• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.377 acteurs
  • 199.164 gebruikers
  • 9.382.116 stemmen

opvallend stemgedrag (van bepaalde users)

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hij heet "ss" en niet "SS". En dan nog, beetje vergezocht om daar gelijk nazi-sympathieën achter te zoeken (als het nou NSDAP was )

neo

• 15436 berichten
  • 10044 stemmen

ss kan net zo goed voor steven spielberg staan

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Of suffe Syb...

Pablito

• 180 berichten
  • 813 stemmen

Sly Stallone

narva77 (crew films)

• 12736 berichten
  • 6541 stemmen

Seven Samurai?

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Seventh Seal?

Sixth Sense?

Seventh Sign?

Bandit

• 607 berichten
  • 4031 stemmen

Sharon Stone

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Slappe sukkels, hebben jullie niks beters te doen dan suffe slogans te verzinnen?

Shit seg ...

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5833 stemmen

waarschijnlijk is het gewoon van Steven Seagal, die erg populair is opeens

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Steven Segal populair? Hoe kom je daar nu weer bij ... zijn laatste films waren alleen succesvol omdat er stoere repperts in meespeelden, en omdat Joel Silver ('from the producer of "The Matrix" comes a new excercise in bone-shattering action') die vehikels produceerde. Segal heeft echt nul starpower.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

sS: een bestelmethode waarbij het bestelmoment op vaste tijdstippen geschied en waarbij de bestelgrootte vast of een veelvoud van is..

Als zal dat niet de inspiratie van onze nieuwe member zijn geweest

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5833 stemmen

bioscoopzaal schreef:

Steven Segal populair? Hoe kom je daar nu weer bij ... zijn laatste films waren alleen succesvol omdat er stoere repperts in meespeelden, en omdat Joel Silver ('from the producer of "The Matrix" comes a new excercise in bone-shattering action') die vehikels produceerde. Segal heeft echt nul starpower.

duh, dat weet ik ook wel. refereerde naar het forum, waar een stukje was over hem. het woord opeens en t smilie hadden moeten verraden dat het niet serieus was, zoals de laatste 10 berichten in dit topic niet. is allemaal ook wel ingewikkeld hoor.....

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Sorry, ik was blijkbaar even in de war. Ik kon me ook al nauwelijks voorstellen dat dit serieus was ...

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5833 stemmen

rzasa

• 396 berichten
  • 159 stemmen

En Rzasa dan?

Rzasa zegt in Johan: Als voetballer word je misschien wel slechter van literatuur. Je gaat nadenken over dingen waarover je niet moet nadenken.

Daarom lezen ze allemaal De ontvoering van Heineken!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

rzasa schreef:

Daarom lezen ze allemaal De ontvoering van Heineken!

Klopt, is een tijdlang geweest dat in de VI bij favoriete boek iedereen dat boek noemde.

Een onderzoek van Panorama leerde ons destijds echter dat driekwart van de voetballers het boek nooit had gelezen.

Rodenrijck

• 23 berichten
  • 534 stemmen

Hmm, ons 'nieuwste' lid Altavista is nogal ongenuanceerd bezig als ik dat zo bekijk: alleen maar 0,5 of 5 sterren. Hebben we hier te maken met iemand die de top 100 'recht' wil zetten door een godfather lobby te beginnen? Dat is dan aardig gelukt: pulp fiction is al weer naar de derde plek gezakt. Niet dat het mij persoonlijk uitmaakt maar toch zit hier een luchtje aan...........

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Klopt, dit lag er duimendik bovenop. De MM politie is opgetreden.

titan

• 1609 berichten
  • 4417 stemmen

Met plakken en knippen:

santana

Others, The (5.00)

Some Like It Hot (1.00)

Once Were Warriors (5.00)

Lijkt me dat hier de achterliggende bedoeling is om Some like it hot uit de top 100 te stemmen (the others en Once were warriors zijn met een bijna hetzelfde cijfger naaste concurrenten).

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

titan schreef:

Others, The (5.00)

Some Like It Hot (1.00)

Volges mij ben je een beetje paranoide. Hij houdt gewoon niet van oude films. UIT

santana

• 42 berichten
  • 193 stemmen

titan schreef:

Met plakken en knippen:

santana

Others, The (5.00)

Some Like It Hot (1.00)

Lijkt me dat hier de achterliggende bedoeling is om Some like it hot uit de top 100 te stemmen (the others en Once were warriors zijn met een bijna hetzelfde cijfger naaste concurrenten).

daar gaan we weer. Lees even een paar pagina's terug aub...

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Ik ben wel benieuwd hoe het stemgedrag van 'Jobe en Robert' zich verder gaat ontwikkelen....Over smaak valt niet te twisten maaruh.....

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Het viel me ook al op. Iemand die "De Zeemeerman" 5 sterren geeft, kan toch onmogelijk serieus zijn ...

Sjaak

• 134 berichten
  • 107 stemmen

Crossroads? Heeft er iemand Crossroads op 1? Dan moet het A: Een onzeker pubermeisje of B:Een grappenmaker zijn.

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Als je Crossroads op nummer één hebt, ben je toch niet helemaal 100% in je hoofd !

Sjaak

• 134 berichten
  • 107 stemmen

Bannen die hap!?

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Lijkt me verstandig.

Kwik, Kwek en Kwak hebben gesproken

Sjaak

• 134 berichten
  • 107 stemmen

Houden we die bijnamen der in?

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het een beetje onzin dat iedere keer als er ook maar iets verdacht lijkt, meteen die user gebanned moet worden. Laat iedereen toch lekker z'n gang gaan. Jordy kan vast zelf wel bepalen wanneer iets te ver gaat of niet.

Trouwens Sjaak, je zit hier net een week en nu al zeggen dat een bepaalde user gebanned moet worden. Niet dat ik dat erg vind ofzo, maar wel een beetje vreemd om meteen zo'n harde uitspraak te doen, vind je niet?

Anyway, ik ben ook zo'n user die een wat vreemde top 10 heeft en stemmen uitbrengt waar menigeen het niet mee eens is...dus ik voel me indirect toch een beetje aangesproken.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

O ja?, vertel...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.