- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Dekker erg overtuigend jammer dat Kroon kramp kreeg want ben benieuwd wat die had gekund. Cunego weer een grote winnaar maar zoals al eerder gezegd erg tamme koers tegen het saaie aan zelfs.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wel een beetje laag bij de grond wat de spelers van PSV bij Perez hebben geflikt met dat smsje (liedjes met Perez bedankt etc).
Kromkamp's reactie na de wedstrijd was helemaal verschrikkelijk, maar die gaat het nog wel voelen in Amsterdam.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Dat heet nu (voetbal)humor. Jammer voor Kenneth (ik ben fan namelijk) maar hij heeft op het verkeerde paard gewed en krijgt dat eventjes terug op z'n bordje, zo gaat dat.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik had die reactie wel verwacht,
Ik zie er persoonlijk de humor niet van in. Het is eerder een beetje kinderachtig, dat ze daar Ajax voor de gek staan te houden oké, maar om het bij Perez zo op de man te spelen vind ik niet erg netjes vooral omdat Perez daar op een keurige manier is vertrokken en erg waardevol is geweest (in een half seizoen meer assists gegeven dan elke andere PSV' er in een heel seizoen).
Een oprecht bedankje was meer op z'n plaats geweest.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Zeg, mag ik van u van kampioenen de 4? Ja? Dank u! Kwartet!
Het blijft leuk. Gezellig feestje in Eindhoven. Volgend jaar maar weer een keer.
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Oh, ik dacht dat Feyenoord volgend jaar aan de beurt was? 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Wel een beetje laag bij de grond wat de spelers van PSV bij Perez hebben geflikt met dat smsje (liedjes met Perez bedankt etc).
Kromkamp's reactie na de wedstrijd was helemaal verschrikkelijk, maar die gaat het nog wel voelen in Amsterdam.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Van Gaal is daarmee begonnen
Die stond op het podium te brullen dat Ajax beter was dan Eindhoven, of zoiets.
Hij weet nu wel beter 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De oprechte felicitaties aan de PSV supporters. Gelukkig niet het kampioenschap naar de neuzen (toch nog een klein feestje gevierd in De Kuip bij de treffer van Lazovic
). Nu nog de beker pakken dan is het seizoen toch nog bevredigend verlopen.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
En hulde aan Affelay om eindelijk eens verbaal uit te halen naar A'dam.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. 
En wat was 020 weer komisch. Davids die geen zin had om nog twee weken te voetballen met Ajax, Heitinga die door het lint gaat omdat ie graag een goal wilde scoren (je hebt nog vier wedstrijden de tijd hoor Johnny
). Waren ze nou echt zo overtuigd dat ze kampioen zouden gaan worden?
Misschien teveel vastgeklampt aan de woorden van De Mos (we gaan het PSV moeilijk maken want de jongens hebben heel de week erg goed en hard getraind terwijl ze maandag, dinsdag en donderdag vrij waren
). Rare jongens, die Amsterdammers.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8209 stemmen
Inderdaad. 
En wat was 020 weer komisch. Davids die geen zin had om nog twee weken te voetballen met Ajax, Heitinga die door het lint gaat omdat ie graag een goal wilde scoren (je hebt nog vier wedstrijden de tijd hoor Johnny
Misschien teveel vastgeklampt aan de woorden van De Mos (we gaan het PSV moeilijk maken want de jongens hebben heel de week erg goed en hard getraind terwijl ze maandag, dinsdag en donderdag vrij waren
). Rare jongens, die Amsterdammers.
Helemaal mee eens! 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Och ja, De Mos moet iets om zijn ploeg te motiveren. Niet dat het iets heeft gewerkt want Vitesse kon echt geen vuist maken. In de tweede helft hebben ze volgens mij maar één kans gehad.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een trieste PSV spelers zeg. Het viel wel erg op dat ze ipv blij waren steeds over Ajax spraken. Zie Affelay, zie de voicemail van Perez, zie andere teksten...zie kreten op fora's...
Een Ajacied zou blij zijn met Ajax en spreken over hun prestatie, een Calimero spreekt over het leed bij de rivaal ipv de glorie van eigen ploeg. Misschien zien ze toch stiekem op welke lelijke manier ze deze titel hebben gepakt 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ik zie er persoonlijk de humor niet van in.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
De voeten spreken toch nog het meeste. Dat is de kunst.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad. 
Misschien de volgende keer zoals ik de interviews volledig luisteren....
Davids was juist ontzettend nuchter voor de camera's. Kort gezegd kwam het er op neer dat ie het erg jammer vond omdat je altijd hoop moest houden, maar dat het wel verwacht was en dat ze het bij zichzelf moesten zoeken waarom ze niet kampioen waren.
En Heitinga....het was de slotwedstrijd in de competitie voor die jongen en na 17 jaar Ajax had ie dolgraag weg willen gaan met de titel. Is dat heel gek dan dat je boos wordt als dat mislukt? Toen duidelijk was dat PSV ging winnen en hij de 5-1 maakte, toen kwam er al een pak emotie los bij hem.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Wat een trieste PSV spelers zeg. Het viel wel erg op dat ze ipv blij waren steeds over Ajax spraken. Zie Affelay, zie de voicemail van Perez, zie andere teksten...zie kreten op fora's...
Een Ajacied zou blij zijn met Ajax en spreken over hun prestatie, een Calimero spreekt over het leed bij de rivaal ipv de glorie van eigen ploeg. Misschien zien ze toch stiekem op welke lelijke manier ze deze titel hebben gepakt 
Ajacieden zijn 100 keer erger in dit soort dingen. Maar ja, zoals Affelay al zei: 'Altijd de grootste bek in Amsterdam, maar resultaten, ho maar'
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajacieden zijn 100 keer erger in dit soort dingen. Maar ja, zoals Affelay al zei: 'Altijd de grootste bek in Amsterdam, maar resultaten, ho maar'
.
Ja 1995 met Louis de bruller....net of mensen daar blij mee waren bij Ajax dat hij dat riep....dat was 1 persoon.
Wat is er nou arrogant aan het Ajax van de laatste pakweg 10 jaar? Die domme nummer 1 op de stropdas maar verder?
Ajax had hoop op de titel, dat moet je altijd houden anders kan je net zo goed stoppen.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
[Wat is er nou arrogant aan het Ajax van de laatste pakweg 10 jaar? Die domme nummer 1 op de stropdas maar verder?
Moeten we hier echt op ingaan? Dan zitten we hier volgend jaar nog.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dit stukje vooral:
Als Martin van Geel eens gewoon in augustus een nummer 10 van niveau had gehaald en eens eerder doorhad dat er voor Ogararu een vervanger moet komen die het wel aankan, dan waren we een heel eind.
Met Lindgren, Silva en Perez was de selectie redelijk in balans, ook al viel Perez me een tijdlang wel tegen. Laatste maand is ie weer top.
Kortom, komende zomer graag een selectie die een seizoen kan vlammen en niet eerst een half jaar drama en het in de winter weer gaan goedmaken. Dat is bijna altijd te laat voor Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, ik zie graag dat je er op in gaat.
Trek je cliche-kast maar open en gooi het eruit.
''Ohhh ze vinden zichzelf altijd daar de beste'' ....wie zegt dat dan?
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
PSV had vorig jaar geen enkele hoop. Dit kwam omdat ze realistisch waren en de kans op de titel klein achte. Ajax zat dit jaar in het zelfde schuitje en als ik me niet vergis hebben ze wel feestgelegenheden georganiseerd. Er zit een verschil tussen hoop en Amersterdamse bluf. Huntelaar die onder andere aangeeft dat Ajax in het voordeel is, op de laaste speeldag. De media steunt Ajax ook op alle manieren en er werd vorig week amper een woord over PSV gerept. Ajax zou gewoon kampioen gaan worden. Affelay uitte deze frustraties, wat hij voor het eerst in zijn loopbaan heeft gedaan en dan krijg hij nu kritiek? Ik ben blij dat hij eindelijk zijn gevoel liet spreken en dit keer iets minder formeel is gebleven.
Daarbij is PSV ook gewoon de terechte winnaar. De ploeg is teminste wel ver gekomen in Europa dat heeft op het einde van het seizoen ook bijna zijn tol geeist. Ik hoop daarom ook voor het Nederlands voetbal dat Heereveen voorronde CL gaat spelen, maar dit terzijde. De voorsprong op Ajax is alleen maar vanwege deze loodzware wedstrijden ingeslonken. Waarschijnlijk was het kampioenschap anders veel eerder beslist in het voordeel van PSV.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ik hoop overigens dat ze het gaan verbieden spelers aan te trekken tijdens het seizoen.
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Ik hoop overigens dat ze het gaan verbieden spelers aan te trekken tijdens het seizoen.
Ik hoop dat het dan al helemaal niet mogelijk is voor trainers om tijdens het seizoen te gaan verkassen naar een betere club.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV had vorig jaar geen enkele hoop. Dit kwam omdat ze realistisch waren en de kans op de titel klein achte. Ajax zat dit jaar in het zelfde schuitje en als ik me niet vergis hebben ze wel feestgelegenheden georganiseerd. Er zit een verschil tussen hoop en Amersterdamse bluf. Huntelaar die onder andere aangeeft dat Ajax in het voordeel is, op de laaste speeldag. De media steunt Ajax ook op alle manieren en er werd vorig week amper een woord over PSV gerept. Ajax zou gewoon kampioen gaan worden. Affelay uitte deze frustraties, wat hij voor het eerst in zijn loopbaan heeft gedaan en dan krijg hij nu kritiek? Ik ben blij dat hij eindelijk zijn gevoel liet spreken en dit keer iets minder formeel is gebleven.
Daarbij is PSV ook gewoon de terechte winnaar. De ploeg is teminste wel ver gekomen in Europa dat heeft op het einde van het seizoen ook bijna zijn tol geeist. Ik hoop daarom ook voor het Nederlands voetbal dat Heereveen voorronde CL gaat spelen, maar dit terzijde. De voorsprong op Ajax is alleen maar vanwege deze loodzware wedstrijden ingeslonken. Waarschijnlijk was het kampioenschap anders veel eerder beslist in het voordeel van PSV.
Ahum. De titelfestiviteiten MOET je organiseren. Denk eens na wat er gebeurd als ze niks doen en Ajax zou het worden...dan heb je dikke chaos.
En de teksten van Huntelaar en Koster zijn natuurlijk wat koude oorlog. Je moet het PSV zo moeilijk mogelijk proberen te maken voor de laatste speelronde. Niks arrogants aan. PSV had hetzelfde gedaan als Ajax er zo voorstond.
PSV is terecht kampioen omdat Ajax het voor zichzelf verprutst heeft. Jammer, want als Ajax in die 4 jaar 1x de titel had willen en moeten pakken, dan was het dit jaar.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
PSV is terecht kampioen omdat Ajax het voor zichzelf verprutst heeft. Jammer, want als Ajax in die 4 jaar 1x de titel had willen en moeten pakken, dan was het dit jaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.