- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV heeft sinds Vergoossen er is gekomen nooit anders gespeeld dus ik betwijfel of ze anders feller waren gaan spelen.
PSV won ook veel duels niet en heeft ook een paar een slaag gehad, dus vertel me niet dat PSV zwaar boven de rest stond. Een competitie duurt 34 duels..
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
want als Ajax in die 4 jaar 1x de titel had willen en moeten pakken, dan was het dit jaar.
Willen ze niet elk jaar de titel pakken? PSV is kampioen geworden omdat PSV dit jaar de beste was en niet omdat Ajax het heeft laten liggen. Daaruit blijkt de arrogantie van Ajax al.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Willen ze niet elk jaar de titel pakken? PSV is kampioen geworden omdat PSV dit jaar de beste was en niet omdat Ajax het heeft laten liggen. Daaruit blijkt de arrogantie van Ajax al.
Ik bedoel dat PSV van zijn 4 jaar dit jaar de zwakste was. De 1e 2 jaar waren dikverdiende titels. Vorig jaar waren ze ook een tijd beter maar hadden we het misschien kunnen pakken maar dit jaar lag het puur aan Ajax dat we het matig voetballende en weinig scorende PSV niet hebben verslagen om de titel. Deze titelmisser mag je jezelf puur verwijten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is er nou arrogant aan het Ajax van de laatste pakweg 10 jaar?
onze titel
Duh! 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En uit welke context haal je m'n woorden nu? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Deze context.
Ajax stond de 1e maanden aan kop van de eredivisie. En daarna door een slechte decemermaand weggezakt. Maar door het waardeloze spel van PSV vind ik onze titel gerechtvaardigd.
Wiens titel???
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kom op jongens, beetje kinderachtig allemaal. PSV is kampioen, Ajax tweede, Feyenoord zesde en NEC achtste. Niets meer en niets minder. Waarom wordt alles altijd vergeleken met Ajax?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, ik hoop voor je dat je snapt hoe die zin in elkaar steekt. Op dat moment maakten we nog kans en noemde ik het onze titel in de zin van dat wij het ook konden worden.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Kom op jongens, beetje kinderachtig allemaal. PSV is kampioen, Ajax tweede, Feyenoord zesde en NEC achtste. Niets meer en niets minder. Waarom wordt alles altijd vergeleken met Ajax?
Ik hoor geen NEC supporter roepen dat de titel onterecht aan hun neus voorbij is gegaan, ook de feyenoorders zijn (helaas) al 9 jaar stil. Het zijn toch echt de verongelijkte Ajaxieden die al jaren roepen en zwelgen in zelfmedelijden over onverdiendheid en gestolen titels. Natuurlijk wordt Ajax dan als vergelijkings materiaal gebruikt, alleen al om hun onterechte klaagzang onderuit te halen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
En nu gaan we ruilen met panini plaatjes....
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
En nu maar hopen dat NAC de champions league haalt...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, ik hoop voor je dat je snapt hoe die zin in elkaar steekt. Op dat moment maakten we nog kans en noemde ik het onze titel in de zin van dat wij het ook konden worden.
Ik vind het nogal arrogant om de titel te claimen voordat die binnen is. Had gewoon de term DE titel gebruikt...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ja 1995 met Louis de bruller....net of mensen daar blij mee waren bij Ajax dat hij dat riep....dat was 1 persoon.
Wat is er nou arrogant aan het Ajax van de laatste pakweg 10 jaar? Die domme nummer 1 op de stropdas maar verder?
Ajax had hoop op de titel, dat moet je altijd houden anders kan je net zo goed stoppen.
Meen je dat nu echt serieus? Heitinga en Huntelaar die de hele week roepen dat ze kampioen worden. Koster die roept dat ze met de echte schaal naar Amsterdam moeten komen en daarbij ook nog even zegt dat als die het hele seizoen met het team van na de winterstop had kunnen spelen hij allang kampioen was geweest. Veel arroganter kan ik het me niet voorstellen als je met 1 duel voor de boeg drie punten achter staat. Verder kan iedereen het Calimerogedrag noemen maar ik moet ook zeggen dat de focus wat verslaggeving nog steeds op Ajax ligt. Bijzonder onterecht en raar na de laatste jaren.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8210 stemmen
Zo is dat. PSV is gewoon de terechte kampioen. NAC de verrassing van het seizoen en AZ de tegenvaller van het seizoen.
Ik vind het persoonlijk ontzettend teleurstellend dat De Graafschap na hun flitsende seizoensstart alsnog na-competitie moet spelen
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zo is dat. PSV is gewoon de terechte kampioen. NAC de verrassing van het seizoen en AZ de tegenvaller van het seizoen.
Ik vind het persoonlijk ontzettend teleurstellend dat De Graafschap na hun flitsende seizoensstart alsnog na-competitie moet spelen
.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
En nu maar hopen dat NAC de champions league haalt...
. of twente.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Wat is er mis met Heerenveen?? Maar Ajax gaat fluitend door, sorry 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8210 stemmen
Mooi aangevuld inderdaad. NEC Had een zeer sterke tweede seizoenshelft en De Graafschap een uitermate zwakke.
Heerenveen speelt inderdaad erg goed zonder Alves dit seizoen en hebben ook heel veel doelpunten gescoord dit seizoen. Ze mogen van mij ook best die voorronde halen
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is er mis met Heerenveen?? Maar Ajax gaat fluitend door, sorry 
Heerenveen lijkt mij anders sterker dan Zagreb of Kopenhagen....
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Wie weet komt Alves met hangende pootjes terug... 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Heerenveen lijkt mij anders sterker dan Zagreb of Kopenhagen....
, buiten dat, na de winterstop is ajax door de groningse versterkingen en de terug keer van davids een tandje beter geworden, maar het word Heerenveen of Ajax die door gaat naar de voor ronde CL.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik hoor geen NEC supporter roepen dat de titel onterecht aan hun neus voorbij is gegaan, ook de feyenoorders zijn (helaas) al 9 jaar stil. Het zijn toch echt de verongelijkte Ajaxieden die al jaren roepen en zwelgen in zelfmedelijden over onverdiendheid en gestolen titels. Natuurlijk wordt Ajax dan als vergelijkings materiaal gebruikt, alleen al om hun onterechte klaagzang onderuit te halen.
Over die klaagzang (bij een klein deel van de aanhang) valt wat te zeggen, maar ben even reëel; als Ajax toch kampioen was geworden, en Heitinga of wie dan ook had iets geroepen zoals Affelay dat nu deed, was hij dan niet zeker arrogant? Er wordt al jaren met twee maten gemeten; Ajax wordt gezien als arrogant en de rest als calimero's. Hoe denk je dat dit beeld de wereld in geholpen is? Het zijn vooral de media die dit allemaal creëeren. En bij elk klein akkefietje wordt het weer uitgebuit, of wordt er geklaagd.
Normaal over voetbal praten is er tegenwoordig niet meer bij, omdat men meteen vervalt in het arrogantie-calimero syndroom. Soms voelt het net of ik terugben op de lagere school, waar er een enkeling het in de pauze nodig vond om dansend om je heen te springen als je favoriete club verloren had. Alsof men daar meer lol uit haalt dan de prestaties van de eigen club.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het gaat mij erom dat er her en der berichten worden geplaatst met de strekking dat de neuzen gelukkig geen kampioen zijn geworden (en men daar blijer / drukker mee lijkt te zijn dan met de prestatie van hun eigen club).
En diep dat het zit. 
Het is gewoon een pleister op de wond, blijkt nergens uit dat het boven de prestaties van ons cluppie gaat. Zo leeft dat bij de die hard supporters, iets wat beeldbuis/teletekst supporters niet kunnen begrijpen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ajax bijft hoe dan ook het populairst in de media, en de grootste club van nederland, blijft wrang voor andere clubs hoeveel ze ook winnen en hoe goed ze ook presteren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een club van de elite inderdaad.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En diep dat het zit. 
(...) iets wat beeldbuis/teletekst supporters niet kunnen begrijpen.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ajax bijft hoe dan ook het populairst in de media, en de grootste club van nederland
o ja? hoezo?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
o ja? hoezo?kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Het is een feit dat Ajax de grootste club is?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.