- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Geweldig zeg, 4 pagina's vol over Ajax' heerlijkste wedstrijd sinds jaren. Rose was veel te machtig voor de Ajax-defensie. 
En volgend jaar ook geen ellelange reizen meer naar Kerkrade voor onze FC, wát een seizoen. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan blijf je lekker thuis zitten voor de televisie....
En vergeet het geluid niet zacht of uit te zetten. 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Haha, geweldig die avater van Naomi Watts. Was een schitterend optreden hé? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die heeft ie al een paar week hoor. Dr wel bij blijven he vriend!
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Die heeft ie al een paar week hoor. Dr wel bij blijven he vriend!
Het is: paar WEKEN. Er wel bij blijven, Don.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, geweldig die avater van Naomi Watts. Was een schitterend optreden hé?
Zonder twijfel
. En niet zo gekscherend, zonder mevrouw Kramer hadden we niet zo'n goede serie neer kunnen zetten
.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Zonder twijfel
. En niet zo gekscherend, zonder mevrouw Kramer hadden we niet zo'n goede serie neer kunnen zetten
.
Je hebt helemaal gelijk. Ik zou niet gekscherend durven te reageren.
Zit ze nog in X-factor?
Elke wedstrijd een optreden van haar, zou ik zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind die Duitsland 1940 opmerkingen van Reinbo echt walgelijk ongepast. Las net terug en zag het wederom. Triest als je zulke dingen erbij gaat halen.
En verder aan Nomak. Ik vind Roda een schijtclub. Zonder Hendriks geld waren ze 10 jaar terug al eraan gegaan en daarnaast vind ik het een identiteitsloze club. En hoezo mag je ik niet lachen als ze eruit vliegen? Mensen lachen ook als Ajax de CL misloopt of uit Europa vliegt. I don't care maar ga dan niet zo piepen als ik om anderen lol heb. Blij dat die halve Duitse club eruit lijkt te gaan. Hup Feyenoord, geef Roda die laatste trap richting 1e divisie. VVV ervoor terug is een prima vooruitgang en als Graafschap en Volendam er dan ook inblijven dan is het onderin tenminste een geslaagd seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zit ze nog in X-factor?
Ja ja, ze zit in de finale.
Inderdaad, zelfs Makaay kreeg het op z'n heupen
.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Elke wedstrijd een optreden van haar, zou ik zeggen.
Psst... wie is dat dan?
edit: Oh Rachel. Nou, niet te zien.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Je moet wel begrijpen dat er een hoop cynisme van mijn kant is, Otherfool. Hoewel, die danseressen eromheen konden er wat van. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hoewel, die danseressen eromheen konden er wat van.
Dat waren aardige dijenkletsers ja. 
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
En volgend jaar ook geen ellelange reizen meer naar Kerkrade voor onze FC, wát een seizoen.
Dat Roda er uit vliegt is wel erg sneu en vooral onterecht.
Had liever die irritante palingboeren er uit zien vliegen (wat nog best mogelijk is trouwens).
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Dat Roda er uit vliegt is wel erg sneu en vooral onterecht.
Elke club staat op de plek waar het hoort te staan...
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Is ook wel zo, maar dat zijn wel erg veel onjuiste scheidsrechterlijke dwalingen in een seizoen, en dan ook al die financiele ellende er bij waar zo'n spelersgroep ook niet veel aan kan doen.
maar goed, die zijn volgend seizoen weer gewoon terug (als ze al degraderen).
Zuid -Limburgse achterban is natuurlijk veel te groot om geen eredivisieclub te hebben.
Snap ook werkelijk niet hoe iemand kan roepen dat het een identiteitsloze club is 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk maar genoeg clubs hebben last gehad van die arbitrale dwalingen.
Ik kan best begrijpen dat iemand een fusieclub identiteitsloos vindt. Ik hoop dat Roda eruit gaat puur om de achterban. Ik snap niet hoe je zo fel tegen een fusie kan zijn terwijl Roda al een fusieclub is
.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Ach ja, welke club is geen fusieclub in het betaalde voetbal... Maar dat heeft dan wel zijn grenzen.
Ik bedoel, je gaat fuseren met je grote rivaal, dat is toch niet normaal?
Ik zie ons al gaan fuseren met Vitesse met dat soort argumenten. 'ja er zijn zoveel fusieclubs' etc.
Leuk, moet je buiten de uitsupporters ook nog je thuissupporters gescheiden houden.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard is dat onacceptabel maar als ik dan toch een flink deel van de achterban zich tegen Roda gaan keren terwijl het nog gewoon Roda is dan ben je in mijn optiek geen supporter.
Ook de wijze waarop er onvrede is geuit vond ik vreselijk. Niets mis met de club zelf imo.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Sinds ze in een te groot stadion voetballen heb ik een beetje een NEC-sintelbaan-gevoel bij deze club.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
. de sintelbaan.
.
En in de rust met de auto's van de autodealer/sponsor er overheen rijden.
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat kan alleen door het binnenhalen van het clubicoon. Ik heb het uiteraard over Johan Cruijff. Dit is wel een extra reden om San Marco de laan uit te sturen.
Natuurlijk zou elke ajacied graag Cruijff in de rol van een Beckenbauer zien. Maar het is toch echt Cruijff die zijn veto over Marco uitsprak en hem naar Amsterdam haalde. Ook is het niet mogelijk om Cruijff voorzitter te maken en Van Gaal of Adriaanse trainer. Dat heeft te maken met bepaalde kampen binnnen Ajax die niet met mekaar samenwerken (zwart/wit gezegt kamp Cruijf en kamp Van Gaal). Mensen lijken vaak te vergeten dat het voor een grote organisatie als Ajax niet zo simpel is dat je gewoon even de trainer voor een ander inruilt. Wanneer je Van Basten de laan uitstuurt, en bijvoorbeeld Van Gaal zou terughalen, moeten er veel meer plaatsen dan alleen de trainer vervangen worden. Omdat beide trainers hun eigen mensen willen meenemen en hun staf willen aanstellen. Dit kost tijd, meer dan een jaar, nu een hele andere trainer binnenhalen verlengt dit proces alleen maar. Met Cruijff als voorzitter moet je dus begrijpen dat er voor Van Gaal en Adriaanse geen plek meer is in Amsterdam.
Dus moet er maar weer een zacht gekookt ei voor de groep? De enige trainer waarnaar in dat soort situaties geluisterd wordt, is naar een (ervaren) trainer met een ijzeren discipline. Adriaanse, Van Gaal, Hiddink, dat soort types.
Grote spelers luisteren naar Hiddink en Van Gaal. Niet naar Adriaanse, Adriaanse is te autoritair waardoor hij bij clubs met vedettes in de problemen komt (Diego en Zlatan). Van Basten is denk ik wel iemand waar de spelers tegenop kijken. Door zijn loopbaan als speler, Marco is ook alles behalve een zacht gekookt ei.
Goede resultaten, verschillende wedstrijden goed voetbal maar helaas wat pech in de eindfase. Terecht uitgeschakeld dat wel, maar dat was niet zozeer allemaal Marco aan te rekenen. De beste bondscoach sinds 2000 misschien wel sinds 1998.
Co werd niet zozeer door de resultaten weggestuurd maar vooral via zijn optredens naar buiten ("Ik wil bij de eerste 5 eindigen", "Copenhagen is favoriet"), veel Ajax spelers lagen met hem overhoop en dergelijke (verdedigers mee naar een korfbalwedstrijd nemen). Bij Willem II en AZ heb je een andere atmosfeer en persoonlijkheden. Bij Ajax luisteren spelers niet onvoorwaardelijk naar Co. De geschiedenis zou zich herhalen wanneer Ajax opnieuw Co aanstelt, verwacht ik.
Van Basten maakt zeer zeker fouten ook met deze spelers inderdaad, maar het was om aan te geven dat Co deze fouten ook maakt en heeft gemaakt. Maar de geschiedenis geeft op een merkwaardige manier Co overal vrijspraak van. Dat neigt haast wel naar geschiedvervalsing. Adriaanse heeft té weinig krediet gehad, laat ik daar heel duidelijk in zijn maar Van Basten nu ontslaan is precies hetzelfde.
Misschien kun je dat wel stellen ja, als was AZ met Co nooit geen kampioen geworden.
Ik sta nog steeds achter Van Basten, maar Marco mag zich wel iets weerbaarder opstellen ik schrok er gisteren van hoe kwetsbaar hij was. Indien Marco toch breekt, of verraden wordt binnen de club (wat ik vreselijk zou vinden) dan moeten we in ieder geval op dezelfde weg door, Rijkaard is dan kandidaat nummer één. Adriaanse of Van Gaal is geen optie. Adriaanse is niet het type wat we zoeken en Van Gaal komt niet. Daarnaast moeten we nu niet wéér allerlei posities gaan veranderen.
Tja dat vind ik nu ook van mensen die Van Basten weg willen hebben. Bepaalde users hier riepen vorige week nog Van Basten te steunen en willen hem nu ontslaan. Dan waai je toch echt met elke wind mee.
Zo'n hond als Freek de Jonghe heeft overigens gisteren voor eens en altijd aangetoond dat hij Ajax uitgegooid moet worden.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Tja dat vind ik nu ook van mensen die Van Basten weg willen hebben. Bepaalde users hier riepen vorige week nog Van Basten te steunen en willen hem nu ontslaan. Dan waai je toch echt met elke wind mee.
.
Ik roep het het hele seizoen al.
.
Bijvoorbeeld ook dat Vermeer een prutser is, maar toen was ik een Ajax-hater.
.
Nu roept iedereen het.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik begrijp jouw onvoorwaardelijke steun voor San Marco niet. Hij heeft zowel met Oranje als met Ajax geen resultaten behaald. Daarop dient ook een trainer die ooit als speler vanuit een onmogelijke hoek een doelpunt tegen Rusland heeft gemaakt te worden afgerekend. De overwinningen op Italië en Frankrijk zeggen mij niets als je er vervolgens in de kwartfinales tegen Rusland uitvliegt. Daar stond een inspiratieloos elftal. Dit jaar heeft hij bij Ajax alles fout gedaan wat je fout kunt doen. Elke andere trainer is voor mij bespreekbaar. Marco van Basten moet in elk geval direct de laan uit. Met Frank Rijkaard zou ik goed kunnen leven. Hij heeft met Oranje de halve finales gehaald waarin het met strafschoppen werd uitgeschakeld tegen Italië en heeft met Barcelona de Champions League gewonnen. San Marco kan alleen maar dromen van deze resultaten.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik roep het het hele seizoen al.
.
Bijvoorbeeld ook dat Vermeer een prutser is, maar toen was ik een Ajax-hater.
.
Nu roept iedereen het.
Het was dan ook niet aan jou gericht, dat mensen Marco een prutser vinden dat kan. Maar het is zo selectief allemaal, als vorige week die bal ipv 5x op de paal, 1x in het net was gegaan dan was die discussie er nu bij vele nog helemaal niet geweest.
Klinsmann stond in 2005/2006 tot en met de Duitse regering(!) toe ter discussie, speelt een redelijk tot goed WK wordt gesmeekt te blijven. Echter trekt Bayern aan het langste eind en daar wordt hij na 9 maanden ontslagen terwijl hij nog kampioen kan worden. Het bestuur dat telkens deze trainers aanstelt blijft ondertussen lekker zitten. Het is laf, kortzichtig en een gebrek aan eigen verantwoordelijkheid.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wat was er met Freek de Jonge dan? (heb het gemist)
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De mensen die San Marco hebben binnengehaald moeten daarom ook de laan uit. Marco van Basten wegsturen is slechts één van de noodzakelijke medicijnen om het doodzieke Ajax te genezen, zoals ik eerder al heb toegelicht. Alle mensen die San Marco hebben binnengehaald moeten ook weg bij Ajax. De club met een prachtig verleden moet van bovenaf worden schoongemaakt. Johan Cruijff als De Verlosser binnenhalen en daaronder Frank Rijkaard als coach aanstellen. Deze twee trainers die verantwoordelijk zijn voor de tot nu toe enige Champions League overwinningen in de historie van Barcelona kunnen goed met elkaar door één deur.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.