menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
Inderdaad, leuk clubje. Ze willen aanvallend voetbal spelen en dat valt te prijzen.
Ik denk dat ze leukere eredivisieopvulling zijn dan Excelsior of Stille...ehm Willem II.

Lieve, lieve, mensen.
Tot mijn spijt moet ik jullie erop wijzen dat PSV gewoon ook dit jaar weer terecht kampioen wordt. Het is nu 1 jaar geleden dat ze uit kansloze positie de schaal wisten te veroveren, dus dat ene puntje nemen ze heus wel mee uit Arnhem. Mocht mijn cluppie alsnog kampioen worden, dan kunnen we weer van lucky AJAX spreken.
En mocht PSV verliezen??????
Dan zal AJAX waarschijnlijk ook wel punten morsen.

Veel plezier allemaal.

Edgie...................

Maar inderdaad, laat hem gelijk hebben.
Mijn dvd collectie voor een overwinning

M.a.w. Materny heeft er weinig vertrouwen in..

Inderdaad niet veel nee, ik zie ze gewoon niet gaan verliezen in arnhem. Als psv echt de deur op slot gooit achterin komt er geen Nederlandse club meer door achter. Dat beschouw ik dan ook het enige waarin ze kwalitatief beter zijn dan ajax.

Reinbo
Dag waarop alles kan:

Top scenario

PSV kamioen, Feyenoord naar play offs , Excelsior nacompetite

Ramp scenario
Ajax kampioen, feyenoord mist play offs, Excelsior degradeert,

Voorspelling
PSV kampioen, Feyenoord mist play offs, Excelsior degradeet.

Kan ook nog afgelast worden.

Er is voor mij maar 1 topscenario en das Ajax kampioen. Al het andere voelt als een messteek in mn rug

Forza Ajax!

Owww, ik kijk al zeker een dag nonstop uit naar straks....wordt shaken van de spanning....en misschien daarna de titel in Amsterdam vieren...

Ik hoop, dat feyenoord play offs mist.
Ik hoop, dat excelsior degradeerd.
Ik wil, dat ajax kampioen wordt.

Maar ach, Ajax is altijd al de topclub van Nederland geweest.
Laat Psv ook maar eens een decennia proeven hoe dat is.

Als wij de titel niet winnen hoop ik dat Feyenoord 5e wordt...niks mooiers dan je woede inhalen door 2x Rotterdam Zuid weer te vernederen.

Vandaag de Amstel Gold race. Ziet er iemand een Nederlander winnen nu Boogerd geniet van zijn pensioen?

Art
Gesink of Dekker?

Reinbo
Ajax&Litmanen1 schreef:
Er is voor mij maar 1 topscenario en das Ajax kampioen. Al het andere voelt als een messteek in mn rug

Wat een onzin. Ajax heeft het hele jaar geen enkele kans of aanspraak op de titel gemaakt. zou er onverdiend zijn mochten ze wel winnen. Dus van een messteek in je rug lijkt me erg overdrijven (maar ach, dar ben je natuurlijk Ajaxmiet voor. ).

En wat die play offs betreft: Fijn dat jullie zo zeker zijn van je zaak. Kom maar op.

Ajax stond de 1e maanden aan kop van de eredivisie. En daarna door een slechte decemermaand weggezakt. Maar door het waardeloze spel van PSV vind ik onze titel gerechtvaardigd.

We zullen het zo wel zien

Enne, in geval van play offs verwijs ik je terug naar 2 jaar terug met 3-0 en 2-4 haha. Jankende Kuijt, wat was dat een mooi beeld...

Reinbo schreef:
[Wat een onzin. Ajax heeft het hele jaar geen enkele kans of aanspraak op de titel gemaakt. zou er onverdiend zijn mochten ze wel winnen. Dus van een messteek in je rug lijkt me erg overdrijven (maar ach, dar ben je natuurlijk Ajaxmiet voor. ).
Om je nog eens te quoten: wat een onzin.

Hoewel ik zeker weet dat PSV het 'gewoon' wordt, maar dat terzijde.

PSV pakt natuurlijk gewoon de titel (100%), Feyenoord mist hopelijk de play-offs (80%) en wie degradeert kan me geen bal schelen. Objectieve voetballiefhebbers hopen maar 1 ding; wonderploeg Heerenveen in de CL.

Materny schreef:
Inderdaad niet veel nee, ik zie ze gewoon niet gaan verliezen in arnhem. Als psv echt de deur op slot gooit achterin komt er geen Nederlandse club meer door achter. Dat beschouw ik dan ook het enige waarin ze kwalitatief beter zijn dan ajax.

Die verdediging wordt overschat (Kromkamp en Alcides... het lijkt nergens op), ze hebben vooral een betere keeper, en verder ook een beter middenveld (zowel qua stabiliteit als creativiteit)... Ajax wint het qua aanval.

Spoilers!

Logische overwinning en dus titel PSV, Heerenveen weer ouderwets op dreef en Excelsior er uit. Ajax - Heerenveen en NAC - Twente voor de CL, ik houd het op de toverploeg uit het noorden. Als voetballiefhebber kan ik ook niet anders.

waar waar??

Reinbo

Jezus gast doe nou niet...

Ajax&Litmanen1 schreef:
Ajax stond de 1e maanden aan kop van de eredivisie. En daarna door een slechte decemermaand weggezakt. Maar door het waardeloze spel van PSV vind ik onze titel gerechtvaardigd.

Als je uitgeschakeld wordt door FC Kopenhagen en Slavia Praag dan verdien je helemaal niets. Geweldig dat PSV, Ajax nog even laten ruiken aan de titel en vervolgens de deksel weer keihard op de neus..... Ajax wens ik in de play - offs het allerslechtste toe.

En NEC! Dat belooft veel voor het volgende voetbaljaar. Waarin ik verwacht dat er meer clubs mee gaan doen in de strijd om de titel. SC Heerenenveen en FC Twente zouden PSV en Ajax weleens kunnen gaan bedreigen. Van Feyenoord en vooral AZ verwacht ik volgend jaar geen wonderen.

Ik heb steeds geschakeld tussen beide duels...weer geen titel, zucht. PSV heeft in de wedstrijd buiten de slotminuut kansjes 2 kansen gehad, 1 goal...wat spelen die lui deprimerend zeg...
Maar goed, Ajax had het al vroeger moeten afmaken dit seizoen maar steeds faalden ze.

Zit er echt zwaar doorheen.
Was ajax kampioen zat ik nu in amsterdam

Ik ook Materny, was ik de auto ingesprongen...

Voetbal is een vreemd spelletje en op het eind winnen de Duitsers. Ook vandaag dus

Maar het zat er vanaf het begin al in dat de Duitsers zouden winnen.

kos
maxcomthrilla schreef:

En NEC! Dat belooft veel voor het volgende voetbaljaar.
. heerlijk .

Yes. wat een mooie dag. PSV kampioen. Had er wel op gerekend maar je weet het natuurlijk nooit. Zeker na die onzin die Huntelaar, Koster en Heitinga afgelopen week weer uitkraamde, gunde ik het weer iedereen behalve die arrogante ajaxcieden. Mooi dat het dan ook lukt. Om Affelay te quoten. "Vier keer, vier keer Amsterdam."

Art schreef:
Gesink of Dekker?

In ieder geval bewijst Kroon vandaag definitief dat hij een te klein motortje heeft voor de klassiekers.

Verder een nogal tamme koers, van wat ik gezien heb. Cunego is natuurlijk wel een prachtwinnaar.

Art schreef:
Dekker?

Zeer goed, maar net niet goed genoeg. En die duivelse Kroon is er ook altijd bij. Die jongen verdient ook om een grote koers te winnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:47 uur

geplaatst: vandaag om 02:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.