menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
Don Dijk
Dan kom je gezellig naast mij zitten in de Euroborg, kunnen we om de 2 week van Kah genieten.

Moet ie overigens niet zulke fouten maken als ie laatst deed tegen Cambuur, toen die ElKhalifi scoorde!

Lol, Gonzalez veegt z'n reet af met een verkeerd in gegeven afdruk .

Nomak schreef:

(quote)

Als dat gebeurt, dan is de kans groot dat ik van de emotie in een vlaag van woede mijn seizoenskaart verscheur.

Als Roda fan heb je toch elke 2 weken wel een goede reden je seizoenskaart te verscheuren?

Ajax&Litmanen1 schreef:
Denk dat Ten Cate wat harder is en tactisch zeer sterk is. Neeskens is menselijker en weet ook genoeg van 't spelletje. Als assistent was Ten Cate wel beter denk ik, maar met Neeskens haal je ook een goede binnen.

Precies daarom is de combinatie Neeskens-Rijkaard ook zo slecht.

Phoenix schreef:
Lol, Gonzalez veegt z'n reet af met een verkeerd in gegeven afdruk .

Hij lijkt nog te gaan winnen ook

Don Dijk

(afbeelding)

Spetie schreef:
(quote)

Hij lijkt nog te gaan winnen ook

Nee hoor .

Soderling wat een held. Gevochten voor wat hij waard was, met 1-4 achter staan en de set met 6-4 winnen. Verder ook een bizarre maar geweldige partij!

kos
We hebben Bjorn Vleminckx voor 4 jaar gekocht. Kent iemand uit Belgie hem? .

kos schreef:

Is een diepe spits, typische targetman.

Werkt hard, kan goed koppen en knokken. Redelijk trefzeker

Technisch ondermaats, geen spectaculair hard schot, kan soms lange tijd verdwijnen in een match. Kan niet echt goed kaatsen, slechte baltoets en kan de bal ook niet lang bijhouden door zijn beperkte techniek.

Over het algemeen zou ik zeggen: slechte aankoop.

Er was in de Belgische media een onzettende hype rond hem en KV Mechelen (zijn ex-club dus). Volledig onterecht m.i., was een ploeg vol boeren en knokkers, zonder echt goed voetbal.

De enige uitzondering hierop was Nana Asaré (gekocht door FC Utrecht). Prachtige linksback, erg aanvallend ingesteld maar ook verdedigend méér dan degelijk. Alleen moet hij nog letten op zijn typische Afrikaanse tackle: er in vliegen met 2 benen vooruit.

kos
. hm. beetje jammer.

Don Dijk

Ach, misschien valt hij nog wel mee

Op welke plaats in de competitie mikt NEC eigenlijk? (over het algemeen?)

combi
FlyLo schreef:

Op welke plaats in de competitie mikt NEC eigenlijk? (over het algemeen?)
boven vitesse.

Ik zie op wikipedia dat ze meestal rond de 10e plaats eindigen. Dan is het misschien niet zo'n slechte aankoop..

Ik had NEC eerst ietsje hoger ingeschat.

stinissen (crew)
kos schreef:

Ik vind het juist een prima aankoop die naast zijn vele goals die hij gaat maken de ploeg 90 min aanjaagd , dit is een echte aanjager ik vergelijk hem een beetje met Dirk Kuyt , een echte speler die werkt voor z'n club.

kos
Zozo, dat klinkt al wat positiever. .

kos
FlyLo schreef:
Ik zie op wikipedia dat ze meestal rond de 10e plaats eindigen. Dan is het misschien niet zo'n slechte aankoop..

Ik had NEC eerst ietsje hoger ingeschat.

Rond plaats 8 a 9 zijn we tevreden. . Maar het mag altijd beter.

-edit- en vooral wat combi zegt.

Naomi Watts schreef:
Ach, clubliefde wordt zo overdreven
Grappig als je dit tegenover een uitspraak zet die je een uur eerder deed over Van Persie.

combi
ziet er niet goed uit voor fed-express!

Nee Del Potro is maatje te groot op moment. Eerste vijf games had Roger moeten toeslaan toen was die de bovenliggende partij. Zolang Del Potro echter zo blijft serveren is het denk ik onbegonnen werk.

Het zou al een hoop schelen als Federer niet telkens van die slicejes en zwakke forehands halfcourt blijft slaan maar gewoon graveltennis gaat spelen. Want zodra zo'n bal eventjes te hoog opspringt dan is hij de rest van de rally alleen maar aan het rennen.

Als Del Potro's service dan wat minder wordt geef ik Federer nog steeds een prima kans.

Die slice ballen leveren hem juist de punten op. Federer is in de rally de mindere dus moet het wel zo spelen. Trouwens bijzonder knap dat hij deze set gewoon wint tegen een Del Potro die zo goed speelt en serveert.

Het lijkt wel alsof spelers doodsbang zijn voor Federer als ze in een tie break komen. Del Potro ook al, hij slaat de hele wedstrijd niets fout en in de tie break zijn de ballen in het net niet te tellen.

timbo_ schreef:
Die slice ballen leveren hem juist de punten op.
Ja, in de tie-break wel ja, omdat ze toen niet zo hoog opsprongen en Del Potro er geen rechte veeg aan kon geven. Nu sloeg hij alles (net aan ook maar) in het net.

Daarbij is de eerste doelstelling van Federer om de eerste 2 slagen van Del Potro te overleven, dus een beetje rally zal hij wel móeten spelen.

AHWA
Vrees dat Del Potro gaat winnen. Heel jammer, maar het is nog niet gedaan.

Ik zie nog wel een 5e set komen. En daarin is alles mogelijk.

Del Potro is wel ontzettend goed vanavond. Ik vind Federer het hele toernooi al niet erg goed, een beetje mat is het allemaal. Maar ik blijf hopen, ik gun het hem.

Maar Federer blijft natuurlijk geniaal. Hoewel Del Potro beter is durf ik echt niets te zeggen over de afloop van deze wedstrijd. Zeker niet als het een vijfsetter wordt.

Yes yes yes. Komaan Federer vasthouden die break.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:00 uur

geplaatst: vandaag om 13:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.