menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
combi
Ajax&Litmanen1 schreef:
Heracles staat maar 2 punt boven de veilige streep hoor. De kans is niet groot, maar ze kunnen nog in de nacompetitie terecht komen.

En Vitesse.....tsja. Ben geen fan van die club maar ik hoop dat ze dit keer eens itt vorig jaar de laatste speelronde echt tegengas tegen PSV geven. Ik vond de 5-1 van hen bij PSV vorig jaar ongelooflijk en beschamend.
ze maakten nog de 1-1, dus dat valt wel mee, ajax had gewoon een doelpuntje meer moeten maken, maar az was natuurlijk wel de grootste verliezer.

Ach, vorig jaar liet Vitesse zich probleemloos afslachten. De 1-1 viel trouwens uit een ongevaarlijke vrije trap van Janssen die Gomes verkeerd inschatte. Maar die Vitesse keeper, die Joegoslaaf of wie was het, die was echt waardeloos bezig...
Het viel me nogal op dat PSV precies de goals kon maken die ze nodig hadden....

Maarja, Ajax had het gewoon in eigen hand toen AZ niet ging winnen. Dom dus.

combi schreef:

Sulejmani geeft in datzelfde interview aan dat hij een carriere zoals Van Nistelrooy wil die na Heerenveen naar PSV ging. 1 plus 1 is twee lijkt me dan.
en aissatti dan lekker naar ajax [/quote]

Die mag hoop ik volgend seizoen inderdaad wat vaker aan de aftrap verschijnen.

Yep, zo'n knul heeft simpelweg vertrouwen nodig.
Bij Twente was ie de beste man.

combi
Koeman, gefeliciteerd trouwens, toch weer een prijs.

kos schreef:
PSV gaat gewoon simpel winnen in Arnhem. Ik heb Vitesse in de afgelopen 10 jaar nooit slechter gezien dan nu.
Als ze al met super veel mazzel de nul weten te houden dan gaan ze zeker nog niet scoren tegen PSV.

Ik hoop het. Ik het me écht niet voorstellen dat er wordt verloren in Arnhem, zeker nu Farfan en Afellay beide meedoen. Maar toch, voor de zekerheid Koevermans maar op de bank laten.

Vitesse is inderdaad in belabberde vorm dit seizoen, zie het ook niet gebeuren dat ze van PSV winnen. Hoop overigens dat VVV het onderin nog redt.

cinema.
Ja ik ook, zie toch het liefst De Graafschap en Excelsior degraderen.

Aad de Mos is er van overtuigd dat zij PSV gaan verslaan zondag. Zijn ploeg maakte een scherpe indruk op de training. Vitesse moet winnen om nog mee te doen om de UC play offs en dat weten ze daar.

Dit komt allemaal goed

combi

had ie er nog wat reken sommetjes bij.

Jazeker.

2+1 = 3 punten voor Vitesse

combi
Ajax&Litmanen1 schreef:
Jazeker.

2+1 = 3 punten voor Vitesse

laat het zo zijn.

en dan wint ajax niet.

Als Vitesse wint en Ajax wint niet dan ben ik in staat iedereen uit de Ajax selectie een trap onder de kont te verkopen. Al denk ik dat dan nog 1 miljoen mensen dat willen doen

De spanning begint momenteel wel op te borrelen. Nog iets meer dan 2 dagen en de wedstrijden beginnen.

Speculeren heeft geen zin

Druk maken al helemaal niet

combi
vanavond ook een top ontknoping.

Volendam of RKC

toch leuk voor de voetbal liefhebbers.

cinema. schreef:
Ja ik ook, zie toch het liefst De Graafschap en Excelsior degraderen.

Echt niet laat Excelcior en Willem II maar lekker degraderen.

stinissen (crew)
De Graafschap mag niet degraderen.

combi
Willem II ook niet,

excelsior en dan alleen Volendam of RKC voor in de plaats, al zie ik liever (ook al heb ik niks ermee) ADO Den Haag terug keren.

combi schreef:
Willem II ook niet,

excelsior en dan alleen Volendam of RKC voor in de plaats, al zie ik liever (ook al heb ik niks ermee) ADO Den Haag terug keren.

Volendam heb je niets aan in De Eredivisie. RKC trouwens ook niet. Weinig publiek enzo. ADO heb je dan meer aan inderdaad.

Willem II heb ik gewoon een hekel aan.
]

kappeuter (crew)
Trainer Van Gaal blijft bij AZ

Louis van Gaal dient zijn verbintenis met AZ gewoon uit.Dat heeft de trainer (57) op het wekelijkse persuurtje van de club uit Alkmaar laten weten. Zijn contract loopt tot de zomer van 2010.

Naar aanleiding van de teleurstellende resultaten van dit seizoen besloten de trainer en de club eind maart om uit elkaar te gaan. Het AZ-bestuur draaide echter op aandringen van de spelers de beslissing terug.

"Ik heb deze week met de directie en het bestuur gesproken",aldus Van Gaal op de AZ-site."Daaruit is gebleken dat we graag met elkaar door willen. Vandaag heb ik het aan de spelers meegedeeld."

bron: NOS teletekst

Lijkt me erg onverstandig.

Dat is wel nieuws zeg.

Tja onverstandig of niet. Het kan ewigenlijk niet slechter gaan dan dit seizoen natuurlijk.

Goed nieuws, kunnen we weer smullen na de wedstrijden.

combi
Wij willen laten zien dat we Louis van Gaal waard zijn.

stinissen schreef:
De Graafschap mag niet degraderen.

Haha wij hebben echt dezelfde smaak. Na Ajax ''support'' ik de Graafschap (niet dat ik de GS bezoek). Prachtige club uit de streek.

Zij gaan winnen bij VVV denk ik.

Graafschap, superrrrrrrrrrrrrboeren!

combi
Baksteen schreef:
Graafschap, superrrrrrrrrrrrrboeren!
daar zijn de lampjes niks bij.

stinissen (crew)
De Mos voorspelt drama PSV: 'Junker scoort in slotfase'
18/04/2008 17:22

Aad de Mos gooit er maar weer eens een voorspelling tegenaan. De coach van Vitesse is ervan overtuigd dat zijn ploeg komende zondag PSV verslaat, waardoor Ajax zich kan kronen tot landskampioen.

'In topwedstrijden zijn wij vaak tot meer in staat dan tegen Excelsior of VVV-Venlo. AZ en Ajax hebben onder mijn leiding al eens verloren in het Gelredome. Aan dat rijtje willen we PSV toevoegen', verklaarde De Mos vrijdag. In het begin van dit seizoen versloeg Vitesse in Arnhem AZ met 1-0, terwijl het in stadion Gelredome vorig jaar met 4-2 te sterk was voor Ajax.

Tegen PSV was Vitesse onder De Mos' leiding nog niet succesvol. Deze competitie verloren de Arnhemmers met 1-0 in Eindhoven. Vorig seizoen ging Vitesse drie keer onderuit, waarvan tweemaal in Arnhem: 0-1 in de competitie en 0-4 in het bekertoernooi. En op de laatste speeldag van vorig seizoen walste PSV met 5-1 over de mannen van De Mos heen, waardoor de Eindhovenaren de titel veroverden.

De Mos zei de uitslag van aanstaande zondag al te weten. 'In mijn scenario wordt het 2-1. Voor rust komen we op voorsprong. In de tweede helft maakt PSV gelijk en kort voor tijd valt het winnende doelpunt, ik denk van Mads Junker', blufte de trainer.

Laat hem aub een keer gelijk hebben

Die vent begint zich intussen ook in het rijtje irritante trainers te scharen. Wat heeft die man een onzin uitgekraamt dit afgelopen jaar.

Maar inderdaad, laat hem gelijk hebben.
Mijn dvd collectie voor een overwinning

Als Aad uitvoert wat ie nu predikt, dan zal ik hem voor altijd een held vinden

Leuk voor Volendam, toch een voetbalbolwerkje in Nederland.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:56 uur

geplaatst: vandaag om 19:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.