• 15.926 nieuwsartikelen
  • 178.862 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.922 acteurs
  • 199.225 gebruikers
  • 9.386.326 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

'Ajax wilde spelersruil met Arsenal voor Vermaelen'

van persie?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Bendtner.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Hopen dat Federer vandaag Del Potro kan pakken. Soderling en Gonzalez moeten in de finale te pakken zijn, denk ik. Del Potro weet ik nog niet, al staat hij wel 5-0 voor in partijen, maar dat wil niets zeggen natuurlijk. Kijk maar naar Nadal en Soderling.

Go Federer. Nog twee grandslams en je kunt met pensioen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Go Del Potro .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

GO Federer

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

combi schreef:

'Ajax wilde spelersruil met Arsenal voor Vermaelen'

van persie?

meen je dat nu serieus?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij stemt nog liever op de PVV denk ik .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

meen je dat nu serieus?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

meen je dat nu serieus?

Ja, zojuist bevestigd door Van den Boog. Van Persie wilde wel - groot vertrouwen in Jol -, maar zijn salariseisen waren toch te gortig.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Rijkaard naar Turkije, ik dacht dat Co Adriaanse daar heen ging trouwens maar volgens mij kapt die man er echt mee. Gaat lekker piano spelen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Rijkaard coach van Galatasaray.

Het moet niet gekker worden. Zegt ie Ajax en de eredivisie af voor een competitie die net zo matig is als de onze en voor een club waar het nog meer rommelt dan bij Ajax.

Bah. Maar goed we hebben Jol.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Wie wil er nu nog coach van ajax worden? Behalve Jol dan...

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ja, zojuist bevestigd door Van den Boog. Van Persie wilde wel - groot vertrouwen in Jol -, maar zijn salariseisen waren toch te gortig.

bron.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

combi schreef:

(quote)

Jij vindt het logisch als iemand als Van Persie naar Ajax zou komen?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

(quote)

bron.

M'n dikke duim. (niet dat er een dunne is)

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Van Persie is basisspeler bij een Engelse topper. Waarom zou die in HEMELSNAAM naar Ajax willen komen.

Sommigen hebben hier blijkbaar last van grootheidswaanzin.

De Nederlandse competitie stelt toch he-le-maal niks meer voor op Europees vlak.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nou opzich is dat nog niet het grootste punt, hij heeft zijn haat voor Ajax nooit onder stoelen of banken geschoven.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nou opzich is dat nog niet het grootste punt, hij heeft zijn haat voor Ajax nooit onder stoelen of banken geschoven.

Noem eens 1 quote.

Van Persie haat Ajax niet. Noemde het recent nog een mooie club in een interview zelfs.

Neemt niet weg dat hij nooit voor Ajax zal spelen, maar dat is wat anders. Voetballers zijn geen supporters. Voetballers haten geen clubs.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Galatasaray haalt Rijkaard binnen

Geschreven op vrijdag, 5 juni om 11:34

Niet Co Adriaanse, maar Frank Rijkaard wordt de nieuwe trainer van Galatasaray. De Amsterdammer, die sinds zijn vertrek bij Barcelona zonder werk zat, is door de Turkse topclub gestrikt als de opvolger van Bülent Orkmaz. Details over de deal worden later bekend gemaakt, zo meldt Galatasaray op het digitale thuis.

De 46-jarige Rijkaard zal vrijdag in het Ali Sami Yen Stadium zijn handtekening zetten onder een contract voor een nog onbekende duur. De voormalig international begint in Turkije aan zijn vierde klus als trainer: eerder was hij werkzaam bij het Nederlands elftal, Sparta Rotterdam en Barcelona. Met laatstgenoemde club won hij in 2006 de Champions League. Vorig jaar maakte hij plaats voor Josep Guardiola.

De aanstelling van Rijkaard komt als een verrassing, aangezien het er alle schijn van had dat Co Adriaanse aan het werk zou gaan in Istanbul. De scheidend trainer van Red Bull Salzburg werd aan het begin van deze week benaderd door Galatasaray en toen Korkmaz (die slechts enkele maanden hoofdtrainer was) donderdag vertrok uit Istanbul leek de weg voor Adriaanse vrij te liggen. Uiteindelijk bleek echter dat de voormalig trainer van onder andere Willem II, Ajax en AZ niet de enige coach die was benaderd.

Galatasaray gaf tevens een belletje aan Juande Ramos, ex-Real Madrid, maar koos uiteindelijk voor Rijkaard. Met de Amsterdammer aan het roer hoopt de topclub volgend jaar weer mee te doen om de prijzen: dit seizoen eindigde Galatasaray teleurstellend als vijfde en kon het ook in Europa en in het nationale bekertoernooi geen potten breken.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Rare combinatie. Zo'n superrustige, stille trainer in zo'n compleet doldwaze, schreeuwende club en competitie.

Maar dat zal wel juist de bedoeling zijn.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Jij vindt het logisch als iemand als Van Persie naar Ajax zou komen?

het stijgt ajax een beetje teveel naar hun hoofd geloof ik.

vandaar kom ik met v persie.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het moet niet gekker worden. Zegt ie Ajax en de eredivisie af voor een competitie die net zo matig is als de onze en voor een club waar het nog meer rommelt dan bij Ajax.

De enige reden waarom hij Galatasaray boven Ajax verkiest is geld. Zo zie je maar dat Rijkaard ook een geldwolf is.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Don Dijk schreef:

Bendtner.

Daar heeft hij een veel te groot ego voor.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Rare combinatie. Zo'n superrustige, stille trainer in zo'n compleet doldwaze, schreeuwende club en competitie.

Maar dat zal wel juist de bedoeling zijn.

Is de omloopsnelheid van trainers in Turkije ook niet net zo hoog als bij Ajax? Het valt me een beetje tegen dat hij Ajax liet lopen voor Galataseray.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik heb toch liever Jol, hoor.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dat wil ik maar zeggen, denk dat alle Ajacieden dolblij moeten zijn dat deze luie neger naar Turkije vertrekt en ze een uitstekende dikzak als trainer krijgen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Don Dijk schreef:

Dat wil ik maar zeggen, denk dat alle Ajacieden dolblij moeten zijn dat deze luie neger naar Turkije vertrekt en ze een uitstekende dikzak als trainer krijgen.

Buiten de vraag of Jol beter is, gaat het er mij om dat Rijkaard Ajax afzegt voor Gala. Dat valt me gewoon tegen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Kan ik me heel goed voorstellen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

De enige reden waarom hij Galatasaray boven Ajax verkiest is geld. Zo zie je maar dat Rijkaard ook een geldwolf is.

Nou nou, wel een erg simpele conclusie. Veel meer mogelijkheden in Turkije en Galatasaray is een prachtclub met een geweldige fanatieke achterban. Galatasaray of Ajax? Lijkt me een makkelijke keuze.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.