- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Santana heb jij ook zo'n hekel aan van die 'lege' berichten? 
santana
-
- 42 berichten
- 193 stemmen
LOL! Ik had op voorgaande berichten gereageerd, maar heb me toch maar bedacht... allemaal een beetje kinderachtig.
manic
-
- 474 berichten
- 1385 stemmen
Even een vrolijke noot in dit klaagtopic. Visje1991, ik moet erg lachen om haar/zijn opmerkingen.
Een compleet nieuwe generatie is opgestaan.

Wie is eigenlijk de jongste mm-er?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Als je helemaal bovenin op t filmblik klikt kom je op de openingspagina. Daar staat duidelijk wie ons nieuwste lid is. 
Op dit moment is dat SanFrancisco.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Jong kwa leeftijd Emdee, niet kwa lidmaatschap 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Hmmm oke. 
Leeftijd is toch niet na te gaan. Internet is nl een perfect medium om je anders voor te doen dan je bent.
visje1991
-
- 111 berichten
- 0 stemmen
Even een vrolijke noot in dit klaagtopic. Visje1991, ik moet erg lachen om haar/zijn opmerkingen.
Een compleet nieuwe generatie is opgestaan.

Wie is eigenlijk de jongste mm-er?
Ik ben 12
visje1991
-
- 111 berichten
- 0 stemmen
ik ben hier niet nieuw hoor ik ben hier lid vanaf 20 juli 2002
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
In ieder geval kan ze (?) de kinderfilms dan eerlijk beoordelen 
Want het valt me wel op dat kinderfilms hier vaak onterecht lage stemmen krijgen omdat de stemmers zelf volwassen zijn en er dus niks aan vonden. Films die ze dan in hun eigen jeugd leuk vonden krijgen vaak wel weer een hoge stem...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hm had niet verwacht dat jongens 'blub ik ben een vis' leuk zouden vinden, is dat niet met K3 of zo? 
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
In ieder geval kan ze (?) de kinderfilms dan eerlijk beoordelen 
Want het valt me wel op dat kinderfilms hier vaak onterecht lage stemmen krijgen omdat de stemmers zelf volwassen zijn en er dus niks aan vonden. Films die ze dan in hun eigen jeugd leuk vonden krijgen vaak wel weer een hoge stem...

mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niet of de discussie elders is gevoerd, maar hier toch even een vraag: is het toegestaan om na een block , onder een andere naam weer terug te komen? Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat TylerDurden = Mr.Rodriguez Fan is, aangezien hij pas 5 dagen geleden (na de block) is ingeschreven, en bijna exact dezelfde top-10 heeftt..en NEE, ik ben geen stalker 
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5833 stemmen
tja, nu je het zegt. lijkt me er ook nogal dik boven op liggen. not much of a disguise...
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
het vermoeden dat TylerDurden = Mr.Rodriguez Fan
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het is inderdaad dezelfde persoon. Maar ja wat moet je daar nou mee? Misschien is dit al 10x gebeurd. Als ie nu wel normaal doet heeft ie z'n les blijkbaar geleerd...
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Maar op deze manier kan hij 2x zijn stem uitbrengen en heeft hij daar nog voordeel mee ook.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik zal de oude stemmen van MRF even verwijderen
Bandit
-
- 607 berichten
- 4031 stemmen
Mr.Frielink, ik denk dat je je naam moet veranderen in Columbo.... 
Wat een speurder ben jij 
THE KING
-
- 10 berichten
- 14 stemmen
THE KING, volgens mij ben je een beetje fout bezig, je stemt al op een film (Matrix: Reloaded) terwijl je die onmogelijk gezien kan hebben. Kun je die stem even verwijderen?
ik wil niet veel zeggen hoor maar je kunt die film al vanaf internet downlaoden dus ik heb hem al wel gezien.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Psies. Dus dan telt je stem niet. 
THE KING
-
- 10 berichten
- 14 stemmen
ja het is wel illigaal aleen dan moet je hem gewoon weer verwijderen van je pc dan kunnen ze je nooit pakken want ze hebben dan geen geldig bewijs dat jij illigale films download
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
ik wil niet veel zeggen hoor maar je kunt die film al vanaf internet downlaoden dus ik heb hem al wel gezien.
Toen jij die 5 sterren gaf was ML zeker nog nergens te downloaden.
Niet zo gek doen, hoor.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ps. WEL in een spoilertag natuurlijk.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ps. WEL in een spoilertag natuurlijk.
Ik zou dat maar beter niet doen ... 
Op die manier lever je een keihard bewijs dat je de film hebt gedownload, en dat zou wel eens in je nadeel kunnen uitdraaien 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ik zou dat maar beter niet doen ... 
Op die manier lever je een keihard bewijs dat je de film hebt gedownload, en dat zou wel eens in je nadeel kunnen uitdraaien 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.