- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
ja ga nog even door 
neuh ; )
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
sukkel
schandknaapje die helemaal niets weet
triest stakkertje
loser
Domme volhouder
jullie ziin idd allemaal n00bs

Dat is inderdaad een goeie manier een discussie te voeren, dat is alles wat ik erover kwijt wil.
Right.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Zal hier niet verder op ingaan, is nutteloos. Draait erop uit dat ik met argumenten moet komen waarmee ik niet wil komen, en jij dan met je mond vol tanden staat. Ik bewaar liever de vrede en ben liever de oudere van de twee.
Wellicht had je beter kunnen zeggen dat je degene was met het hoogste IQ.
Al met Al, Ik heb er gelachen om te berichten hierboven. Smullen vind ik dat, zulke discussies....
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8837 stemmen
jammer dat ik 7 jaar ouder ben
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Ja...hmmm....ehhh...
*kuch*
Kan je ze effe opsturen? 
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen

Dat is inderdaad een goeie manier een discussie te voeren, dat is alles wat ik erover kwijt wil.
Right.
26 - 19 = 7 knul
en je demoniseert me nu weer want je haalt alles uit context om weer je zogenaamde gelijk te halen.Alsof ik niet meer heb gezegd als loser etc.
Je zit er kennelijk nog steeds mee dat jij reloaded niet kan regelen. Ik heb met je te doen pikkie. Het was nooit een discussie , discussie kan je hebben over iets waar meningen over verschillen niet over een feit. Regen is nat en ik heb reloaded ,dat soort dingen zijn nou eenmaal zo. Hoe jij dat ook weer gaat verdraaien en beargumenteren etc t blijft zo
geef eens toe wanneer je geen gelijk hebt en ga nu niet ineens doen alsof t ging om de toon en de woordkeus jij gelooft gewoon niks.
doei.......
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Neder dit was je laatste bericht in dit topic okee? Ik word een beetje moe van je.
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
van mij ?
laat mensen ophouden mij te quoten en aan te vallen dan
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
dom gelul allemaal dat is t
ik ga helemaal niks meer bewijzen hier
maar laat mij dan ook lekker met rust en lul niet over me
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Om er maar eens iets lichters tegenaan te gooien nomineer ik als 'het vaakst verkeerd gespelde woord' op deze site: sowieso
Niet dat dit mij nou irriteert, maar ik heb niet echt zin om bovenstaande discussie verder te laten gaan.
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Inderdaad Pibull.
Ik verbaas me er bij de toevoegingen ook altijd over hoe vaak ik wel niet een zin moet aanpassen als: 'Een groep vreemdelingen lopen door het huis' .
hint: het is 'een groep', is enkelvoud---> dus 'loopt' door het huis. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
en je demoniseert me nu weer want je haalt alles uit context om weer je zogenaamde gelijk te halen.
Ga ergens anders de Pim uithangen. Je wilt wel heel erg graag je gelijk krijgen heb ik t idee. Beetje lastig als je alleen maar mensen gaat afzeiken en geen bewijzen hebt dat je die film hebt. Wat ik van de rest hoor dat ie nog niet te downen was klonk allemaal een stuk aannemlijker dan wat jij zegt. Wat een kutwoord trouwens, demoniseren.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ook aan de rest van de mensen het verzoek om dit met rust te laten verder... iedereen heeft z'n punt wel gemaakt inmiddels.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Raar, iemand die voortdurend mensen blijft beledigen zoals in Neder's geval heeft in mijn ogen geen clementie verdiend. Bannen die loser vind ik, want ik heb teveel klote posts "moeten" lezen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja ik ben het eigenlijk wel met je eens FK, er staan hierboven dingen waar een ban wel op z'n plaats was geweest. Nu maar even wachten op een volgende aanleiding.
pinky
-
- 373 berichten
- 1999 stemmen
Wat een kutwoord trouwens, demoniseren.
Gaan we het woord demoniseren nou ook al demoniseren?
narva77 (crew films)
-
- 12736 berichten
- 6541 stemmen
Haha LOL
Niet alle zinsdelen waarin 'demoniseren' zit over 1 kam scheren.
ADHD
-
- 17 berichten
- 193 stemmen
Hierbij wil ik klagen over het stemgedrag van "Goga". Ik weet niet hoe ik zijn 0,5 stemmen moet opvatten maar ik kan niets anders concluderen dan dat het puur omlaag stemmen van top 100 films is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Ik vind dat je sterk overdrijft. Een paar titels uit de top 100 een lage beoordeling geven is geen schande.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
[quote]ADHD schreef:
Jouw nick draagt ook niet bij tot een rustige beschouwing over de films die we goed vinden ?
goga
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
Hierbij wil ik klagen over het stemgedrag van "Goga". Ik weet niet hoe ik zijn 0,5 stemmen moet opvatten maar ik kan niets anders concluderen dan dat het puur omlaag stemmen van top 100 films is.
WTF open deze gast een aanval op mij? eerst moet jij je top 10 lijstje wijzigen, om serieus genomen te worden. Dan pas ga ik misschien? met jou in discussie!
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
"een aanval openen" lijkt me wat overdreven, maar voor de rest geef ik je gelijk 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
WTF open deze gast een aanval op mij? eerst moet jij je top 10 lijstje wijzigen, om serieus genomen te worden. Dan pas ga ik misschien? met jou in discussie!
Oei, er zijn wel slechtere films dan LOTR1 en LOTR2 hoor. 
goga
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
Oei, er zijn wel slechtere films dan LOTR1 en LOTR2 hoor. 
tuurlijk zijn er wel genoeg slechtere films, maar die krijgen van mij helemaal geen waarderening. Ik negeer ze gewoon!!! 
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5832 stemmen
tss, die goga. zomaar een beetje films een 0,5 geven. en dan ook nog films uit de top 100. waar moet dat heen? straks ga je ook nog je mening geven of zo. bannen die gozer!!! (een smilie hoeft niet he?)
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
your girl, geeft die hard en die hard with a vengeance 1.5 sterren en die hard 2, 2 sterren,daar vallen toch mijn schoenen van uit .terwijl ze/hij bambi en beauty and the beast 4.5 sterren geeft.
iedereen mag zelf weten wat hij/zij stemt,maar dit kan niet.
maar ja, mischien hebben we hier te maken met een klein meisje van een jaar of 10.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.