- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hm, ik had er niet aan gedacht dat je de film natuurlijk ook in het buitenland gezien kan hebben, dus als 'stemdatum' zou je dan de datum van de wereldpremiere moeten nemen of zo.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Precies, de datum van de NL release aanhouden zal ik niet doen (er zijn zoveel manieren om een film voor de release te zien). En verder... wie zou er zich vrijwillig aanmelden om voor alle bioscoopfilm ook nog 's bij te gaan houden wat de wereldpremiere is? Lijkt me geen fijne klus
Nee zolang het slechts af en toe voorkomt deleten we de stemmen wel.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Hehe, dat bedacht ik me ook allemaal terwijl ik mijn woordjes aan het typen was
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het gaat natuurlijk vooral om grote releases, waarbij het probleem speelt en daarvan weet je de datum vaak wel, bij andere films zou je dat datumveld gewoon leeg kunnen houden. Maar goed, waarschijnlijk is het inderdaad niet veel werk gewoon af en toe die stemmen weg te halen.
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
waarom heb ik dan 4 svcd cdtjes naast mn dvd speler liggen met reloaded erop sinds 09-05-2003?
Dit bedoel ik dus
ignorance ten top. Ik heb de film hier op 4 cds svcd top kwaliteit. Alsof die sites de orakels zijn. Tis gewoon erg storend en naief hoe je me steeds voor leugenaar uitmaakt maar ja uiteindelijk zegt het meer over jou als over mij. Ik ga me niet verlagen tot je niveau zoek het maar uit ......
ik ga nog ff reloaden kijken.......
......................
je praat over bioscoop release terwijl die er niks mee te maken heeft
ooit van gelekte screeners gehoord
tssssssssss
Onzin. Kan er zo even geen ander woord voor verzinnen. De rekensom is heel simpel. (Dvd)Screeners worden niet eerder dan maximaal 1 week na de bioscoop release uberhaupt uitgezonden naar de maatschappijen/filmcritici. Deze termijn wordt alleen rond de oscars etc aangehouden, daar op dat moment de het belangrijk is dat de academy award mensen de film zo snel mogelijk zien. Normaal gesproken komt er niet tot minimaal 2 weken na de bioscooprelease in het eerste land waar de film wordt uitgebracht (meestal Amerika) de screener uitgebracht. Dat is ook de periode waarin releasegroups aan deze screeners kunnen komen.
Ervanuitgaande dat Matrix: Reloaded niet uit de studio gelekt is (en geloof me als ik zeg dat dat bij deze film absoluut niet het geval is geweest) is het dus niet mogelijk dat jij op 09/05/03 de svcd screener naast je had liggen. Uberhaupt wordt een screener altijd in vcd encoded, aangezien encoden in svcd met een screener kwaliteitsverlies oplevert en sowieso veel meer werk is. Dvdscreeners zijn daarop de uitzondering, deze worden altijd in xvid/svcd released. Edoch komen deze vaak na de normale screeners.
Nou kan je wel Jordy gaan afbranden omdat hij je tegenspreekt, maar de arme moderator heeft wel gelijk
. Wat jij claimed te hebben is simpelweg niet mogelijk. Mocht je nog een keer met je 'ftptjes' willen gaan patsen stel ik je voor een ander forum te zoeken.
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Onzin. Kan er zo even geen ander woord voor verzinnen. De rekensom is heel simpel. (Dvd)Screeners worden niet eerder dan maximaal 1 week na de bioscoop release uberhaupt uitgezonden naar de maatschappijen/filmcritici. Deze termijn wordt alleen rond de oscars etc aangehouden, daar op dat moment de het belangrijk is dat de academy award mensen de film zo snel mogelijk zien. Normaal gesproken komt er niet tot minimaal 2 weken na de bioscooprelease in het eerste land waar de film wordt uitgebracht (meestal Amerika) de screener uitgebracht. Dat is ook de periode waarin releasegroups aan deze screeners kunnen komen.
Ervanuitgaande dat Matrix: Reloaded niet uit de studio gelekt is (en geloof me als ik zeg dat dat bij deze film absoluut niet het geval is geweest) is het dus niet mogelijk dat jij op 09/05/03 de svcd screener naast je had liggen. Uberhaupt wordt een screener altijd in vcd encoded, aangezien encoden in svcd met een screener kwaliteitsverlies oplevert en sowieso veel meer werk is. Dvdscreeners zijn daarop de uitzondering, deze worden altijd in xvid/svcd released. Edoch komen deze vaak na de normale screeners.
Nou kan je wel Jordy gaan afbranden omdat hij je tegenspreekt, maar de arme moderator heeft wel gelijk
. Wat jij claimed te hebben is simpelweg niet mogelijk. Mocht je nog een keer met je 'ftptjes' willen gaan patsen stel ik je voor een ander forum te zoeken.
lol hij heeft geen gelijk en jij hebt geen gelijk want ik heb die film gewoon liggen . Wat ik claim te hebben???? Zoals de waard is denk ik dan maar.
4 svcd cds met reloaded liggen hier naast me dus je kan lange verhalen lullen wat je wilt met onzin argumenten .Je maakt je zelf een beetje belachelijk. Ik heb ook even dit forum gepost op mijn forum waar ik ook reloaded vandaan heb ..... thnx voor de lach van de dag
connection failed......
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
lol hij heeft geen gelijk en jij hebt geen gelijk want ik heb die film gewoon liggen . Wat ik claim te hebben???? Zoals de waard is denk ik dan maar.
4 svcd cds met reloaded liggen hier naast me dus je kan lange verhalen lullen wat je wilt met onzin argumenten .Je maakt je zelf een beetje belachelijk. Ik heb ook even dit forum gepost op mijn forum waar ik ook reloaded vandaan heb ..... thnx voor de lach van de dag
connection failed......
Sure son.
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Neder, aangezien je hard je best doet om je onschuld te bewijzen, kan je me dan exact vertellen wat de eerste scene van The Matrix: Reloaded is? Je hebt ,zie ik, nog niet gestemd op de film , dus ik neem aan dat je de film nog niet in de bioscoop hebt gezien. Je hoeft alleen die CD van je erin te stoppen en Voila! Dan is de boel meteen opgehelderd...
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
nee hoor frie want hij is nu al wel te downloaden dus dan doet hij dat gewoon ff en dan kan hij het als nog bewijzen 
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Sure son.
LOL, zet jezelf niet zo voor gek
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Kan natuurlijk ook nog. Zo laag had ik Neder niet ingeschat. Maar als hij de film nu aan het downloaden is, kan hij de film toch pas afspelen als hij klaar is met downloaden..het kan me eigelijk ook niets schelen.
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
LOL, zet jezelf niet zo voor gek
Ik ? Jij maakt jezelf belachelijk door dingen te zeggen die simpelweg niet waar kunnen zijn, zoals ik zojuist heb uitgelegd. Of wacht, dat waren onzin argumenten en ik was de lach van de dag op een forum dat connection failed had.
Sjoerd
-
- 999 berichten
- 1348 stemmen
Ik weet niet hoor, Neder. Maar de eerste gepirate SVCD van Reloaded is van 16/05/03, kerel. Ehmmm... Heb ik gehoord

Uberhaupt de eerste warez-release van Reloaded is van 14/05/03, dus je hebt een beetje sterke verhalen als je het mij vraagt.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Als Neder nou eens begint met leren quoten...
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Kan natuurlijk ook nog. Zo laag had ik Neder niet ingeschat. Maar als hij de film nu aan het downloaden is, kan hij de film toch pas afspelen als hij klaar is met downloaden..het kan me eigelijk ook niets schelen.
ik word gewoon gedemoniseerd : (
ik heb de film sinds de 9de dat zei ik om king te helpen en niet om op te scheppen . Had niet gestemd op reloaded om zoieso verwarring etc te voorkomen. Toch al deze aanvallen en domme verwijten naar mij toe. Ik weet niet hoe ik t moet bewijzen en waarom zou ik dat ook moeten. 2 dingen zijn zeker namelijk
1. dat ik de film heb en of t nou svcd of vcd is who cares hij doet t in mn dvd speler.
2.dat ik klaar ben met deze zinloze discussie
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Ik ? Jij maakt jezelf belachelijk door dingen te zeggen die simpelweg niet waar kunnen zijn, zoals ik zojuist heb uitgelegd. Of wacht, dat waren onzin argumenten en ik was de lach van de dag op een forum dat connection failed had.
Sjoerd
-
- 999 berichten
- 1348 stemmen
Neder: ons eigen Pimmetje...
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
ik word gewoon gedemoniseerd : (
Tiswat. Moet toch opmerken dat je dat ook wel een beetje over jezelf afroept.
Mag ik je wijzen op: ik ga nog ff reloaden kijken.......
......................
1. dat ik de film heb en of t nou svcd of vcd is who cares hij doet t in mn dvd speler.
2.dat ik klaar ben met deze zinloze discussie
Run, Neder, run!
Get a grip.
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
ok nog een reactie
vyvre zei Mag ik je wijzen op: ik ga nog ff reloaden kijken.......
......................
mag ik em niet aan zetten ofzo? en als je nou alles van daarvoor in dit topic leest ipv dingen uit context neer te zetten alsof ik aan het opscheppen was
tsssss
en nou is mijn laatte woord erover geschreven
t zal me verder een zorg zijn als je te bekrompen bent om in te zien dat sommige mensen soms eerder films kunnen krijgen. Get a grip? lol get a life
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Maar wat de 1e scene is kan je ons dus niet vertellen?
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Maar wat de 1e scene is kan je ons dus niet vertellen?
blijft dit doorgaan?
waarom niet? omdat als ik de moeite neem om dat uit te tikken jullie dan roepen dat ik dat van een forum heb of dat ik in bioscoop ben geweest . Jullie zullen toch volhouden. vraag en roep me maar hierover wat je wil ik reageer nu echt niet meer (voor 3de keer):S
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
ok nog een reactie
vyvre zei Mag ik je wijzen op: ik ga nog ff reloaden kijken.......
......................
mag ik em niet aan zetten ofzo? en als je nou alles van daarvoor in dit topic leest ipv dingen uit context neer te zetten alsof ik aan het opscheppen was
tsssss
en nou is mijn laatte woord erover geschreven
t zal me verder een zorg zijn als je te bekrompen bent om in te zien dat sommige mensen soms eerder films kunnen krijgen. Get a grip? lol get a life
Jochie toch. Iemand komt met gestructueerd commentaar op het feit dat jij die film op die datum niet had kunnen hebben en die persoon is meteen bekrompen. Je wordt steeds moeilijker serieus te nemen.
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Jochie toch. Iemand komt met gestructueerd commentaar op het feit dat jij die film op die datum niet had kunnen hebben en die persoon is meteen bekrompen. Je wordt steeds moeilijker serieus te nemen.
gestructueerd ???
het zijn onzin argumenten tis beetje t zelfde dat ik hier naar buiten loop en nat word van de regen. Vervolgens vertel ik op de moviesite dat t regent en komt er zon bekrompen figuur die zegt dat ik lieg omdat er op de Weer site staat dat de zon schijnt. Ik vind je gewoon te dom voor woorden dat je allemaal verhalen verzint om aan te tonen dat ik geen reloaded zou hebben. Ik heb em en dus zijn al je praatjes er over lachwekkend.
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
Jij vindt mij te dom voor woorden. Interessant standpunt.
Zal hier niet verder op ingaan, is nutteloos. Draait erop uit dat ik met argumenten moet komen waarmee ik niet wil komen, en jij dan met je mond vol tanden staat. Ik bewaar liever de vrede en ben liever de oudere van de twee.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Vervolgens vertel ik op de moviesite dat t regent en komt er zon bekrompen figuur die zegt dat ik lieg omdat er bladiebladiebla
Tja, als er zon komt, dan ben je weer droog 
Waarom zou je in godsnaam iemand als "THE KING", die je waarschijnlijk niet eens kent, een beetje gaan lopen verdedigen hier !? Of je kent 'm natuurlijk wel en zitten jullie een beetje met z;n tweeen trots te doen dat jullie stelen. Had ik al gezegd dat ik graag dvd's steel uit de Free Record Shop? Wil dan niemand mij geloven !? Ik vind het persoonlijk nogal stoer namelijk.
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Jij vindt mij te dom voor woorden. Interessant standpunt.
Zal hier niet verder op ingaan, is nutteloos. Draait erop uit dat ik met argumenten moet komen waarmee ik niet wil komen, en jij dan met je mond vol tanden staat. Ik bewaar liever de vrede en ben liever de oudere van de twee.
jammer dat ik 7 jaar ouder ben
ik heb die film gewoon dus ga even na hoe vreselijk dom jij nu bij mij overkomt
probeer eens te begrijpen waarom ik er zo lang op doorga(omdat die hier gewoon ligt sukkel) . je bent een triest schandknaapje die helemaal niets weet . Je doet alsof je feiten brengt en probeert met grote woorden slim over te komen maar t feit blijft dat jij probeert te bewijzedn dat een film die ik voor me neus heb liggen niet bestaat. Ik ga maar eens op zoek naar een wat actuelere site met mensen die wel op de hoogte zijn van de laatste film ontwikkelingen op t net.
je bent een triest stakkertje die jaloers is op t feit dat ik reloaded heb . ik nam t voor king op omdat het hier zo langzamerhand gewonnte is geworden om elke maand de eerste die een film heeeft met grond gelijk te maken en voor leugenaar uit te maken
Valt me allemaal vies tegen dacht dat hier wel mensen op de hoogte waren etc ....helaas
en je hebt t over de vrede bewaren .....
val niet iedereen aan die iets heeft wat jij niet hebt
loser
edit mond vol tanden .....?? haha jij misschien ,ik heb t keiharde bewijs liggen ,jij komt met trieste achterlopende sites dat zijn pas domme argumenten. Ook t feit dat je ongeacht de waarheid wil aantonen dat ik reloaded niet heb met 'gestructueerde argumenten' hoe gestructueerd je argumenten ook zijn t kan niks veranderen aan t feit dat ik de film heb. Domme volhouder
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
Tja, als er zon komt, dan ben je weer droog 
Waarom zou je in godsnaam iemand als "THE KING", die je waarschijnlijk niet eens kent, een beetje gaan lopen verdedigen hier !? Of je kent 'm natuurlijk wel en zitten jullie een beetje met z;n tweeen trots te doen dat jullie stelen. Had ik al gezegd dat ik graag dvd's steel uit de Free Record Shop? Wil dan niemand mij geloven !? Ik vind het persoonlijk nogal stoer namelijk.
als je de moeite had genomen dit topic volledig te lezen ipv andermans opmerkingen te herhalen had je gezien dat ik niet stoer deed erover en king ken ik niet. Ik nam t op omdat t dom is te beweren dat die film niet uit is. Blijf vooral dom door gaan ik geniet vrolijk verder van reloaded, misschien dat jullie binnekort er achter komen dat ie eerder uit was en dan verwacht ik ook excuses. Jullie hebben geen reden om mij erover aan te vallen omdat ik zoeiso niet gestemd had op reloaded t enige wat ik zei was dat ie uit was OMDAT DIE DAT OOK IS
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zullen we het hier maar bij laten verder?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.