• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.593 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.378 acteurs
  • 199.165 gebruikers
  • 9.382.129 stemmen

opvallend stemgedrag (van bepaalde users)

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Voelde je je aangevallen? .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

neuh, lijkt me een normale regel op een forum: als een mod je vraagt je gedrag te veranderen, en je geeft vervolgens aan dit niet te zullen doen (vooral na een eerdere ban) is het mooi geweest

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Hoe werkt die ban precies? Gaat dat per IP of kan hij zo onder een andere naam opnieuw inloggen?

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

ja gaat het hem ff uitleggen

Bandit

• 607 berichten
  • 4031 stemmen

Jordy schreef:

die Rodriguez Fan heeft een definitieve ban...

Vervallen dan ook zijn stemmen Jordy?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dat niet (automatisch)

zolang daar niets bijzit dat niet door de beugel kan laat ik ze staan

manic

• 474 berichten
  • 1386 stemmen

Jordy schreef:

zolang daar niets bijzit dat niet door de beugel kan laat ik ze staan

Sorry kan het niet laten: Amélie 1*! en dat zou door de beugel kunnen..? :/

Nee hoor, bespaar je de moeite, Jordy. Het provoceren door MRF is nu toch voorbij.

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5833 stemmen

EmDee schreef:

Hoe werkt die ban precies? Gaat dat per IP of kan hij zo onder een andere naam opnieuw inloggen?

ik denk als er een david fincher fan op de site komt, die helemaal gek is van michelle rodrigues en resident evil en schreeuwerige berichten plaatst dat er bij jordy al snel een lichtje zal gaan branden...

NERD

• 1720 berichten
  • 1433 stemmen

Ik kan me best voorstellen dat iemand Amelie helemaal niets vindt. Het aparte acteren kan makkelijk afgedaan worden als slecht, en de aparte stijl van de film kan bij mensen in het verkeerde keelgat vallen....

narva77 (crew films)

• 12736 berichten
  • 6541 stemmen

NERD schreef:

Ik kan me best voorstellen dat iemand Amelie helemaal niets vindt. Het aparte acteren kan makkelijk afgedaan worden als slecht, en de aparte stijl van de film kan bij mensen in het verkeerde keelgat vallen....

Dat kan best, maar die MRF is geband, dus waarom haar stemmen laten staan?

En ik zit nog steeds te wachten op een verantwoording van ene "capt. willard" die enkele weken geleden 'Spoorloos' een 0,5* gaf om zodoende de NL top-25 te beïnvloeden. Kappeuter had hem een PM gestuurd, en naar aanleiding daarvan zou er gehandeld worden. Wanneer gebeurd dit?

Wie heeft "capt. willard" daarna nog gezien?

Nou dan!

Kom op Jordy, af en toe moet je gewoon een keiharde lijn inzetten, vind ik. Weg met die stemmen!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

narva77 schreef:

Dat kan best, maar die MRF is geband, dus waarom haar stemmen laten staan?

Waarom wel? Niets mis met die stemmen, er staan discussies OVER de stemmen hier en daar (die berichten gaan anders ook nergens meer over...). Als iemand niet geband wordt om abnormaal stemgedrag maar om andere redenen staan de geplaatste stemmen niemand in de weg.

narva77 (crew films)

• 12736 berichten
  • 6541 stemmen

Maar waarom zou je iemand die niet meer op de site mag wel zijn/haar stemmen laten behouden? Beetje krom, of niet?

En hoe zit dat met die "Capt. WILLard"?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

we zullen het kapp vragen als ie terug is van vakantie

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

narva77 schreef:

Kom op Jordy, af en toe moet je gewoon een keiharde lijn inzetten, vind ik. Weg met die stemmen!

Deze discussie is volgens mij eerder gevoerd. Maar weet je nog wie je allemaal hebt geband, Jordy?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja tuurlijk, dat is opgeslagen hoe kunnen ze anders geband zijn

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Ok, ik ga proberen hetzelfde te schrijven als dat ik bij One Hour Photo had geschreven. Helaas zijn de berichten verwijderd, zodat sommigen misschien niet helemaal weten waar ik het over heb.

Waarom moet ik iedere keer als ik enthousiast ben over One Hour Photo of Robin Williams al dat gezeur aanhoren?! Welk doel proberen jullie nou te bereiken?! Mij van gedachten veranderen lukt niet, dat weten jullie best.

Ik moet zeggen dat ik het ondertussen spuugzat ben! Ik heb me een hele tijd rustig gehouden op de site en nu plaats ik een keer 2 berichten bij OHP, waarbij ik uitleg geeft en m'n mening en wordt ik er zo op "aangevallen". Ik vraag me echt af waar dat nou goed voor is.

Al zijn het nieuwelingen die zeggen dat ze me niet begrijpen, ok, maar het zijn steeds dezelfde MMers die kritiek leveren. Ik weet ook wel dat er mensen zijn die het niet met me eens zijn, maar accepteer het nou gewoon!

Vraag anders een ban aan (om de user lindastuurman te bannen dan he), dan ben ik tenminste ook van dat gezeik en geziek af!! Phew, zou dat een opluchting zijn zeg.

Zonde dat echte enthousiastelingen zo worden afgezeken hoor, heel jammer.

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

Trek het je niet zo aan. Het is maar internet...

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Goh, je moest eens weten.

Het is echt al de zoveelste keer en ik voel en weet ondertuusen dat als ik enthousiast wordt, dat ik dan weer afgezeken wordt.

Mag ik toch ook wel wat van zeggen of moet ik maar in een hoekje gaan zitten en alles over me heen laten komen?! Dat heb ik jaren gedaan en dat pakte niet goed uit...ik zeg nu gewoon wat me dwars zit.....CARPE DIEM!

neo

• 15436 berichten
  • 10044 stemmen

Jammer dat mijn bericht daar straks is verwijderd want zo vaak bemoei ik mij niet met dit soort dingen maar samenvattend: lin is gek van rw en ik van the matrix. Beiden die hards, maar ik heb het gevoel dat ze te vaak kritiek krijgt op zeer normale berichten die zeer enthousiast zijn. En ik daarentegen krijg af en toe weleens wat naar mij geslingerd wat dan meestal als een geintje bedoeld is dat wel. Maar bij haar lijkt het volgens mij vaak serieus bedoeld en zijn er gewoon veel mensen die zich er blijkbaar aan storen. Voor de rest bemoei ik mij er niet meer mee.

jackie

• 3084 berichten
  • 10447 stemmen

Negeer het gewoon zou ik zeggen,

misschien vinden die mensen het leuk om te doen omdat je er steeds zo op reageert.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Nou, negeren lukt niet echt zo te lezen... en dan vind ik het terecht dat Linda er iets van zegt. De berichten over OHP waren nl. mede naar aanleiding van mijn bevindingen/vragen over de film en de reacties van Linda waren wel degelijk inhoudelijk onderbouwd... als je daar keer op keer commentaar op krijgt, kan ik me voorstellen dat je dat beu wordt.... een beetje respect dames en heren!

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

mocht ik mij onverhoopt geroepen voelen om uit m'n slof te schieten dan kijk ik hier even naar:

(afbeelding)`

neo

• 15436 berichten
  • 10044 stemmen

he net zag ik nog het ''shut the fuck up foundation' stukje eronder staan

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Hobbes schreef:

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Terecht waarschijnlijk dat ik me nu aangesproken voel. Ik was namelijk degene die...

De reden dat ik reageerde op Linda's bericht was de volgende:

M. Rodriguez fan werd gebanned omdat hij constant bezig bleef over zijn liefde voor Fincher enz enz.. Dat was heel irritant ok, maar in weze doet Linda niets anders.. Nooit hoor je haar ergens over, en als ze dan iets zegt dan gaat het over RW.. Ik wordt daar ook een beetje moe van en dus mijn bericht. Ze heeft zo veel goeie films in haar 5 sterren lijstje staan, en toch wilt ze het daar helemaal nooit met ons over hebben. Ze discussierd nooit ergens over mee, en dan wordt ze boos als ik (en eventuele anderen) een opmerking maken tegen haar over het feit dat ze alleen over Robin Williams kan lullen...

Helemaal triest vind ik het om hier dan berichtjes te gaan posten in de zin van: "vraag dan een ban aan .." ... 1 woord: Weak!... Daar redt je het bij mij echt niet mee Linda.

Sorry

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

ik snap je argument Mik. MAar wat ik er nog even over kwijt wil is dat de vergelijking met Mr.Rodriguezfan (ofzoiets) toch wel krom vind. Die gast heeft nl. nergens echte argumenten en z'n taal/spellingsgebruik was zo krom als een hoepel... Kortom: berichtjes met weinig inhoud die ook nog eens niet te lezen waren, dit in tegenstelling tot de postings van Linda.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Hobbes schreef:

iedere keer dat ....

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Agony schreef:

..de vergelijking met Mr.Rodriguezfan (ofzoiets) toch wel krom ...

Ja, daar heb je gelijk in. Het viel me toevallig op dat in dit topic de vorige postings allemaal daarover gingen, vandaar dat ik er even op inhaakte. Linda heeft bij mij ook wel meer credits opgebouwd dan M.R. Fan.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ik geef Mik hierin gelijk. Als Linda vraagt, om te accepteren dat ze zoveel positieve dingen over RW schrijft, dan vindt ik ook dat zij moet accepteren dat mensen negatief daarover zijn.

De vergelijking met M. Rodriquez Fan vindt ik wel opgaan, mits hij ook echt om DIE reden gebanned is.

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

OK, ik hou al op en ik zal accepteren dat MM voor fans niet de juiste site is...helaas.

De MM-staking is nu begonnen. Gegroet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.