• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.249 series
  • 34.038 seizoenen
  • 648.332 acteurs
  • 199.162 gebruikers
  • 9.381.972 stemmen

opvallend stemgedrag (van bepaalde users)

zoeken in:

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Je kan het ook anders opvatten Linda, MM is een site voor Fans EN mensen die dat niet begrijpen, en daar dus een beetje kritisch tegenover staan.

Goh, het lijkt het echte leven wel....

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Een tijdje geleden ging het op MM over kortzichtigheid... hier wel op zijn plaats denk ik.

Hallo Linda, er zijn hier 2578 gebruikers hoor, scheer ze niet allemaal op dezelfde kam.

troy31

• 329 berichten
  • 130 stemmen

kom op linda,

heb discussies met ons en negeer de rest.

er zijn er genoeg die jouw mening wel respecteren.

moi par example

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Tsjonge Linda, trek het je niet zo aan! Ik heb de bewuste discussie bij OHP niet gevolgd, maar het zijn ongetwijfeld maar een paar mensen die daar liepen te zeuren. Zelf neem ik het allang voor lief dat je een groot idool hebt. Zolang je niet gaat schelden als mensen aangeven dat ze films met RW niet zo goed vinden, mag je wat mij betreft blijven. Graag zelfs.

troy31

• 329 berichten
  • 130 stemmen

goh herman,

dat scheelde seconden.......

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ook ik had me bij OHP in de discussie gemengd en ik vind het dan ook jammer dat die post is verwijderd.

Maar ik ben het wel grotendeels met Mik eens. Zo gauw iemand ook maar iets negatiefs over de heer Williams post, voel je je gelijk aangevallen.

Ik vergelijk je iig niet met MRF want daar kwam werkelijk geen zinnig woord uit en dat kan ik van jou toch echt niet zeggen.

Maar gewoon een normale discussie aangaan met iemand over de heer Williams zou toch moeten kunnen.

En dat je nu schermt met een ban/staking is idd een enorm zwaktebod, sorry!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Mik schreef:

M. Rodriguez fan werd gebanned omdat hij constant bezig bleef over zijn liefde voor Fincher enz enz..

hoe kom je hier nou bij? ik ga iemand toch niet bannen omdat ie over z'n idool praat?

En sorry van het verwijderen, had de discussie niet gelezen, dacht dat het het gebruikelijke geflame was, niet gezien dat er serieuze berichten tussen stonden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat dit "geen site voor fans" is klopt in zoverre dat we er hier van houden om kritisch naar films te kijken, en om kritisch in te gaan op meningen waar je het niet mee eens bent. Persoonlijk afzeiken van sommige mensen is fout, maar je telkens aangevallen voelen als iemand je argumenten belachelijk vindt en daar iets van zegt vind ik ook niet terecht.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

lindastuurman schreef:

OK, ik hou al op en ik zal accepteren dat MM voor fans niet de juiste site is...helaas.

De MM-staking is nu begonnen. Gegroet.

Pffff, vrouwen...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Tsja, zo'n opmerking getuigt iig ook niet van veel taktiek.

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

BoordAppels opmerking illustreert RWL's klacht dat mensen op deze site persoonlijk worden aangevallen ipv op argumenten nav films. Wat betreft Linda en Robin Williams is me dat inderdaad vaak opgevallen. Ik snap haar gevoeligheid op dit punt erg goed.

Sommige mensen zie ik hier zeggen dat zij niet alleen positieve opmerkingen over RW moet verwachten maar dat zie ik haar niet doen. Ik zie haar het gewoon accepteren wanneer mensen RW niet zo tof vinden als zij.

Laat je niet kisten, Linda!

Het is een beetje een gevolg denk ik ook van de opzet van deze site. Itt IMDb is deze site niet opgezet als een waslijst vol aparte kritieken op een film maar als een forum. Dan is het gevolg dat het niet zo anoniem is en dan ook vaak persoonlijker. Mijn reactie is (maar het lukt me niet altijd) om uiteindelijk iemand als Mik maar helemaal te negeren, omdat ik zijn reacties niet meer serieus kan nemen. Maar ik ben vrij rigoreus.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Wat gebeurt er met gebruikers die overal hetzelfde bericht neerzetten? Bv. ene UzI zit nu overal "Deze film kan ik wel schieten -->" neer te zetten... erg vaag en tenenkrommend.

Sjoerd

• 999 berichten
  • 1348 stemmen

Phooze schreef:

Wat gebeurt er met gebruikers die overal hetzelfde bericht neerzetten? Bv. ene UzI zit nu overal "Deze film kan ik wel schieten -->" neer te zetten... erg vaag en tenenkrommend.

Was mij ook opgevallen jah... erg irritant...

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Phooze schreef:

Lijkt me niet moeilijk; Deleten die handel.

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8839 stemmen

Gebruiker The King zit telkens abnormale prive berichten naar me toe te sturen, kan ik hier ook iets aan doen? Of wilt u hier iets aan doen?

THE KING

• 10 berichten
  • 14 stemmen

Killalot jij stuurde mij een ongewone prive berichten. dus daarom heb ik jou ook maar ff een bericht toegestuurd dat je ff normaal moest doen.

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8839 stemmen

THE KING schreef:

Killalot jij stuurde mij een ongewone prive berichten. dus daarom heb ik jou ook maar ff een bericht toegestuurd dat je ff normaal moest doen.

Ja tuurlijk...

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

THE KING, volgens mij ben je een beetje fout bezig, je stemt al op een film (Matrix: Reloaded) terwijl je die onmogelijk gezien kan hebben. Kun je die stem even verwijderen?

kos

• 46702 berichten
  • 8858 stemmen

Jordy krijgt het druk in de lunch-pauze .

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Vraagje: Waarom word 8 Mei als premiere datum overgeslagen op de "homepage"? Nu staan er al de films van 15 Mei, terwijl daar gisteren nog de films van 1 Mei stonden....

Foutje, of vanwege Reloaded?

neo

• 15436 berichten
  • 10044 stemmen

nou je het zegt tuurlijk krijgt reloaded voorrang

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Die voorkant viel mij ook al op, is een automatisch dingetje, zal vanavond eens kijken hoe het komt...

Uzi is geband (m'n geduld met newbies raakt steeds meer op). Jammer dat ik ook allerlei reacties op zijn berichten moest verwijderen

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Gelukkig, want die Uzi begon een beetje irritant te worden, eigenlijks ...

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

Ah beter,die gast kon ik wel schieten -->

neo

• 15436 berichten
  • 10044 stemmen

Jordy schreef:

Die voorkant viel mij ook al op, is een automatisch dingetje, zal vanavond eens kijken hoe het komt...

dat is toch nergens voor nodig joh

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

neo schreef:

dat is toch nergens voor nodig joh

Jawel joh, ik vind de poster van Equilibrium mooier dan die Matrix poster

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Phooze schreef:

(quote)

Jawel joh, ik vind de poster van Equilibrium mooier dan die Matrix poster

Nou, ik ook. Die poster van "Reloaded" kan ik ondertussen wel schieten -->

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

renske schreef:

Mijn reactie is (maar het lukt me niet altijd) om uiteindelijk iemand als Mik maar helemaal te negeren, omdat ik zijn reacties niet meer serieus kan nemen.

Oh my lord, the feminist herself... Nee, serieus. Renske wat is dat nou toch voor onzin om mijn berichten voortaan niet meer serieus te nemen em mij te negeren? Mijn bericht jegens Linda was 100% serieus bedoelt, niet om te plagen ofz, maar puur om mijn ongenoegen uit te spreken over haar manier van RW verafgoding.

Ik vind het jammer dat jij nu haar wilt gaan beschermen omdat ze "zielig" is ofz. Ik vind haar verre van zielig, ze moet niet zo zeiken als iemand kritiek geeft (op RW, op zijn films, maar ook als iemand kritiek geeft op haarzelf). Tuurlijk zijn wij hier maar met een kleine grote groep. :S Ik vind het niet erg als mensen mij persoonlijk aanvallen op één of ander bericht dat ik geplaatst heb, dan had ik dat bericht maar niet moeten posten. Maar om nu meteen al mijn berichten niet meer serieus te nemen vind ik kolder. Maar zoals je zelf al zei, je bent nogal rigoreus....

ok now, bye bye then.

Vanaf nu is mijn MM staking begonnen ... NOT

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

EmDee schreef:

Tsja, zo'n opmerking getuigt iig ook niet van veel taktiek.

Haha, t was maar een geintje hoor. Ik vond t gewoon heel erg kinderachtig om te zeggen: "En nu reageer ik niet meer." Duidelijk een geval van ik kan de discussie niet winnen (hoewel t wel een eindeloze is) en door stil te houden doe ik lekker of er nix aan de hand is en doe ik of ik zelf gewonnen heb, lekker puh! En verder kan t me eigenlijk allemaal nix schelen dat iemand een Matrix of RW fixatie heeft.

santana

• 42 berichten
  • 193 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.