- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- onafzienbare films: de lijst
onafzienbare films: de lijst
gotti
-
- 14029 berichten
- 5643 stemmen
Ik weet het. Het is al weer een hele tijd geleden dat deze op tv is geweest (kan wel 2 1/2 jaar geleden zijn) en toen heb ik hem opgenomen, maar ben er nooit aan toe gekomen om hem in z'n geheel een keer te kijken. En videobanden heb ik altijd tekort dus heb ik hem na zo'n jaartje een keer overgenomen. Maar ik zal Once Upon a Time ooit nog wel eens kijken.
pinky
-
- 373 berichten
- 1999 stemmen
Nieuw tussenstandje:
1.(3 stemmen:)
English Patient, The
2.(2 stemmen:)
Baby Geniuses
Bless The Child
Butcher Boy, The
Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles
6.(1 stem:)
boel veel.
NERD
-
- 1683 berichten
- 1318 stemmen
-Ordinary Decent Criminal (met Kevin Spacey)
-Bringing out the Dead (Nicholas Cage)
Heb ODC 4 keer geprobeerd, en BotD 2 keer...maar ik trek het echt niet.
pinky
-
- 373 berichten
- 1999 stemmen
...
vrijwel alle ernest verfilmingen
...
alle nerds verfilmingen
...
Hm. Dus zodra er een Ernest of Nerds film in de buurt is duik je er weer op (op de film bedoel ik) om hem vervolgens weer af te zetten? Dat noem ik nog eens onverbeterlijk optimisme!
Het is overigens nog een hele toer om de entry "vrijwel alle ernest verfilmingen" in de lijst te verwerken. (Verfilmingen? Zijn daar nog boeken van ook?) Ik heb maar een film "Vrijwel Alle Ernest Verfilmingen" benoemd. Misschien heeft iemand anders die dan ook niet afgekeken en hoef ik niet uit te zoeken om welke film het echt gaat. Of zoiets.
mister blonde
-
- 12461 berichten
- 5409 stemmen
oh, dan wil ik ook mog een stem uitbrengen op the english patient. ook nog nooit helemaal af gezien!!!
pinky
-
- 373 berichten
- 1999 stemmen
Nou, dit onderwerp is aardig aan het doodbloeden, dus ik zal er zelf maar weer eens 1 neerzetten: Nutty Professor II. Had ik binnen een half uur echt helemaal gezien. Wat valt hier ontzettend niet om te lachen. Eddie Murphy was zo druk met al die make-up dat 'ie geen tijd meer had voor een goeie grap. O sorry, ik mocht eigenlijk niet oordelen, want ik heb 'm niet afgezien.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Die staat bij mij op een andere lijst. De ´nooit aan begonnen want ik verwacht dat het uttercrap is´ lijst.
pinky
-
- 373 berichten
- 1999 stemmen
Die staat bij mij op een andere lijst. De ´nooit aan begonnen want ik verwacht dat het uttercrap is´ lijst.
Nog concurrentie ook: de definitieve doodsteek voor deze lijst.
sjob
-
- 140 berichten
- 110 stemmen
de allerslechtste film (als je het mij vraagt) is toch echt cool as ice met natuurlijk vanilla ice. voor een echt lekker jaren tachtig sfeertje.
starbright boy (moderator films)
-
- 21292 berichten
- 4462 stemmen
de allerslechtste film (als je het mij vraagt) is toch echt cool as ice met natuurlijk vanilla ice. voor een echt lekker jaren tachtig sfeertje.
Komt uit '91. En eind '90, begin 91 was vanilla ice heel even populair. Jaren 90 sfeertje dus.
Gizzmann
-
- 5613 berichten
- 2608 stemmen
In Film > Algemeen > Welke film heb je niet uitgezeten?:
En nu heb ik het erover welke films zo slecht waren dat je ze niet meer kon af kijken. Ik heb zelf The Big Lebowski niet uitgezeten omdat ik te moe was, maar zoiets telt hier even niet mee.
Ik kijk eigelijk altijd films helemaal af, maar bij de film I Spy lukte dat echt niet. Gister heb ik trouwens Casino Royale echt met moeite uitgezeten.
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11971 stemmen
Yume, Dead Man en Zerkalo zijn de eerste die zo spontaan in mij opkomen.
V
-
- 8369 berichten
- 3278 stemmen
National Lampoon Presents Dorm Daze was ik na een klein uur echt spuugzat.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ocean's twelve
Art of war
En ik ben in slaap gesukkeld tijdens Matrix Revolutions.
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
En nu heb ik het erover welke films zo slecht waren dat je ze niet meer kon af kijken. Ik heb zelf The Big Lebowski niet uitgezeten omdat ik te moe was, maar zoiets telt hier even niet mee.
.
Haha, dat is mij ook overkomen!
Ik moet hem toch beslist een keer (fit) herzien.
Films kijk ik altijd af. Rede als ik hem niet afkijk is dat ik gewoonweg in slaap sukkel.
Naast The Big Lebowski ook gebeurd bij Kingdom of Heaven, Analyse That en zelf de eerste keer bij Heat.
Dus hoeft niet gegarandeerd een flutfilm te zijn.
Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Destijds Pulp Fiction, in '95 in de cinema. Was toen 11 jaar, nu vind ik em geweldig .
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7162 stemmen
The Golden Bowl
Cookie's Fortune
La Stanza del Figlio
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
De enige keer dat ik de bioscoop ben uitgestapt, was bij Man on Fire. Ik kreeg hem zelfs puur op karakter niet uitgezeten.
Op dvd haak ik wel eens vaker halverwege af, maar meestal pik ik de draad een tijdje later weer op. Alleen The Day After moet ik nog steeds eens helemaal zien...
Goodfella_90
-
- 10401 berichten
- 2493 stemmen
Ik kon Once Upon A Time In The West de 1e keer niet uitzien uit verveling en nu is het mijn favoriete film.
salvatore
-
- 1936 berichten
- 3087 stemmen
Uit mn hoofd ff snel:
Evil dead
Tomorrow Never Dies
Alastor
-
- 2633 berichten
- 3018 stemmen
Once Upon A Time In The West
Russian Ark
Kill Bill
Reservoir Dogs
Cidade de Deus
Sliding Doors
21 grams
Amores Perros
Saving Private Ryan
The Thin Red Line
Taxi Driver
Een hele zooi actiefilms (o.a. wat Rocky's, Timecop)
Only Yesterday
Holy Mountain
En nog flink wat meer, ik raak snel verveeld. Mezelf dwingen om de film af te kijken zie ik meestal de noodzaak niet van in. Desnoods herzie ik de film wel een keer.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Once Upon A Time In The West
Analyze That
Dark Water
Changing Lanes
The Witches
Wedding Crashers
enz.enz.enz.
Sommige films vind ik gewoon te lang duren..
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3131 stemmen
Braveheart als meest recente. Niet omdat hij slecht is ( gaf hem 5 sterren) maar omdat hij bijna 3 uur duurde.
Gizzmann
-
- 5613 berichten
- 2608 stemmen
Once Upon A Time In The West
Russian Ark
Kill Bill
Reservoir Dogs
Cidade de Deus
Sliding Doors
21 grams
Amores Perros
Saving Private Ryan
The Thin Red Line
Taxi Driver
Een hele zooi actiefilms (o.a. wat Rocky's, Timecop)
Only Yesterday
Holy Mountain
En nog flink wat meer, ik raak snel verveeld. Mezelf dwingen om de film af te kijken zie ik meestal de noodzaak niet van in. Desnoods herzie ik de film wel een keer.
The Thin Red Line koste mij ook echt moeite om uit te zitten en dat terwijl ik hem best goed vond Van Reservoir Dogs kan ik het me echt niet voorstellen. Die film vloog voorbij!
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Turks Fruit. Na de plassex heb ik hem afgezet. Ik was 14 en dat ging me toch te ver. Het begon al met die penis in die rits... 5 jaar later las ik het boek en vond ik het wel een heel erg mooi verhaal.
Anarchist
-
- 497 berichten
- 607 stemmen
along came polly,kill bill,mr and mrs smith,the center of the world,the waterboy(lol),american gigolo
verder met alle moeite mulholland drive,sin city en reservoir dogs uitgekeken
moviefreak#1
-
- 14259 berichten
- 20551 stemmen
Discovery of Heaven
Mission to Mars
Ice Queen
Ghost Lake
en de tweede keer dat ik naar Date Movie ging ben ik ook weggelopen.
Leonie1
-
- 52 berichten
- 24 stemmen
Once Upon A Time In The West
Cidade de Deus
Wat?
Once Upon A Time In The West
Reservoir Dogs
Wat??
Haha, ik heb daar nooit last van. En als ik eenmaal gehoord heb dat een film goed is zal ik hem uitkijken ook!