- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Ach, iedereen maakt wel eens een foutje toch. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
M. Rodriguez Fan heeft ook gezegd z'n leven te beteren, en kan weer op de site. Als iemand nog een keer een spoiler van hem ziet svp PM naar mij, dan is de ban definitief
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5833 stemmen
hey capt. willard ga jij je rare stemgedrag (alleen 5 of 0,5) nog verantwoorden???
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Spoorloos en Met Grote Blijdschap heeft 'ie een halve ster gegeven. Beide concurrenten voor de NL top 25 nummer 1 positie. En jawel, daardoor staat Soldaat van Oranje nu op 1. Ik heb een berichtje naar 'm gestuurd, maar ik verwacht geen antwoord terug. Geen reactie betekent actie.
jay73
-
- 1184 berichten
- 1388 stemmen
Geen reactie betekent actie.
Dat zijn de betere one-liners!
narva77 (crew films)
-
- 12736 berichten
- 6541 stemmen
Spoorloos een 0,5* zonder verantwoording af te leggen: bannen die hap! 
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Laten we het gewoon even aankijken. Toppers en Floppers hebben meestal voorrang bij (beginnende) stemmers, toch? En argumentatie is niet verplicht.Ik zeg niet dat ik het met hem eens ben, maar ik eis toch ook geen argumentatie van jou bij Home Alone 3 (ook een 0.5*)
narva77 (crew films)
-
- 12736 berichten
- 6541 stemmen
Spoorloos en Met Grote Blijdschap heeft 'ie een halve ster gegeven. Beide concurrenten voor de NL top 25 nummer 1 positie. En jawel, daardoor staat Soldaat van Oranje nu op 1. Ik heb een berichtje naar 'm gestuurd, maar ik verwacht geen antwoord terug. Geen reactie betekent actie.
Dit lijkt mij vrij helder, Mr. Frielink!
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Ja, ik geef toe dat dit erg verdacht is, maar we zullen maar even wachten op de reactie he?
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Ja, ik geef toe dat dit erg verdacht is, maar we zullen maar even wachten op de reactie he?
Juist. Meteen gaan lopen schreeuwen om een ban lijkt me wat overdreven.
narva77 (crew films)
-
- 12736 berichten
- 6541 stemmen
Je hebt gelijk! Ik wacht de reactie wel af.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
in principe heeft jackie een heel aardig lijstje, maar om al deze films 1 ster of minder te geven is misschien wat extreem. het ligt er dus niet aan dat deze persoon deze films niet goed vind, maar ik vraag me af of hij/zij deze films allemaal slechter vindt dan bijvoorbeeld de beverly hill billies (1.5*) of the adventures of pluto nash (2*)
de aanslag
gladiator
der himmel uber berlin
moulin rouge
donnie darko
the fisherking
romeo+juliet
any given sunday
as good as it gets
abre los ojos
amadeus
the discovery of heaven
dances with wolves
jeery maguire
monster's ball
the others
teses
zus & zo
jackie
-
- 3084 berichten
- 10448 stemmen
beverly hill billies half puntje eraf, omdat ik er bijna niets meer van weet !
En die lijst met films vind ik inderdaad erg slecht en behoorlijk overschat op deze site !
Maar men zeurt hier wel erg snel over de stemmen van anderen.
Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1066 stemmen
Gebruiker tiggerhans, hij geeft the godfather part 1,2 en pulp fiction 0,5 sterren. The shawshank redemption krijgt 1 ster. Dat is de top 4 op MM! 
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
jackie, ik was ook aan het twijfelen, aangezien je voor de rest wel niet zo extreem had gestemd. en zoals gezegd, ik vind het niet erg dat je die films slecht vind, maar zoooo slecht? verder heb ik ook niet gevraagd om actie, was meer ook een vraag richting jou..
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Kijk ff naar Yarakhasan die is duidelijk verkeerd bezig.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
wacht ff rustig af tot ie meer gestemd heeft.
d'r zijn er hier wel meer die the godfather hoog en pulp fiction laag hebben staan.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
5 sterren voor Problem Child 2?
What's his problem? 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Kom op Hobbes....het gaat hier om de nummers 1 en 2 van de Top 100. Zo kunnen we blijven discussieren!
Het gaat hier om je reinste stembeinvloeding, dat is voor mij iig geheel duidelijk.
Wolverine
-
- 526 berichten
- 887 stemmen
Misschien een idee om 5% van de totale stemmen aan de onderkant en de bovenkant niet mee te laten tellen in het gemiddelde cijfer van een film? Maakt de waardering betrouwbaarder maar zal wel lastig uit te voeren zijn.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Misschien een idee om 5% van de totale stemmen aan de onderkant en de bovenkant niet mee te laten tellen in het gemiddelde cijfer van een film? Maakt de waardering betrouwbaarder maar zal wel lastig uit te voeren zijn.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik neem even de update door en ik vind t ene na het andere compleet verkeerd opgemaakte bericht van ene kak. Ik weet zeker dat hij beter kan schrijven dan wat ie nu laat zien maar hij zal wel graag populair over willen komen.
Geven jullie zulke personen ook een waarschuwing of iets in die richting?
Want ik erger me er werkelijk vreselijk aan. 
Wolverine
-
- 526 berichten
- 887 stemmen
Dan maak je het dus volkomen nutteloos om een 5 of een 0,5 te geven....
nee,want als er genoeg vijfjes of halfjes gegeven worden vallen ze niet allemaal weg omdat het om een percentage gaat. Bij 100 stemmen vallen in dat geval de 5 laagsten weg. Als er 7 keer een half is gegeven vallen er maar 5 van weg.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
stuur een PM zou ik zeggen?
en voorlopig vind ik het idee van Wolverine nog niet nodig, misschien een idee als er films zijn met 1000 stemmen 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
stuur een PM zou ik zeggen?
Maar erger jij je er dan niet aan?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Sja ik weet niet, misschien lees ik het allemaal wat minder intensief, maar het feit is nou eenmaal dat je je op een discussieforum (waar dan ook) in de berichten van een deel van de mensen niet kunt vinden. Soms komt dat door de mening, soms door de toon en soms door het taalgebruik. Ik heb helaas geen tijd om zo intensief op taalgebruik enzo te letten, en verwacht dus van jullie een beetje "goed" gedrag. Dus: geen berichten er over bij de films, maar wel in het forum. Als zo iemand daar niet op reageert een PM, en als iemand daar ook niet op reageert (en écht vervelend blijft) mij pas inschakelen.
Wolverine
-
- 526 berichten
- 887 stemmen
Ik neem even de update door en ik vind t ene na het andere compleet verkeerd opgemaakte bericht van ene kak. 
Opvallend feitje: Hij heeft erg gelachen bij zijn gestemde films. Tering zeg.
Greetzzz Wolverine
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Soms komt dat door de mening, soms door de toon en soms door het taalgebruik.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
die Rodriguez Fan heeft een definitieve ban...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.