menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
Kai
BoordAppel schreef:
Hoe ging dat spreekwoord ook al weer? If you can't beat them, buy them?

Ach, er is geen club die zoveel zelf opleidt als Ajax.
PSV is natuurlijk de echte koopclub (al geef ik toe dat er nu eindelijk wat uit hun jeugdopleiding lijkt te gaan komen), dat Ajax spelers van Groningen moet kopen is ook maar uit noodzaak. 'Wij' worden immers ook weer leeggekocht door de Europese top.

Ik geloof ook niet dat je klaagde toen PSV bijvoorbeeld rond 2000 Fortuna Sittard leeg plunderde.

Verschil is wel dat Ajax iedere jaar in de winterstop spelers bij moet kopen omdat het niet gaat zoals ze willen. Dat is natuurlijk tien keer vervelender voor een club als Groningen dan dat dit aan het begin van het seizoen gebeurt

combi
nou, toch nog een klein beetje spanning zondag in de mickey mouse competitie, vond sonkoh als ik het goed schrijf wel erg goed spelen trouwens, was de man van de wedstrijd imo.

Hmm dan hebben wij een flink verschil van mening. Wat neemt die man grote risico's achterin. Afschuwelijk en het ging dan ook nog gewoon twee á drie keer fout. Het ziet er leuk uit maar als die zo blijft spelen zal geen topclub zich aan hem wagen.

kappeuter (crew)
Dit is het nieuwe Studio Sport topic.
Gigantisch grote topics zijn soms de oorzaak voor traagheid.
Het openen ervan legt daardoor teveel beslag op de server.
Daarom worden voortaan topics die groter zijn dan 20.000 berichten, voortgezet in een nieuw topic.

Deel 1 blijft hier te lezen.

kappeuter (crew)
'Feyenoord aast op Sulejmani en Koevermans' (VI)

Sulejmani: 'Het is helemaal geen verkeerde club, maar ik heb iets anders in gedachten', aldus de aanvaller deze week in Voetbal International. '
.....

stinissen (crew)
Heeft Feyenoord geen geld voor, Sulejmani moet gewoon naar ons komen ( Ajax)

Zal zondag hopen en bidden voor een zege van Vitesse.

MXO
Ik vond het trouwens opmerkelijk dat Huntelaar bij het NOS Nieuws aangaf dat Ajax zondag lichtelijk in het voordeel is. Volgens mij heeft Ajax het niet in eigen handen en is het voor PSV mogelijk om gelijk te spelen. Het lijkt me dan sterk dat Ajax lichtelijk in het voordeeld is. Hij zal de druk wel bij PSV willen leggen.

Ajax is in het voordeel als je de tegenstanders bekijkt. Heracles Almelo speelt nergens meer voor maar Vitesse is nog vol in de race voor Europees voetbal. Bovendien speelt PSV uit en Ajax thuis.
De druk ligt echt bij PSV.

kappeuter (crew)
Heeft Vitesse het nog in eigen hand?
Als ze winnen halen ze dan op zeker play-offs voor Europees voetbal?

combi
als feyenoord geen 5de word. enof weet ik veel, de kans is groot dat heerenveen thuis wint dan is de tiende plek voldoende.

MXO schreef:
Ik vond het trouwens opmerkelijk dat Huntelaar bij het NOS Nieuws aangaf dat Ajax zondag lichtelijk in het voordeel is. Volgens mij heeft Ajax het niet in eigen handen en is het voor PSV mogelijk om gelijk te spelen. Het lijkt me dan sterk dat Ajax lichtelijk in het voordeeld is. Hij zal de druk wel bij PSV willen leggen.

Op zich is zijn tekst niet gek. PSV moet winnen, want zij zijn de gedoodverfde kampioen en liggen in poleposition. Ajax moet ook winnen maar is afhankelijk van PSV.
Ajax zal Heracles vast wel verslaan in Amsterdam. Winnen in Arnhem van Vitesse is lastiger. Of gelijkspelen.
Uiteraard telt de psychologische oorlogsvoering ook mee. Zoals oa Vergoossen en Simons na Twente aangaven 100% zeker de titel te pakken.

Ik bid zondag dat wij eens de gelukkigste zijn. Waarschijnlijk zit ik zondag op het Leidscheplein!

stinissen (crew)
kappeuter schreef:

Nee niet in eigen hand , maar voorop staat dat ze moeten winnen om kans te maken..........

kappeuter schreef:

Als Feyenoord buiten de top 5 valt krijgt (en wel de bekerfinale wint) dan vervalt hun play off plek en die gaat naar de nummer 10, waarschijnlijk Utrecht of Vitesse.

stinissen (crew)
Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Als Feyenoord buiten de top 5 valt krijgt (en wel de bekerfinale wint) dan vervalt hun play off plek en die gaat naar de nummer 10, waarschijnlijk Utrecht of Vitesse.

Zijn er dus al twee die aan het bidden slaan

combi
en dan moet utrecht ook nog gelijk spelen of verliezen

combi
mijn hoop is gevestigd op een goed afscheid voor theo jansen, ik gooi het op 10% kans dat vitesse wint.

stinissen schreef:
(quote)

Zijn er dus al twee die aan het bidden slaan

Jammer dat de bekerfinale niet voor de laatste speelronde is. Voor 1x zou ik onze ''vrienden'' uit Rotterdam dan wel een prijsje gunnen. Wij hebben die Denneappel al 2 jaar op rij nu gepakt....

Zolang Vitesse zich zondag maar niet a la de slotdag van vorig seizoen voor schut zet. Vorig jaar was PSV maandenlang labiel en plots toen Vitesse met veel goals geklopt moest worden lukte dat ook. Ik had daar een hele vieze fraudeuze nasmaak aan over gehouden.

Ajax wordt gewoon kampioen. Nadat PSV het zondag liet liggen en wij gister wonnen, weet ik dat het dit keer eens in ons voordeel uit zal pakken.

Theo Janssen in zn laatste competitieduel voor Vitesse: 88e minuut pegelt ie een vrije trap erin.

combi schreef:
en dan moet utrecht ook nog gelijk spelen of verliezen

NAC-NEC en Utrecht-Groningen

De kans zit er wel in dat Vitesse nog 10e en wie weet 9e kan worden. Maar ik gok 10e...
Ron Jans zei gister al dat ze tegen Utrecht een goed resultaat neer willen zetten met het oog op het moraal voor de play offs die volgen.

kos
PSV gaat gewoon simpel winnen in Arnhem. Ik heb Vitesse in de afgelopen 10 jaar nooit slechter gezien dan nu.
Als ze al met super veel mazzel de nul weten te houden dan gaan ze zeker nog niet scoren tegen PSV.

combi
Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

roda mag ook gewoon winnen, maakt geen verschil.

Een paar jaar terug speelde Vitesse nog nacompetitie....

Kans dat Vitesse wint is niet groot, maar er staan nog belangen voor hun op het spel. En je speelt je laatste pot voor eigen publiek, een week nadat je rivaal je verslagen heeft. Dan wil je wat goedmaken lijkt me.

Nja, we zullen het zondag zien.

combi
kos schreef:
PSV gaat gewoon simpel winnen in Arnhem. Ik heb Vitesse in de afgelopen 10 jaar nooit slechter gezien dan nu.
Als ze al met super veel mazzel de nul weten te houden dan gaan ze zeker nog niet scoren tegen PSV.
de bal is rond, dat hebben we verleden jaar toch wel geleerd, geef wel toe dat de kans minimum is, maar toch een kans.

kos
Ajax&Litmanen1 schreef:
En je speelt je laatste pot voor eigen publiek, een week nadat je rivaal je verslagen heeft. Dan wil je wat goedmaken lijkt me.
.
Ze maken een erg matte indruk. Willen duidelijk niks extra's geven voor De Mos.

Zo'n beetje de belangrijkste game of the year met ontiegelijk veel
druk op de ketel.

Voorspellen is zinloos!

moviefreak#1 schreef:
Ajax is in het voordeel als je de tegenstanders bekijkt. Heracles Almelo speelt nergens meer voor maar Vitesse is nog vol in de race voor Europees voetbal. Bovendien speelt PSV uit en Ajax thuis.
De druk ligt echt bij PSV.

Je zou bijna denken dat er aardig wat mensen zichzelf moet aan het inpraten/typen zijn voor zondag

stinissen schreef:
Heeft Feyenoord geen geld voor, Sulejmani moet gewoon naar ons komen ( Ajax)

Sulejmani geeft in datzelfde interview aan dat hij een carriere zoals Van Nistelrooy wil die na Heerenveen naar PSV ging. 1 plus 1 is twee lijkt me dan.

Zou wel lachen zijn als het nu anders om was. Maar dit verspeelt PSV niet. Jammer dat Twente niet won vorige week, dan had ik Ajax iets meer hoop gegeven, maar nu hoeft psv maar 1 punt te pakken, lijkt me een eitje tegen het waardeloze vitesse.

Heracles staat maar 2 punt boven de veilige streep hoor. De kans is niet groot, maar ze kunnen nog in de nacompetitie terecht komen.

En Vitesse.....tsja. Ben geen fan van die club maar ik hoop dat ze dit keer eens itt vorig jaar de laatste speelronde echt tegengas tegen PSV geven. Ik vond de 5-1 van hen bij PSV vorig jaar ongelooflijk en beschamend.

combi
timbo_ schreef:
(quote)

Sulejmani geeft in datzelfde interview aan dat hij een carriere zoals Van Nistelrooy wil die na Heerenveen naar PSV ging. 1 plus 1 is twee lijkt me dan.
en aissatti dan lekker naar ajax

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:28 uur

geplaatst: vandaag om 03:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.