• 15.926 nieuwsartikelen
  • 178.862 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.854 acteurs
  • 199.225 gebruikers
  • 9.386.320 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax natuurlijk, al helemaal als je Frank Rijkaard heet.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Het is in ieder geval weer eens wat anders. Nieuwe omgeving, nieuwe mensen. De NL competitie is toch ook niet echt aantrekkelijk om nu al weer naar terug te gaan, dat kan altijd nog.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Galatasaray of Ajax? Lijkt me een makkelijke keuze.

Inderdaad een makkelijke keuze als je zo een groot verleden bij Ajax hebt als Rijkaard dat heeft.

Dan kies je voor Ajax.

Maar deze geldwolf denkt daar blijkbaar anders over.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je kent hem ook zo goed .

Ach, clubliefde wordt zo overdreven, ik snap best dat de beste man kiest voor sportieve ambities. Waarom dan stappen in een chaotische organisatie die Ajax heet.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je kent hem ook zo goed

Wat een leuke smiley, die ga ik ook eens gebruiken.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Sportieve ambities zijn er bij Ajax meer dan bij Galataseray. Galataseray heeft voor zover ik weet minder financiële middelen dan Ajax (begrijp ook niet hoe ze het salaris kunnen betalen), is net vijfde geworden in Turkije en doet het Europees ook echt niet beter. Chaotische is het daar ook, ook bij ajax overigens.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Buiten de vraag of Jol beter is, gaat het er mij om dat Rijkaard Ajax afzegt voor Gala. Dat valt me gewoon tegen.

Idem. Erg jammer. Als Rijkaard nu bij Milan of Chelsea kon tekenen....

Maar Galatasaray en de Turkse comp. zijn niks beter dan Ajax en de eredivisie.

Valt me tegen van Frankie. Maar goed, ik zou pas echt rouwen als wij nu een kutcoach hadden maar ik ben echt supertevreden met Jol dus Rijkaard bekijkt 't maar.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Sportieve ambities zijn er bij Ajax meer dan bij Galataseray. Galataseray heeft voor zover ik weet minder financiële middelen dan Ajax (begrijp ook niet hoe ze het salaris kunnen betalen), is net vijfde geworden in Turkije en doet het Europees ook echt niet beter. Chaotische is het daar ook, bij Ajax ook overigens.

Geloof dat hun budget over de 100 miljoen gaat dus ze hebben daar wel meer geld. Dat wel...

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Geld zal wel een rol spelen, maar ten eerste is Galatasaray gewoon een grotere club als Ajax. Het voetbal leeft daar enorm en als de ploeg het goed doet, dragen ze je letterlijk op handen. Bovendien schuilt er een hoop potentieel in die ploeg, een nieuwe CL-stunt is zeker niet uitgesloten.

Daarom denk ik dat Rijkaard Ajax als een te grote stap achteruit ziet..

Kai schreef:

Sportieve ambities zijn er bij Ajax meer dan bij Galataseray. Galataseray heeft voor zover ik weet minder financiële middelen dan Ajax (begrijp ook niet hoe ze het salaris kunnen betalen), is net vijfde geworden in Turkije en doet het Europees ook echt niet beter. Chaotische is het daar ook, bij Ajax ook overigens.

Twee keer fout..

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

FlyLo schreef:

maar ten eerste is Galatasaray gewoon een grotere club als Ajax.

Ik ben zeker geen fan van Ajax, maar er bestaan denk ik geen 10 grotere clubs dan Ajax.

En Galatasaray hoort daar zeker niet bij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Come back to Kansas, Dorothy .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Geloof dat hun budget over de 100 miljoen gaat dus ze hebben daar wel meer geld. Dat wel...

Ik weet niet hoe de situatie nu is, maar een paar jaar geleden waren er groten schulden en lag Gala op z'n gat.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

FlyLo schreef:

Geld zal wel een rol spelen, maar ten eerste is Galatasaray gewoon een grotere club als Ajax.

Het voetbal leeft daar enorm en als de ploeg het goed doet, dragen ze je letterlijk op handen.

waar niet tegenwoordig?

Bovendien schuilt er een hoop potentieel in die ploeg, een nieuwe CL-stunt is zeker niet uitgesloten.

ze spelen net als ajax geen CL.

Daarom denk ik dat Rijkaard Ajax als een te grote stap achteruit ziet..

ga je mond spoelen.

(quote)

Twee keer fout..

enfin, Galataseray is natuurlijk gewoon een top club in turkije en dat hij ajax afzegd is gewoon omdat ie nog niet terug wil naar nederland.

geldwolf

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sinds Adnan Polat voorzitter ziet he ter financiëel geweldig uit.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

FlyLo schreef:

Bovendien schuilt er een hoop potentieel in die ploeg, een nieuwe CL-stunt is zeker niet uitgesloten.

Nummer 5 van Turkije(!), die CL stunt zal wel even op zich laten wachten.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Een grote club heeft een grote prijzenkast.

Ajax heeft een prijzenkast met Europese prijzen die Galatasaray NOOIT zal winnen.

Lijkt me vrij duidelijk wie dan de grootste club is.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Goed, Rijkaard heeft gekozen, klaar.

Is Bendtner klaar voor Ajax?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Don Dijk schreef:

Goed, Rijkaard heeft gekozen, klaar.

Ik heb de laatste dagen al verschillende keren geruchten gehoord over Klasnic en nu zou Ajax 9 miljoen willen betalen (wel érg veel geld). Ik weet ook niet hoe zijn vorm is na zijn transplantaties, daarvoor was het in ieder geval een geweldige voetballer (beter dan Bendtner).

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Nomak schreef:

Een grote club heeft een grote prijzenkast.

Ajax heeft een prijzenkast met Europese prijzen die Galatasaray NOOIT zal winnen.

Lijkt me vrij duidelijk wie dan de grootste club is.

Of: 'hoe blijf ik in het verleden leven en weiger ik naar de toekomst te kijken'

Bendter is trouwens van plan om komend jaar volledig door te breken bij Arsenal, en heeft het in de tweede seizoenshelft meer dan behoorlijk gedaan terwijl Adebayor gekwetst was.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ik heb de laatste dagen al verschillende keren geruchten gehoord over Klasnic en nu zou Ajax 9 miljoen willen betalen (wel érg veel geld). Ik weet ook niet hoe zijn vorm is na zijn transplantaties, daarvoor was het in ieder geval een geweldige voetballer (beter dan Bendtner).

Hoe kom je daar bij? Ik lees dagelijks al het Ajax nieuws maar het gerucht Klasnic heb ik nog nergens gezien.

Nou mis ik misschien zaken omdat mn favoriete site Ajax Showtime al 2 dagen dood is. Hoop dat ze die weer snel aan de praat krijgen...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Nee. Sowieso wil ik geen spelers opleiden voor Arsenal. Alleen overnemen of alleen huren als je hem zeker 2 jaar kan halen. Maar Bendtner vind ik een bijzonder matige speler. Die mist nog meer kansen voor open goal dan Cvitanich. Absoluut niet halen.

PS: Hilarisch gerucht is dat Marseille Sno wil overnemen

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

combi schreef:

Ja.

waar niet tegenwoordig?

Kijk maar eens naar de sfeer in een Turks stadion en vergelijk dat even met Nederland.

ze spelen net als ajax geen CL.

Ex aequo

ga je mond spoelen.

Fanboy.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

FlyLo schreef:

(quote)

Ja.

(quote)

Kijk maar eens naar de sfeer in een Turks stadion en vergelijk dat even met Nederland.

ik wist niet dat je daardoor hoger gedragen word.

(quote)

Ex aequo

(quote)

Fanboy.

nee, teletekst supoost

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

FlyLo schreef:

Of: 'hoe blijf ik in het verleden leven en weiger ik naar de toekomst te kijken'

Heeft er weinig mee te maken.

Ik verbaas me er steeds weer over hoe mensen het voor mekaar krijgen om een "goede ploeg" met een "grote club" te verwarren.

Of is AZ nu ineens ook een grotere club dan Feyenoord?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hoe kom je daar bij? Ik lees dagelijks al het Ajax nieuws maar het gerucht Klasnic heb ik nog nergens gezien.

Ajaxfans.net - "Ajax heeft 9 miljoen over voor Ivan Klasnic"

Op AN is er ook een apart topic over hem geopent door een schijnbaar goed geïnformeerde user, die het al vaker bij het rechte eind heeft gehad voordat de media er mee kwam. Verder ligt voor zover ik weet Klasnic vast bij Esselsports een bedrijf waar Ajax de laatste jaren veel zaken meedoet (Ogararu, Cvitanich, Rommendahl, Bodul). Bij Klasnic zou ook weer de Lemic link kunnen liggen, dus al met al vind ik het wel een geloofwaardig gerucht.

Bendtner vind ik overigens een frotter, een nogal overschatte spits, ik geloof ook nooit dat die het bij Arsenal gaat halen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Als jullie nog een opvolger zoeken voor Vermaelen; Sjaak Polak moet weg bij Veendam.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Er wordt niet eens een bron genoemd op die site. Die site komt ook weinig betrouwbaar op me over Kai.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Klasnic is ook wel bekend bij Jol wellicht.

Was vroeger een goede speler, maar is al lang uit de roulatie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Er wordt niet eens een bron genoemd op die site. Die site komt ook weinig betrouwbaar op me over Kai.

Voetbal4u.com is de bron en informatie van binnenuit.

Ajaxfans is overigens verreweg de beste Ajaxsite die er is. Ik ken geen voetbalsite met zoveel geïnformeerde users, er zitten ook mensen uit de voetbalwereld/Ajax op.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Rijkaard coach van Galatasaray.

Het moet niet gekker worden. Zegt ie Ajax en de eredivisie af voor een competitie die net zo matig is als de onze en voor een club waar het nog meer rommelt dan bij Ajax.

Waarschijnlijk heb je gewoon gelijk, maar neemt niet weg dat ik persoonlijk een gat in de lucht sprong vanmorgen En dan komt Neeskens ook nog eens mee!

kos schreef:

Rare combinatie. Zo'n superrustige, stille trainer in zo'n compleet doldwaze, schreeuwende club en competitie.

Maar dat zal wel juist de bedoeling zijn.

Hier ook mee eens, met nadruk op de laatste zin. Vandaar dat ik al jaren wacht op een Hollandse trainer in Turkije.

Ooit werd Hiddink ontslagen bij Fenerbahçe ( ), omdat resultaten te lang op zich lieten wachten; nu dus hopen dat het Galatasaray-bestuur eindelijk heeft geleerd van de fouten en het duo Rijkaard en Neeskens voldoende vertrouwt (want daar is alle reden toe) en het gewoon de tijd gunt om te doen wat het juist acht.

Een beetje rondneuzen op de Nederlandse transfermarkt mag van mij trouwens ook wel (Braafheid?)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.