- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hij heet "ss" en niet "SS". En dan nog, beetje vergezocht om daar gelijk nazi-sympathieën achter te zoeken (als het nou NSDAP was
)
neo
-
- 15436 berichten
- 10044 stemmen
ss kan net zo goed voor steven spielberg staan 
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Seventh Seal?
Sixth Sense?
Seventh Sign?
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Slappe sukkels, hebben jullie niks beters te doen dan suffe slogans te verzinnen?
Shit seg ... 
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5833 stemmen
waarschijnlijk is het gewoon van Steven Seagal, die erg populair is opeens 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Steven Segal populair? Hoe kom je daar nu weer bij ... zijn laatste films waren alleen succesvol omdat er stoere repperts in meespeelden, en omdat Joel Silver ('from the producer of "The Matrix" comes a new excercise in bone-shattering action') die vehikels produceerde. Segal heeft echt nul starpower.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
sS: een bestelmethode waarbij het bestelmoment op vaste tijdstippen geschied en waarbij de bestelgrootte vast of een veelvoud van is..
Als zal dat niet de inspiratie van onze nieuwe member zijn geweest 
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5833 stemmen
Steven Segal populair? Hoe kom je daar nu weer bij ... zijn laatste films waren alleen succesvol omdat er stoere repperts in meespeelden, en omdat Joel Silver ('from the producer of "The Matrix" comes a new excercise in bone-shattering action') die vehikels produceerde. Segal heeft echt nul starpower.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Sorry, ik was blijkbaar even in de war. Ik kon me ook al nauwelijks voorstellen dat dit serieus was ... 
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen

Rzasa zegt in Johan: Als voetballer word je misschien wel slechter van literatuur. Je gaat nadenken over dingen waarover je niet moet nadenken.
Daarom lezen ze allemaal De ontvoering van Heineken!
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Daarom lezen ze allemaal De ontvoering van Heineken!
Een onderzoek van Panorama leerde ons destijds echter dat driekwart van de voetballers het boek nooit had gelezen. 
Rodenrijck
-
- 23 berichten
- 534 stemmen
Hmm, ons 'nieuwste' lid Altavista is nogal ongenuanceerd bezig als ik dat zo bekijk: alleen maar 0,5 of 5 sterren. Hebben we hier te maken met iemand die de top 100 'recht' wil zetten door een godfather lobby te beginnen? Dat is dan aardig gelukt: pulp fiction is al weer naar de derde plek gezakt. Niet dat het mij persoonlijk uitmaakt maar toch zit hier een luchtje aan...........
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Klopt, dit lag er duimendik bovenop. De MM politie is opgetreden.
titan
-
- 1609 berichten
- 4417 stemmen
Met plakken en knippen:
santana
Others, The (5.00)
Some Like It Hot (1.00)
Once Were Warriors (5.00)
Lijkt me dat hier de achterliggende bedoeling is om Some like it hot uit de top 100 te stemmen (the others en Once were warriors zijn met een bijna hetzelfde cijfger naaste concurrenten).
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Volges mij ben je een beetje paranoide. Hij houdt gewoon niet van oude films. UIT
santana
-
- 42 berichten
- 193 stemmen
Met plakken en knippen:
santana
Others, The (5.00)
Some Like It Hot (1.00)
Once Were Warriors (5.00)
Lijkt me dat hier de achterliggende bedoeling is om Some like it hot uit de top 100 te stemmen (the others en Once were warriors zijn met een bijna hetzelfde cijfger naaste concurrenten).
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Ik ben wel benieuwd hoe het stemgedrag van 'Jobe en Robert' zich verder gaat ontwikkelen....Over smaak valt niet te twisten maaruh.....
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Het viel me ook al op. Iemand die "De Zeemeerman" 5 sterren geeft, kan toch onmogelijk serieus zijn ...
Sjaak
-
- 134 berichten
- 107 stemmen
Crossroads? Heeft er iemand Crossroads op 1? Dan moet het A: Een onzeker pubermeisje of B:Een grappenmaker zijn.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Als je Crossroads op nummer één hebt, ben je toch niet helemaal 100% in je hoofd !
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Lijkt me verstandig.
Kwik, Kwek en Kwak hebben gesproken 
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het een beetje onzin dat iedere keer als er ook maar iets verdacht lijkt, meteen die user gebanned moet worden. Laat iedereen toch lekker z'n gang gaan. Jordy kan vast zelf wel bepalen wanneer iets te ver gaat of niet.
Trouwens Sjaak, je zit hier net een week en nu al zeggen dat een bepaalde user gebanned moet worden. Niet dat ik dat erg vind ofzo, maar wel een beetje vreemd om meteen zo'n harde uitspraak te doen, vind je niet?
Anyway, ik ben ook zo'n user die een wat vreemde top 10 heeft en stemmen uitbrengt waar menigeen het niet mee eens is...dus ik voel me indirect toch een beetje aangesproken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.