• 15.887 nieuwsartikelen
  • 178.600 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.378 acteurs
  • 199.167 gebruikers
  • 9.382.340 stemmen

opvallend stemgedrag (van bepaalde users)

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Ach, iedereen maakt wel eens een foutje toch.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

M. Rodriguez Fan heeft ook gezegd z'n leven te beteren, en kan weer op de site. Als iemand nog een keer een spoiler van hem ziet svp PM naar mij, dan is de ban definitief

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5833 stemmen

hey capt. willard ga jij je rare stemgedrag (alleen 5 of 0,5) nog verantwoorden???

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Spoorloos en Met Grote Blijdschap heeft 'ie een halve ster gegeven. Beide concurrenten voor de NL top 25 nummer 1 positie. En jawel, daardoor staat Soldaat van Oranje nu op 1. Ik heb een berichtje naar 'm gestuurd, maar ik verwacht geen antwoord terug. Geen reactie betekent actie.

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

kappeuter schreef:

Geen reactie betekent actie.

Dat zijn de betere one-liners!

narva77 (crew films)

• 12736 berichten
  • 6541 stemmen

Spoorloos een 0,5* zonder verantwoording af te leggen: bannen die hap!

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Laten we het gewoon even aankijken. Toppers en Floppers hebben meestal voorrang bij (beginnende) stemmers, toch? En argumentatie is niet verplicht.Ik zeg niet dat ik het met hem eens ben, maar ik eis toch ook geen argumentatie van jou bij Home Alone 3 (ook een 0.5*)

narva77 (crew films)

• 12736 berichten
  • 6541 stemmen

kappeuter schreef:

Spoorloos en Met Grote Blijdschap heeft 'ie een halve ster gegeven. Beide concurrenten voor de NL top 25 nummer 1 positie. En jawel, daardoor staat Soldaat van Oranje nu op 1. Ik heb een berichtje naar 'm gestuurd, maar ik verwacht geen antwoord terug. Geen reactie betekent actie.

Dit lijkt mij vrij helder, Mr. Frielink!

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Ja, ik geef toe dat dit erg verdacht is, maar we zullen maar even wachten op de reactie he?

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

mr.Frielink schreef:

Ja, ik geef toe dat dit erg verdacht is, maar we zullen maar even wachten op de reactie he?

Juist. Meteen gaan lopen schreeuwen om een ban lijkt me wat overdreven.

narva77 (crew films)

• 12736 berichten
  • 6541 stemmen

Je hebt gelijk! Ik wacht de reactie wel af.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

in principe heeft jackie een heel aardig lijstje, maar om al deze films 1 ster of minder te geven is misschien wat extreem. het ligt er dus niet aan dat deze persoon deze films niet goed vind, maar ik vraag me af of hij/zij deze films allemaal slechter vindt dan bijvoorbeeld de beverly hill billies (1.5*) of the adventures of pluto nash (2*)

de aanslag

gladiator

der himmel uber berlin

moulin rouge

donnie darko

the fisherking

romeo+juliet

any given sunday

as good as it gets

abre los ojos

amadeus

the discovery of heaven

dances with wolves

jeery maguire

monster's ball

the others

teses

zus & zo

jackie

• 3084 berichten
  • 10448 stemmen

beverly hill billies half puntje eraf, omdat ik er bijna niets meer van weet !

En die lijst met films vind ik inderdaad erg slecht en behoorlijk overschat op deze site !

Maar men zeurt hier wel erg snel over de stemmen van anderen.

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1066 stemmen

Gebruiker tiggerhans, hij geeft the godfather part 1,2 en pulp fiction 0,5 sterren. The shawshank redemption krijgt 1 ster. Dat is de top 4 op MM!

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

jackie, ik was ook aan het twijfelen, aangezien je voor de rest wel niet zo extreem had gestemd. en zoals gezegd, ik vind het niet erg dat je die films slecht vind, maar zoooo slecht? verder heb ik ook niet gevraagd om actie, was meer ook een vraag richting jou..

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Kijk ff naar Yarakhasan die is duidelijk verkeerd bezig.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

wacht ff rustig af tot ie meer gestemd heeft.

d'r zijn er hier wel meer die the godfather hoog en pulp fiction laag hebben staan.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

5 sterren voor Problem Child 2?

What's his problem?

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Kom op Hobbes....het gaat hier om de nummers 1 en 2 van de Top 100. Zo kunnen we blijven discussieren! Het gaat hier om je reinste stembeinvloeding, dat is voor mij iig geheel duidelijk.

Wolverine

• 526 berichten
  • 887 stemmen

Misschien een idee om 5% van de totale stemmen aan de onderkant en de bovenkant niet mee te laten tellen in het gemiddelde cijfer van een film? Maakt de waardering betrouwbaarder maar zal wel lastig uit te voeren zijn.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Wolverine schreef:

Misschien een idee om 5% van de totale stemmen aan de onderkant en de bovenkant niet mee te laten tellen in het gemiddelde cijfer van een film? Maakt de waardering betrouwbaarder maar zal wel lastig uit te voeren zijn.

Dan maak je het dus volkomen nutteloos om een 5 of een 0,5 te geven....

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik neem even de update door en ik vind t ene na het andere compleet verkeerd opgemaakte bericht van ene kak. Ik weet zeker dat hij beter kan schrijven dan wat ie nu laat zien maar hij zal wel graag populair over willen komen.

Geven jullie zulke personen ook een waarschuwing of iets in die richting?

Want ik erger me er werkelijk vreselijk aan.

Wolverine

• 526 berichten
  • 887 stemmen

Phooze schreef:

Dan maak je het dus volkomen nutteloos om een 5 of een 0,5 te geven....

nee,want als er genoeg vijfjes of halfjes gegeven worden vallen ze niet allemaal weg omdat het om een percentage gaat. Bij 100 stemmen vallen in dat geval de 5 laagsten weg. Als er 7 keer een half is gegeven vallen er maar 5 van weg.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

stuur een PM zou ik zeggen?

en voorlopig vind ik het idee van Wolverine nog niet nodig, misschien een idee als er films zijn met 1000 stemmen

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Jordy schreef:

stuur een PM zou ik zeggen?

Met alle respect maar een PM van een moderator heeft wel meer impact dan van een (ex-crew) member.

Maar erger jij je er dan niet aan?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Sja ik weet niet, misschien lees ik het allemaal wat minder intensief, maar het feit is nou eenmaal dat je je op een discussieforum (waar dan ook) in de berichten van een deel van de mensen niet kunt vinden. Soms komt dat door de mening, soms door de toon en soms door het taalgebruik. Ik heb helaas geen tijd om zo intensief op taalgebruik enzo te letten, en verwacht dus van jullie een beetje "goed" gedrag. Dus: geen berichten er over bij de films, maar wel in het forum. Als zo iemand daar niet op reageert een PM, en als iemand daar ook niet op reageert (en écht vervelend blijft) mij pas inschakelen.

Wolverine

• 526 berichten
  • 887 stemmen

EmDee schreef:

Ik neem even de update door en ik vind t ene na het andere compleet verkeerd opgemaakte bericht van ene kak.

Opvallend feitje: Hij heeft erg gelachen bij zijn gestemde films. Tering zeg.

Greetzzz Wolverine

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Jordy schreef:

Soms komt dat door de mening, soms door de toon en soms door het taalgebruik.

Ieder mag een mening hebben maar deze wordt soms zo opgedrongen met een toon wat nergens op slaat. Taalgebruik heb ik pas problemen mee als er werkelijk niets normaals meer uitkomt. Maar op normale taalfoutjes wordt door mij alleen gereageerd icm met een smiley.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

die Rodriguez Fan heeft een definitieve ban...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.