• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.554 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.290 acteurs
  • 199.157 gebruikers
  • 9.381.558 stemmen

opvallend stemgedrag (van bepaalde users)

zoeken in:

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Ik heb er ook zo m'n twijfels bij, maar ach, laat hem toch. Vanaf donderdag kunnen we hem ook zien, dus wat maakt het nog uit ...

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

er staan anders al een tijdje verschillende versies op kazaa... niet gedownload, maar ze zijn er wel

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Vaak zijn het ook valse files van 700+ meg, met gewoon dertig keer de trailer achter elkaar ofzo ...

De kans Reloaded op het web staat is natuurlijk reëel, maar ik denk niet dat hij dan al gewoon op Kazaa ofzo staat ...

Bovendien: wie wil er nu op z'n computerschermpje zitten pienken naar een film die je over drie dagen op het grote doek kan zien ?

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

neen, the matrix reloaded is nog NIET te downloaden want dan had ik um zeker al gehad. En daarbij, als er zoiets uitkomt dan is dat het gesprek van de dag op alle fora die met releases (films e.d.) te maken hebben en daar lees je er niks over (op een enkele topic na waarin staat dat iemand um al gezien heeft...beetje a la the King zeg maar)

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8837 stemmen

Ik heb The Matrix Revolutions ook al gezien

GerwinF

• 1643 berichten
  • 0 stemmen

killalot schreef:

Ik heb The Matrix Revolutions ook al gezien

Lol Ik geloof inderdaad ook niet dat hij de film al online heeft binnengehaald en gezien. Als je dan al vermeld dat je hem gedownload hebt, mag je ook wel in spoilertags erbij zetten wat er gebeurt. Flauw allemaal hoor.

Pablito

• 180 berichten
  • 813 stemmen

bioscoopzaal schreef:

Bovendien: wie wil er nu op z'n computerschermpje zitten pienken naar een film die je over drie dagen op het grote doek kan zien ?

Dat vraag ik mij ook vaak af.

Om de "eerste" te zijn? Om geld uit te sparen? Weet het niet hoor.

Bovendien zijn cinemafilms gemaakt om, euhm, in de cinema te zien. Dus dan probeer je een film (zeker als je er veel van verwacht)de eerste keer toch daar te zien waar ie thuis hoort?

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8837 stemmen

Helemaal mee eens.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Pablito schreef:

Bovendien zijn cinemafilms gemaakt om, euhm, in de cinema te zien. Dus dan probeer je een film (zeker als je er veel van verwacht)de eerste keer toch daar te zien waar ie thuis hoort?

dan moet die film wel in de buurt draaien. Enkele voorbeelden zijn: Donnie Darko, 25th Hour, Equilibrium etc.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Waarom Download Ik Geregeld Films (Naast Al Mijn Bioscoop Bezoeken en DVD Aankopen):

- Films die hier niet in de bios komen, of alleen in 3 of 4 bioscopen, en waar ik ERG benieuwd naar ben, en niet wil wachten tot een eventuele video release

- Onbekendere films die in de videotheken in Hilversum niet te vinden zijn.

- SVCD dvd-rips doen ik kwaliteit niet onder voor een (niet anamorphic) dvd.

- Ik kijk m'n gedownloade films gewoon op tv

overigens, on-topic, is Reloaded NIET te downloaden

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

die reloaded is al vanaf 09-05-2003 te downloaden dus t ligt aan jullie eigen connecties dat je em nog niet gezien had . Dat jullie nou pas na een halfjaar de film van kazaa kunnen halen, betekent niet dat de rest van NL em ook nog niet heeft.

probeer maar wat betere ftp adresjes te regelen want jullie lopen zwaar achter met je films

Bovendien hebben jullie t hier over films kijken op klein pc scherm ....... erhm ooit gehoord van een kabel van je pc naar je breedbeeld tv met dolby surround ....... dan is die reloaded ook nog een vette film hoor.

Mag hier weleens afgelopen zijn met dat gezeur over je kan em niet gezien hebben en hij is niet te downloaden. Dat kan je namelijk nooit zeker weten misschien hebben andere mensen betere connecties(niet internet connectie maar mensen die je kent) en hebben zij maanden voordat je em hebt al de films binnen via ftps en dergelijke

dont be so foolish........

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

Jordy schreef:

Waarom Download Ik Geregeld Films (Naast Al Mijn Bioscoop Bezoeken en DVD Aankopen):

- Films die hier niet in de bios komen, of alleen in 3 of 4 bioscopen, en waar ik ERG benieuwd naar ben, en niet wil wachten tot een eventuele video release

- Onbekendere films die in de videotheken in Hilversum niet te vinden zijn.

- SVCD dvd-rips doen ik kwaliteit niet onder voor een (niet anamorphic) dvd.

- Ik kijk m'n gedownloade films gewoon op tv

overigens, on-topic, is Reloaded NIET te downloaden

waarom heb ik dan 4 svcd cdtjes naast mn dvd speler liggen met reloaded erop sinds 09-05-2003? ik raad je aan er niet van uit te gaan wanneer jij em nog niet hebt dat dan niemand em heeft. Je moet wat doen aan je connecties want ook jij loopt behorlijk achter met je films op t net. tis gewoon weer zon screener versie met af en toe onder in beeld zon screener waarschuwing. verder perfekt dvd vergelijkbare kwaliteit.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Neder schreef:

Dat jij nou pas na een halfjaar de film van kazaa kan halen, betekent niet dat de rest van NL em ook nog niet heeft.

Waarom praat je hier zo over alsof het een prestatie is? Iets om trots op te zijn? Downloaden hoef je volgens mij niet echt trots op te zijn...

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)

Waarom praat je hier zo over alsof het een prestatie is? Iets om trots op te zijn? Downloaden hoef je volgens mij niet echt trots op te zijn...

ik geef hiermee aan dat omdat iemand em nog niet kan krijgen hij niet moett beweren dat mensen die em wel hebben leugenaars zijn. Tis te gek voor woorden dat men beweeert dat reloaded niet uit is terwijl die hier gewoon ligt net als xmen2 . Ik geef dus aan dat t onzin is om dat allemaal niet te geloven en te roepen dat t onmogelijk is. En je prestatie opmerking kan ik niet seriues nemen want dat slaat nergens op. tis een voorbeeld

En suggereer je nu dat downloaden triest is ofzo? Dan betaal jij toch lekker geld voor elke film die er is. ik zoek liever zelf uit welke ik wel of niet in bios wil zien.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Neder schreef:

die reloaded is al vanaf 09-05-2003 te downloaden dus t ligt aan jullie eigen connecties dat je em nog

*knip nerd gejank*

je kent) en hebben zij maanden voordat je em hebt al de films binnen via ftps en dergelijke

dont be so foolish........

Cool, en ik steel geregeld dvd's uit de frs....

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Neder schreef:

En suggereer je nu dat downloaden triest is ofzo? Dan betaal jij toch lekker geld voor elke film die er is. ik zoek liever zelf uit welke ik wel of niet in bios wil zien.

Have it your way dude... I'm finishing my coffee.

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

Phooze schreef:

(quote)

Cool, en ik steel geregeld dvd's uit de frs....

ik probeer alleen maar aan te geven dat ik me er behoorlijk aan stoor dat als ik soms mazzel heb een een film wat eerder heb dan andere in nl dat iedereen me dan voor leugenaar en nog veel ergere dingen uit maakt . Verder no hard feelings ofzo...

Vind het gewoon naief om te denken dat als je em zelf niet kan krijgen dat niemand em an krijgen. Probeer aub wat soepler en vriendelijker te reageren als je iets niet vertrouwt ofzo je kan er toch ook naast zitten.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Neder schreef:

En je prestatie opmerking kan ik niet seriues nemen want dat slaat nergens op. tis een voorbeeld

Ahja... en jij had het over vriendelijker reageren? Ow eh.. wokee.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Neder schreef:

Vind het gewoon naief om te denken dat als je em zelf niet kan krijgen dat niemand em an krijgen.

Mijn criterium is niet of ik het zelf kan krijgen, maar ik lees sites als vcdquality.com. Mensen daar, die ECHT midden in de scene zitten, en de (dus: één) dag voor de bioscooprelease de allereerste release van de film op internet bediscussieren. Dus sorry, geloof je nog steeds niet.

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)

Ahja... en jij had het over vriendelijker reageren? Ow eh.. wokee.

nee oke das waar . kwam omdat je zei dat ik het een prestatie vind om te downloaden, zo bedoel ik het dus niet.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Allright, zand erover en schluss!

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Mijn criterium is niet of ik het zelf kan krijgen, maar ik lees sites als vcdquality.com. Mensen daar, die ECHT midden in de scene zitten, en de (dus: één) dag voor de bioscooprelease de allereerste release van de film op internet bediscussieren. Dus sorry, geloof je nog steeds niet.

Dit bedoel ik dus

ignorance ten top. Ik heb de film hier op 4 cds svcd top kwaliteit. Alsof die sites de orakels zijn. Tis gewoon erg storend en naief hoe je me steeds voor leugenaar uitmaakt maar ja uiteindelijk zegt het meer over jou als over mij. Ik ga me niet verlagen tot je niveau zoek het maar uit ......

ik ga nog ff reloaden kijken.......

......................

je praat over bioscoop release terwijl die er niks mee te maken heeft

ooit van gelekte screeners gehoord

tssssssssss

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

tovenaar schreef:

Allright, zand erover en schluss!

zeker weten tovenaar!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Neder schreef:

Tis gewoon erg storend en naief hoe je me steeds voor leugenaar uitmaakt maar ja uiteindelijk zegt het meer over jou als over mij.

Stel je niet zo aan joh. Als het je niet bevalt hier ga je toch lekker weer?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Neder schreef:

Hoop geflame

Als je de volgende x een film hebt lang voordat ie uitkomt en niemand gelooft je, zeg dan ff waar je m gevonden hebt, dan kunnen ze je niet meer voor leugenaar uitmaken en dan kunnen dr ook geen stemmen meer verwijderd worden.

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Als je de volgende x een film hebt lang voordat ie uitkomt en niemand gelooft je, zeg dan ff waar je m gevonden hebt, dan kunnen ze je niet meer voor leugenaar uitmaken en dan kunnen dr ook geen stemmen meer verwijderd worden.

Ik heb helemaal niet gestemd op reloaded. Als ik een film vroeg heb gezien dan stem ik hier niet, om dit soort situaties te voorkomen.Nam het op voor king die zei dat ie em had. En ik haal de films van ftps af en die verschillen natuurlijk per keer . Het is niet mijn taak om iedereen hier op de site te voorzien van passwords en logins voor internationale ftps ,sterker nog als ik dat doe dan sluiten die ftps en krijg ik ook geen films meer. Tis toch ook naief om te denken dat jij weet wat er op het gehele net is . Kan toch iemand van die filmstudio gelekt hebben ......... come on giv me a break.

Neder

• 261 berichten
  • 1366 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Stel je niet zo aan joh. Als het je niet bevalt hier ga je toch lekker weer?

Het bevalt me prima hier alleen dat onredelijke gedoe van je niet. Verder vind ik dit juist een goede en relaxte site.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Neder schreef:

ik probeer alleen maar aan te geven dat ik me er behoorlijk aan stoor dat als ik soms mazzel heb een een film wat eerder heb dan andere in nl dat iedereen me dan voor leugenaar en nog veel ergere dingen uit maakt .

Ik baal dr ook altijd van als ik de eerste ben die een dvd'tje bij de frs jat, en ik het dan aan iedereen vertel en ze geloven me niet... tja, ik kan dat natuurlijk niet bewijzen, want als ik aan iedereen het dvd'tje laat zien, pakken ze me op en smijten ze me de bak in. Wat is deed was NAMELIJK VOLLEDIG ILLEGAAL.....

Daarom snap ik ook niet dat mensen zo verdomde trots zijn als ze films kopieren etc..... hey, ik ben ook geen heilig boontje, maar ik hang het niet aan de grote klok. Ik schaam mezelf dr zelfs een beetje voor...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Jordy, misschien moet je bij de vernieuwde site ook maar programmeren dat je gewoon niet kan stemmen voor de releasedatum. De enige manier om een film eerder te zien is op illegale wijze. Ik ga daar verder geen waardeoordeel over geven, moeten mensen zelf weten, maar dan moeten ze maar even wachten met stemmen tot hij echt uit is. Bij films die niet in Nederland, of heel laat pas in Nederland uitkomen is het natuurlijk wat anders, daar zou je dan wel op moeten kunnen stemmen natuurlijk.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Op zich best een goed idee, dat zou je een hoop werk schelen misschien. Alhoewel het inbouwen van zoiets ook veel werk kost natuurlijk... hmm..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.