepaalde users)

zoeken in:

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

Jordy schreef:

zullen we het hier maar bij laten verder?

GRAAG : )

jullie ziin idd allemaal n00bs

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja ga nog even door

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

Jordy schreef:

ja ga nog even door

neuh ; )

Vyvre

• 422 berichten
  • 185 stemmen

Neder schreef:

sukkel

schandknaapje die helemaal niets weet

triest stakkertje

loser

Domme volhouder

jullie ziin idd allemaal n00bs

Dat is inderdaad een goeie manier een discussie te voeren, dat is alles wat ik erover kwijt wil.

jammer dat ik 7 jaar ouder ben

Right.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Vyvre schreef:

Zal hier niet verder op ingaan, is nutteloos. Draait erop uit dat ik met argumenten moet komen waarmee ik niet wil komen, en jij dan met je mond vol tanden staat. Ik bewaar liever de vrede en ben liever de oudere van de twee.

Wellicht had je beter kunnen zeggen dat je degene was met het hoogste IQ.

Al met Al, Ik heb er gelachen om te berichten hierboven. Smullen vind ik dat, zulke discussies....

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8837 stemmen

Neder schreef:

jammer dat ik 7 jaar ouder ben

Helaas is dat niet te merken... jullie gedragen je beide als een stel kinderen trouwens.

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Ja...hmmm....ehhh...

*kuch*

Kan je ze effe opsturen?

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

Vyvre schreef:

(quote)

Dat is inderdaad een goeie manier een discussie te voeren, dat is alles wat ik erover kwijt wil.

(quote)

Right.

26 - 19 = 7 knul

en je demoniseert me nu weer want je haalt alles uit context om weer je zogenaamde gelijk te halen.Alsof ik niet meer heb gezegd als loser etc.

Je zit er kennelijk nog steeds mee dat jij reloaded niet kan regelen. Ik heb met je te doen pikkie. Het was nooit een discussie , discussie kan je hebben over iets waar meningen over verschillen niet over een feit. Regen is nat en ik heb reloaded ,dat soort dingen zijn nou eenmaal zo. Hoe jij dat ook weer gaat verdraaien en beargumenteren etc t blijft zo

geef eens toe wanneer je geen gelijk hebt en ga nu niet ineens doen alsof t ging om de toon en de woordkeus jij gelooft gewoon niks.

doei.......

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Neder dit was je laatste bericht in dit topic okee? Ik word een beetje moe van je.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3703 stemmen

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

van mij ?

laat mensen ophouden mij te quoten en aan te vallen dan

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

dom gelul allemaal dat is t

ik ga helemaal niks meer bewijzen hier

maar laat mij dan ook lekker met rust en lul niet over me

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Om er maar eens iets lichters tegenaan te gooien nomineer ik als 'het vaakst verkeerd gespelde woord' op deze site: sowieso

Niet dat dit mij nou irriteert, maar ik heb niet echt zin om bovenstaande discussie verder te laten gaan.

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Inderdaad Pibull.

Ik verbaas me er bij de toevoegingen ook altijd over hoe vaak ik wel niet een zin moet aanpassen als: 'Een groep vreemdelingen lopen door het huis' .

hint: het is 'een groep', is enkelvoud---> dus 'loopt' door het huis.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Neder schreef:

en je demoniseert me nu weer want je haalt alles uit context om weer je zogenaamde gelijk te halen.

Ga ergens anders de Pim uithangen. Je wilt wel heel erg graag je gelijk krijgen heb ik t idee. Beetje lastig als je alleen maar mensen gaat afzeiken en geen bewijzen hebt dat je die film hebt. Wat ik van de rest hoor dat ie nog niet te downen was klonk allemaal een stuk aannemlijker dan wat jij zegt. Wat een kutwoord trouwens, demoniseren.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ook aan de rest van de mensen het verzoek om dit met rust te laten verder... iedereen heeft z'n punt wel gemaakt inmiddels.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Raar, iemand die voortdurend mensen blijft beledigen zoals in Neder's geval heeft in mijn ogen geen clementie verdiend. Bannen die loser vind ik, want ik heb teveel klote posts "moeten" lezen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja ik ben het eigenlijk wel met je eens FK, er staan hierboven dingen waar een ban wel op z'n plaats was geweest. Nu maar even wachten op een volgende aanleiding.

pinky

• 373 berichten
  • 1999 stemmen

BoordAppel schreef:

Wat een kutwoord trouwens, demoniseren.

Gaan we het woord demoniseren nou ook al demoniseren?

narva77 (crew films)

• 12736 berichten
  • 6541 stemmen

Haha LOL Niet alle zinsdelen waarin 'demoniseren' zit over 1 kam scheren.

ADHD

• 17 berichten
  • 193 stemmen

Hierbij wil ik klagen over het stemgedrag van "Goga". Ik weet niet hoe ik zijn 0,5 stemmen moet opvatten maar ik kan niets anders concluderen dan dat het puur omlaag stemmen van top 100 films is.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Ik vind dat je sterk overdrijft. Een paar titels uit de top 100 een lage beoordeling geven is geen schande.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

[quote]ADHD schreef:

Jouw nick draagt ook niet bij tot een rustige beschouwing over de films die we goed vinden ?

goga

• 33 berichten
  • 0 stemmen

ADHD schreef:

Hierbij wil ik klagen over het stemgedrag van "Goga". Ik weet niet hoe ik zijn 0,5 stemmen moet opvatten maar ik kan niets anders concluderen dan dat het puur omlaag stemmen van top 100 films is.

WTF open deze gast een aanval op mij? eerst moet jij je top 10 lijstje wijzigen, om serieus genomen te worden. Dan pas ga ik misschien? met jou in discussie!

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

"een aanval openen" lijkt me wat overdreven, maar voor de rest geef ik je gelijk

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

goga schreef:

WTF open deze gast een aanval op mij? eerst moet jij je top 10 lijstje wijzigen, om serieus genomen te worden. Dan pas ga ik misschien? met jou in discussie!

Oei, er zijn wel slechtere films dan LOTR1 en LOTR2 hoor.

goga

• 33 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

Oei, er zijn wel slechtere films dan LOTR1 en LOTR2 hoor.

tuurlijk zijn er wel genoeg slechtere films, maar die krijgen van mij helemaal geen waarderening. Ik negeer ze gewoon!!!

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5832 stemmen

tss, die goga. zomaar een beetje films een 0,5 geven. en dan ook nog films uit de top 100. waar moet dat heen? straks ga je ook nog je mening geven of zo. bannen die gozer!!! (een smilie hoeft niet he?)

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

your girl, geeft die hard en die hard with a vengeance 1.5 sterren en die hard 2, 2 sterren,daar vallen toch mijn schoenen van uit .terwijl ze/hij bambi en beauty and the beast 4.5 sterren geeft.

iedereen mag zelf weten wat hij/zij stemt,maar dit kan niet.

maar ja, mischien hebben we hier te maken met een klein meisje van een jaar of 10.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.