- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
neo
-
- 15436 berichten
- 10044 stemmen
is er dan niemand die wil dat ik gebanned word? 
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Mij heb je nog niet gehoord over bannen maar het is wel heel toevallig dat van de 8 stemmen (allemaal vijf en vierenhalve ster) er 7 films in de flop honderd staan (waaronder de flop 1 en 2). Dus zo raar is zijn die 'ban-kreten' niet......
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Maar waarom dan?! Alleen omdat diegene flop100 films hoog waardeert? Er zijn nu eenmaal van die mensen en ik vind het een beetje idioot dat men zich daar druk om maakt.
Anyway, ik maak me wel over andere (belangrijkere) dingen druk....dus ik ga het hier maar bij laten denk ik.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Als dat die persoons mening is, moet je hem ook niet bannen. Maar het is wel heel toevallig dat hij alle films uit de flop100 in zijn top10 heeft staan. Maar het maakt mij verder ook niet veel uit ...
neo
-
- 15436 berichten
- 10044 stemmen
helemaal mee eens. ik ben nou niet iemand die gelijk gaat kijken van he dat is vreemd met die nieuwe user.
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Pffff, ik schreef toch dat ik benieuwd was naar hoe het stemgedrag van 'Jobe en Robert' zich zou ontwikkelen..
En "Anyway, ik maak me wel over andere (belangrijkere) dingen druk...." vind ik een beetje stupide opmerking aangezien Moviemeter een site is voor filmliefhebbers en als mensen daar expres een beetje lopen te zieken vind ik het niet zo raar dat daar negatieve reacties op komen...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Bannen die neo! The Matrix 5 sterren geven, dat kan echt niet hoor! 
Sjaak
-
- 134 berichten
- 107 stemmen
Ik vind het een beetje onzin dat iedere keer als er ook maar iets verdacht lijkt, meteen die user gebanned moet worden. Laat iedereen toch lekker z'n gang gaan. Jordy kan vast zelf wel bepalen wanneer iets te ver gaat of niet.
Trouwens Sjaak, je zit hier net een week en nu al zeggen dat een bepaalde user gebanned moet worden. Niet dat ik dat erg vind ofzo, maar wel een beetje vreemd om meteen zo'n harde uitspraak te doen, vind je niet?
Anyway, ik ben ook zo'n user die een wat vreemde top 10 heeft en stemmen uitbrengt waar menigeen het niet mee eens is...dus ik voel me indirect toch een beetje aangesproken.
Neem het met een korreltje zout.. Zo serieus bedoelde ik het niet.
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8839 stemmen
Laten we allemaal nou eens vrienden blijven! 
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
ik vind het een beetje idioot dat men zich daar druk om maakt.
Anyway, ik maak me wel over andere (belangrijkere) dingen druk....dus ik ga het hier maar bij laten denk ik.

Normaal sla ik dit draadje eigenlijk gewoon over, maar ik zag vandaag toevallig iets zinnigs staan. Ik dacht: "dat moet gewoon benadrukt worden!"
Nee maar ff serieus, dit topic zou eigenlijk alleen leesbaar moeten zijn voor modjes en zeurkousen die te veel tijd over hebben. (IDEE: Kan je dit topic niet aan/uit zetten in je profiel?
)
neo
-
- 15436 berichten
- 10044 stemmen
Bannen die neo! The Matrix 5 sterren geven, dat kan echt niet hoor! 
zavo heb ik al onteerd uit de moviemeter familie 
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8839 stemmen
Moeten we het eerst worden.....:D

Dat is waar Pjotr, aardige vent!

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dit topic zou eigenlijk alleen leesbaar moeten zijn voor modjes en zeurkousen die te veel tijd over hebben.
oftewel: gewoon voor iedereen zichtbaar laten 
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Wil je bij mij dan even Moderator onder mijn naam zetten, een zeurkous ben ik zeker niet 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik doelde meer op het "mensen met te veel vrije tijd"-deel (kom op mensen, beetje zelfspot moet kunnen af en toe)
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
Ikzelf word een beetje moe van mensen die hun sterren toelichten met teksten als:
leuke film: 3 sterren of waardeloos: 1*.
Ik bedoel, moet ik dat echt allemaal lezen? Liever zinvollere teksten bij je berichten, zoals een duidelijke motivatie van je aantal sterren (dat je een film waardeloos vindt wanneer je hem 1 ster geeft is nogal wiedes).
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
erger ik me inderdaad ook aan. Deze mensen voelen zich verplicht om bij elke film een reactie te plaatsen, terwijl er zelden daadwerkelijk écht iets over de film gezegd wordt. Die update-lijst wordt zo echt een dagtaak, straks bezorgen jullie me nog RSI!
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Mee eens.
Toen ik me aanmeldde op de site (was ie ook nog niet zo groot), heb ik alleen bij mijn absolute topfilms iets bijgeschreven en de rest gewoon van een stem voorzien en verder niet. (En dat was toen honderd keer meer werk dan tegenwoordig
)
Meestal is het nu 1 à 2 films die ik heb gezien, een beoordeling geef en daar dan een bericht bij plaats.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het viel me ook al op. Iemand die "De Zeemeerman" 5 sterren geeft, kan toch onmogelijk serieus zijn ...
Mwoah, misschien heeft de persoon in kwestie wel goede herinneringen aan deze film. Weet jij veel. Opvallend is het wel, dat ben ik met je eens. Zou wel 's een toelichting willen lezen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Anyway, ik ben ook zo'n user die een wat vreemde top 10 heeft en stemmen uitbrengt waar menigeen het niet mee eens is...dus ik voel me indirect toch een beetje aangesproken.
Tsja, maar jij geeft tenminste tekst en uitleg, dat scheelt al een heleboel. 
Moet zeggen dat ik uit je top 10 maar 4 films gezien heb (Awakenings, Good Will Hunting en Dead Poets Society en Aladdin) en het vooral oneens ben met de film waarin RW niet meedoet (of sprak hij teksten in?). 
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
[quote]herman78 schreef:
Hij leende zijn hond uit voor een aantal scenes 
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Echt waar? Ik denk als je dit leest je zeker weer gaat reageren, hoor! Elke keer als iemand weer op jou reageert zeg je het zelfde maar doe je het tegen overgestelde . wedden dat je hier ook weer op gaat reageren, terwijl je zei dat je het niet zou doen? 
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
(of sprak hij teksten in?). 
Ja, je kent de Genie toch wel? 
Alleen in deel 1 en 3 sprak ie de Genie in, tijdens deel 2 had ie ruzie met Disney 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik kan me er bijna niets meer van herinneren. Ik weet alleen nog dat ik Aladdin maar een vervelende rotfilm vond. Ik vind de meeste Disney-tekenfilms zowiezo niet heel boeiend (The Black Cauldron was een positieve uitzondering en Mulan vond ik ook nog wel leuk), maar Aladdin vond ik echt het ergste van allemaal!
Maar goed, meningen verschillen. 
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
...wat natuurlijk allemaal aan Disney lag... 
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Uiteraard...Als zij zich niet aan zijn tijdschemawillen aanpassen dan is dat hun schuld ja 
Maar ze hebben het netjes goedgemaakt hoor 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Lees je eerste zin nog eens door Linda.. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.