- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- onafzienbare films: de lijst
onafzienbare films: de lijst
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Als een film me echt niet interesseert, kijk ik die sowieso niet. Aan de andere kant kom je nog wel eens in situaties waarin een slechte film de enige optie is om je tijd door te komen.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2185 stemmen
In Bruges (2008) wegens irritatie
Begotten (1990) wegens misselijkheid
Stijn B.
-
- 413 berichten
- 1197 stemmen
The Shawshank Redemption met voorsprong geeeeeuuwwwww
Stijn B.
-
- 413 berichten
- 1197 stemmen
Er zijn maar heel weinig films die ik nog niet uitgekeken heb wegens te irritant of te vervelend. Shawshank Redemption is één van die weinigen.
Paar andere : Ken Park, Hotel en ja Timecode.
Timecode moet zowat de meest frustrerende filmervaring zijn die er bestaat: vanaf seconde 1 worden vier personages terzelfdertijd gevolgd dmv splitscreen. Vermoeiend, vervelend en serieus op de zenuwen werkend.
MaartenF
-
- 112 berichten
- 2385 stemmen
Mijn lijstje:
Another Year (2010)
Veel te langdradig en saai. Ik keek hem met vrienden, en na een uur trok ik het niet meer. Ik ben toen gaan computeren en ik heb de rest van de film met een half oog meegekeken.
Watchmen (2009)
Heb ik na anderhalf uur afgezet omdat het mij totaal niet kon boeien. Ik heb zelden een film gezien met zo'n oninteressant verhaal en zulke oninteressante personages.
Conan The Barbarian (1982)
Een zeer saaie film (al was er heel af en toe een hilarische scene). Drie kwartier voor het einde trok ik het niet meer en heb ik hem met fastforward afgekeken.
2001: A Space Odyssey (1968)
Ik ben bij deze film bijna in slaap gevallen, zo saai vond ik hem. Ik heb hem vervolgens afgekeken door fastforward te gebruiken. Enkel de scenes met HAL vond ik interessant.
starbright boy (moderator films)
-
- 21629 berichten
- 4597 stemmen
Ik kijk bijna principieel alles uit, maar ik begin aan heel veel niet eens.
Knisper
-
- 13004 berichten
- 1254 stemmen
Eden Lake (2008) . Ik dacht op een gegeven moment: Waarom kijk ik hier naar?!
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2185 stemmen
Eden Lake (2008) . Ik dacht op een gegeven moment: Waarom kijk ik hier naar?!
Als je hem uitkijkt, zal je weten waarom. Heerlijke film
Joostdizzy
-
- 50 berichten
- 0 stemmen
The matrix, 4x geprobeerd, maar ik trek het niet, of het ooit wat gaat worden geen idee
Ajax&Filmfreak
-
- 3193 berichten
- 3579 stemmen
Waar haak je af dan? ik vind het echt onbegrijpelijk hoor. zit je hier wel goed .
Zelf kom ik maar niet in The warriors way.
10 minuten en dan ga ik wat anders kijken.
Fayerin
-
- 66 berichten
- 914 stemmen
Enter the void! werd er goed misselijk en een beetje duizelig van. (irreversible dan weer wel uitgekeken, maar ik kón niet wegkijken)
en een zooitje karige actiefilms die op mijn zenuwen werkte.
VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen
Ik probeer ook altijd een film af te kijken, hoewel sommige wel de grenzen van mijn geduld opzoeken, zoals Ordet. Al 3x geprobeerd, maar de tergende traagheid van die film is onvergeefelijk! Dat is jammer aangezien er zoveel mensen erg lovend over zijn...
Kisje
-
- 970 berichten
- 1187 stemmen
Gast, doe alsjeblieft niet zo cool met je dure woorden als je interpunctie-, spelling- en grammaticale fouten daarbij maakt...
Bij mij was dit "Midnight in Paris". Wat een vreselijke film. Ik moet toegeven dat ik niet een grote fan ben van Allen's werk. Sommige kunnen me bekoren (zoals zijn nieuwste; blue Jasmine; én van mijn favoriete Allen's films) maar bij andere heb ik al snel de neiging om weg te zappen
starsky87
-
- 155 berichten
- 834 stemmen
Ik kijk alleen films die me wat lijken, en als ze me erg tegenvallen kijken ik ze versneld door.