menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
Ik denk wel dat Rijkaard daar kan slagen omdat hij toch wel een grote naam met uitstraling is. Al moeten de resultaten niet te lang op zich laten wachten want dan gaat er gezeurd worden.

kos
Ajax&Litmanen1 schreef:
Ik denk wel dat Rijkaard daar kan slagen omdat hij toch wel een grote naam met uitstraling is.

Nou en? dan moet hij nog wel met de spelers overweg kunnen en weten hoe de competitie daar in elkaar zit... Vind het bepaald geen garantie.

Ben zelfs erg benieuwd hoe hij presteert zonder topvedetten. Kan nog wel eens vies tegenvallen. Ik zou er als Gala-supporter niet zo blij mee zijn.

AHWA
Wat ik er hier op m'n werk van mee krijg, staat Soderling weer goed te spelen. Zie hem toch mocht Federer de finale halen bezwijken onder de zenuwen van de druk die een eerste GS-finale met zich meebrengt. We gaan het zien.

Al wordt Galatasaray in juli al uitgeschakeld in Europa, RIjkaard moet blijven.

Ben zelfs erg benieuwd hoe hij presteert zonder topvedetten. Kan nog wel eens vies tegenvallen.

Dat is inderdaad toch wel een bron van onzekerheid. Zijn meest succesvolle prestaties zijn het mooie voetbal dat Oranje onder zijn leiding liet zien en natuurlijk zijn Barcelona-jaren; beide prestaties werden echter ook gedragen door vedetten.

Maar, al hebben we het niet over topvedetten, ik vertrouw er ook op dat Rijkaard's naam zal voldoen om talentvolle voetballers en zogenaamde 'subtopvedetten' naar Istanbul te halen. Kwaliteit zal er dus hoogstwaarschijnlijk wel zijn.

Bovendien, nogmaals: Neeskens komt mee.

AHWA
En daar gaat weer een racket Een Safinnetje.

AHWA schreef:
Wat ik er hier op m'n werk van mee krijgen, staat Soderling weer goed te spelen..

Mja, hij slaat gewoon alles knalhard tussen 10cm binnen de lijn en de buitenkant van de lijn in.

Anatolia schreef:

Bovendien, nogmaals: Neeskens komt mee.

Ben, als FC Barcelona supporter, helemaal geen fan van Neeskens. Dan deed Henk Ten Cate het toch een pak beter als assistent

OlafK schreef:
kreeg overigens net een belletje van een maat van me. Op de markt in Kerkrade is het nu feest. Mannetje of 300 gaan daar uit hun dak ! Mag ook wel na zo'n kutseizoen.

T was gezellig

Don Dijk
Ik vind het alleen voor Kah cool, ik mag die gosert wel.

Phoenix schreef:
(quote)

Mja, hij slaat gewoon alles knalhard tussen 10cm binnen de lijn en de buitenkant van de lijn in.

Kan er niets van zien, maar aan de statistieken te zien, is het een goede wedstrijd met relatief veel winners en weinig fouten. Moet niet te snel gaan trouwens, want ik ben pas om half zes thuis.

Don Dijk schreef:
Ik vind het alleen voor Kah cool, ik mag die gosert wel.

Same here, vooral zijn emotionele interviews na die tragische uitgaansnacht toen zijn vriendin overleed vond ik erg mooi. Je zo openstellen voor de media, prachtig.

AHWA
Derde set inmiddels al. Tempo is hoog. Dat is wel veranderd de laatste jaren. Vroeger stond Bruguera een kwartier achter de baselijn alles met topspinmaanballen terug te meppen tot de ander het begaf.
Ah, good times.

Spetie schreef:
Kan er niets van zien, maar aan de statistieken te zien, is het een goede wedstrijd met relatief veel winners en weinig fouten.

Van Soderling wel ja, bij Gonzalez is de verhouding winners/fouten ongeveer gelijk.

Moet niet te snel gaan trouwens, want ik ben pas om half zes thuis.

Dan staat Federer al met 2-0 in sets voor denk ik.

AHWA schreef:
Derde set inmiddels al. Tempo is hoog. Dat is wel veranderd de laatste jaren. Vroeger stond Bruguera een kwartier achter de baselijn alles met topspinmaanballen terug te meppen tot de ander het begaf.
Ah, good times.

Inderdaad ja. Of Muster met zijn uitputtingsforehands. Die goede oude tijd. Al is met deze tijd qua tennis ook niet veel mis.

Phoenix schreef:

Van Soderling wel ja, bij Gonzalez is de verhouding winners/fouten ongeveer gelijk.

Op Roland garros.com staat bij Gonzalez 50 winners en 21 unforced erors.

Dan staat Federer al met 2-0 in sets voor denk ik.

Zou goed kunnen inderdaad.

AHWA
Nee, da's waar. Mooie rivaliteit tussen Federer en Nadal. Hoop niet dat Federer net als Sampras nooit de titel pakt in Parijs. Sampras heeft nooit de finale gehaald, Federer wel. Eens moet de eerste keer zijn.

Muster, ja. De kreunkoning van het herentennis. Kuerten kreunde tenminste nog zachtjes. Of Alberto Berasategui met die onderkant-van-de-koekenpanforehand.

Spetie schreef:
(quote)

Op Roland garros.com staat bij Gonzalez 50 winners en 21 unforced erors.

o_O Nou zo ziet het er anders niet uit.

En bij Soderling?

Edit: klopt niets van die statistiek, want daarnet stond er 50 voor Soderling om 37 voor Gonzalez op televisie in beeld.

Don Dijk
Naomi Watts schreef:
(quote)

Same here, vooral zijn emotionele interviews na die tragische uitgaansnacht toen zijn vriendin overleed vond ik erg mooi. Je zo openstellen voor de media, prachtig.

Ja, klopt!
Maar ook is hij de enige Roda-speler die het écht verdient om Eredivisie te spelen, de enige die er écht voor heeft gestreden. (op een goede manier) Ik zie hem graag bij Grunn!

Kai
FlyLo schreef:
(quote)

Ben, als FC Barcelona supporter, helemaal geen fan van Neeskens. Dan deed Henk Ten Cate het toch een pak beter als assistent

Mensen die altijd denken te weten hoe de assistent functioneert.

Phoenix schreef:
(quote)

o_O Nou zo ziet het er anders niet uit.

En bij Soderling?

Bij Soderling staat 60 winners en 24 unforced errors.

AHWA schreef:
Nee, da's waar. Mooie rivaliteit tussen Federer en Nadal. Hoop niet dat Federer net als Sampras nooit de titel pakt in Parijs. Sampras heeft nooit de finale gehaald, Federer wel. Eens moet de eerste keer zijn.

Muster, ja. De kreunkoning van het herentennis. Kuerten kreunde tenminste nog zachtjes. Of Alberto Berasategui met die onderkant-van-de-koekenpanforehand.

Sampras heeft ook maar 1 keer de halve finale gehaald, verlies tegen Bruguera. Federer is op dat gebied al veel verder in ieder geval.

Berasategui ja. De enige speler, die zowel zijn forehand als backhand met de zelfde kant van het tennisracket sloeg.

Hmm, de discrepantie komt denk ik doordat Roland Garros de aces meetelt.

Hoe dan ook, Soderling is beter . Al heeft Gonzalez nu wel de derde set te pakken.

AHWA
Belachelijk eigenlijk dat Karlovic nog steeds 2e staat in de ace-ranking op Roland Garros. Een rondje maar gespeeld. 55 aces, wereldrecord trouwens.

Phoenix schreef:

Hoe dan ook, Soderling is beter . Al heeft Gonzalez nu wel de derde set te pakken.

Goed voor Spetie.

AHWA schreef:
Belachelijk eigenlijk dat Karlovic nog steeds 2e staat in de ace-ranking op Roland Garros. Een rondje maar gespeeld. 55 aces, wereldrecord trouwens.

(quote)

Goed voor Spetie.

Zeker want ik ben voor Gonzalez .

Nog fijner is dat ik dan straks nog een stukje live tennis mee kan pakken, al zit ik voor de finale gelukkig wel voor de buis.

Die service van Karlovic is dan ook berachelijk goed en hard. contant tussen de 220-230km per uur.

AHWA schreef:

Haha, ja dan moet je zo ongeveer alle andere punten verliezen om toch niet door te gaan .

Zie hier nog wel een 5e set bijkomen trouwens, als Gonzalez zo door blijft gaan. Dus geen zorgen Spetie .

AHWA
Kan ik mooi na zevenen Federer nog even zien winnen.

Kai schreef:
(quote)

Mensen die altijd denken te weten hoe de assistent functioneert.

Ik zag het verschil in spelniveau tussen de periode dat Ten Cate assistent was, en de periode dat Neeskens assistent was.

Zijn verdwaasde blik in de dug-out als FCB weer eens slecht speelde, is denk ik tekenend voor zijn kwaliteiten.

En hoezo kan jij het dan zo goed weten, hoe hij functioneerde als assistent bij Barcelona? Speelde je daar soms of ken je hem persoonlijk?

Don Dijk
Neeskens is zó passé.

Denk dat Ten Cate wat harder is en tactisch zeer sterk is. Neeskens is menselijker en weet ook genoeg van 't spelletje. Als assistent was Ten Cate wel beter denk ik, maar met Neeskens haal je ook een goede binnen.

Nomak
Don Dijk schreef:
Maar ook is hij de enige Roda-speler die het écht verdient om Eredivisie te spelen, de enige die er écht voor heeft gestreden.

Inderdaad!

Don Dijk schreef:
Ik zie hem graag bij Grunn!

Als dat gebeurt, dan is de kans groot dat ik van de emotie in een vlaag van woede mijn seizoenskaart verscheur.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:03 uur

geplaatst: vandaag om 03:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.