menu

Film / Toplijsten en favorieten / onafzienbare films: de lijst

zoeken in:
intezar
Transformers was de laatste film die ik niet helemaal had gekeken. Na 1 uur was het genoeg geweest. Eigenlijk moest ik al stoppen na 1 min kijken.

The Godfather. Binnenkort maar weer eens proberen.

Ik ben bij Death Proof de bios uitgegaan. Vond er eigenlijk helemaal niks aan en had dan ook niet de behoefte om te zien hoe het af zou lopen.

Death Proof, inderdaad wat een mislukte slappe film

Ik heb laatst Fade to Black gezien met Mickey Rourke, kon ik niet tot het einde kijken

Ik heb al al mijn films uitgezeten.

Al was bij Kill Bill de verleiding groot om de TV uit te zetten.

DrJ
The Good Shepherd

Saw 4 en 5, belabberd verhaal, dat moet je goed maken met veel gore, maar als dat ook ontbreekt valt er voor mij niks te genieten.

Snatch is de hoogstgewaardeerde film die ik heb uitgezet, maar dat was al een paar jaar geleden, misschien dat mijn smaak wat is veranderd. Vond hem toen in ieder geval saai en kon niet lachen om de humor.

dominion
Vond je nou echt dat er gore ontbreekt in Saw 4 en 5 .

Veel te weinig in ieder geval, af en toe een paar seconden wat bloed en dan weer 10 minuten lang gezemel over een verhaal dat - ik in ieder geval - niet serieus neem, dat vind ik niet voldoende.

dominion
Spy Kids 2

The New Daughter - Met veel moeite uitgezeten. Is de slechtste film die ik in de bios heb gezien. Heel saai en voorspelbaar.

Unearthed - Ook met veel moeite uitgezeten. Tevens heel saai en voorspelbaar.

2001: A Space Odyssey - De eerste keer dat ik hem keek viel ik bijna in slaap, ik heb hem toen later op dezelfde avond met veel moeite afgekeken. Ik begrijp helemaal niks van deze film.

Awake - Gekeken bij een vriend thuis. Ik werd letterlijk misselijk van deze film (dat is iets wat mij daarvoor nooit gebeurde), ik kon er namelijk echt niet tegen toen de man in die film werd geopereerd.

Ticker - Ik hoopte op een vette actiefilm (mag ook wel met een film waarin Steven Seagal speelt). Ik ben halverwege maar gestopt met kijken omdat (naar wat ik mij ervan herinner) Seagal alleen maar slap zat te praten over dat hij een bomexpert is.

Enter the void
AI

IcU
Fear and Loathing in Las Vegas na twee pogingen nog niet af kunnen kijken. Gaat ook nooit meer gebeuren.

Zomerhitte

De laatste jaren heb ik alleen Disaster movie niet kunnen afkijken. Ik ben doorgaans wel heel geduldig en zet films niet snel af. Onderbreken doe ik wel vaker. Ik geloof dat ik The Godfather II in drie, misschien vier etappes heb gekeken. Hangt natuurlijk ook af van de totale speelduur.

Nude Nuns with Big Guns en Cross: allebei met heel erg veel doorspoelen. Nare films die zichzelf veel te serieus namen.

IcU
BlueJudaskiss schreef:
Nude Nuns with Big Guns

Sowieso een titel die ik over zou slaan

Reinbo
Ik val steevast in slaap bij Bronenosets Potyomkin (1925) Heb 'm uiteindelijk in 4 of 5 kijkbeurten uitgezeten.

Vertigo van Hitchcock met moeite afgezien, bij een tweede keer zelfs uitgezet. Eigenlijk vind ik bijna al zijn films slaapverwekkend.

Reinbo schreef:
Ik val steevast in slaap bij Bronenosets Potyomkin (1925) Heb 'm uiteindelijk in 4 of 5 kijkbeurten uitgezeten.

Terwijl die maar 75 minuten duurt

BlueJudaskiss schreef:
Nude Nuns with Big Guns en Cross: allebei met heel erg veel doorspoelen. Nare films die zichzelf veel te serieus namen.
NNWBG serieus? Nooit...

Had er ook moeite mee.

Nova is er niks bij.

jeroentjuhhhhh schreef:
(quote)
NNWBG serieus? Nooit...

Recensie

Ik ben nogal een volhouder. Dus de meeste films kijk ik wel af, soms tegen beter weten in. Aan horrorfilms en films waarbij het bloed van het scherm druipt, begin ik sowieso niet, omdat ik het vermakelijke daarvan niet inzie.
Ik kan me uiteraard niet alle titels herinneren, die ik afgezet of weggezapt heb. Maar hier zijn er een paar:

Sin City (2x geprobeerd; nog niet gelukt het einde te halen)

Paprika (Tinto Brass; waardeloos)

Così Fan Tutte (Tinto Brass; idem dito)

Ken Park (Larry Clark)

Tart a.k.a. The Bitch (Christina Wayne).

Ken Park is goed te doen.

Zou een lange lijst worden. Als een film me echt niet interesseert, zet ik 'm meestal ook gewoon af... waarom jezelf kwellen ?

Heb precies hetzelfde! Veel films al ruim voor tijd uitgezet.

Omdat een film na een half uur mischien toch boeiend kan worden?
Heb ik al vaak gehad, eerste gedachte nee dit is niks, toch maar even doorzetten en dan blijkt het later erg goed te zijn.

Buiten het feit dat je het er vaak genoeg wel aan af kunt zien, is het wel vanzelfsprekend dat je de meeste films die je aanzet gewoon een kans geeft, anders zou m'n stemgemiddelde nog wel wat hoger liggen . Maar veel films werken zó afstotend (thematisch bijv.) dat daar weinig uit te putten valt.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:24 uur

geplaatst: vandaag om 04:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.